Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

Hallo meiden,

Sorry voor een hele tijd geen teken van mij.

Zit momenteel in een hele drukke periode met het werk en privé. Maar ja wie niet dat houd ik mij dan ook maar voor ons.

Verder gaat het hoer goed, zijn ons nog wel aan het oriënteren wat wij willen , waar wij eventueel nog een poging willen ondernemen enz. Zijn er onder ons wie ervaring hebben met het baarahus?

Ik reageer wel niet zomaar maar jullie zitten wel in mijn gedachten hoor!

Liefs

Grietje, PNO vergoed ook de 4e poging. Je moet alleen even goed uitzoeken of ze alles vergoeden. Heb er een paar weken terug naar gekeken en vlgns mij stond er punctie, tp en nog iets. Dus ik weet niet of ze ook de echos en medicijnen ed vergoeden. ik moet er ook nog even naar kijken. Dan is je verzekering wel hoger in de maand maar je moet maar even kijken!

En als je het hebt uitgezocht wil je het dan even laten weten ;)

groetjes patricia

Scoop, stuur mij even een mailadres via een pb of via facebook. Ik heb Grietje pas ook een lange mail gestuurd met mijn ervaringen bij het Barrahus! Dan stuur ik jou dat verhaal ook even.

he lieve meiden wil jullie hele fijne kerstdagen wensen en een heel gelukkig 2013!!!! :love2: liefs maris

Hoe is het met iedereen? Lekker druk allemaal zeker?

Hier zijn de zieken inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis maar nu ben ik zelf ziek. Maandag werd ik ineens niet lekker en heb sindsdien koorts en hoesterig. En dat komt me helemaal niet uit ik had al zoveel te doen deze week.

Gisteren was de nacontrole van de operatie. Het liep 45 min uit en toen wij eenmaal binnen waren werd alles snel afgeraffeld want het was al 17.00. Ik ben niet eens onderzocht! Nu vond ik dat niet zo'n ramp omdat ik flink zat te zweten door de koorts maar gek is het wel natuurlijk. Ik kreeg foto's te zien die tijdens de operatie zijn gemaakt en zo kon ik zelf ook heel duidelijk zien waar de endometriose allemaal zit. Volgens dokter Simons helpt een operatie nu niet. Er is eigenlijk geen beginnen aan omdat het overal zit. Is de kans op zwangerschap nu 3 % na een operatie zal dat ook maar 6% zijn dus daar hoef ik het niet om te doen. Wel is de kans nu groter dat een embryo zich goed zal innestelen nu mijn baarmoeder weer normaal is gemaakt. Daarom stond hij erg positief tegenover een 4e ivf poging. Beetje vaag allemaal want over een natuurlijke zwangerschap had hij het nu niet meer. Het is dat Denny er beide keren ook bij was en hetzelfde heeft gehoord anders had ik gedacht dat ik gek was. Nu moet ik eerst afwachten hoe de komende menstruaties zijn. En anders krijg ik medicatie en als we toch nog een poging gaan wagen dan krijg ik eerst weer een paar maanden lucrin.

Ik heb net gebeld met PNO en zij vergoeden inderdaad een 4e poging mits je een verklaring krijgt van een arts of het wel zinvol is. Ik heb het risico genomen en heb ons net aangemeld bij PNO en heb gebeld naar het UMCG of dr Simons een brief wil sturen. Misschien is het barrahus ook wel iets voor ons dan maar eerst maar even afwachten hoe het nu allemaal gaat.

Wat fijn dater toch nog een verzekering is die een 4e poging vergoed!!! Wat een goed nieuws voor sommige onder ons!!!

Wat vreem en vervelend zeg je nacontrole linda... Kan me voorstellen dat je niet op een onderzoek zat te wachten omdat je ziek bent... Maar vreemd is het wel.

En wat balen zeg dat hij eerst zo positief was over een natuurlijke zwangerschap en het er nu niet zo naar uitziet! Gelukkig staan ze in t umcg wel positief voor een nieuwe behandeling... En die gast gewoon vergoed worden! Top!!!

Meiden, alvast hele fijne kerstdagen en heel veel geluk en liefde voor 2013!!!

Ik zal aan t einde van t jaar, of begin volgend jaar weer ff een nieuw topic aanmaken!

Jeetje Linda, wat een rare wedding weer je verhaal... Heel vaag, eerst zo positief zijn over een spontane zwangerschap waar je je dan toch een beetje aan vasthoud en dan dit.... Bizar... het word weet een spannend 2013 voor jullie iig. Hoeveel menstruaties moet je eigenlijk afwachten?

Doet PNO alles vergoeden? En willen ze je wel aannemen als je al bezig bent?

Groetjes Patricia

Ik heb alvast een nieuw topic voor 2013 aangemaakt. Ik hoop dat daar weer mooie verhalen geschreven gaan worden want t UMCG 2012 topic was niet zo positief!

Hoi meiden, nog op de valreep in dit topic. Afgelopen donderdag een punctie gehad en 13eicellen weggehaald!! Wat was ik blij. Gisteren gebeld dat er geen terugplaatsing plaatsvind. Morgen moet ik het Gemini bellen voor een afspraak zodat ik te horen krijg waarom er niks goeds was.

Ben even helemaal leeg.....

Groetjes Patricia

@ Patricia, owwwnee... Hoe kan dat nou??? Dat hoor je toch nooit.... Potverdorie, wat een K-jaar is 2012 voor jullie!

Hoop dat je snel duidelijk hebt over het waarom en dat ze een oplossing hebben!

Sterkte ermee!

Jeetje Patricia hoe kan dat nou? 13 Eicellen en dan helemaal geen enkele embryo? Ik kan me voorstellen dat je helemaal leeg bent. Heel veel sterkte.

Hoe is het met de rest hier?

Ik heb drukke dagen achter de rug. Ik ben flink ziek geweest een dikke week koorts. Vorige week toch maar even naar de huisarts gegaan want de koorts ging maar niet weg. Ik bleek een luchtweg infectie te hebben dus heb een kuurtje gekregen. Toen knapte ik snel op. Daarna werd Julian ziet en was beide kerstdagen dus ziek. Wel gezellige dagen gehad. Alleen 2e kerstdag eindigde iets minder want mijn zus en zusje kregen slaande ruzie. Echt te belachelijk voor woorden.

Gisteren zijn we eindelijk geslaagd voor een 'nieuwe' auto. Was een hele zoektocht want alle dingen die wij er op en aan wilden was blijkbaar onmogelijk. Al weken zijn we wezen zoeken en of ze waren net verkocht of ze zagen er toch niet goed uit en zo was er steeds wel iets. Ik kwam de hele week uit op een auto in Arnhem maar Denny vond de kleur niet ok ( ice blue) maar ik bleef er steeds bij terug komen. Zo besloten we gisteren , nadat weer een auto voor onze neus weg was verkocht, op de bonnefooi naar Arnhem te rijden. Was het niks dan zouden we daar gaan winkelen. Het bleek toch dè auto te zijn dus winkelen is niks meer geworden.

Gisteren kreeg ik een brief van de Menzis dat onze verzekering per 01-01 stopt en we dus verzekerd zijn bij PNO. Ik vind het wel spannend hoor. Nu maar wachten op de brief van dr Simons en dan hopen dat we toestemming krijgen voor een 4e poging.