Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

@ Linda, ow meissie meissie toch... Ik wist het allemaal al wel maar ook hier nog maar ff reageren... ECht vreselijk!!! Ik hoop voor je dat het een dezer dagen vanzelf op gang komt door het stoppen met de bolletjes... Maar aan de andere kant is het wel fijn dat je medicatie kan krijgen om het op te wekken.. je wilt nu ook vast van het zwangere gevoel af nu je weet dat het niet tot wat moois leidt...

Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen op het moment dat het gebeurd... en dat je alles een plekje kan geven... Neem er je tijd voor!!!

@ Grietje, owjee... weer een foutje van het UMCG, elukkig heb je nog tijd genoeg om de mediatie te regelen! Wel weer spannend he nu je een datum hebt en dat je weet wanneer het weer te gebeuren staat! Op naar een mooi verhaal om en nabij week 27!!!

Bij mijn zwangerschap en bevalling ging het net zo met prikken voor de rhesus... Mika is ook negatief dus die laatste rpik hoefde ik ook niet!

Ach jeetje Jesse ook al aan de zieke kant... wat gata het toch weer rond allemaal! Ik hoor het van alle kanten! Heel veel beterschap voor hem en hopelijk knapt hij snel op!

Wat fijn dat Eise weer (even) aan het werk kan! Tussendoor door solliciteren zeker naar meer zekerheid??? Maar wel fijn inderdaad dat hij weer ff onder de pannen is! Hoop dat zijn humeur hiermee ook weer naar het positieve buigt!

Wij gaan niets bijzonders doen met de Paas.. Schoonmoe komt logeren voor pasen en gaat met de paas naar Alexander zijn zus... dus met de paas zijn we lekker met zijn 3en... wordt vast gezellig, Mika is in elk geval helemaal weg van zijn paasboom... haha en al die chocolade, das wel heel erg lekker!

@ Raffie, dat rhesus C-IEA ken ik ook niet... Ik ben zelf A-... Ben benieuwd of zij je over 2 weken meer kunnen vertellen en of het in verband wordt gebracht met je miskramen...

Fijne paasdagen allemaal!!!

Jeetje Linda, wat ongelofelijk naar dat de echo niet goed was. Natuurlijk was het bloeden de week ervoor niet goed, maar dat het zo snel weer was gestopt leek mij ook wel positief. En dan toch die klap dat het niet goed is. Net als veel meiden hier heb ik de ervaring van een miskraam ook en wat hakt die teleurstelling er toch altijd vreselijk in. Ik hoop dat de miskraam snel op gang komt zodat je inderdaad kan gaan beginnen met het verwerken. Sterkte in ieder geval en wij denken aan je!!

Wat interessant om te lezen over die extra test als je rhesus negatief bent. Ik ben het zelf namelijk ook (A negatief) en heb dus ook de ervaring van de extra controles tijdens de zwangerschap. Het bracht ook meteen weer herinneringen boven. Judith heeft namelijk rhesus + bloed en ik had dus een anti D injectie moeten krijgen toen ze geboren was. Die waren ze vergeten in het ziekenhuis. En daar kwamen ze een dag of 2 te laat achter en toen heb ik de injectie alsnog gekregen. Ze hebben uitgezocht of het veel kwaad kon, maar pas na een aantal zwangerschappen zou het heel veel schade kunnen gaan aanbrengen. Nou, aangezien heel veel zwangerschappen er in ons geval echt niet in zit, zou het bij een volgende zwangerschap geen problemen moeten opleveren. Er is in het ziekenhuis wel iemand op het matje geroepen, want na het doorbellen van de uitslag over de bloedgroep van Judith had iemand actie moeten ondernemen om mij die injectie te geven. Ik heb in ieder geval wel excuses gekregen.

Panabeertje, hou je het nog wat vol? Nog een paar dagen en dan hopelijk goed nieuws. Goed nieuws kunnen we hier wel weer een beetje gebruiken.

Grietje, jij had gelukkig wel goed nieuws. Eise kan weer aan het werk. Wat een geluk dat hij weer aan de slag kan. Dat geeft in ieder geval weer even wat lucht. En je hebt ook weer een datum waarop je ingepland bent voor een nieuwe poging. We gaan weer duimen hoor. Ik zou bijna zeggen dat als jij en Wilma tegelijk bezig zijn met een poging, dat wij dan ook maar weer eens een poging gaan wagen. Maar dat is net in onze vakantie en we weten natuurlijk niet hoe en wanneer en of wij een nieuwe poging gaan wagen.

Hoe is het verder met Jesse? Is hij alweer opgeknapt? Ik hoop het wel, want er is niks aan om een lang weekend door te brengen met een ziek kind.

Hebben jullie allemaal ook zo'n zin in dit lange weekend? Mijn man moet vandaag nog werken en Judith is op het kinderdagverblijf. Ik en al als een tornado door het huis heen gegaan. Straks nog even boodschappen doen en dan heb ik de rest van de dag voor mijzelf. Ik rij vanmiddag misschien even naar Eeserveen. Mijn zus woont daar sinds een paar maanden en ik kan nu voor het eerst in jaren gewoon weer even een bakje thee gaan drinken. Voorheen moesten we 2 uur rijden om bij mijn zus te komen. Maar misschien lijf ik ook wel lekker thuis met een goed boek.

Morgen is mijn schoonmoeder jarig dus dan gaan we daar heen en 's avonds gaan we nog door naar een vriend van ons die zijn verjaardag viert.

Zondag komen mijn ouders en maandag gaan we misschien even op pad voor nieuwe eetkamerstoelen. We hebben gisteren een nieuwe eettafel en een nieuw dressoir gekregen, maar we hebben ons vergist in de breedte van onze stoelen en die passen nu niet naast elkaar onder de tafel. Beetje stom, maar ik wilde toch ook wel graag een paar mooie stoelen op wielen. Het dressoir en de tafel zijn wel heel mooi en ik ben er erg blij mee.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes,

Marieke

Hallo allemaal,

zo nog bijna een week, vreselijk de ww dit keer. Ik schrok vanochtend wakker, op eens doen mijn borsten niet meer pijn. Gisteren nog hele zere tepels en nu niks meer. Ik ben zo bang...!!! Nu lees ik op internet dat het meerdere mensen hadden, maar toch. Ik ben deze behandeling echt een stresskip!!!

Linda@ ik ga niet vragen hoe het met je gaat, ik kan me het indenken. Ik wou je ff laten weten dat ik heel erg met je meeleef, heel veel sterkte!!!

en om niet te vergeten iedereen fijne Paasdagen.

Hallo mensen,

nog een dag en ik mag testen. heb er wet goed gevoel over, moet toegeven heb stiekem al maandag een test gedaan, dacht nu weet ik het al. Mis, na die tijd nog meer vragen. dus morgen nog een keer dan wel op de goede testdatum.

Tot morgen.

Groetjes.

@pandabeertje: ik ga heel hard  voor je duimen voor morgen.

Hier was het gisteren de dag om de miskraam op te wekken. Ik had 's morgens nog even gebeld omdat ik zaterdag en zondag een heel klein beetje had gevloeid en ik vroeg me dus af of ik dus zelf al was begonnen maar nee dat had niks te betekenen zeiden ze. Dus helaas moest ik toch de medicatie gebruiken.

Na 4 uur begon ik te vloeien. Hele lichte krampjes dus ik dacht nou dit is te doen. Maar na 1 ½ uur ongeveer werd het een hel. Heel erg veel pijn en bloedverlies. En in de diarree. Wat een ellende. Na een goed uur trok het weg en verloor ik mega stolsels zo groot als tennisballen. Ik dacht dat dat het was en heb nog gebeld of ik nu 's avonds nog wel weer tabletten moest inbrengen maar dat moest gewoon. 's Avonds begon de pijn weer hevig te worden en ik bloedde behoorlijk. In de papieren stond dat je dan moest bellen maar ik voelde me verder goed dus dacht dat het wel goed zou zijn. Ik keek nog even op internet wat men onder hevig bloeden verstaat en daar las ik tot mijn schrik dat dit medicijn niet thuis gebruikt mag worden als je in het verleden een keizersnee hebt gehad ivm de kans op het scheuren van de baarmoeder. Dit kan namelijk vooral voorkomen bij een afwijkende vorm van baarmoeder!! Nou ja zeg ik schrok toch wel flink omdat bij mij beiden het geval is. Denny en ik hebben toen besloten het nog een uur aan te zien en dan te gaan bellen. Gelukkig werd het tegen 22.00 beter. De pijn zakte weg en het bloedden werd ook minder. Gelukkig erg goed geslapen en vandaag gaat het een stuk beter. Ik bloed nog wel maar heb geen pijn meer. Nu kunnen we ons richten op het een plaatsje te gaan geven.

23 April moet ik komen voor controle en als de baarmoeder dan schoon is dan is het klaar zo niet dan moet ik alsnog gecuretteerd worden maar daar ga ik niet van uit. Ik kan me niet voorstellen dat er nog iets is achter gebleven na wat er gisteren allemaal is uitgekomen. Het leek wel of al mijn ingewanden er bij uit zijn gekomen dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat er nog iets is achtergebleven.

@ Maayke: ;hoe is het jou? Je bent weer wat aan het opknappen las ik?

Hoe is het met Gwennie? Heeft iemand nog iets van haar gehoord de laatste tijd?

Hoi Linda,

Dit is zo herkenbaar! Wat vreselijk is dit! Ik hoop dat je het een plekje kan geven misschien veel afleiding zoeken.

Ook ik heb vandaag mijn 5e mk gehad! kan pas vrijdag voor een echo en dan zou ik 6 weken zijn. Het blijft verschrikkelijk! De vorige keer kreeg ik ook tabletten alleen ik heb het weer ervaren als een ongesteldheid misschien ook omdat het maar 5,5 week was en nu dus weer met vijf weken. ik bloed nu en heb krampen voor mij dus ook afwachten wat het gaat doen! Dus we hebben samen een rot tijd nu!

Heel veel sterkte!

groetjes Sarah

@panda, nog 1 dag.... Nou die ene dag zou me gestolen mogen worden, ik heb ook 1dag eerder getest destijds... Wat gaf jouw test masndag aan dan? Negatief zeker want bij mij was hij 1 dag voor testdag ook maar heel licht... Ik hoop morgen op een knallende streep voor je!

@linda, meid meid wat een verhaal... Bah! Kan me idd niet voorstellen dat er nog wat zou zitten! Hopelijk alles mooi schoon de 23e! Nu t echte verwerkingsproces! Geef het de tijd en wees eerlijk voral naar jezelf toe en probeer t van je af te schrijven en praten!

@saar, ook weer een mk... Vreselijk, heel veel sterkte!

Ik ben aan de beterende hand van mijn griepje... Ben nig wel verkouden en slapjes maar de holtes zijn weer aan het opengaan en de knallende koppijn is over (met paracetamols)... Mika is ook wat verkouden, maar niet echt ziek, gister wat hangerig maar vandaag ook alweer stukken beter!

Afgelopen zaterdag hadden we een reunietje van de oufclub, zo leuk!

Daar ging net wat mis... T is ook niet handig firummen en reageren op een tablet...

Nou de pufclubdate... Leuk joh al die 2jarige hummels bij elkaar, we waren met 7 (van de destijds 10) dus hoge opkomst, heel leuk om ze zo bij elkaar te zien... We waren naar een indoor speelparadijs gegaan, de leeuwenbirg hier in niruw svheemda, ik ging op de fuets want durfde niet met de auto, het was wel een eindje fietsen, daar had ik me wel op verkeken... Daardoor ben ik misschien nu ook welziek geworden, t was frus, koud en waaide heel hard... Thuis meteen jas uit en uitpuffen in de tuin... Ja das niet slim, maar ja, de date was heel leuk en we hebben afgesproken t nu ook vaker te dien! Niet meer 1 a 2 x per jaar!

Nu onze date nog plannen!

Zullen we eens kijken hoe we zitten met de data? Is er een doordeweekse dag dat we allemaal kunnen??? Welke dag maakt me niet uit... Ik kan bijna sltijd wel, alleen 23 april niet en vanaf hemelvaart tit en met pinkster niet...

Gooi maar eens wat data hier neer!

Groetjesssss

zo, ik heb opnieuw de test gedaan, ga niet tot morgen wachten. het is positief!!! 2 hele dikke strepen en dat zonder ochtend urine. Ben zo blij!!!! Maar ook bang, het is het  begin, nu nog de rest.

Ik lees hier over Linda en Saar, meiden, het doet mij pijn, dat jullie het moeten meemaken. Voel me wel een beetje schuldig om hier zo happy overkomen op dit moment.

Blij en angstig.dat ben ik. Ik dacht als het positief is, spring ik in de lucht, maar nu ben ik aan het bidden, dat het ook positief blijft.

Linda en Saar, ik denk aan jullie, dikke knuffel.

Linda, jeetje wat heftig om mee te maken... Ook zo tegen-natuurlijk allemaal. Hoop voor je dat je niet alsnog gecurreteerd hoeft te worden... Heel veel sterkt nogmaals en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

Vergeten doe je het nooit, maar het verdriet slijt op den duur wel een beetje...

Pandabeertje, gefeliciteerd meid! Kan me voorstellen dat je angstig bent hoor, maar geniet van die positieve test!

Er zijn nog zoveel stapjes te nemen, maar dit is de eerste grote!

Geniet ervan!

Maayke, klinkt leuk die reunie van jullie pufclub. Is bij ons jammergenoeg wat verwaterd... Dus ook in de lappenmand gezeten... Gaat ook wel rond en het wil ook wel met dit weer...

Voor wat betreft "onze" date, ik kan door de week op woensdag en vrijdag. Lijkt me leuk!

Marieke, nog geslaagd voor nieuwe eetkamerstoelen? Zij jullie ook nog naar de paasmarkt in Drachten geweest?

Dus jullie gaan in juni met vakantie? Waar gaat jullie reis naar toe?

Wilma, hoe gaat het met jou? Al weer flink aan het rennen met Evy las ik op facebook? Knap hoor! Zou ik niet kunnen...

Gwennie, hoe gaat het met jou? Spannend zeker mbt de adoptieprocedure?

Hier gaat het weer even wat minder... Gistermorgen naar mijn werk, kom ik niet midden in een kettingbotsing terecht...

Kon niet meer op tijd remmen en knal met 80 km per uur op mijn voorligger... die knalde eerder tegen een volvo... het was een grote ravage waar 7 auto's bij betrokken waren. Auto weggesleept, waarschijnlijk total loss...

De rest van de dag nog wel gewerkt, ging naar mijn idee wel. Vanmorgen werd ik wakker en dacht nog hmmm het gaat wel. Til Jesse uit zijn bedje en kreeg me toch last van mijn nek/rug... toch maar even naar de huisarts geweest vanmorgen. Een stijve monnikkapsspier (spier vanuit de nek naar de rug). Moet het warm houden en wanneer het na een paar dagen niet beter wordt naar de fysio... Hoop dat het maar snel over gaat... Deze week maar even geen korfbal.

Met Jesse gaat het gelukkig weer goed, dit weekend was het nog niet je van het, maar het vrolijke mannetje keert langzaamaan terug... Gelukkig!

De paasbrunch met familie op 2e paasdag was niet echt een succes, vond iedereen er maar tam en chagerijnig bij zitten... Misschien het tijdstip van 11.00 uur?

Het is toch na onze ruzie van vorig jaar met het weekendje weg niet helemaal weer goed gekomen... Jammer...

Meiden, ga zo even voetbal kijken!

Liefs Grietje

@jee Grietje wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig ben je er zo vanaf gekomen. Maar houd je nek wel heel goed in de gaten. Denny heeft in juni ook een ongeluk gehad. Er reed iemand achterop hem met volle vaart en hij heeft nu 10 maanden later nkg dagelijks veel pijn. 2 Keer ped week fysio en sterke pijnstillers helpen minimaal. Dus onderschat het niet.

@pandabeertje: Gefeliciteerd!!! Ik kan me je angst voorstellen maar het overkomt je vast niet nog een keer. Gewoon genieten.

@Maayke: Dat lijkt me inderdaad een flink eind fietsen ja. Misschien heb je het daarvan te pakken gekregen. Wat leuk een meeting met de pufclub! Goed dat het niet is verwaterd.

Wat betreft de meeting ik kan normaal niet doordeweeks maar zit nog in de ziektewet dus misschien lukt het me nog om erbij te zijn.

@Wilma: lekker aan het hardlopen. Mooi programma he Evy. Dankzij dat programma lukte het mij om tot de 4 mijl te komen in een paar maanden.

@Sarah: dat is heftig zeg 5 miskramen. Hoe vind je dan de kracht om door te gaan? Fijn dat jij de pillen anders hebt ervaren. In de papieren.staat wel dat het erger kan zijn als de zwangerschap verdrr is gevorderd. Misschien had ik ook extra last doordat ik ebdometriose heb. Het is in elk

@panda, YEAHHHHH!!!! 2 stepen!!! Gefeliciteerd! Ik kan me je angst goed voorstellen maar probeer vanaf het begin er van te genieten, t gaat allemaal al zo snel! Nu 2a3spannende weken tot aan de eerste echo!

@grietje, jeetje zeg, das schrikken... Hoop dat je met wat rust en warmte er vanaf komt!

Leuk he dat we nog daten met de pufclub... We zaten op cursus met 10 meiden, 2 daarvan hebben vanaf t begin niet mee gedaan met t daten, de rest wel maar t is altijd moeilijk een datum te vinden dat iedereen kan, deze keer was er maar 1 afwezig de vorige keer ook steeds 1 of 2, behalve ee eerste keer, toen had iedereen nig zwangerschaps/bevallingsverlof...

Kunnen de andere dames ook de doordeweekse dagen dat grietje kan??? Ik hoop t!

Linda ;

Jèètje, dat je het dan ook nog zo moet doen.

Ik had ook niet verwacht dat het zo zou gaan met pillen.

Bah....... :sm27:

Gelukkig is alles nu wel schoon hopelijk de 23e dat het goed is zo......

Pandabeertje ;

Jèètje ! Gefeliicteerd !!!

:sm5:

Ik kan me voorstellen dat je bang bent, en hoopt dat het positief blijft !

Ik zal voor je duimen !

:sm16: :sm5: :sm16: :sm5:

Grietje ;

Nou da's ook lekker...kettingbotsing.....

Gaat het wel weer wat ?

Wat zul je geschrokken zijn !

Sterkte en beterschap ermee !

Maayke ;

Leuk al die kids bij elkaar iid.

Zelfde leeftijd....grappig om te zien......

Gezellig !

Groetjes Raffie

Hé meiden, ik zie dat ik Marieke voor ben... (deze morgen)

Gisteren op Wordfeud hebben we het ff over de date gehad en gaan nu gewoon plannen...

Het lijkt erop dat iedereen op een woensdag kan... dus hier wat data... Kijk ff of je dan kan... dan kunnen we het rond maken!

woensdag 18 april

woensdag 25 april

woensdag 2 mei (dan kan Grietje niet)

woensdag 9 mei

woensdag 16 mei

Ik hoop dat we hier wat kunnen afspreken...

Zover ik weet zijn we op deze data zowiezo al met 3... Marieke, Grietje en ik... Ik hoop dat er nog veel bij komen!

Ik geloof dat

Ik zou 18 of 25 april wel kunnen nu ik nog in de ziektewet zit. Maar ik weet niet hoe laat jullie af willen spreken want ik moet wel om 11.45 thuis zijn ivm Julian. Dus dan is het niet echt de moeite waard denk ik.

Hey meiden,

Ik zie dat ik al te laat ben. Heb eerst even met een paracetamol op bed gelegen en heb nu pas weer zin om de computer aan te zetten.

Maar wat betreft de data ... ik kan op alle data wel. En doen we het 's ochtends of 's middags? Als we het in de middag doen dan kan Linda er ook bij zijn. Maar goed, Judith past zich wat slapen betreft wel aan en ik vrees dat dat bij de andere kinderen minder makkelijk gaat. Ik hoor het wel en ik ben er hoe dan ook bij hoor.

Goed, nu even een reactie op alle verhalen die weer zijn geschreven.

Linda, wat een troep is die medicatie om een miskraam op te wekken zeg. Dat klinkt me allemaal heel heftig in de oren. Nu hopen dat alles in 1 keer goed schoon is en dat er geen verdere medische stappen nodig zijn. Hoe is het verder met je? Bij mij kwam de klap van de miskramen heel laat.

Ik hoorde rond dezelfde tijd van een kennis die ik ook van de ivf afdeling in het UMCG ken dat haar laatste poging voor een brusje ook mislukt was. Ook zij zitten nu in het proces van verwerken dat er nooit een broertje of zusje gaat komen. Wat wordt je dan toch weer geconfronteerd met het het "falen" van je lichaam en het feit dat wij nooit "even zullen plannen wanneer we weer zwanger worden". 

Goed, gelukkig ook goed nieuws van Pandabeertje. Super joh, een positieve test!! Maar inderdaad nu weer de spanning of alles goed blijft gaan. Heel herkenbaar! Wanneer mag je precies voor de eerste echo?

Grietje, wat een schrik zeg. Lijkt me zo eng om opeens een optater van achteren te krijgen. Hoe is het nu met je? Inderdaad goed opletten dat de klachten snel weer afnemen. Goed pijnstilling nemen en proberen zo gewoon mogelijk te bewegen om te voorkomen dat het vast gaat zitten!!

Wilma, hoe is het verder met jullie? Het is wat stil van jouw kant. Hopelijk is alles goed!!

Maayke, wat leuk dat je nog steeds afspreekt met de dames van de pufclub. Ik zie nog 1 stel van de zwangerschapscusus en 2 weken terug kwam de "juf" van de club even langs. Met dat stel hebben we een leuk contact. Ik had vanavond nog met haar mee kunnen gaan naar een kinderkleding party. Maar goed, ik ben vandaag jarig en wil gewoon lekker thuis zijn.

Maris, hoe is het nu met je? Je bent gisteren in het UMCG geweest? Is de suiker nu weer wat op regel?

Raffie, hoe is het verder met jou? Wanneer heb je verlof? En is alles verder al klaar voor de komst van de kleine? Ik heb vanochtend juist al het kleine spul opgeruimd. De lakentjes van het wiegje enzo. Ben benieuwd of het ooit nog weer door ons gebruikt gaat worden of dat het op marktplaats eindigt.

Gwennie, hoe is het met jou? Ik hoop dat je er met de date bij kunt/wilt zijn want dan kan je ons misschien even bijpraten.

Verder weinig nieuws hier. Volgende week pas weer naar het MCL voor de MRI en dan nog een week of 4 wachten totdat ook het bloedonderzoek bekend is. Het gaat nu weer goed met me, op een voorhoofdsholteontsteking na, maar dat gaat wel weer over. En verder ben ik vandaag dus 39 geworden. Wel een rare gedachte dat ik over een jaar 40 word. Ik had wel graag het hele proces voor een brusje af willen ronden voor mijn 40ste, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Ik vind dat een hele rare gedachte dat ik in het geval dat een crypo TP succesvol zal zijn, toch wel een oude moeder ga zijn. Slik!!! Gelukkig zijn de cryo's van een eerdere leeftijd dus wat dat betreft is dat weer gunstig.

Genoeg gekletst, ik ga nog even wat in huis doen en dan misschien nog even shoppen

@Marieke: gefeliciteerd met je verjaardag! Over een jaar 40 dus. Het zou nog kunnen dat je voor je 40e nog zwanger raakt. Als het meteen lukt met de cryo's.

En nee het is voor ons helaas niet te plannen op welke leeftijd het mooi is om zwanger te zijn.

Ook verdrietig voor je kennissen dat hun ook door hun pogingen heen zijn.

Een zware periode om het af te sluiten. Dat begin ik me nu ook te beseffen dat we niet alleen de miskraam moeten verwerken maar ook de afgelopen 8 jaar. Wat dat betreft vallen we in een dubbel zwart gat.

Lief dat je voorstelt de meeting op woensdagmiddag te houden maar ook dat lukt mij niet. Julian moet namdlijk om 15.15 weer op het voetbalveld staan.

Ik heb net even het UMCG gebeld om te vragen hoe lang je zo door mag blijven bloeden. Ik bloed nog steeds best verl. En het is nog helderrood en heb ook nog steeds wat pijn af en toe. Ik dacht ik bel maar even voor het weekend. Maar ik moet vanmiddag maar naar het spreekuur bellen. Ik mocht niet worden doorverbonden.

De bedrijfsarts heeft vanmorgen gebeld en die was heel begripvol. Hij belt pas 3 mei weer.

@pandabeertje:.hoe is het? heb je al een afspraak staan voor de echo?

Ff kijken of ik alles nog weet om op te reageren...

Als eerste Marieke van harte gefeliciteerd met je 39e verjaardag!!! Jammer dat je je dag met knallende koppijn mieststarten, maar gelukkig deed de paracetamol zijn werk!

Wat heerlijk dat Judith zo makkelijk is met slapen! Mika MOET echt ritme hebben...

@Linda, jammer dat je er waarschijnlijk niet bij kunt zijn met de date... T us ff een iverweging die je moet maken, je woont niet heel ver weg, dus als je zin hebt in een gezelkig anderhalf uur kun je komen... Dan zouden we om 10 uur kunnen afspreken... Maar begrijp t ook dat je t niet doet... T wordt wel een gevlieg natuurlijk... Al zou ik t wel erg jammer vinden! Maar.... We hebben dan wel weer een reden om weer een keer te gaan wokken :-) dat beviel me ook prima!!!

Goed van je dat je t zh nig ff hebt gebeld, ben benieuwd wat je te horen krijgt!

@Wilma, kun jij ook een van de opgegeven woensdagen??

@Gwennie, lijkt t  jou ook wat de date en kan/wil je ook een van de woensdagen??

@Grietje, jij kon ook he

Marieke, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt! En idd het is voor helaas niet te plannen wanneer en of je zwanger wordt.... Ik stelde het me zo voor om voor mijn 30e 2 kindjes te hebben, toen wist ik helaas nog niet dat we de hele mmm in moesten. Nu mogen we onze handen dichtknijpen met een gezond kereltje en nog hopen op een 2e...

Linda, wat vervelend dat je nog steeds zoveel bloedverlies hebt. Lijkt mij niet echt normaal... Ik heb na mijn curretage niet echt veel last gehad van bloedverlies, maar het zal bij jou nu wel anders zijn door het opwekken...

Hoop dat het snel minder wordt... Jammer dat je er niet bij kunt zijn op woensdagmiddag, kun je wel 's morgens?

Maayke, ik kan alle data wel. Maakt dus voor mij niet zoveel uit. Is idd wel even de vraag wanneer... Jesse slaapt meestal 's middags tussen 12.30 en 14.30 uur. Zit me nu wel even af te vragen wat handig is...

Wilma, idd het is een beetje rustig vanuit jouw hoekje... Hoop dat je ook kunt!

Pandabeertje, hoe gaat het nu? Is het al een beetje doorgedrongen? Lekker van genieten hoor!

Gaat met mij gelukkig steeds beter. Heb alleen nog een beetje last van een stijve rug... Er is dus niemand achterop mij gebotst... Ik ben tegen mijn voorligger opgeknalt. Diegene die achter mij reed kon me nog net ontwijken, maar diegene die daar weer achter reed is daar wel weer vol opgeknald...

Nu nog de hele verzekeringskwestie op gang brengen en hopen dat de auto weer gemaakt kan worden....

Heb ook gisteren contact gehad mbt de recepten voor de hormonen die ik in huis zou moeten hebben, daar bedoelden ze dus de recepten mee die we in januari al hadden gekregen voor de poging die we toen hebben afgezegd.

Gelukkig heb ik ze nog bewaard. Ook ik gebruik deze poging nog de utrogestan die ik nog heb liggen aangevuld met nog een beetje nieuwe. Ook heb ik van de vorige poging nog pregnyl liggen, dus ga dat ook maar gebruiken ipv nieuwe te bestellen. Schijnt nogal moeilijk te zijn om daar aan te komen en heb waarschijnlijk bij de vorige poging teveel voorgeschreven gekregen? Snap het niet helemaal...

Meiden, wens jullie een fijn weekend!

Liefs Grietje

@grietje, Mika slaapt ook tussen half 1 en half 3... Ik heb wel een campingbedje en die kan wel op de logeerkamer staan... Maar Judith en Maureen zullen ook wel moeten slapen denk ik... Ik weet niet wat wijsheid is met afspreken s morgens of s middags... S middags wordt natuurlijk wel kort als ze tot een uurtje of half 3 slapen... 's Morgens kan je betijds vertrekken en om en nabij t middagslaapje gaan rijden, dan slapen ze in de auto... Maar weet natuurlijk niet of dat schikt... Ik hoor t wel... Weet ook niet hoelang t rijden is voor jullie natuurlijk...

Hoi allemaal

hier ben ik weer!!  jaja ik leef nog.

heb afgelopen week heel veel gewerkt, en moe en hoofdpijn enz,  heb hier wel gelezen hoor.

Linda meid, wat een nare bedoeling met da opwekken.  ik hoop dat het bloeden snel over gaat,  en dan het hele verwerken....  meid veel sterkte, ik denk aan je.

pandabeertje,  joehoe wat een mooi nieuws, maar ook je angsten zijn heel herkenbaar.  maar probeer te genieten,    wanneer mag je voor een echo?

maayke , grietje en chrissy jazeker wil ik ook graag komen, alleen werk ik woensdags om de week

18 april kan ik wel

25e niet

2 mei weer wel maar kan grietje niet'

9 mei niet  of alleen s'middags

en 16 mei gaan we op vakantie dus kan ik ook niet.

voor maureen zou een ochtend het beste zijn,  als ze dan later op bed komt is geen probleem,  of slaapt idd in de auto.

geloof dat het voor mij een klein uurtje rijden is.

hier gaat het verder wel goed,  ben weer aan de pil en dat merk ik goed met migraine aanvallen.      het afvallen lkt helemaal niet, krijg de knop niet om.  ook het hardlopen prober ik af en toe maar krijg dan na die tijd vreselijk rugpijn omdat ws mijn spieren niet sterk genoeg zijn om mijn bekken op zijn plaats te houden.  nou ja we hobbelen gewoon door.  ik heb al een brief gekregen dat we in week 21 gaan starten!!

liefs wilma

Prima de 18e... Uur of half 10 ofzo...? Kijk maar, ik ben wel thuis :-)

Leuk leuk leuk!

En wat bakken? Leef je uit Marieke... Hihi verras ons :-)

Wilma, jij hebt mijn adres nog?

Grietje &

Marieke, ik zal jullie mijn adres via wordfeud ff sturen