Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

@Chrissy: geen probleem hoor dat we het verschuiven. Het is wel zo leuk als iedereen dan kan. Dus moeten we maar even langer geduld hebben.

Wat gek dat je klachten niet bij MS passen. Vermoedden ze dan dat er nog meer aan de hand is? Wat houd een lumbaalpunctie in? Het woord punctie klinkt in elk geval al niet fijn.

Lief trouwens dat je een bloemetje voor me had willen mee nemen ;D

@Maayke: Ja ik hoefde dan wel niet aan de pil maar wel aan andere pillen want ik werd dus niet ongesteld en toen kwam de hele planning in de war dus kreeg ik eerst primolut en later weer iets om de cyclus plat te leggen. De 2e hyper spoot ik 3 maanden voor de poging lucrin. Beiden ook niet heel fijn ondanks dat ik gelukkig niet heel erg veel last van de lucrin had.

Ik las trouwens dat je vaak na een curettage ook aan de pil moet om je bms weer op peil te krijgen. Daar is me niks over verteld. Over de hele curettage trouwens niet. ER is me niks uitgelegd. Nu weet ik wel een beetje door anderen wat het is en je leest natuurlijk wel op internet maar toch is het niet netjes dat me niks is verteld.

@pandabeertje; ja dat is dan altijd zo lijkt het wel. Net als dat alle reclame's en tv programma's over iets met babies of zwanger zijn gaat. Ook zo lekker allemaal. 

Je had de echo 1 dag verzet toch ivm je werk? Ik had de afspraak ook 'pas' met 7 weken hoor.

Hoi,

dus vandaag 7 weken. Donderdag de echo, even dagje later dan gepland ivm werk.

Het blijft spannend en wij hopen het zo, dat wij het haartje gaan horen en natuurlijk hopen wij ook dat alles goed afloopt. Net een gezellige weekend achter de rug, met heel veel eten, sinds dag of 3 heb ik vaker honger en mijn buikomvang is ook groter, de broeken zitten strak.  Ik vind het wat te vroeg maar het is zo en aangezien niet slank ben zal het meer opvallen denk ik.

Morgen halve dag werken en daarna genieten. en veel slapen, kan de laatste week alleen slapen, als dit maar geen goede teken is?

Linda@ nog een keer heel veel sterkte dinsdag!!!!

hoi allemaal,

pandabeertje, jou berichten klinken goed!!  word een zenuwslopende week!!  en idd het nieuwe protocol is nog maar 1 echo in de 7e week.  ipv een met 6 weken en 1 met 8 weken.    zal wel weer geld schelen!!  maar het is wel jammer.

chrissy, balen dat je nog niks wijzer geworden bent!  den een lumbaalpunctie, is dat niet  zoiets als een beenmergpunctie?  klinkt nie fijn,  maar ga maar kalm aan doen.  we gaan nu 1 juni dikdakken toch?    dan zit ik volop in de poging.

robert en monique: hoe is het met jullie? 

maayke, lekker de tuin opknappen!!  leuk hoor, en dan hopen op een mooie zomer,  zwembadje, bbq . biertje/roseetje  lekker hoor!!

linda:  vreemd dat je geen uitleg hebt gehad over de curetage,  ik wens je alvast veel sterkte.

grietje, dus lekker een weekje vakantie!!  geniet ervan!  hopenlijk met mooi weer.

morgen koninginnedag.  hopenlijk moooi weer.    ik ga met maureen naar mijn zusje in zuidhorn.  daar lekker over de rommelmarkt.    kor is in assen met de showband op stap.    eind van de middag gaan we bij vrienden bbqen en daarna naar de feesttent ook in zuidhorn.

en jaja ik rook nog steeds niet.  morgen 2 weken rookvrij!! 

liefs wilma

Wilma@ wat knap al 2 weken rookvrij!!! Ik ben er nu al 2.5 jaar af en heb er helemaal geen spijt van. Mijn vriend rookt wel, maar ik heb er gelukkig geen last van ook niet van het sigaretten stank. Hij kan gewoon thuis of in de auto roken, ook al moet ik toegeven dat ik in de auto de laatste 2 weken wel last van krijg.

Ik wens jullie allemaal een leuke koninginnen dag.

hier even een kort berichtje van mij.het gaat hier allemaal wat minder met de baby gaat het super hoor maar ik heb bij mijn  suiker ook nog verhoogde galzuren en zouten waardoor ik nu elke dag in het umcg loop ik word zowiezo komende donderdag ingeleidkuss

hou jullie op de hoogte

Maria, wat vervelend dat het niet lekker gaat met de zwangerschap. Mooi dat je donderdag wordt ingeleid. Sterkte met de laatste lootjes.

Maris,

Donderdag inleiden! Wow, spannend zeg!

Super veel succes.

Voor het weekend heb jij je kleintje in je armen (wij zijn het weekend weg..dus ben wat minder bereikbaar).

Zet hem op!

Laura

Linda, heel veel sterkte morgen...

Maris, vervelend dat je jezelf niet zo goed voelt.... Heel veel succes donderdag!

Linda, ook van onze kant veel sterkte toegewenst voor de curettage. We hopen dat de ingreep voorspoedig verloopt en dat je snel opknapt.

@ Linda, oja bij jou werd het allemaal net ff anders gedaan... En dat maanden lang voorbereiden lijkt me inderdaad ook geen pretje!

Ik heb nog nooit gehoord dat je na een curretage aan de pil moet... Wel vreemd dat je totaal geen uitleg hebt gekregen over hoe het allemaal gaat...

Heel veel sterkte en succes vandaag!!! Hopelijk heb je er niet veel last van!

@ Panda, ik had ook al snel dat mijn broeken strak zaten, ik liep ook al met ruim 8 weken in positiebroeken... haha...

Of had bij mij eigen spijkerbroek de knoop los... hihi...

Wel een heel goed teken dat je zoooooo kan slapen, dat had ik ook! Nog een paar daagjes!

@ Wilma, ja is altijd leuk om de tuin op te knappen... het is een flink werk maar het resultaat mag er (tzt) wezen...

EN dan inderdaad zomer, zwembadje, bbq, biertje/rosseetje, watertje, cola/appelsap en roosvicee haha...

Goed joh dat je die peuken nog steeds kan laten staan!!! Volhouden!!! Je kan het!

@ Panda, knap hoor dat je gestopt bent met roken terwijl je vriend nog rookt!!! Hij kan maar beter stoppen met het roken in huis en in de auto! Dat moet straks ook als de kleine er is! haha...

En vooral als jij er nu wat last van krijgt!

@ MAris, wat vervelend dat het met jou zo minder gaat! Gelukkig dat het met de kleine zo goed gaat, maar liever had je gezien dat het met jou ook goed ozu gaan! Wat balen dat je elke dag naar het UMCG moet... Pfff das zwaar!

Maar donderdag JOUW dag!!! Spannend hoor! Maar wel super handig dat je weet dat de beep waarschijnlijk donderdag of vrijdag geboren gaat worden!!! Dat moet je die laatste dagen door kunnen slepen! Heel veel succes en sterkte voor donderdag!!!

Ik heb zaterdag voor Mika een glijbaantje gekocht op Marktplaats en die opgehaald, maar hij was wel erg klein... Of is Mika zo groot... haha... In elk geval hij vond hem erg leuk, maar ik vond toch dat hij wat groters verdiende... dus ik heb die kleine weer op MP gezet en heb nu een andere, groter glij/klimtoestel gekocht... Hier is Mika helemala weg van! Dus een goede zet! Nu hopen dat ik het glijbaantje kan verkopen voor de prijs waar ik hem ook voor heb gekocht! Verder zijn we bezig met het opruimen/verkopen van de babyspullen, speelgoed enzo... Het staat allemaal op marktplaats en elke dag zet ik er weer wat nieuws bij... Hoop dat het een beetje gaat lopen! haha...

Vind het zo;n kick als er een bod gedaan wordt... haha... Zit hele dagen mijn mail te checken haha...

groetjessssssssssssssssssss

Maris,

Gaat alles verder wel goed ?

Is het wachten op donderdag ?

Of ben je al begonnen ????

Groetjes Raffie

Guest Monique_Robert

@Maris

Maris heel veel sterkte de komende dagen.....ook jou kennen we amper, maar toch duimen we voor jullie mee.

Groetjes Robert en Monique

Hier even een snel berichtje van mij. Alles is goed gegaan. Gelukkig niet ziek van de narcose en heb vrijwel geen pijn. Ben wel erg moe en emotioneel.

@maris: succes voor donderdag.

@pandabeertje: nog 2 dagen. Spannend!

hoi hoi

he linda, fijn dat alles goed gegaan is,  nu lekker bijkomen,  sterkte!!

maris,  heb je vanmiddag al ff gesproken online,  maar zet'm op, ik denk aan je!!

monique en robert, hoe is het met jullie?  hoe ervaar jij robert als man de wachtweken??

ik ben gister de fout in gegaan, heb een paar sigaretjes gerookt,  dom ja ik weet het.  vanaf vandaag er weer tegenaan.

pandabeertje!!  bijna de echo!! spannend hooor

liefs wilma

Guest Monique_Robert

@wilma

Hoi Wilma,

Wat jammer dat je toch weer even hebt gerookt, maar wel eerlijk dat je het even opbiecht;) .... en dan te bedenken dat mijn moeder destijds in 1976 gewoon 2 pakje cabalero per dag rookte terwijl ik in haar buikje groeide. Roken is slecht....punt :) daar kan niemand omheen, maar jij vecht tenminste tegen deze verslaving, ik hoop dat je het volhoud, gewoon weer opnieuw beginnen.

Tja verder gaat het met ons wel goed.... dag 12 van het wachtbankje  :o gelukkig gaat het met monique wel goed verder. En tja.... ik als man ervaar het zeer zeker als spannend, voor ieder man zal dit vast wel weer anders zijn maar ik heb het gevoel dat ik ook last heb van hormonen whahahaha maar ik vertroetel me meissie goed. Ik ben echt zo supertrots op haar.

we houden jullie allemaal op de hoogte

Groetjes Robert

Linda,

Mooi dat het goed is gegaan.

Heel veel sterkte !

Groetjes Raffie

@ Maris, heel veel sterkte met de echte allerlaatste lootjes... Wel super jammer dat je die laatste dagen onder algehele controle in het ziekenhuis moet verblijven, maar.... de beloning straks is groot!!!

@ Linda, wat fijn dat het meegevallen is en dat je niet ziek bent geworden van de narcose, en dat je zo snel al naar huis mocht! Dat je emo bent is heel normaal... Dat hoort erbij... het is niet niets! Hopelijk knap je lichamelijk heel snel op en kan het echte verwerkingsproces gaan beginnen!

@ Wilma, Tja, een terugval in het niet roken... zonde, maar wel begrijpelijk en vast niet zo heel erg verschrikkelijk erg! Komt goed!

@ Rober, wachtdag 12 al... wat spannend zeg! Ik was al lang aan het bloeden... Grappig dat jij als man het ook zo spannend vindt... Mijn man destijds stiekem ook maar dat liet hij niet blijken, hij hield zich groot voor mij... haha... maar toen de test uiteindelijk eenmaal positief was, merkte ik wel dat het hem ook HEEL veel deed! haha...

Nog 1 dagje en dan mogen jullie testen! SUCCES!!

@ Panda, nog 1 dagje dan de echo... Dan zit het eerste wachten er weer op! NOg 1 dagje doorbijten!

Wat leuk dat er zoveel geschreven wordt zeg. Wat fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft.

Allereerst wil ik Maris sterkte wensen met de laatste loodjes. Wat jammer dat het een opname geworden is. Gaan ze nu ook nog eerder inleiden? Ik ben benieuwd of je nog kans hebt om wat te laten horen. Wij wachten hier in spanning af op het bericht dat jullie tweede wondertje geboren is.

Linda, we hadden al even contact via wordfeud maar nogmaals wil ik je wel adviseren heel goed de tijd te nemen om alles te verwerken. Ik heb het 4,5 jaar terug niet gedaan en merkte daar dit jaar de gevolgen van. Rustig aan dus en lekker de tijd nemen om alles een plekje te geven. Wel fijn om te horen dat je geen last hebt gehad van de narcose. Wat ik wel vreemd vond om te lezen is dat je met zo weinig informatie weggestuurd bent voordat je de curettage had. Denken artsen nou echt dat je wel weet wat je allemaal te wachten staat? Je bent al in de war na het verdrietige nieuws en je hormonen die in de war zijn en dan geven ze je nauwelijks informatie. Slechte zaak!

Robert, leuk om jouw verhaal te lezen. Mijn man is niet zo'n prater en liet niet heel veel emoties zien tijdens de wachtweken. Wel spannend zo op wachtdag 12. Ik weet nog dat ik dan nauwelijks meer naar de wc durfde, bang om te zien dat de poging mislukt was. Maar als ik het goed begrijp is het nog steeds rustig .... helemaal goed dus. Nu wachten op die positieve test dan maar, ha ha ha.

Pandabeertje, bijna de echo. Wat spannend. Ik hou het forum in de gaten de komende dagen en hoop dat er goed nieuws is over een prachtig kloppend hartje.

Wilma, jammer joh dat je weer gerookt hebt. Maar wat al meer mensen zeiden, nu er weer hard tegenaan om je in zo'n optimaal mogelijke conditie te krijgen voor een nieuwe poging. Het is nu alweer mei, dus nog heel even en dan zit je weer midden in de molen. Weet je dat ik er bijna zin van krijg om ook mee te doen. Maar goed, ik zal nog even geduld moeten hebben voordat ook wij weten of het slim is om een cryo TP te laten doen.

Grietje, hoe is het met jou? Ik las dat ook jij weer data door hebt gekregen waarop je een poging gaat doen. Zie je het allemaal wat zitten? We hopen dat je deze keer weinig last zult hebben van de bijwerkingen van de hormonen en dat je wat rustiger de poging door komt.

Gwennie, hoe is't met jou? Hopelijk is geen nieuws van jouw kant ook goed nieuws. Jammer hoor dat we elkaar pas 1 juni spreken. Ik ben erg benieuwd naar alle ontwikkelingen daar!

Raffie, hoe vergaat het jou op dit moment? Ook voor jou beginnen de laatste loodjes aan te breken. Hopelijk geen rare dingen die roet in het eten gooien.

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Hier weinig nieuws na vrijdag. Ik voel me goed op dit moment en vind het nog steeds een onwerkelijk idee dat er iets met me aan de hand is. Binnenkort de nieuwe onderzoeken en ik hoop dan snel meer te weten. Ondertussen geniet ik van mijn dochter. Ik zal zo even kijken of ik nog een foto van haar kan plaatsen. Gisteren zijn we met mijn zus een dagje naar de dierentuin in Emmen geweest (maar dat hadden de meesten van jullie al gelezen op Facebook). Dat was erg leuk, alhoewel Judith de geitjes het leukste vond. Volgende keer dus maar weer naar de kinderboerderij hier om de hoek, ha ha ha.

Goed, ik ga even op zoek naar een leuke foto en hoop die zo ook geplaatst te krijgen.

Maayke, ik zie dat ik jou helemaal vergeten ben in jouw verhaaltje. Ik begrijp dat je druk bezig bent met het verkopen van de babyspullen. Raak je al wat spullen kwijt? En hoe is dat als iemand er met de spullen vandoor gaat? Lijkt mij wel lastig. Het is toch wel een afsluiting van een periode.

En wat zal je een ruimte terugkrijgen in je huis, ha ha ha. Ik heb gisteren de wandelwagen naar zolder gedaan. Nog meer babyspullen die een halve zolder vullen. Zodra bekend is dat we de spullen niet meer gebruiken dan gaan ze wat mij betreft ook meteen marktplaats op. Dan kunnen we de ruimte weer vullen met andere rommel, ha ha ha.

@ Marieke,  Hihi... beste paard van stal vergeten??? shame on you... hihi Grapje hoor...

Ik had alleen nog maar wat speelgoedjes erop gezet en tot nu toe heb ik alleen biedingen gekregen op de glijbaan... de racestoel en babywalker doen nog niet veel... verder heb ik er nog niets op staan maar zet er zo weer een hele lading op... Heb nu de kleertjes uitgezocht, ben benieuwd of dat gaat lopen, maar verwacht er eigelijk niet veel van...

Het zal vast raar zijn als iemand de spulletjes op komt halen, maar ik heb de meest dierbare en bijzondere spulletjes gehouden... dus het zal wel goed gaan...

Bij ons staat er ook ZOOOOOOVEEL op de zoler, we kunnen er bijna niet meer lopen... echt heel erg...

Binnenkort ook ff de kinderwagen, maxicose en box van boven halen, beneden op de foto zetten en weer op zolder stallen tot dat ze verkocht worden...

Ik ga de kleertjes nu ook weer naar zolder brengen, ik heb alles in pakketten gedaan en zo op marktplaats gezet, dan kan ik het zo van zolder halen als het verkocht is...

Kijken of ik binnenkort Mika zijn rekening wat kan speken met de opbrengst haha...