Jump to content
Conny

Broedkipjes en wachtbankje maart/ april 2013

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Turbo en Sterren, nu dus echt definitief.... sterkte meid!! Hopelijk kan je straks positief weer verder.

En Conny!!! WOW! Gefeliciteerd! Snap je twijfel, maar zoals je zelf ook altijd zegt: een licht streepje is ook een streepja, dus 2x positief moet toch echt betekenen dat je zwanger bent! Heel tof!!

Wat liggen vreugde en verdriet tocht dicht bij elkaar he, dat blijkt nu wel weer.....

Nu jij nog Antjek! Blijf voor je duimen!

En Nico, klinkt goed! Spannend, succes deze twee weken!

x Neelke

@conny... jjjjaaaaa wat goed! Gefeliciteerd... ben super blij voor je!!! Oh wat spannend zeg..

Ik hoop dat ik over twee daagje bij je mag aanschuiven...  ;D

Turbo en Sterre, wat verdrietig dat deze poging definitief niet gelukt is. Het zag er zo veelbelovend uit! Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten, en laat die tranen maar komen hoor!

Esther, en toen was het alweer april..nog twee weekjes spanning meid!

Patricia, hoe was je echo?

Nico, ik zal je aanpassen op het lijstje, succes en maar hopen dat je over twee weken mag doorschuiven naar het zwangerenbankje!

Antjek, goed dat je het kunt volhouden, spannend hoor!!

En Conny...meid mogen we jou nu eindelijk eens feliciteren, ipv dat de situatie omgekeerd was...wauw wat geweldig! Positief is positief, dat spul is toch al uit je bloed? Al naar Kruidvat geweest voor verse testen? En wat mooi, een positieve test in Nederland, daar waar jullie straks weer opnieuw gaan beginnen. da's toch wel een beetje symbolisch! Geweldig nieuws!!!

Ik ben vanmorgen weer naar de verloskundige geweest. Hartje klopte goed, en afspraak voor twintig weken echo is gemaakt. Wat gaat het toch snel als je die spannende eerste 12-13 weken door bent.

Broedkipjes  D-0043.gif

02-04 Patricia tweede echo

01-04 Ditte start

01-04 Sannie echo

Wachtbankje  D-0081.gif

04-04 Antjek

15-04 Nico

Helaas  D-0090.gif

Han 14-03 negatieve test

Neeltje 15-03 negatieve test

Turbo en Sterre 02-04 ongesteld

Zwanger  B-0015.gif

Linda 24-03 positieve test ( maar liefst 5x!!)

Conny 02-04 positieve test

Dames, heb ik 'm zo??!

CONNY!!!!!!!!! YES YES YES!!!!!!! Super meid ben zooooo blij voor je!!!!! Op naar een topecho Joepie joepie joepie!!!

Die 4de poging moet gewoon geluk brengen!!!!!

Suzy Wat super dat alles goed gaat spannend de 20 weken echo willen jullie weten wat het gaat worden of laten jullie je verrassen? Lekker genieten hoor.

Antjek ook voor jouw is het spannend ik had allang getest hihi. succes mijn duimen draaien door!!!

Nico wat fijn dat de cryo goed ontdooit is ook jij heel veel succes!!

Tubro en Sterre tja je wist het al wel maar als de duivels dan echt komen doet het gewoon veel pijn!!!

Ik probeer ook steeds te denken dat het vruchtje niet heeft doorgedeeld ipv je kindje verloren voel voor mij iets minder beladen al is het verdriet er wel nartuurlijk. Je kindje verloren is voor mij pas echt als je een miskraam heb gehad......heel veel sterkte meid!!!

Nog 2 weken en wij weten ook meer.....

Lieve groetjes Esther xxx

Hi meiden,

Bedankt voor alle leuke reacties!  :)

We waren vandaag vrij en we geloven het nog niet helemaal! Mijn man is nog steeds bang voor een valse test, wat volgens mij nietmogelijk is. Ik heb mijn ovulatiespuit namelijk zaterdag 16 maart gehad (10.000 ie). Hij vroeg mij net nog of ik mij ook zwanger voelde! Mijn buik is gevoelig, als ik een stukje loop voel ik spanning erop en mijn riem zit in de weg... Mijn man gelooft het denk ik vrijdag pas, als de artsen het bevestigen! ;D

Was vanmorgen wel een beetje van slag na de tweede test... Ik heb geloof ik mijn horloge samen met de test weggegooid! Je moet namelijk de tijd opnemen en daarvoor had ik hem los bij mij. Vlak daarna is mijn man de vuilniszakken van het verven naar het afvaldepot gaan brengen en ik denk zomaar dat mijn horloge nu daar is.... ::) behoorlijk stom van mij, ik baal er ook behoorlijk van, maar kan er ook hard om lachen! ;D dit is geloof ik al de derde of vierde stomme actie van mij deze maand! 8)

@ antjek: spannend voor jou de komende dagen! Ik zal het zwangerbankje alvast voor je opwarmen!

@ Nico: SUper dat je een mooie Emmy had! Ook voor jou is nog plek vrij op het zwangerbankje!

@ turbo: vervelend dat de rode duivels gekomen zijn...lekker even janken en frustraties kwijt raken en dan komt ook de tijd dat jij aan de beurt bent. Houdt de moed erin!

@ suzyQ: wat fijn dat alles goed gaat! Kan je er lekker van genieten?

@ Esther: het is niet driemaal is scheepsrecht, maar de doorzetter wint! Op naar jouw vierde poging!  ;)

WHHAAAAA CONNY, gefeliciteerd!! Het is jullie zoooo gegunt. Na 4jaar. Jeetje wat moet jij je vreemd voelen, het lijkt mij zo niet te bevatten. De kans dat het lukt is zooooo klein en dan is het gewoon gelukt!!

Maarre, we doen in mijn geval wel 3x is scheepsrecht ;) Jeetje ik ben egt zo blij voor jullie. Geniet er van en neem er een lekkere chocomelk met slagroom op ;D

Ik heb vandaag mn 2e echo gehad en mag donderdag voor nr 3. Hopen dat ik van het weekend naar adam kan voor de punctie, of maandag ofzo.

Hi Patricia,

Dank je voor de felicitaties!

Hoe was je echo vandaag? Groeien ze goed? Ik hoop dat het voor jou 3x is scheepsrecht is! ;)

@Conny: Jaaaaaaaaaa!!!! Wauw!! Van harte! Ik ben zo blij voor je!

@Antjek: wat goed dat je kunt wachten, zeg. Ik duim voor een positieve test!

De rode duivels lieten zich vandaag voor het eerst zien. Dus morgen de eerste deca-spuit en donderdag de uitgangsecho. Spannend dus om weer te gaan beginnen! Maar heb er ook zin in.

Het zwangerbankje is groot genoeg voor ons allemaal toch?

Liefs Ditte

Natuurlijk Ditte, dat zwangerenbankje raakt nooit vol (hoop ik :-\ )

Vind jij het ook zo heerlijk als je weer kan starten. Je gaat wel die spannend en vervelende soms slopende weken in die vooral uit wachten en hopen op positieve resultaten in zowel het aantal follikels, tp, en het uiteindelijk blijven zitten vd toekomstige kleine spruit. Maar als je eenmaal weer kan starten geeft het weer hoop op die kans dat het gaat lukken en je een kindje kan krijgen. Ik bedoel als wij niet met behandelingen bezig zijn weet ik dat de kans op een spontane zwangerschap zo goed als 0 is dusja....

Hi meiden,

@ ditte: ik hou alvast een plekje voor je warm op het zwangerbankje! Fijn dat je weer mag beginnen! Dat geeft weer hoop! :)

@ antjek: nog een dagje..... ::) je plekje is al warm!

Vanochtend of eerder gezegd vannacht heb ik mijn derde test gedaan, nu op de officiële dag en  natuurlijk was deze ook positief! Dus langzaam begint mijn man het ook echt te geloven! ;D wij zijn vanochtend trouwens weer teruggereden en nu zijn we weer thuis.

Bij mij in de kliniek krijgen we op de dag van de tp altijd kort voor de tp een foto van de Emmy's die geplaatst worden. Dus als alles nu goed gaat, heb ik van mijn kindje al het eerste fotootje! Natuurlijk zal het een tijdje duren ( of nooit gebeuren) voordat dit kindje zich daarmee kan identificeren, maar ik vind het wel grappig! ;D

Fijn ditte dat je weer kunt starten, succes!!

Antjek, het wordt nu wel spannend.....

Turbo hoe gaat het met je?

Patricia, groeien de eitjes goed?

Liefs Nico

Zeg Conny.... Schuif een beetje op  ;) . Ik ben ook zwanger!!!  ;D. Net toch maar getest...eerst een vage streep maar op de digitale stond toch duidelijk zwanger!! We zijn zo blij!!

WOW! Antjek!! Gefeliciteerd!! Wat geweldig, geniet van dat gevoel! En natuurlijk een heerlijke zwangerschap gewenst en dat alles lekker goed gaat!

Wauw meiden, wat zijn jullie allemaal goed bezig, heel fijn dit goede nieuws  :D

XXX

Broedkipjes  D-0043.gif

04-04 Patricia derde echo

01-04 Ditte start

01-04 Sannie echo

Wachtbankje  D-0081.gif

15-04 Nico

Helaas  D-0090.gif

Han 14-03 negatieve test

Neeltje 15-03 negatieve test

Turbo en Sterre 02-04 ongesteld

Zwanger  B-0015.gif

Linda 24-03 positieve test ( maar liefst 5x!!)

Conny 02-04 positieve test

Antjek 03-04 positieve test

Yessssss Antjek!!! Gefeliciteerd meid!

En Conny en Antjek...nu is de vraag, is het er een. Of twee?? Gaaf hoor meiden!!

WOW antjek, gefeliciteerd!!!  :feest3:

Wat cool! Het bankje was al voor je opgewarmd! ;D

Kan je het  al geloven?

Het wordt een lekker vol bankje dit voorjaar!! 8)

Conny en antjek gefeliciteerd met jullie zwangerschap! !!!

Nico met mij gaat het wel alleen ik heb al 2 dagen hele erge buikpijn in me boven buik.

Geen krampen maar echt continu pijn en als ik beweeg komen er steken in.

Dus maar ff afwachten tot ik klaar ben met me ongesteldheid

Als dan nog steeds zo erg is ga ik naar de dokter.

Hoe gaat het verder bij jou dan?

Voel je al wat moeilijk he wachten

Bedankt lieve dames, voor jullie leuke reacties!!!

@turbosterre, sterkte voor jou! Ik weet hoe vervelend is als anderen met leuk nieuws komen en het bij jezelf niet gelukt is..

Voor de andere dames waarbij het niet lekker gaat ook voor jullie sterkte!

En natuurlijk ook de rest die nog bezig is heel veel succes de komende tijd..

Sterkte, turboensterre. Hopen dat de pijn snel zakt. Het is hoopgevend dat er nu weer 2 mensen zwanger zijn, maar voor jou ook zuur dat het bij lullie niet gelukt is  :(

JAAAAAAAAAAAAAAA Antje!!! Gefeliciteerd!!! Dat gaat goed op het zwangerenbankje!!

@ Nico, jeetje als hij maar niet vol zit als wij aan de beurt zijn ;)

Turbo gaat het wat met je? Want ondanks dat het superleuk is voor de meiden is het natuurlijk wel gewoon heel zuur dat het bij jou(en mij) niet lukt. En vooral als je net een negatief resultaat te pakken hebt hakt het er altijd extra in. Tenminste zo ervaar ik het...

Antje, lekker slapen en dromen vannacht!!!

@Antjek: Jij ook zwanger! Wat heerlijk voor je!! Van harte gefeliciteerd!

@turbo: Wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt! Hopelijk zakt het snel een beetje.

@patricia. Ja, ik heb er nu echt naar uit gekeken om weer te beginnen! Vorige keren ook wel, maar ik ben nu veel relaxter en heb er een goed gevoel over. En inderdaad: bij ons is de kans ook nihil dat t spontaan lukt om zwanger te raken, maar ik blijf denken in 'vruchtbare dagen'.

Hopelijk hebben we daar de komende maanden geen reden meer voor toch?!?!

Zijn er overigens meer meiden die ervaring hebben met een kort schema? Dus zonder eerst de pil te slikken? Ik ben benieuwd of je dan ook meestal direct met de Gonal kunt beginnen. En ook of je net zoveel dagen Gonal moet spuiten als bij het langere schema. Dan kan ik ongeveer berekenen wanneer de punctie is...

Liefs, Ditte

@Turbo en Sterre, dus toch niet goed gegaan. Sterkte meid. Goed dat je even de tijd voor jezelf neemt, zodat je je weer top voelt voor de volgende keer...

@Antje en Conny, wow, gefeliciteerd dames. Dat is goed nieuws. Hopelijk volgen deze maand nog heel veel dames jullie voorbeeld.

@Ditte, Ik heb één keer een kort schema gehad met gonal en met menopur, uit die poging is onze zoon geboren. Dat was voor mij de eerste poging dat alles keurig volgens schema liep. De andere keren moest ik minstens drie weken spuiten voordat het in de buurt van een punctie kwam, met het korte schema had ik op dag 15 de punctie. Het is mij dus heel goed bevallen.

Afgelopen maandag zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een echo, en jawel, als ons cryootje goed ontdooit hebben we morgen de terugplaatsing. Wow, de tweede keer in het hele medische circus dat alles precies volgens schema loopt... hoop dat dat een goed teken is. Ik moest voor deze cryo trouwens op dag 1 al met progynova beginnen, en dan was het de bedoeling dat er geen eitje zou gaan groeien. Bij de vorige cryo's moest ik volgens mij een paar dagen later beginnen, en dan werd aan de eigroei en het baarmoederslijmvlies gemeten of het al bijna tijd was voor de pregnyl. Nu moest ik op dag 13 naar het ziekenhuis en daar gingen ze alleen het baarmoederslijmvlies meten en kijken of er inderdaad geen eitje was gegroeid en vervolgens moest ik doorgaan met de progynova en ook starten met die utrogestanbolletjes. Dus dit is ook een heel ander schema dan dat ik in Zwolle altijd had. Iemand ervaringen met dit schema? Ik moet zeggen dat dit best goed voelt, dat het zo netjes volgens planning loopt. Behalve dan dat ik niet meer achter het stuur van de auto te vertrouwen ben. Jammer genoeg weer helemaal klungelig en traag van die utrogestan... :-\ Nou ja, het is voor een goed doel...

Liefs,

Sannie

Hoi Sannie,

Bij lopen de cryoterugplaatsingen volgens hetzelfde schema. En dat bevalt goed, behalve dat t nu nog niet gelukt is ;)

Liefs Nico