Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

Zo wat is er een hoop geschreven zeg!

@Grietje: ook al druk aan de deca dus. Ik hoop wel dat je vrijdag mee kan hoor. Kan je niet tegen je broertje zeggen dat je dit al een paar weken geleden hebt afgesproken?

@Panda: als jij je er goed bij voelt om te gaan werken moet je het doen. Ik ben volgens mij op het juiste moment weer aan het werk gegaan want mij beviel het goed. En sindsdien zit ik lekkerder in mijn vel. Al blijft het moeilijk.

Ik heb een kennis en die doet aan reiki en legt ook wel kaartjes. Vorig jaar na onze laatste poging heeft ze ook kaartje voor me gelegd en heel bijzonder trok ze de vruchtbaarheid kaart en iets met acceptatie. Het zou betekenen dat ik het moest accepteren en dan zou het goedkomen. En dat klopt dus ook wel.

Nu opnieuw en er kwam uit dat ik bezig was mijn nieuwe ik te ontdekken en dat ik een nieuwe toekomst te gemoed dacht te gaan wat als een kaartenhuis in elkaar was gestort. En dat klopt natuurlijk ook.

Ze heeft me nu 2 keer behandeld met reiki en ik ben toch wel wat ontspannender. Of het echt werkt weet ik niet ik ben niet van het zweverige maar ik voel me er wel goed bij.

@Wilma: nog steeds narig? klopt dr de Bruin heeft Edith. Ik vind haar ook een beetje kil overkomen maar ze is wel kundig. Een van de nieuwe 2 heeft onze laatste tp gedaan en dat ging dus goed. Dus aan haar heb ik een goede herinnering. Aan de andere nieuwe niet omdat we haar alle slechte keren hebben gehad en daarom heb ik geen fijn gevoel bij haar.

Dr Dul vond ik eerst helemaal niks maar de laatste keren vonden we haar heel aardig.

@Maayke: dus druk bezig met Mika op het potje te krijgen. Het is er nu ideaal weer voor. Of was moet ik zeggen want het is gedaan met de pret. Ik hou er wel van hoor.

Wij hadden met Julian geluk die was met 2 jaar en 2 maanden zindelijk. We hebben er zelf erg weinig voor hoeven te doen want hij had het zelf meteen door. Voordat hij 'nachts ook zindelijk was heeft nog wel lang geduurd hoor.

@Chrissy: Wat gek dat er eigenlijk dubbele uitslagen zijn. Heel vreemd wat moet je daar nou mee he? Dus na de vakantie de cryo?? En geen probleem hoor dat je wat later komt. Als je maar komt!

@Scoop: gelukkig geen punctie vrijdag. Ik ben wel benieuwd naar je.

Het adres is: shufu state Noorddijkerweg 31  9734 AS Groningen

050 5494505

@patricia:goed dat je hebt gezegt hoe je er over denkt! Laat ze maar weten dat er niet met je te sollen valt. En dus ook nog verkeerde recepten. Logisch dat je geen vertrouwen meer hebt in die dokter Q.

hoi wilma, idd Q = dr Qwispel, een nieuwe arts in het gemini. Dr Hoebe veel over gehoort maar nog nooir real life gezien! Hij schijnt nogal grote slagershanden e hebben wat tijdens je beavalling niet altijd even prettig schijnt te voelen ::) hihi. Ik hoor wel meer verhalen over gemini en dan vooral over het zekelijke aspect, je bent egt een nummer maargoed laten we hopen dat ik nu verder wel poistieve ervaringen krijg! En als ik straks na 1 poging klaar ben hoor je mij niet meer klagen en krijgt dr Qwispel een Hoornderring(echte Texeselse overheerlijke koek) ;)

@ Wilma, grappig is dat he hoe ze reageren op hun eigen plasje... hihi...

Heel veel plezier vandaag in Ballorig! Jullie zullen je er vast goed vermaken!!!

Och... en weer naar het CB... hoop dat ze nu een keer NIET zeuren!

@ Panda, succes met werken vandaag! Hoop dat je de dag goed doorkomt en dat je werk je wat afleiding geeft!

@ Chrissy, jeetje wat balen zeg dat je niets wijzer bent geworden... Vreem hoor die tegenstrijdige berichten MRI zegt WEL en de rest zegt NIET MS...

En... als het laatste onderzoek ook op niets duidt na de zomer jullie cryootje ophalen in DD... Spannend weer!!!

@ Grietje, jeetje das vervelend, ben je lekker aan het typen, ben je alles ineens weer kwijt! ARCH!!!

Ja dat heerlijke weer! Geweldig!!! Daar knapt een mens van op! maar inderdaad is het maar beter dat het nu ff minder wordt en dat we wat in huis kunnen doen want ook hier is dat redelijk blijven liggen! ;)

Dus je bent alweer aan de deca!

Ow... nee toch! Ben je er vrijdag misschien/waarschijnlijk niet bij... dat zou jammer zijn!

We wagen inderdaad een poging om Mika zindelijk te krijgen... maar buiten lijkt het gemakkelijker te gaan als binnen... Binnen vraagt hij zelden om het potje en buiten doet hij het wel vaker! Ik zet er geen druk achter, het moet uit hem zelf komen...

Als Jesse inderdaad bang is (geworden) voor of op het potje kan je het maar beter ff uitstellen en later weer een keer proberen...

Wij hebben gewoon de pot in de huiskamer (of buiten) staan, maar net waar Mika is, dus dat hij hem ziet... Misschien kan je hem ook steeds bij Jesse in de buurt zetten zodat hij er aan went dat dat ding niet eng is... Misschien dat hij er dan zelf weer een keer om vraagt!

@ Patricia, haha die Koen van jou maakt er een mooie happening van met zijn plassen en poepen... hihi... Als Mika zegt dat hij moet plassen moeten wij er ook wel heel snel bij zijn hoor... en soms begint hij ook al maar als wij dan zeggen ff op de pot... dan kan hij stoppen en snel naar de pot gaan... Maar het gaat lang niet altijd goed hoor! Rustig aan dit zijn dingen die je niet moet gaan dwingen... het moet (vind ik!) spelenderwijs en een beetje vanzelf gaan!

Goed dat je ff je hart hebt gelucht bij de ziekenhuizen, en ja samenwerking is soms vaak ver te zoeken! Helaas... Ik hoop inderdaad dat ze een uitroepteken op je dossier hebben gezet en dat ze bij jou GEEN fouten/miscommunicatie meer maken!

Wel netjes dat je van hun een vergoeding in de vorm van nieuwe decaspuiten krijgt!

Hopelijk mag je snel ECHT beginnen!!!

@ Linda, als jij je goed voelt bij het reikie moet je het gewoon blijven doen... of je er nou allemaal ingeloofd of niet! Het lijkt te werken en daar gaat het om!

Dr. Dul is mijn held... zij deed de punctie van Mika en de TP van de cryo haha... dus dan heb je al snel een band!

Maar ik vond haar ook lekker rustig en goed informatief en zij nam echt de tijd als ik vragen had en dat kon ik van Dr. de Bruin niet zeggen die raffelde alles maar af en zei alleen het hoognodige!

Heerlijk dat het zindelijk worden bij Julian zo makkelijk is gegaan... maar ja, s nachts dat duurt bij jongetjes vaak wel langer! Ach, dat zien we dan wel weer...

zo, ben thuis.

het werken viel me tegen, ben moe. Ik heb nog steeds steken in mijn onderbuiken aan de linke kant. Wat raar, bloed ja bijna niet meer, maar de pijn blijft.

Morgen een nieuwe poging. Volgende week dan hele dagen werken. Heb er wel zin in.

Hey Panda, dan merk je wat het met je lijf doet :-\ Gelukkig dat je wel zin hebt om te weken, even de zinnen verzetten en de gedachten ergens anders lijkt me. Let je wel goed op jezelf! Dat als het pijnlijk blijft je niet teveel hooi op de vork neemt en misschien een langere periode halve dagen werkt.(of nog korter)

groetjes Patricia

Panda ;

Succes morgen weer met werken.

Ik hoop voor je dat je dan niet zo moe bent.

Wat een vershil kan er zitten in hoe je een arts vind.

Wij vonden dr. de Bruin altijd erg aardig en goed.

Vooral ook bij de puncties had ik bij haar de minste pijn.

Dr. Dul, hebben wij mindere ervaringen mee.

Vooral de lààtste x in het UMCG de 4e poging in het UMCG vond ik haar raar.

Zij vond het raar dat we een 4e poging deden ( hoewel die toen gewoon in het pakket zat ).

Ze had zoiets van op een gegeven moment moet je je rbij neerleggen dat het niet lukt.

De lààtste poging waar ik nu dus zwanger van ben, heeft zij de laatste echo gedaan voor de punctie, de enige echo die we in het UMCG hadden.

Toen las ze eerst het dossier door, en daarna deed ze de echo.

Ze zei nog ff hoe vaak we nog van plan waren om door te gaan.

Zij vond het namelijk nu al wel te lang duren en vond dat we ons erbij neer moesten leggen.

Ik wist toen eigenlijk niet echt wat ik hoorde en het drong niet zo tot me door.

Ik zei dit wordt onze laatste poging....

Goed zo zei ze.

Je moet ook een keer ophouden.

Goede keuze.

Raar....

Ik liep naar buiten en toen pas had ik zoiets van, wat raar.

Ik vond het niet leuk dat ze dat zo zei.

En nu is de poging ook nog gelukt ook.

Als het aan haar had gelegen was die 4e poging niet eens doorgegaan.

Ik vind het vreemd dat ze dat zo zei.

Iedereen moet toch zelf weten hoeveel pogingen ze doen ?

Elke keer als we weer in het UMCG zijn, zeg ik tegen mijn man als ik haar zie, wil ik eigenlijk even vertellen kijk eens.....gelukt......

Maar goed........

Zo heeft iedereen wel met iemand wat meegemaakt denk ik.

Raffie

Patricia,

Goed dat je ff je gal gespuwd hebt !

hahahahahaha

Nu weten ze wel alles iid.

Goed zo !

Groetjes Raffie

@ Panda, heel veel suces vandaag met je halve dag werken! Hoop voor je dat het vandaag beter gaat!

En anders toch volgende week voor jezelf kiezen hoor en thuis blijven of weer halve dagen gaan werken!

@ Raffie, dat meen je niet dat een arts zoiets zegt en voroal Dul niet... EN inderdaad TOEN zat er nog een 4e vergoede poging in het (extra) verzekerings pakket!

Niet normaal, een arts kan je een advies geven, maar de echte beslissing neem je zelf! Niemand kan jou zeggen dat je je erbij moet neerleggen!

Gelukkig hebben jullie dat ookniet gedaan en kijk nu eens hoe ver je alweer bent, Nog ff en je kleintje ligt in je armen!

Hoe is het nu verder met je en met je kwaaltjes? Wordt je nog steeds extra in de gaten gehouden met je bloeddruk enzo??? En is er ook al sprake van dat je misschien eerder ingeleid wordt? Nog een maandje tot de uitgerekende datum, spannend hoor!

Trouwens... weten jullie al wat het wordt, misschien heb je het al een keer verteld maar het is me dan ontgaan... of gaan jullie voor de grote verrassing bij de bevalling?

Morgen uit eten meiden!!! Ik heb er zin in!

hoi hoi

ja ik heb er ook zin in morgen .

ik ben vanmorgen weer naar het UMCG geweest,  Maris met man en de kleine nog tegen gekomen,  kon ik mooi ff de kleine meid bewonderen! 

Ik had dr Mustaerts,  ook een van de nieuwelingen al werkt ze er al wel bijna een jaar denk ik.  ze heeft in dec mijn punctie ook gedaan. 

Ik had rechts nog niks zitten, maar de echo deed goed pijn, dus ik betwijfel of dat wel klopt.  en links zaten er een stuk of 5.    ik mag zondag weer heen.

en toen kwam de verrassing, kor en ik moetsen beide weer bloedprikken,  dat moet eens per jaar en de vorige was verlopen.  en waren ze vergeten te zeggen, ik was alleen, kor was met maureen thuis. dus nu mag kor vanmiddag nog weer heen te bloedprikken.  nou ja kan gebeuren.

panda succes vandaag, pas goed op jezelf!!

Hoi hoi,

Ik kijk ook al naar morgen uit.  Ik ben vanochtend weer naar Emmen geweest en ik had in totaal 7 eitjes. De grootste waren 15mm. Zondag weer terugkomen en waarschijnlijk di of woe punctie.

Wilma hoe groot waren ze bij jou? Bij mij deed het ook al zo zeer.......

Dames tot morgen

@Wilma: dus er is al wat aan het groeien. Leuk dat je Maris even tegenkwam. Ik zie je morgen. Laat je je slechte humeur thuis ? hahaha

@PAnda: hoe is het werken gegaan? Heb je nog steeds buikpijn? anders moet je even bellen hoor want dat is niet normaal  volgens mij.

@Scoop: jee dus volgende week waarschijnlijk de punctie al? Ik zie je morgen!!

Tot morgen iedereen!!!

hoi allemaal.

werken valt wel mee, het leid mooi af en ik vind mijn werk zo leuk!!! Mijn leidinggevende let op mij en stuurt mij keurig op tijd naar huis, ik mag niet mal half uur langer blijven. Hij weet hoe ik ben, als ik aan het werk ben, vergeet ik alle mijn zorgen en pijn. Het werken is toch vermoeiender dan ik dacht, ben na de paar uurtjes kapot. Maar het zal wel wat helpen, vandaag heb ik voor het eerst weer gehuild, omdat ik mijn schatje mis, we waren er zo dichtbij, he?? Ik hoop dat ik het ooit begrijpen kan.

Jezus, ik weet niet hoe de alle artsen heten, volgens de secretariat vandaag was Dr. Bruin dat vorige week, wat ik dus dacht, dat zij zei dat zij Jo heet. Linda jij was er toen toch ook op 18. mei weet je nog hoe de dokter heet? Lang haar uit haar gezicht???

Raffie@ vreselijk dat je een ivf dokter zeg, dat je bij neerleggen moet, zij moet er toch beter weten hoe moeilijk dit alles is!!!! Ik vind dat dit niet kan!!!

zo ik wil zondag ff kijken of wat leuks met mijn 'pleegkindje'- het dochtertje(2) van mijn ex en misschien ook met de zoon(9) van zijn nieuwe vrouw wat kan doen, ff naar de speeltuin of zo. en anders komt meisje week later bij ons logeren, ik heb er zin in ff lekker naar kindjes zien die plezier hebben, het is net een cado voor mij .

Wilma en Scoop, jullie gaan snel... ik heb de vorige pogingen wel 15 dagen moeten stimuleren

..Nog even meiden...

Panda, fijn dat werken goed gaat. Ook wel prettig dat je leidinggevende je goef in de gaten houdt!

Ik ga helaas morgen niet mee... mijn broertje viert morgenavond zijn verjaardag met bbq.

Hij heeft vandaag tot overmaat van ramp ook nog een ongeluk gehad met zijn auto...

Flink geschrokken, maar gelukkig alleen blikschade...

Wens jullie heel veel plezier, maar dat komt wel goed volgens mij ;-)

Volgende keer hoop ik erbij te zijn!

he jammer grietje!!  volgende keer beter.

ik moest altijd 12 dagen stimuleren , dus dan zal ik ook ongeveer woensdag de punctie hebben.

ik heb morgen een drukke dag,  s'morgens ff werken, invallen . dan s'middags reanimatietraining in Roden.  en dan snel naar huis, omkleden en hup richting de shufustate.  het kan dus zijn dat ik ook iets te laat ben.  Maayke zal ik jou dan ff een sms sturen als ik het niet red? 

tot morgen dames,  ik ga nu snel de tassen voor morgen klaar maken, en hup naar bed!!

Wilma en Scoop ;

Jullie wrsch. om dezelfde tijd punctie !

Leuk, dan lopen jullie gelijk op !

Heel veel succes dames !

Raffie

Panda ;

Mooi dat je werk je wat afleid iid.

Maar ook om jezelf denken .....

Leuk dat je leidinggevende ook om je denkt.

En leuk dat je wat met je pleegkindje kan gaan doen.

Lekker genieten !

Raffie

Maayke ;

Ja vreemd hè ?

Dat dr. Dul dat zei.

Vond ik òòk zo raar ......

Maar goed.

Mijn bloedrruk wordt iid nog in de gaten gehouden.

Het is wel steeds wat hoger, maar niet echt verontrustend.

De gyn. heeft de grens al wat naar boven gesteld.

Niet boven de 90 maar tegen de 100 moet ik bellen.

Of ik moet èlke dag 95 of 96 hebben ofzo.

Ik moet ook ff wat rustiger aan doen, maar ik kom door alle drukte e.d. hier thuis niet aan mijn middag dutje en wat rusten toe.

Vandaag nieuwe beton vloer gekregen in de kamer.

Morgen komen ze weer.

En zo is er elke dag wel wat.

Maar ja, dat moet ook ff af.

Ik wordt in principe niet eerder ingeleid ofzo.

Woensdag heb ik weer controle in het UMCG.

Dan horen we wel weer wat.

Dan ben ik 36 wk. 4 dgn.

Het schiet nu iid op.

Vanaf volgende week zaterdag 9 juni ben ik 37 week, dan "mag" de bevalling beginnen.

Dus nog een weekje......

Spannend.

Wij weten wèl wat het wordt.

Maar hebben het aan niemand verteld.

Ook onze dochter weet het niet.

Want dan wist iedereen het al.

hahahahahahaha

We vonden het ook wel leuk dat er iig ìets een verrassing bleef voor familie en vrienden.

Vanaf dag 1 weten ze van het spuiten / punctie / terugplaatsing en zwangerschap.

Dus het geslacht is voor hun een verrassing !

Vinden wij òòk wel leuk, dat er toch iets is wat wij allèèn weten.

Jullie horen het hier ook binnen 6 week !

hahahahahahaha

Groetjes Raffie

@ WIlma, wat toevallig dat je Maris nog tegenkwam in het UMCG... Zo'n groot ziekenhuis en dan toch elkaar tegen het lijf lopen! Grappig!!

Wat raad dat je (volgens de echo!) rechts nog niets had zitten en het wel zo gevoelig was! Hopelijk kunnen ze met de punctie onder controle lekker te keer gaan zonder dat jij er last van hebt en HEEL veel extra eitjes (in vergelijking met de andere keren) weghalen!

En Links toch al 5, mooie score!!

Wat raar dat ze er nu pas achter kwamen dat jullie bloed moesten prikken!

@ Scoop, 7 eitjes in totaal, mooie score al! Dus de punctie al bijna in zicht!!! Jullie (WIlma en jij) gaan mooi gelijk op! Leuk is dat!

@ Panda, wat heerlijk dat je zo;n leuke baan hebt! EN dat je daar je afleiding en zorgen in kwijt kan! Heerlijk dat je weer ff een keer gehuild hebt! Het moet er gewoon uit! Het gaat echt wel slijten al is dat moeilijk te geloven, maar het zal altijd een zere en zwakke plek blijven!

Misschien bedoelde Dr. de Bruin wle gewoon Joh... in plaats van Jo... dat je gewoon ff moet zeggen dat er wat mis was ofzo!

@ Grietje, Ahhhhhhhhhhh nee toch?!?! Wat jammer dat je niet mee gaat/kunt!

Tja, volgende keer beter, het is niet anders maar vind het daarom niet minder jammer!

Heel veel plezier op het BBQfeest van je broertje!

Ik reed toevallig gisteren achter een jonge knul die een brommer aanreed, zo voor mij neus... Gelukkig ook geen gewonden alleen wat krassen en schrammen... Maar dat zal vast jouw broertje niet zijn geweest, het wa sin het "centrum" van Scheemda ;)

@ Wilma, is prima meid SMS maar raak! haha... Maar je gaat het wel redden ook al kom je wat later! (Je MOET t redden! haha)

@ Raffie, Ja heel vreemd!

Leuk dat jullie alleen weten wat het wordt! Groot gelijk dat je het niet aan jullie dochter hebben verteld... haha das niet veilig! haha... En inderdaad dan heb je nog een beetje een verrassing voor de familie en vrienden, al zullen ze jullie de kop wel gek maken met vragen wat het geslacht wordt?!?!

Wij wilden het ook voor onzelf houden maar das niet gelukt... haha...

Jammer hoor dat je het zelf smet pons niet wilt delen.... maar groot gelijk heb je!

Voor de meeste meiden, tot vanavond!!!!

@Wilma ik heb tegen Marieke ook al gezegt dat we wel even wachten. Zij kan 18.00 ook net niet redden.

@Panda: goed dat je even gehuild hebt. En wat knap dat je nog zo'n goed contact hebt met de kindjes van je ex! Wat een bijzondere situatie..Fijn dat er op het werk wel aan je word gedacht.

Wanneer heb je de nacontrle?

Op 18 mei had dr Mutsaers dienst.

@Grietje: ik had had het al gezegt maar nogmaals jammer dat je niet mee gaat. Maar wel begrijpelijk. Gelukkig is het ongeluk goed afgelopen.

@Raffie: gelukkig dat je bloeddruk stabiel blijft. En heel begrijpelijk dat jullie het geslacht niet vertellen aan iemand. Dat vind ik ook nooit zo leuk. Maar ik weet niet of ik me stil zou kunnen houden als ik het wel wist.

Nou ik ga wij gaan even lekker zwemmen met mijn zusje en Julian en zijn vriendje.

Maayke en Linda ;

Ja iid de mensen om ons heen maken ons gèk met de vraag wat het wordt !

Iedereen gaat raden en dingen zeggen en vragen in de hoop dat we ons verspreken....

hahahahaha

Maar dat doen we niet !

Mijn man wat eerder dan mij....

Die heeft zich al een aantal keren bijna versproken......

Dan kijk ik hem aan.......

Mijn god ! Mannen !

Mijn ouders vooral.

Die zeggen dan steeds : Oh dit had je voor je dochter daar kun je nu niks meer mee.

Of , dat heb je ook, kun je wel weer gebruiken ja........

Hahahahahaha

Dan zeg ik steevast als het een meisje wordt kunnen we het wel gebruiken, een jongen met roze vind ik wel raar, als het een jongen wordt moeten we nieuwe kopen....

Hahahahahaha

Dan kijken ze mij aan.

Mijn vader denkt dat het een meisje wordt en mijn moeder denkt denk ik dat het een jongen wordt.

Verrassing !

Maakt ook niet zoveel uit wat het wordt, van de rompertjes e.d. kunnen we heel veel weer gebruiken.

Ik begin nu met wassen dit weekend en volgende week.

We hebben heel veel wit en beige en bruinig, dat kan voor beide.

Omdat mijn ouders hier wel vaak komen, was ik eerst allèèn het unisex spul.

Dan kunnen ze ook geen argwaan krijgen.

Ik heb allèèn 2 nieuwe pakjes gekocht die mee gaan naar het ziekenhuis.

Onze dochter had ook zo'n mooi pakje in het ziekenhuis...die is voor haar allèèn en deze baby krijgt ook een pakje allèèn.

Dat zijn ook de pakjes die ik zowiezo wil bewaren, voor als ze groter zijn.

Verder gaat de kleding weg als ze er niet meer in passen.

Ik had van onze dochter ècht àlles bewaard.

Kisten en kisten vol heb ik.

Ik heb al wel wat dingen op marktplaats gezet.

Wat ik zowiezo niet weer wil gebruiken, en wat te dik is.

Zij is van 1 januari, dus de maatjes 50 / 56  en de rest van de kleine maatjes zijn winterkleertjes.

Nu hebben we zomerspul nodig in de kleine maatjes.

En als we een jongetje krijgen, kan alles weg.

Als het een meisje wordt, kunnen we her gebruiken en geld uit sparen.

hahahahahahahaha

Groetjes Raffie

Hallo,

Dames vond het gisternacht erg gezellig, bedankt voor een zeer gezellige avond!

Fijn weekend allemaal

Groetjes sabrina

@Scoop: nacht??? haha. Ook ik vond het erg gezellig gisteravond en zeker voor herhaling vatbaar. LEuk om jou en Marieke te leren kennen.

Was wel een kort nachtje. Thuis nog even blijven zitten en zo was het al bijna 01.00 en om 06.45 ging het wekkertje weer want Julian had een toernooi. Ze zijn 1e gewonnen dus het was de moeite waard. En nu zometeen naar mijn oom en tante voor een tuinfeest want ze zijn 40 jaar getrouwd.

Hallo dames,

Hallo dames, hier ben ik ook weer eens! Ook ik vond het gisteravond erg gezellig! De avond was weer zo voorbij!

Ik heb op de terugweg wel gemerkt dat het me wel wat doet, al jullie verhalen.  Ik kan er goed mee omgaan hoor, begrijp me niet verkeerd, en ik wil het ook graag, maar de confrontatie dat wij nog steeds met lege handen staan was gisteravond voor mij wel weer duidelijk voelbaar. Ik maak het natuurlijk vaak genoeg mee, vrienden en familie enzo hebben allemaal kids, maar jullie hebben allemaal wel een fantastisch restultaat dankzij de MMM en wij niet...

Maar goed, wat ik al zei; ik ben blij dat jullie allemaal wel kunnen genieten van jullie kids!!!! Wij hopelijk binnen niet al te lange tijd ook!!!!

Dit neemt niet weg dat ik het heel gezellig vond en voor herhaling vatbaar!!

Wilma en Sabrina, heel veel succes de komende dagen!! Lekker doorbroeden!

Linda: hahaha bedoelde uiteraard avond stom nacht nee dat was het niet hahaha.

Gwennie: heel begrijpelijk hoor hoe jij je voelt. Maar 1 ding we leven wel met ieder mee! En hopen, duimen dat jullie ook niet al te lang meer hoeven te wachten.

Vond het een hele speciale avond ook ik kon het vandaag maar niet loslaten......

Liefs sabrina

@ Raffie, ja daar wordt je idd GEK van, al die vragen of pogingen om je te laten verspreken! Goed hoor dat je het voor je kan houden!

Wij hebben sommige mensen destijds goed om de tuin kunnen leiden maar velen wisten het wel, bewust of onbewust door ons... hihi...

Toch heb ik bij jou schrijven ook al een vermoeden wat het gaat worden... hihi...

Mika zijn aller eerste kleertjes zijn ook een van de wienige kledingstukken die wij bewaren, das toch het meest speciaal!

@ Scoop, ja was super gezellig he het etentje!!! Erg leuk dat je ook mee wilde, terwijl je nog maar weer kort op het forum schrijft!! Heel dapper!!! hihi... maar zo eng zijn we niet toch?!?! haha..

Leuk dat het etentje de volgende dag bij jou nog zo;n nawerking had!!! haha.. Speciaal hoor!!!

@ Linda, haha... kort nachtje, ja dat was het hier ook! Ik ben wel bijna meteen naar bed gegaan toen ik thuis kwam... en dat had ik beter niet kunnen doen, ik kan dan toch niet slapen... dus ik heb het nog kwart over 2 zien worden en ben toen pas in slaap gevallen... en om 3 uur had Mika gedroomd (denk ik) dus die begon even vreselijk te huilen... Ik ben er niet direct uitgegaan en gelukkig was dat ook niet nodig want hij sliep snel weer in, maar ik niet... Pfff... en om half 7 had Mika wel genoeg geslapen vond hij, dus MOEST hij eruit! We hebben hem even bij ons in bed gedaan, maar dan zet hij meteen de hele boel op stelten... TV moet aan en meneer wil pap... dus ik met mijn duffe kop pap (en koffie voor ons) gaan maken... Dus het was een heel kort nachtje...

Maar... vannacht heeft hij ons heerlijk laten slapen en vanmorgen is hij ook gewoon rustig gaan spelen in zijn eigen bed en had hij er pas om half 9 genoeg van! Dus wij hebben de gemiste nachtrust goed in kunnen halen vannacht! Heel fijn en een hele goede planning van Mika! haha...

Goed hoor van Julian en zijn team dat ze gewonnen hebben!!!

@ Gwennie, Wat vervelend dat de confrontatie toch harder is dan je dacht... Het is natuurlijk heel normaal en ik vind het nog steeds SUPER dat je toch mee gaat! Maar wel heel jammer dat je het er op de terugweg moeilijk mee had! Ik hoop zooooooo dat je snel bericht krijgt! Dan komen we (of in elk geval ik zou dat wel willen) bij jou feesten!!! Dat heb je zo verdiend, alleen het wachten duurt zo lang! Maar de beloning komt bij jullie vast en zeker!!!

Wel fijn te lezen dat je de etentjes/dates ook voor herhaling vatbaar vindt!

@ WIlma en Scoop, succes vandaga met de echo!!! Ik hoop dat de punctie gepland gaat worden voor jullie!!! En op naar een mooie oogst en positieve resultaten!!!