Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

Ohhh Wilma nee toch, had nog wel zo'n goede hoop bij jou! Hier is het nog rustig maa durf er niet op te hopen. Heb het steeds koud........

Sterkte meid!

Liefs xxx

wilma    :love6: :love6: :love6: :love6: :love6: :love6: :love6: :love6: :love6: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:lieverd denk aan jullie!!

Guest tanja1969

onee wilma,

niet gelukt gatverdegatver, mijn duimen draaien heeft niet gewerkt dus :'(

vanguh een dikke digi :love4:

@ scoop, enne hoeist met jou?

liefs Tanja

Hoi Wilma.

Wat balen zeg en een ENORME domper dan na die ww.

Ik volg soms wat verhalen hier vanaf de zijlijn. Ook al zit ik niet in Groningen of in de buurt, ik lees veel info.

Ik leef met je mee en wil je via deze weg veel sterkte wensen hoor.

Gr. Merel

Wilma steeds moet ik aan jou denken had er zo'n goed gevoel over. Al ie symptomen enz.

Linda, Tanja bedankt voor het duimen!

Hier is het nog rustig maar naar het bericht van Wilma durf ik ook niet te hopen...........

Pffff

Xxxx allemaal

Ow nee, wilma... Wat een K**bericht! Lijkt t de hele dag goed te gaan, gaat t toch weer op de valreep mis... Shit shit shit! Heel veel sterkte!

Heb weer even bijgelezen en leef natuurlijk met jullie allemaal mee...!!

Wilma, wat ontzettend, ontzettend balen dat de poging niet gelukt is... Shit shit shit... Hield de site steeds in de gaten in de hoop op een positief bericht van jou en Scoop, maar van jou dus helaas niet... Wat balen!! Sterkte meid!! XX

Scoop, hoe is het met jou??? Wat spannend...!!!

Maayke, wat ontzettend leuk om te lezen dat Mika het zo naar z'n zin heeft op de psz! Leuk cadeautje heeft ie gemaakt voor vaderdag (zag ik op FB).

Linda, wat een heftig gesprek hebben jullie gehad en wat vervelend dat er nog zoveel onduidelijkheden zijn... Een heel dapper besluit om er mee te stoppen, al is het natuurlijk echt niet makkelijk! Toch kan ik me inderdaad voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen nu je de knoop hebt doorgehakt. Het geeft ook weer 'lucht' om niet meer naar het zkh te hoeven!

Pandabeertje, jouw verhalen zijn heel herkenbaar voor mij... De gevoelens die jij beschrijft had ik precies zo... Vreselijk he om zo heen en weer gesleurd te worden door je emoties. Je weet, rationeel, dat het een verstandig besluit zal zijn om te stoppen met de behandelingen, maar wat is dat toch verrekte MOEILIJK...!!! Wij hebben wel de mogelijkheid om voor adoptie te gaan, maar ook dat is erg onzeker en spannend...

Grietje, heel veel succes met de echo's!! Hopen op een goede 'oogst'!

Marieke, jij dus ook alweer bijna beginnen! Spannend hoor! Fijn dat je vol goede moed weer aan deze poging begint!

Meiden, ik lees en leef met jullie mee!!

Ach Wilma, had nog zulke goede hoop nav je klachten... Wat kun je dan gekke bijwerkingen hebben van die bolletjes... Sterkte meid!

Scoop, voor jou nog een paar dagen wachten! Succes!

Vanmorgen weer de 3e fm gehad.... nog geen punctie gepland, moet nog weer 2 dagen langer doorspuiten.

Follikels waren niet genoeg gegroeid, proberen om met deze 2 dagen extra wat meer mee te krijgen nog...

De score was nu 1 eiblaasje in de linker eierstok en +/- 15 rechts waarvan 7 of 8 mee gaan doen...

Deze arts (jong meisje ben de naam kwijt) nam gelukkig wel de moeite om ze allemaal te meten... Kwam er vanmorgen met een iets beter gevoel weg, baal er alleen wel van dat we nu nog 2 dagen langer door moeten...

Woensdag om 8.00 uur voor de laatste fm en dan waarschijnlijk vrijdag de punctie.

Werd al wel gewaarschuwd voor eventuele overstimulatie... Hoop het toch niet, kan me nog van die behandeling van Jesse herinneren dat ik daar na de tp best last van heb gehad. Advies is om toch rustig aan te doen en veel te drinken...

Wel een heel geregel deze week mbt werk en opvang voor Jesse... Heb nu mijn werk direct maar op de 1e 3 dagen gepland (normaal werk ik op donderdag), anders blijf ik naar Groningen heen en weer rijden...

Linda, is Julian ook helemaal sneu van het voetballen? Ik vond het wel een hele teleurstelling hoor...

Bah... Had me er veel van voorgesteld, maar die ego's hebben er niet zoveel van gebakken. Had zo leuk kunnen zijn... We halen lachend de finale.... uhhuhh... het lachtertje van het EK...

Op naar het WK in 2014, alleen moeten ze zich daar ook nog voor kwalificeren... Wordt nog wat....

Liefs Grietje

Grietje, jeetje nog geen punctie gepland, wat een tegenvaller! Maar wel goed dat je nog ff door kan spuiten voor een beter oogst! Hoe vervelend ook, al die medicatie!

Wel fijn dat er nu de tijd voor je genomen werd met het meten van de follikels! En dat je er met een beter gevoel weg kwam als de vorige keer! Hopelijk morgen inderdaad laatste FM en dan een geplande punctie!

Tja nu moet je inderdaad veel regelen voor Jesse enzo, dat had je natuurlijk niet met de behandeling voor Jesse! De behandelingen lijken me nu ook veel zwaarder met al een kleintje om je heen!

Wel balen dat ze je nu (nu al!) gewaarschuwd hebben voor een overstimulatie, das niet fijn! Maar met rust en veel drinken kan je erger voorkomen! Dus hou je er maar aan!

Super balen inderdaad van het voetbal! Maar ze verdiende het ook gewoon niet! Het zat er niet in! Maar die Bert van Marwijk is ook een eigenwijze droldrie! Hij had vanaf het begin met deze opstelling (- vd Wiel) moeten spelen, dan had het er misschien anders uit gezien, maar das achteraf geklets natuurlijk!

@Grietje: balen zeg nog geen punctie gepland.... Gelukkig voelde je je bij deze arts wel op je gemak. Niet zo mooi dat ze je nu al waarschuwen voor een dreigende overstimulatie.Hopen dat het niet zo ver komt.

@pandabeertje: Hoe is het met jou? hoe waren de bloedwaarden?

Ja Julian baalde enorm van het voetbal ( net als wij). Hij was alleen kapot door de zware week van de 4 daagse , woensdagavond voetbal en dan zaterdagochtend alweer om 07.45 op het voetbalveld. En dan zondag ook al weer heel vroeg wakker omdat 's avonds weer voetbal was. Dus hij is de 2e helft op zijn bed gaan kijken en toen ik vlak voor het einde bij hem ging kijken zat hij rechtop te slapen haha.

Hey Meiden,

lees zo af en toe eens mee hier, maar vroeg me af of iemand wat van Raffie had gehoord en hoe het met haar en haar kindje is? Dit, ivm haar hele medische voorgeschiedenis tijdens haar zwangerschap en verhoogde kans dat er iets niet goed zou zijn.

Hoop zo dat het allemaal goed is!!!

Liefs Lief

Wilma@ heel veel sterkte!!! wat jammer!!

Linda@ gelukkig is het zwangerschapshormoon gedaald en hoeft geen curettage te komen. Ik begin me ook wat beter te voelen. Blijf nog 2 wk wat minder werken, ben toch nog kapot. Geestelijk ben ik er nog niet mee bezig, tenminste niet bewust, het zal nog wel komen. Eerst menstruatie afwachten en bij de 2e zal ik voor de tp gaan. Ik wil het achter de rug hebben, ik kan het niet meer tegen. Het kinderwens zal mijn hele leven blijven, maar eerlijk gezegd dit is ook niks. Ik wil me ook in pleegouderschap verdiepen, ik zal het leuk vinden, om een kind te kunnen helpen. Eerst hopen dat ik me binnenkort weer wat beter voel.

Groetjes.

@panda, fijn dat je geen curretage hoeft te ondergaan! En natuurlijk heel fijn dat je je weer wat beter voelt! De klap wel toelaten hoor als die komt! Goed dat je nog niet volop gaat werken, ff rustig aan!

Pleegzorg! Knap hoor! Het is zulk mooi, masr ook zwaar werk! Goed dat je je daar voor wilt gaan inzetten, maar eerst over een maandje of 2 jullie cryos!

@pandabeertje: fijn dat je geen curettage meer hoeft. Goed dat je je wat beter voelt en heel verstandig dat je nog niet volop werkt. Het is niet niks wat er allemaal gebeurd. Daar moet je wel even de tijd voor nemen,

Zou misschien een mooie optie voor jullie zijn , pleegzorg. Hopen dat het lukt.

Ik ben vanmiddag gebeld door dr Mutsaers. Ik moet toch weer terug komen bij dr Simons en dan gaan we bespreken wat te doen met de endometriose. Ook vroeg ze of we al een besluit hadden genomen. Toen ik vertelde dat we er mee stoppen zei ze dat het een heel verstandig besluit is. Gezien het feit dat we al 8 jaar aan de gang zijn voor een brusje is de kans klein dat het dan nog gaat lukken. Door deze opmerkingen heb ik alleen nog maar meer het gevoel dat we de goede beslissing hebben genomen.

@Scoop: Hoe is het met jou???

@Wilma: hoe voel jij je? Is het slechte nieuws inmiddels geland?

Ooohh Wilma, wat een vreselijk nieuws. Wat een domper.. Hoe is het nu met je? De tranen al gekomen.. Wat is het toch oneerlijk...

Scoop hoe is het met jou? Na Wilma's bericht zal je ws nog meer de zenuwen hebben :-\

Linda, wat fijn dat de arts die opmerking plaatste. Het zal een hoop twijfels gegeven hebben als ze gezegt hadden dat ze toch n kans zagen dat het uiteindelijk toch n zwangerschap zou worden.

Pandabeertje, wat spannend, pleegouderschap. Ik ga eerst nog keihard knokken voor n eigen zwangerschap, maar anders staan wij ws ook open voor een pleegkindje.

Oja, ik sprak vandaag op de psz waar Koen naartoe gaat een medelotgenootje die ik op de infodag gezien heb en die vlakbij mij blijkt te wonen. Zij heeft al een aantal iui's achter de rug en moet nu voor ivf gaan. Margoed ze heeft dus al wat gemini ervaring en ik vertellen dat ze ws dr. Q krijgt voor infoverhaaltje en dat ze die niet moet doen omdat die man gewoon erg slecht is in zijn werk. Had ze dus al ervaringen mee en zij heeft al aangegevn hem niet meer te willen. Wat blijkt. Na een onderzoek zouden ze zo bij haar terug komen. Puntje bij paaltje waren ze haar vergeten en heeft ze een uur lang liggen te wachten met dr benen wijd in de beugels!!! En het allershockenste was dat ze een keer een inwendig onderzoek moesten doen en het apparaat wat ze daarbij gebruikte was niet schoongemaakt!! Was dus al bij n andere vrouw ingebracht waarna ze dus n soa test moest ondergaan. Weet nu niet of dit allemaal door dr Q. komt dat ga ik nog even navragen... Maargoed , fouten gebeuren overal hoor dat weet ik wel maar vooral dat laaste met niet schhongemaakt apperatuur vind ik nogal schokkend...

groetjes Patricia

Linda: hopelijk kan dr Simons je toch nog helpen..... Fijn dat jullie de juiste keuzen hebben genomen. Geen makkelijke lijkt mij.

Wilma: hoe gaat het nu met je?

Patricia: het is inderdaad erg moeilijk om er nog in te geloven naar Wilma.... Ik had bij Wilma juist zo goed gevoel. Hier is verder alles nog rustig, krijg wel meer last van mijn onderrug.......

Hoe gaat het met jullie verder allemaal?

Xxx fijne avond

hoi allemaal

@patricia,  bah wat een verhaal zeg over dat ziekenhuis,,  ik zou er echt niet meer heen willen, brrr het idee. 

scoop  het gaat gelukkig nog steeds goed bij jou?  houden zo en op naar een mooie positievetest!!!

met mij gaat het wel goed hoor,  als  een collega vraagd hoe het gaat dan heb ik wel een brok in mijn keel,  en ik ben mega ongesteld,  maar verder gaat het wel.      ik heb gisteren het UMCG ingelicht en ws gaan we meteen door met de cryo.  hangt er even vanaf wanneer ik ongi word en hoe dat loopt met onze vakantie.  maar ze zullen een schema en recepten opsturen.

liefs wilma

Scoop, nog een paar dagen... Spannend!

Linda, fijn dat jullie toch een soort van bevestiging hebben gekregen vanuit het ziekenhuis.

Hoop idd dat dr Simons nog iets kan doen aan de endometriose.

Patricia, wat een ziekenhuis zeg.... Je moet er toch niet aan denken dat dat jou gebeurt... brrr... Zou die arts ook niet meer willen....

Wilma, bijna tegelijk gepost maar kan nog net op je reageren. Wat heftig dat je zo ongi bent... Heeft even tijd nodig voor de verwerking, maar dat weet je helaas natuurlijk wel... Wel fijn dat je meteen door kunt voor de cryo/tp. Hopelijk brengt deze jullie meer geluk!

Vandaag de laatste fm gehad bij dr De Bruin, was de eerste om 8.00 uur. Er zaten 6 grote follikels van rond de 20 mm en nogal wat kleinere, punctie staat voor vrijdag om 10.30 uur gepland. Ben benieuwd wat de opbrengst wordt. Vanavond om 22.30 uur de pregnyl zetten.

Zeg nog tegen dr De Bruin, nog even doorbijten dus met de buikpijn en vermoeidheid, zegt ze denk niet dat die klachten snel verdwijnen na de punctie... Hoop toch zeker van wel... Moest anders tot vrijdag de dosis paracetamol maar verhogen naar 4 x 2 paracetamol...

Ben wel helemaal op nu, zo moe.... Heb mijn 3 werkdagen van deze week er gelukkig al weer op zitten.

Ivm bezoekjes aan het UMCG en werken, heb ik alle dagen maaf aan het begin van de week gedaan. Anders blijf ik naar de stad heen en weer crossen. Morgen weer even lekker tijd met Jesse.

Jesse wordt een echte boef, sluipt bij mijn ouders de bosjes door naar de buren en dan via hun oprit naar de weg....

Kan sinds een paar dagen ook Donald Duck nadoen... Zo grappig...

Mijn moeder zegt wel eens het is een echte jongen met al zijn kattekwaad.... Zo anders dan mijn nichtje schijnbaar...

Ik vind het wel leuk dat er wat in zit, maar is soms ook wel eens vermoeiend...

Nog een paar weken werken en dan vakantie! Pfff, ben er wel aan toe....

Liefs Grietje

31 Juli kan ik naar dr Simons. Dan zullen we wel zien.

@Scoop: Fijn dat het goed gaat! Ik duim nog heeeeel hard voor je hoor.

@Grietje: Heel veel succes morgen! Vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Ik dacht altijd dat je alleen overstimulatie kon krijgen als je juist heel veel follikels had.

Dus Jesse is een echt boefje. Wel grappig dat hij onder de bosjes doorkruipt maar minder dat hij dan naar de weg kan natuurlijk.

@Patricia: jee wat een verhaal zeg over dat ziekenhuis! Als het echt zo zou zijn zou die arts dan niet geschorst zijn? Dit is wel een hele grote fout.

@ Linda, t is wel een harde opmerking naturlijk van de dokter, maar wel een verstandige waarschijnlijk! Wel fijn dat je daardoor er een beter gevoel bij hebt om jullie wens ter zijde te leggen! Misschien gaat het verwerken dat iets makkelijker als de doktoren achter je staan!

Ik hoop dat je nu ook eindelijk van de endo af komt, ben benieuwd wat ze gaan doen!

@ Wat toevallig dat je zomaar een lotgenootje tegenkomt die ook nog zo in de buurt blijt te wonen! En jeetje wat een dikke fout zeg! Verschrikkelijk! Schandalig gewoon!

@ Scoop, Spannend!!!

@ Wilma, dus meteen door voor de cryo... weer spannend! Maar kan me goed voorstellen dat je DOOR wilt, dat wilde ik ook altijd het liefst zo snel mogelijk!

@ Grietje, nog even en je hebt je punctie dan toch eindelijk! Hele veel succes en hopelijk doen er nog wat kleintjes toch ook mee...

Als je nu al zo'n buikpijn hebt (wat ik ook altijd al een paar dagen voor de punctie had!), zal dat zeker na de punctie niet direct over zijn... De leeggeprikte follikels vullen zich direct weer met bloed en vloeistof dus het gevoel blijft wel ff (Had ik ook altijd) een dag of twee dagen na de TP ging het beter... Du snog ff langer doorbijten, komt goed als je maar je rust houdt en veel drinkt! STERKTE!!!

Hihi, die streken van Jesse komen me heel bekend voor! Echte jongens he?! Het is niet anders maar het is net wat jij zegt, het is leuk dat het erin zit, maar soms wel HEEL vermoeiend!!!

Mika is dinsdagavond ziek geworden... zo zielig! Hij had maandag overdag niet geslapen en dinsdag ochtend wa shij mega vroeg wakker dus ik dacht die zal wel lekker slapen tussen de middag, nou niet dus... 45 minuten! 's middags leek het nog goed te gaan hij was wel wat hangerig en moe, maar niet ziek naar mijn idee... We zijn nog naar de beestjes in het dorp geweest en het was heel leuk! 's middags om kwart over 4 kakte hij helemaal in... Vuurrood, koorts, hangerig, jankerig, niet willen eten maar we een ijsje...

's avonds betijds op bed en hij was erg onrustig maar toch in slaap gevallen met af en toe wakker en onrustig... Hij was kletsnat van het zweet en ontzetten warm ondanks de zetpil...

Om half 11 was het ellende... Mika ziek, zo zielig! Dus Bed verschoond Mika ff naar beneden en hij leek op te knappen dus rond kwart over 11 weer naar bed en hij sliep gelukkig snel... wel onrustig maar toch een goede nachtrust gemakat en woensdagmorgen, voor zijn doen, uitgeslapen half 8!

Overdag ging het wel redelijk met zetpil, hij wilde naar buiten en wilde wel rustig spelen, 's middags kakte hij weer een beetje in maar het ging goed! Ook tussen de middag heeft hij toen goed geslapen... en 's middags weer de hele middag naar buiten!

Donderdag morgen zou ik ff aankijekn of hij wel naar school kon n wilde, maar dat wilde hij wel en dat ging ook goed, hij lijkt nu zijn koppie er weer redelijk door te hebben!

Dus vanmorgen weer naar school en ze hebben een schoolreisje... ze gaan met een tractor met huifkar, van een van de opa's een rondje rijden en naar de beestje sin het dorp en daar picknicken en de beestjes eten geven. Ben erg benieuwd hoe hij het vindt en of hij met verhalen thuis komt!

Hij had er heel veel zin in!

hoi allemaal

Maayke wat klinkt dat reisje leuk!!  mika zal er vast van genieten maar ook bek af zijn ws haha.

grietje, vandaag de punctie!!  over een paar dagen voel je je vast beter,  ik hoop voor je op een paar mooie eicellen!!

linda idd een harde opmerking van de arts, maar soms is dat best goed, en voel jij je er ook goed bij,  een soort bevestiging van jullie eigen gevoel misschien?    hopen dat er nog wat aan die endo gedaan kan worden!!

Gister heb ik trouwens het boek nieuwe buren van saskia noort uitgelezen,  haha idd af en toe wat schunnig, maar wel boeiend en een hele andere afloop dan ik gedacht had. wat een verhaal, sjonge.

hebben jullie nog meer boekentips?  ga vanavond ws weer naar de bieb. haha

heb vanmorgen ff weer eens op de weegschaal gestaan,  resultaat bijna 2 kilo erbij,  dank u hormonsters!!!  in aug word ws de cryo terug geplaatst dus tijd om die 2 kilo er minimaal weer af te krijgen.    maar hoe!!!  hellup!!!!