Jump to content
Sign in to follow this  
patricia

hormonen

Recommended Posts

Hoi meiden, een vraagje..

Ik ben nu voor de 4e keer zegmaar gestart met de decapeptyl. De eerste keren had ik er totaal geen last van. Nu zie ik wel in dat ik misschien wat snellen geirriteerd ben en zeg wat ik denk.. En ook ben ik sinds de vorige keer n stuk emotioneler.

Nu ik voor de 4e keer gestrat ben lijkt het wel of ik er steeds meer last van krijg. Ik heb zelf gewoon door dat mn humeur alle kanten opvliegt.

Komt dit gewoon omdat het naarmate je kanzen voorbij gaan je gewoon emotioneler word of komt het doordat je steeds meer hormonen in je lichaam hebt...

Groetjes Patricia

Wat dacht je van een combinatie van?!?

Oh man, ik beet mies z'n hoofd er soms bijna af! Was zo snel nijdig en opgefokt..En natuurlijk wordt de druk steeds groter, dat kan ik me goed voorstellen. En druk alleen al is voldoende voor een kort lontje..dus dan die deca erbij en succes verzekerd :(

Hi Patricia,

Ik denk dat je het zo moet zien, dat de hormonen je gemoedstoestand eenvoudig weg versterken. Dus voel jij je goed, is alles super. Heb je negatieve gedachten is alles zwaar klote. De vorige keer had ik veel van de laatste variant. Dit keer ben ik vrij vrolijk en relaxed en zoek ik bewust veel afleiding, probeer ik gezond te eten ( wat ook invloed kan hebben, niet teveel suiker, koolhydraten en vet, daar wordt je hyper van) en ga op tijd naar bed. De vorige keer heb ik heel veel suiker, en chocola gegeten, wat denk ik niet handig was... ;D

Liefs,

Conny