Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

Het UMCG topic.

Ben je hier onder behandeling, wil je er iets over kwijt of praat gewoon mee.

Gestart door Maayke

2 januari 2012, tijd voor een nieuw forumdeel voor ons!!! Hopelijk brengt dit topic heel veel mooi nieuws!!!

(Jannie, het oude topic kan dicht, UMCG DEEL 1 2011)

Heel veel liefde, geluk en natuurlijk positieve testen en verhalen in 2012!!!

Gepost door Wilma28

yeahhh een nieuwe!! ik hoop dat 2012 idd veel positieve testen gaat brengen!!

ik wens jullie natuurlijk allemaal een gelukkig 2012 toe!! ben heel benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen,

liefs wilma

Gepost door Wilma28

he Grietje wat lees ik nu net in het oude topic, ook jou poging is mislukt, bah wat balen!! laat je tranen lekker gaan en geniet van jullie mooie Jesse!!!

dus plopsaland is op Jesses leeftijd al wel leuk? ik vind het soms best lastig wat voor een 1 jarige leuk is.

Linda: wat een verdrietig bericht, sterkte!!

ook wij hebben afgelopen week een begravenis gehad, de moeder van mijn schoonzus is plotseling overleden, heel verdrietig allemaal.

laten we hopen dat 2012 idd een beter jaar word, met pos testen en een mooie verre reis voor Gwennie!! 

Gepost door Chrissy33

Allereerst wil ik jullie natuurlijk ook allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2012 toewensen. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke jaarwisseling hebben gehad.

He,wat een nare berichten allemaal. Twee mislukte pogingen en ook nog een paar sterfgevallen. Wat een naar nieuws aan het einde van het jaar. Sterkte allemaal!

Hier gaat het redelijk goed. Ik voel me wel steeds beter maar een nacht slecht slapen geeft steeds een terugslag. Nog steeds is vooral mijn geheugen gatenkaas. Mijn automatische piloot is een beetje stuk. Ik moet dan bij alles zo nadenken. De komende weken worden druk met afspraken bij de psycholoog, voor de mri en bij de neuroloog. En als het lukt willen we ook zo snel mogelijk naar Duitsland voor een experimentele behandeling om de ms wat tot rust te brengen en hopelijk ook wat verbetering te krijgen met mijn geheugen. De neuroloog zal wel tegen zijn aangezien het nog niet wetenschappelijk bewezen is dat die behandeling werkt. (oh ja, het gaat om een experimentele behandeling met het dotteren van je halsaders).

Verder werk ik af en toe een paar uurtjes en dat gaat wel goed, alhoewel ik wel moe ben na een uurtje of twee op kantoor. Maar het is lekker om weer wat collega's te zien. En nu hopen dat we snel weer op kunnen bouwen. Ik wil wel maar gelukkig houden mijn collega's en mijn man in de gaten dat ik niet weer als een dolle aan het werk ga. Eens zien wat de bedrijfsarts volgende week te zeggen heeft.

Verder weinig IVF/ICSI nieuws op dit moment van onze kant. We weten nog niet wat we doen wat betreft een brusje. Dat zullen de komende maanden moeten uitwijzen.

Groetjes,

Marieke

Gepost door lindamvjulian

@chrissy: fijn dat het aardig goed met je gaat. Wel vervelend dat je geheugen je zo in de steek laat. Ik ben benieuwd naar het experiment in Duitsland.

Wat betreft een nieuwe poging. Eerst jezelf maar eens op de rit krijgen en dan weer verder zien. Judith is nog jong dat scheelt.

@Wilma: bah dus jullie ook een sterfgeval. Het is altijd rot maar vooral in dezr periode.

Ik ga vanmiddag het UMCG even bellen om ons in te latrn.plannen voor de cryo. Zal even lastig worden ivm de lucrin. Ik heb net de 24E EEN nieuw depot gespoten. Maar daar weten.ze daar vast wel raad mee.

Gepost door Grietje77

Hoi meiden,

Chrissy, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat. Hoop dat je baat hebt bij die expirementele behandeling in Duitsland.

Linda, heb je je al laten inplannen voor de cryo-tp? Spannend weer hoor!

Wilma, hoe gaat het met jou? Heb jij nog last van naweeën van de hormonen?

Maayke, wat een geweldige foto's op fb. Grappig mannetje hoor jullie Mika. Wordt steeds leuker en drukker met die kleintjes...

Jesse begint nu met zingen, zo grappig.

Heb maandag de uitslag van onze poging doorgebeld naar het UMCG, vroeg die dame meteen of ik al weer met de pil was begonnen voor de volgende poging (?). Nou nee... Eerst maar even rust en mijn lichaam weer tot zichzelf laten komen.

Waarschijnlijk beginnen we in maart met een nieuwe poging, maar is even afhankelijk hoe mijn cyclus weer op gang komt...

Fijn dat er een nieuw topic is geopend, vond de 1e pagina van het vorige topic toch best wel confronterend. Vorig jaar rond deze tijd hadden we een positieve cryo-tp...

Liefs Grietje

hoi allemaal

zo dit is mijn 1e berichtje in het nieuwe forum, ik kon er niet meer op met mijn ouder gegevens, dus maar ff opnieuw geregistreerd.

ik heb vanmiddag eindelijk het UMCG gebeld over de mislukte poging, ik mag meteen verder voor de Cryo tp.  als ik ongi word moet ik met med beginnen.

kan iemand mij vertellen hoe dat allemaal werkt?

ik weet nog niet zeker of we wel meteen door gaat, ik wil wel hoor, maar stel dat het lukt, (daar gaan we natuurlijk voor)  dan zou ik weer rond begin nov uitgerekend zijn?  dan is maureen jarig,  willen we dat?

erg he dat ik daar zo over na denk, 

groetjes wilma

Na enig speurwerk en idd opnieuw registreren ons topic weer gevonden. Is wel even wennen...

Wilma, volgens mij begin je dan met progynova-tabletten, wordt er 1 echo gepland en wordt dan een tp gepland.

Een cryo-tp gaat wat dat betreft heel snel.

Ook even kijken hoe dat gaat met het nieuwe forum. Dat wordt echt even wennen.

Wilma, super dat je al snel weer zou kunnen beginnen met een cryo. Logisch dat je nu toch puzzelt wanneer het gelegen komt om weer een TP te laten doen. Zo zou ik ook zitten. Na november komt december en kan wil je misschien ook niet uitgerekend zijn. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt wanneer je weer een poging kunt wagen.

Groetjes,

Marieke

P.S. Houdt iedereen het nog droog? Volgens mij zitten een aantal van jullie in de buurt van de zwakke dijken.

Halloooooooooooo

Zo hehe... ook ff een nieuw profiel aangemaakt...

Hoop dat we nu ook berichten ontvangen zodra er nieuwe reacties op het forum zijn... dat zou makkelijk zijn!

@ WIlma, nog gecondoleerd met het overlijden van de moeder van je schoonzus! Sterkte!

@ Marieke, fijn dat je je beter gaat voelen, wel balen dat je geheugen zo;n gatenkaas is... hoort dat ook bij MS?? Ik dacht dat dat alleen je spieren en spierkracht 'aantastte'... Wel goed dat je zo nu en dan weer een beetje ana het werk kan/gaat! Maar inderdaad niet te hard van stapel lopen, daar heb je alleen jezelf maar mee!

Ik hoop dat de behandeling in Duitsland en super effect gaat geven! Lijkt me wel eng trouwens... Brrr...

@ Linda, wat spannend dat jullie binnenkort ook weer op gaan voor de cryo!!!

@ Grietje, haha ja Mika is me er een! Maar het wordt inderdaad steeds leuker! En ook Mika begint mee te zingen! Geweldig!!!

Jeetje die wil snel die vrouw aan de telefoon! Lekker zelf bepalen wanneer jullie er aan toe zijn hoor!!!

@ Wilma, wat fijn dat je zo snel mag starten met de cryo!! Maar het hoeft niet natuurlijk. Wij hebben toen ook 2 of 3 maanden extra gewacht....

De cryo poging gaat heel gemakkelijk en snel... pilletjes slikken, echo plannen, TP plannen, starten met die vreselijke bolletjes, hopen dat de cryo ontdooit, TP en dan hopelijk 2 week later een positieve test!

Haha... grappig dat je daar nu overnadenk... een eventuele zwangerschap die uit zou komen om en nabij Maureen haar verjaardag... hihi... Mara ik ken het gevoel wel hoor... En je hoeft de cryo ook niet NU te laten terug plaatsen... gewoon ff 2 maandjes extra wachten dan weet je t zeker! haha...

Wij zitten hie rnog safe wat de natte voeten betreft... Maar volgens mij is het ergste nu ook wel geweest! Laten we het hopen in elk geval!

Wat een stilte hier op het nieuwe forum!!! Niemand wat te melden... of spreken we (bijna allemaal) elkaar al genoeg op wordfeud... haha...

Ik was net nog ff op de site van LIbelle aan het kijken (www.ivflibelle.weblog.nl) en zag dat ze inmiddels 38 weken is... Ik beviel toen van Mika... 

@ Libelle, als je (stiekem) toch nog eens meeleest op ons forum... heel veel succes met de laatste lootjes en je bevalling!! Ik hoop dat je ons nog wel even komt berichten als de kleine er is, ook al hou ik zo nu en dan nog wel je weblog in de gaten!!!

he hallo.

ik ben er ook nog hoor,

ja ook niet echt veel te melden,  vanmorgen met maureen naar buro geweest, ze doet het heel goed, mooi op gewicht en groeid goed,  ze is nu 80 cm en 11,2 kg.    ze kreeg 2 prikken , deze keer in dr arm, vond ze echt niet leuk, ff huilen en erg boos kijken.

nou laters

Hoi meiden,

Ook ik heb eigenlijk weinig nieuws te melden. Kreeg gisteren een brief van het UMCG waarin stond dat we weer ingepland staan voor een nieuwe ICSI-poging. De stimulatie begint dan in week 10. Heb een beetje zitten rekenen en hoop dat we dan voor Jesse zijn 2e verjaardag de punctie hebben. Hoop niet dat we op zijn verjaardag uitkomen...

We zullen het zien...

We zijn hier druk aan het nadenken wat we in de zomervakantie gaan doen... ben wel toe aan mooi weer dus dat wordt dit jaar geen Nederland, maar wat dan? Maar even op internet sneupen...

Wat gaan jullie doen?

Liefs Grietje

Ah dames, jullie ook in "forum" land nu!

Ik zelf vind een forum altijd leuker en makkelijker kletsen..ik hoop jullie ook.

Succes in het UMCG!

Laura

@ Wilma, wat fijn dat ze bij het CB goed te spreken waren over Maureen... Eindelijk eens geen gezeur... Bij ons blijft het toch gezeur over Mika zijn gewicht en lengte, te lang en te zwaar... Vooral als we bij de arts moeten komen. De verpleegkundige is veel beter te spreken en ook veel aardiger!

Ja die 14 maanden prikken zijn de 1e in de armen... erg zielig, al vond Mika het wel mee vallen... alleen werd Mika na een dikke week behoorlijk ziek... Gelukkig worden niet alle ukkies ziek, ik hoop dat het Maureen bespaard blijft!

@ Grietje, zozo... jullie gaan snel! Ik hoop dat het allemaal goed uitkomt met Jesse's verjaardag, zou niet leuk zijn al sje dan net de punctie hebt en de hele dag op de bank moet hangen...

Wat onze zomer vakantie betreft zijn we er nog niet uit... Waarschijnlijk gaan we 2x met vakantie 1x voor de bouwvak en 1x na de bouwvak... en dan niet te ver weg in verband met Mika zijn wagenziekte... Een pilletje werkt wel goed, maar wil het hem tochniet aan te doen om naar Zuid Frankrijk te rijden... Dus we moeten nog maar eens even kijken wat we gaan doen!

Hoi meiden,

Het is inderdaad rustig hier. Iedereen te druk met wordfeud en vakantielokatie zoeken? Ik zit eindelijk weer een keer achter de laptop i.p.v. mijn tablet. Dit typt een stuk makkelijker.

Maayke, fijn dat je nog even de weblog van Libelle vermeld hebt. Ik was ook wel benieuwd hoe het met haar was. Nu kan ik het weer volgen. Leuk en spannend! En weet je ondertussen al waar de vakantie heen gaat?

Wilma, hoe is het met Maureen? Heeft ze nog last van de vaccinatie? Judith moet woensdag heen. Ik ben ook wel benieuwd hoe zwaar en hoe lang ze is.

Grietje, jij weet dus wanneer je weer een poging mag wagen. Week 10 klinkt ver weg maar voor je het weet is het alweer zover. Succes alvast.

Gwennie, hoe is het met jou? Ik weet dat je niks mag schrijven over de stand van zaken nu, maar we duimen voor snel bericht hoor!

Laura, wat leuk om jou hier weer even te zien. Ik heb ook al wat foto's van je jongens gezien. Leuk hoor!

Maris, hoe gaat het met jou? Alweer over de helft, wat gaat het snel. En al lekker weer aan het shoppen voor de baby? Wel handig dat je nu al weet wat het wordt. Twee meiden, heel gaaf hoor!!

Linda, hoe is het verder met jou?

Hier weinig nieuws. Ik wacht woensdag het gesprek met de neuroloog af en dan zien we daarna weer verder. Ik vind het toch wel spannend. Nog 3 nachtjes slapen!!

Groetjes,

Marieke

zo daar ben ik weer. Ik kon er niet meer op komen dus heb maar een nieuw account aangemaakt en voila daar ben ik weer. ;D

@Grietje: dus de nieuwe poging staat al weer gepland! Hopen  dat het goed uit komt inderdaad met Jesse zijn verjaardag. Want een punctie op zijn verjaardag is niet leuk natuurlijk.

En dus druk aan het kijken voor de zomervakantie. Leuk werk! Wij hebben begin december al geboekt. Wij gaan weer naar Turkije in de bouwvak.

@Chrissy: dus woensdag weer naar de neuroloog. Was je trouwens al bij die speciale kliniek geweest in Duitsland?

Ik heb gisteren het schema gekregen voor de laatste cryo poging. Het was even een heel gepuzzel voor de planning vanwege de lucrin. Ik ga de 24e nog een depot lucrin spuiten en dan 5  febr starten met de progynova.

Ik sta er ( tot nu toe) heel nuchter in .Ik geloof er niet meer in en zie het meer als afsluiting. Ja ik weet dat ik positief moet blijven maar na 8 jaar is dat bijna onmogelijk.

@ Marieke, haha... ja Wordfeud... leuk en verslavend... en ik zit ook maar heel weinig achter de pc... en op mijn telefoon hier reageren dat werkt niet voor mij... kan niet lekker typen op mijn telefoon, heb veelste dikke vingers... maar dat merk je wel met het chatten op Wordfeud... dat barst van de typefouten... haha... En mijn tablet is nog steeds niet terug/gemaakt... vorige week maandag belde ik en toen zeiden ze eind van de week, maar heb nog steeds niets gehoord, donderdag weer gebeld en toen zeiden ze weer vandaag of morgen... ik ga dus tussen de middag maar weer even bellen... ben er nu wel klaar mee... hij is nu bijna net zolang weg als dat ik hem ooit gehad heb!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Libelle gaat dus ik kijk zo nu en dan even op haar site... ben zo benieuwd wat ze krijgt! Hoop ook dat ze hier nog wel haar verhaal komt doen als de kleine er eenmaal is...

Wij hebben nog geen vakantie geboekt, we weten zelfs nog niet eens wanneer we precies weg gaan... haha...

@ Linda, ja je moest een nieuw account aanmaken... wel ff lastig maar dit forum is wel handiger, je krijgt nu een mailtje bij een nieuwe reactie, das wel heel fijn!!!

Kan me voorstellen dat je niet erg positief staat in je poging, maar soms is dat ook wel eens lekker... ik was dat bij Mika zijn poging ook, en kijk nou eens, hij wordt volgende maand alweer 2!

Toch ook spannend dat jullie weer gaan!!! Je laatste kans, heel veel succes alvast!!!

Hallo dames,

Heb jullie ook weer gevonden! Wel even wennen, zo'n nieuw forum...!

Fijn dat met jullie alles goed gaat! Wilma en Grietje, wat jammer dat jullie pogingen niet gelukt zijn... Balen hoor.

Nu op naar een nieuwe poging. Hopelijk brengt 2012 ons allemaal veel goeds!!!

Marieke, fijn dat het ook met jou de goede kant op gaat. Nogmaals heel veel succes woensdag bij de neuroloog!

Maayke, bedankt voor de tip van het nieuwe forum  ;), ik zal weer eens even iets actiever mee gaan schrijven.

Linda, ook voor jou de laatste cryo poging! Heel veel succes!!!

Hier nog geen spannend nieuws te melden... AFWACHTEN... er zit niks anders op.

Ik ga nog even genieten van m'n vrije (ADV) dag!

Tot horens!

Hoi meiden,

Ja, ja allemaal druk met wordfeuden... Is ook wel heel verslavend! Toch wel handig zo'n smartphone!

Is alleen idd wel een beetje lastig met typen...

Gwennie, spannende tijden zo te horen! Hoop snel positief nieuws van je te horen!

Linda, kan me voorstellen dat je er geen hoop meer in hebt... maar wie weet! Ik duim in ieder geval voor jullie!

Maayke, wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor Mika zijn verjaardag. Je hebt ons ook op een idee gebracht.

Zit er ook over te denken om familie en vrienden via een kaartje uit te nodigen voor zijn verjaardag voor een bepaalde tijd 's middags. Zijn we er in 1x vanaf...  ;) anders is hij straks weer 2 weekenden achter elkaar jarig.

Goeie tip!

Wilma, weten jullie al wanneer jullie de cryo-poging gaan doen?

Marieke, ben blij voor je dat gebleken is dat je een lichte vorm van ms hebt. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

Afgelopen week kregen we het stimulatieschema voor de 2e hyper ICSI binnen, zie er wel weer heel erg tegenop...

Zo erg zelfs dat ik er zelfs over na zit te denken om het weer uit te stellen... Heb het idee dat ik nog steeds last heb van de hormoonbehandeling van de vorige poging. Zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel...

Afgelopen week is mijn schoonzusje bevallen van mijn nichtje Liza. Wat is dat dan weer klein zeg...

Toch wel weer heel bijzonder, ondanks dat het bij hun toch heel raar gegaan is....

Hoe krijg je het in het UMCG voor elkaar om 2 weken voor je uitgerekende datum via een geplande keizersnee te bevallen? Mijn schoonzusje krijgt het voor elkaar...

Gelukkig gaat alles goed en dat is het belangrijkste natuurlijk.

Was wel grappig om te zien hoe Jesse op een kleine baby reageert. Toen Liza begon te huilen kwam hij bij me en begon ook te huilen... De schat!

Liefs Grietje

@ GWennie, Welkom terug! haha... ff wennen t andere forum maar ik vind het wel prettig, nu krijg je tenminste ook een reactie in je mailbox als er gereageerd word na je eigen reactie... fijn!!!

@ Grietje, jaja verslavend he dat Wordfeud! Heerlijk tijdsverdrijf... Ik moet mezelf er echt toe zetten om eerst de huishoudelijke taken te doen en dan pas mijn tablet of telefoon aan te zetten... hihi... anders komt er van het werk niets meer...

Gelukkig kan Mika zich zelf tegenwoordig redelijk goed vermaken, al is het nu zo dat als hij me met mijn tyabelt bezig ziet dat hij ook ff wil... Heb apps voor kids erop gezet en daar is Mika erg fanatiek mee! haha...

Toen ik met mijn telefoon speelde was dat niet zo...

Leuk dat ik je met ons kaartje op een idee heb gebracht... We zullen het resulaat vast wel zien op hyves! haha...

Wat vervelend dat je nog steeds last lijkt te hebben van de vorige hyper behandeling! Als je echt denk dat dat zo is en je niet zo lekke rin je vel zit, kan je het beter nog even uitstellen...

Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! En ja, zo'n kleintje is wel weer ff wennen... hihi...

Waarom wilde je schoonzus 2 weken voor tijd bevallen dan??? Misschien was er wel een reden voor??? Maar toch denk ik dat je wel redelijk inspraak hebt met een geplande keizersnee... Ik mocht van de gyn ook meebepalen wanneer de inleiding zou zijn... Mocht ook nog een weekje wachten... Beetje vreemd vond ik het wel, maar ik vond de laatste weken wel zwaar en vooral omdat ik elke week naar de gyn moest en ook een uur aan de ctg, ik had het wel een beetje gehad en was reuze benieuwd naar de kleine en vond 12-02-2010 wel een mooie datum... al weet je van te voren nooit of het daadwerkelijk de dag van de inleiding geboren wordt...

Uiteindelijk dus wel en nu op 12-02-2012 wordt Mika alweer 2!!! Nog een kleine 3 weken!!!

Vandaag toch besloten om onze icsi-poging uit te stellen.

Had sowieso al het idee dat ze de vorige keer niet echt naar

mij had geluisterd bij het secretariaat. Wilde er een menstruatie

over heen laten gaan. Maar toen de planning in de bus kwam

bleek het anders... We mogen deze poging nog 1x uitstellen...

Ik zit momenteel echt niet lekkee in mijn vel en wil het eerst daarboven

weer een beetje op de rit hebben... heb zulke tegenstrijdige gevoelens

en zie ook enorm tegen een nieuwe poging op...

Mijn schoonzus was zat van haar zwangerschap en heeft er in het umcg

op aangedrongen dat ze het wel eerder konden halen. Zou eerst op 24-1,

maar dat duurde haar te lang...

Sorry van al dit geklaag... moest het even kwijt...

@ Grietje, lekker van je afschrijven hoor!!! Daar zijn we voor! Heel goed dat jullie de poging nog ff een ronde uitstellen... eerst jezelf op de rails en dan pas een nieuwe poging! Wel vreemd dat je de poging maar 1x mag uitstellen... Ze moeten toch ook wel snappen dat als je niet lekker in je vel zit het beter niet kunt doen! Slecht hoor dat ze de vorige keer ook niet naar jullie gesluiterd hebben!

Wel balen dat je er zo enorm tegen op ziet, ook wel voor te stellen natuurlijk... maar liever dat je 'zin' hebt in de poging... Dan stap je er toch positiever in! Ik hoop dat je komende maand een beetje beter in je vel komt te zitten en er met goede moed in kunt stappen!!!

Wat een luxe van/voor je schoonzus! haha... Kan me wel voorstellen dat ze het zat was... En als je inderdaad genoeg doorzeurt en zegt dat het zooooo zwaar is dan wordt er wel naar je geluisterd, dat was bij mij net zo... dan met een inleiding... maar t princiepe is het zelfde... Als zij via een echo zien dat de baby er klaar voor is stemmen ze vaak wel toe!

hoi allemaal

@Grietje,  goed van je dat je naar je eigen gevoel luisterd!  dat is vaak de beste raadgever.    Uitstellen kan altijd toch? daar doen ze niet moeilijk over.

gefeliciteerd trouwens met je nichtje!

ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet, weer al die hormonen, weer die punctie tp en al die spanningen.

Hier gaat dat net zo,  we hebben nog een cryo,  die gaat binnen kort terug, maar mocht het mislukken dat weet ik niet of ik nog een keer wil.

en dat komt bij mij vooral door die vreselijke puncties.

@maayke,  jaja alweer 2 jaar geleden,  ik weet het nog zo goed,  jij in winschoten ? en ik in het UMCG  in behandeling  voor Maureen!!  Hoe bijzonder!!   

Tja na lang twijfelen gaan wij nu toch voor de cryo tp.  heb alle med nu in huis,  en een dezer dagen moet ik ongesteld worden. en beginnen we met de progynova.      Mocht het lukken, dan zal ik weer rond dezelfde tijd uitgerekend zijn als met maureen,  ws een week verschil, maar ja een geboorte laat zich meestal niet plannen.      wat mij ook dwars zat is een opmerking van schoonzus toen ik net zwanger was van Maureen,  hoe ik dat zo had kunnen plannen!! >:(    ik was 8 nov uitgerekend,  zij 6 nov jarig en haar zoontje 9 nov.      nou ja zeg!!!        Maar goed,  heb er met een paar mensen over gehad, en ik kreeg antwoord, gewoon doen,  denk nu maar eens niet aan een ander maar aan jezelf!    dus dat ga ik nu lekker doen haha.     

@LindamvJulian,  wanneer ging jij ook alweer van start?

liefs wilma

@ Wilma, haha... ja ik lag te bevallen en jij was voor Maureen bezig... Mika was een paar dagen oud en jij had die vreselijke punctie...Met een geweldig resultaat, dat wel! ;)

Goed dat julie toch voor de cryo gaan! Hoe groot is de kans nou dat deze kleine op de zelfde dag komt als Maureen, en als die andere verjaardagen in de buurt... Pfff... das net belangrijk!

Spannend hoor, maar een cryoTP is een stuk gemakkelijker dan een verse poging! Ik hoop dat hij mag slagen en dat je nooit meer een punctie hoeft te ondergaan!!!