Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

Hoi meiden,

Ik ben er met Marieke en Sabrina uitgekomen. We gaan wokken in Pesse (dichtbij Beilen). Dit is aan de snelweg, dus voor ons allemaal niet te ver... ;-)

Gezellig dat we weer een date hebben! Sabrina reserveert het restaurant.

We hebben besloten dat we de overstap gaan maken naar een ander land. Het wordt Congo. Eén voordeel; hier mag ik gewoon via de mail over praten..!! We hopen dat we binnenkort op intakegesprek mogen. Eerst moet ons 'gezinsrapport' bij de Raad van Kinderbescherming worden aangepast. Zodra dit klaar is mogen we op intakegesprek. Hopelijk verloopt het dit keer allemaal wat soepeler... :-S

Groetjes,

Gwennie

@ Linda, ik durf wel te rijden hoor! hihi...

@ Gwenny, fijn dat julli eeruit gekomen zijn! Heb ff gechecked, het is voor mij een uur rijden, dus te doen! Hebben jullie ook al vaker gedaan! haha...

Ik heb er zin in!

Fijn dat je nu open en bloot mag schrijven over de adoptie procedure! Das wel fijn voor jou maar ook voor ons! haha...

Hallo dames,

Tijdje hier niet meer geweest, maar vakantie voorbij dus het regelmatige leventje begint weer.

Even een vraag wie gaan er 5 oktober allemaal mee, kan ik namelijk op tijd reserveren.

Zonnige middag allemaal  :)

Groetjes scoop

@maayke: dat zou fijn zijn als je mij dan weer ergens kan meepikken. Als je zegt wat voor jou het meest op de route ligt dan ben ik daar.

@gwennie: dus toch een overstap. Kost natuurlijk wel weer extra tijd. Wel fijn dat je er nu over mag schrijven! Ik heb er zin in in 5 okt! En keuk eens naar een andere wok.

Hoe beviel je eerste werkdag?

@scoop: ook weer van de party dus! Ik heb ook zin in 5 okt.

Volgens mij gaan de volgende mensen mee: chrissy, Maayke, Wila, Gwennie, jij en ik. Hopenlijk ben ik niemand vergeten?

Hoi Linda,

Jij dus ook van de party 5okt gezellig!

Weet je al wanner de operatie gepland staat? Wel spannend hoor, maar geeft weer hoop!

1e werkdag zit er ook weer op en het ging prima, je zit er zo weer in......

7 weken werken en dan naar Turkije. Heerlijk kan n alweer aftellen hahahaha

Groetjes

hoi allemaal

zo was ff niet geweest, weer flink wat afgekletst.

gwennie dus wel overstappen,  hopen dat het voorspoedig verloopt!!  spannend allemaal weer.

dus we gaan wokken in Pesse, leuk hoor.    wie rijden er allemaal over Groningen?  misschien kunnen we dan samen rijden.  is gezelliger!! spreken we af bij transferium Haren ofzo.  is aan de snelweg

ik ben vanaf donderdag bezig met de weight watchers......  ga morgen avond weer heen te wegen,  ben benieuwd.

ow ja ik heb maris nog niet gesproken, ben al paar dagen van plan om haar te bellen, maar is er nog niet van gekomen. 

@ Scoop, volgens mij zijn we met z'n 6-en, Linda, Marieke, Wilma, Scoop, Wendy, Maayke.

Dat is lekker dat je nu al kan af gaan tellen naar je vakantie in Turkije!!! Heerlijk vooruitzicht!!!

@ Linda, ik dacht ook aan dezelfde mensen als jij die mee gaan...

@ Wilma, las niet zulke fijne berichten bij Maris op haar facebook... Ze krijgen het wel heel erg voor hun keizen met de kleine Myrthe... vreselijk allemaal! Aan de ene kant denk ik... leuke afleiding voro haar om met ons te gaan wokken, maar ik weet niet of ik in haar situatie mee zou gaan,... maar vragen kan natuurlijk altijd en hopelijk vindt ze het een leuk idee!

Lekker bezig dus met de WW!!! Goed zo! Hoop dat je snel reaultaat merkt en ziet! Dat motiveert mij enorm om door te gaan!

Al ben ik deze week niet afgevallen maar wat aangekomen... Deze week maar ff wat extra opletten...

Ik heb even opgezocht hoe ik zou moeten rijden... maar hij geeft voor mij aan dat ik beter (wat ik al verwachtte!!!) over Veendam moet rijden...

Ik kom dus niet over Hoogezand en ook niet over Groningen... Ik weet ook niet of er bij Veendan een carpoolplek is waar wij af kunnen spreken Linda???

Als ik over Groningen rijdt... maak dat in tijd niet zoveel uit... maar in km (en dus benzineverbruik wel... 20 km!) Maar als jullie een kleine bijdrage in de benzinekosten willen doen wil ik best over Grunn/Hoogezand/Haren rijden...

Ik vind het geen probleem om te rijden in elk geval...

Oja, kreeg ik bijna mijn vertrouwen terug in het rijden met Mika... wordt dat vanmiddag wer helemaal weggeveegd...

Op de heen weg van huis naar Delfzijl (maar 14 km) ging alles goed maar op de terugweg ging het (weer) mis... Gelukkig zat mijn moeder bij Mika achterin en hadden we toch nog een bakje liggen voor het geval dat... en dat bakje was helaas toch nodig! Wel gaf Mika het heel duidelijk aan... Wat handig als ze zich goed duidelijk kunnen maken... Mika niet lekker zei hij... dus mijn moeder was mooi op tijd... maar dat ook zo zou zijn geweest als ze voorin gezeten had weet ik niet... Wel heel jammer dat mijn vetrouwen weer de grond in is gestamp... en Heel jammer voor Mika dat hij er toch niet vanaf is...

Dat wordt toch weer fietsen en veel thuis blijven... helaas...

@maayke: Ik zou naar zowel Veendam.als Haren kunnen als dat voor jou makkelijker is. Maar als je me trgen vergoeding uit Hoogezand op kan likken zou dat ook helemaal goed zijn.

Balen dat Mika toch weer wagenziek is. Hij groeit er wel over heen toch? Hoop ik tenminste voor jullie.

@Wilma: bevalt het de ww? Ik was vorige week goed bezig

al weer bijna een kilo kwijt. Maar zaterdag naar Slagharen geweest en daar weer lekker gegeten en gisteren ook meteen maar weer. Wel gisteravond 36 min hardgelopen dus ik kan het nog!

Ik ben benieuwd hoeveel je kwijt bent morgen.

@scoop: eerste werkdag ook overleefd dus. Je zit zo weer in het ritme he. Heerlijk vooruitzicht over 7 weken naar Turkije!! Ik ben jarloers.

Denny zijn baas zit in hetzelfde hotel als jullie ook in de herfstvakantie.

Ik heb vanmorgen het UMCG  gebeld of er al een datum bekend was. Vorige week zei de gyn namelijk dat de wachtlijst kort was en ik 17 selt al naar de anesthesist moet dacht ik even dat het misschien begin oktober al zou zijn. Dan moet ik het etentje, dd 4 mijl en 1- okt Doe Maar missen. Maar het wordt eind okt begin nov omdat ik eerst 3 maandrn lucrin moet spuiten voor de operatie.

@ Linda, als ik gewoon over Grunn rijdt kan ik je gewoon bij de carpool in Hoogezand ophalen das geen probleem!

Ja echt super balen dat Mika weer wagenziek is geworden en dat al (weer/toch) op zo'n klein stukje... drama... en het is inderdaad te hopen dat hij eroverheen groeit... maar ja, wanneer...

Gelukkig heeft hij er zelf minder last van dan ik... Hij zegt Mika niet lekker en spuugt en is het kwijt en begint thuis meteen om eten en drinken te zeuren... terwijl mijn maag nog tot rust moet komen...;)

Wat goed dat je alweer 36 minuten hebt hardgelopen! WOUW!!!

Jammer dat je toch nog zo lang moet wachten op de operatie... maar wel fijn dat je al je eplanden dingen gewoon door kunt laten gaan! Alles moet toch eerst goed rustig zijn voor de operatie kan worden gedaan! En dat heeft helaas tijd nodig!

ik heb net ff met Maris gesmst,  ze gaat niet mee, maar wel lief dat we aan haar gedacht hebben.

Maayke, ik wil ook wel meebetalen hoor!!  met ons 3en rijden is wel veul gezelliger toch?    ik wil eventueel ook wel rijden vanaf Haren,  heb Diesel,

heb er zin in!!

Balen dat Mika weer moest spugen.  maar dat wil niet zeggen dat het elke keer weer raak is he!!  moed houden. 

Dat zou mooi zijn! Kijk maar wat jou het beste uitkomt .

Daarom eind oktober komt mij heel goed uit. Dan ben ik tenminste ook gewoon fit tijdens de herfstvakantie. Wel zo leuk voor Julian.

Het scheelt dat Mika snel weer de oude is als hij uit de auto komt. Heb je ook geen idee op welke leeftijd kinderen ongeveer er overheen groeien?

ik lees een stukje over wagenziekte, mijn zoontje had het ook, maar die zit nu voorin het gaat nu goed !

veel plezier met wokken

Liefs Linda

@wilma, ik rij t liefste altijd zelf... Wij hebben een aigo (lekker goedkoop en goed te doen met 2 personen...) maar ik zal de focus meenemen, die is ook wel voordelig en een stuk comfortabeler met 3 personen!

@wilma, ja heel erg balen dat mika weer moest spugen... Nee t gebeurt niet altijd... Maar mijn veryrouwen is weg... Dus ik ga echt niet alleen meer met hem in de auto, helaas...

Ga hem straks ook met de fiets van school halen... Gelukkig is t heerlijk weer! :-)

Jammer dat maris niet mee gaat maar wel hartstikke goed te begrijpen!

@linda, nee geen idee wanneer ze eroverheen groeien...  Als t vaak zo jong begint is t heel heftig... helaas...

Hij is idd wel snel weer de oude zeker als hij uit de auto is maar ook vaak na t spugen alwel...

@witches thx voor je reactie... Wij hebben echt al van alles geprobeert... Zelfs speciaal een nieuwe, lagere auto gekocht, nieuwe lage, ruime autostoel, armbandjes, een slang obder de auto, reispilletjes noem maar op... Het leek goed te gaan tot gister.

Voorin heb ik hem ook meestal naar school maar das ook maar een klein eindje...

Wel fijn dat t bij jullie DE oplossing is voorin!

hey meiden!!!superlief dat jullie ook aan mij dachten voor het etentje als het hier de volgende keer wat rustiger is zal ik graag mee gaan!!

op dit moment vlieg ik elke dag heen en weer tussen huis en het umcg het is erg moeilijk haar epelepsie goed onder controle te krijgen,afgelopen maandag zouden we naar huis en plots krijgt ze de avond ervoor een zware aanval

dus nu is het weer medicijnen aanpassen en afwachten ik denk dat we nog wel even in het umcg zijn nu

meiden ik denk aan jullie  :love2:

Sterkte maris... Ik hoop dat er nu heel snel een goed (afgesteld) medicijn komt voor jullie kleine meid!

En we gaan vast en zeker vaker wat eten, dus we gaan je zeker nog ontmoeten, maar groot gelijk dat je in deze hectiek niet mee gaat! Maar voor t zelfde geld vond je het wel lekker ff wat anders aan je hoofd...

Er komt nog wel een volgende x!

Sterkte!!!

Hallo,

Maris we leven enorm met je mee, konden wij maar wat voor jullie doen!

Linda: dat is toevallig dat de baas van je mannetje in het zelfde hotel zit:-))).

Hoe laat zal ik reserveren bij Happy Grill in Pesse, is voor iedereen 18.00 uur haalbaar?

Fijne avond allemaal

@Scoop: Ja en toevallig was ik gisteren bij het reisbureau en vertelde de medewerkster dat ook zij in de herfstvakantie naar hetzelfde hotel gaat. Word dus een Nederlandse reunie daar haha

Hoi, het is inderdaad stil hier. Hier is niet zoveel te melden. Morgenmiddag een afspraak in het UMCG bij de IVF arts. Ben benieuwd of zij het ook net zo zinloos vindt als ik. Maar goed, we horen wel wat de plannen zijn voor ons voor onze allerlaatste kans op een brusje. Mijn cyclus was aardig van de regel na de mislukte cryo poging van eind juli want ik zou morgen ongesteld moeten worden maar werd dat vorige week donderdag alweer. Dus we slaan deze cyclus nog even over. Ik moet 26 september bij de internist langs en hoop dan ook te horen dat zij geen gekke dingen bij mij gevonden hebben. Dan gaan we daarna nog voor die ene poging en dan hopen we heeeeeeeel lang geen ziekenhuis meer van binnen te zien.

Ik zal na het gesprek van morgen nog wel even laten weten of er nog nieuws was.

@linda zo als ik me kan herinneren... Is t voor mij een dik uur rijden... Dus als we om 18.00 uur aan tafel kunnen/mogen... Lijkt t mij t beste dat ik om kwart voor 5 van huis ga... Dus ben dan om 10 over 5 in hoogezand, dan door naar de afspreekplek waar we wilma ophalen... Geen idee waar trouwens.., hihi en dan door naar de "vreetschuur" ;)

@chrissy, succes morgen, hopelijk goed bericht! Wat vervelend dat je cyclus zo in de was is geraakt door de laatste poging maar wel goed dat je dan nu niet de cryo doet... Dan maar ff een maandje langer wachten!

Je eerste echo's zouden nog wel in t ziekenhuis zijn dus ik hoop toch dat je je nog een paar keer daar mag melden na de cryo tp!

Spannend ook weer eind van de maand bij de internist!

Het is zeker super rustig hier, zo zie je maar... Vakantie voorbij, iedereen weer aan t werk, t gewone dagelijkse leven is weer begonnen en niemand is aan t behandelen...

Wie is de eerst volgende die weer een kans gaat wagen? Ik zou t wel weer handig vinden als we zo, n lijstje zouden aanmaken...

Wie wanner en wat... Wat we vroeger ook hadden...

Groetjes

Ha ha ha, Maayke, je hebt helemaal gelijk dat het juist goed zou zijn als ik het ziekenhuis na de cryo tp nog een paar keer moet bezoeken. Ik merk dat ik echter weinig vertrouwen heb ik een cryo tp. Zoals ik al eerder zei werd ik na een verse poging nog wel eens zwanger, maar de 2 cryo terugplaatsingen hebben niks gedaan. Maar ik zal maar weer wat vertrouwen gaan kweken voor de laatste poging.

@Maayke: Dan zal ik zorgen dat Denny me bij onze carpoolplek afzet om die tijd. Ik heb er wel zin in.

Een lijstje zou inderdaad wel makkelijk zijn zodat we het kunnen onthouden wie waar staat in de behandeling.

Hier ook weinig nieuws. Heb net weer een bloeding gehad na de primolut kuur. Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ik die 10 dagen moest slikken als ik ook al lucrin spuit. En vanwaar ik 3 maanden lucrin moest spuiten voor de operatie is me eigenlijk ook niet geheel duidelijk. Ja dat de boel rustig is tijdens de operatie maar dan lijkt het me dat ze toch minder goed zien waar alle endometriose haarden zitten. Nou ja ik ben geen dokter natuurlijk dus ik moet er maar van uit gaan dat het klopt.

@Chrissy: Ik ben benieuwd wat het UMCG vanmiddag te melden heeft. Balen dat je cyclus in de war is. Nu moet je weer een maandje overslaan.

@chrissy, de cryo's in t umcg zijn wel op betere kwaliteit ingevroren als in duitsland, want daar vruezen ze na bevruchting meteen un en weet je niet wat ze doen. In umcg hebben ze een heel streng invriesbeleid!

Ik had ook geen vertrouwen in onze cryo's maar er loopt nu wel een jochie van ruim 2,5 jaar hier rond die ingevroren is als 7 cellig embryo en daar 4 maand heeft gezeten in de vrieskou... Haha

@linda, das goed! Ik zal t zo meteen opschrijven haha... Zie ik je daar!

Tja die medicatie zal toch ergens voor dienen.., ze gingen toch een schot in je baarmoeder verwijderen... En niet een operatie voor de endo?

lihkt me bij een endo operatie juist handig als er endo zit maar bij een baarmoeder operatie juist weer niet... Nou ja de artsen zullen t wel weten!

Vanmorgen heb ik kraambezoek gehad... Haha... Kraambezoek ja... Nu pas... Ja nu pas! Ze was ziek (geestelijk) en niet in staat eerder te komen. Nu is ze, na veel interne behandelingen eindelijk aan t opknappen en durfde ze weer de weg op en dus eindelijk op kraambezoek te komen. Ze heeft Mika flink verwend met een thomas trein treintje en een thomas voorleesboek met geluid! Voor Mika natuurlijk veel leuker dan een romper if oakje in de eerste maanden... Haha...

WAAR STAAT IEDEREEN???

Behandelen

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Wachtbankje

Time out / pauze

Overig

Maayke - Superblij met onze zoon. Geen nieuwe behandeling(en) meer!

FF quoten en aanpassen/toevoegen