Jump to content
erik j

UMCG 2012

Recommended Posts

Haha Wilma, is Maureen dan altijd zo laat wakker??? Ik zit tegenwoordig met Mika om kwart over 7 beneden... Pfff... Hij is meestal al om kwart voor 6 wakker... Echt niet fijn! Hij gaat s avonds om 19 uur naar bed, maar is nog aan het kletsen en spelen tot een uurtje of 8 half 9...

Tussen de middag is hij altijd moe en slaapt hij van half 1 tot 2 a 3 uur...

Ik wilde het middagslaapje eraf halen, maar dat werkt niet, die heeft hij gewoon nog nodig... Maar ik zit wel elke morgen extra vroeg aan het ontbijt... Pfff...

goedemorgen,

afspraak voor de eerste echo is al gemaakt, 2 mei. Het duurt nog poosje, het liefst zal ik het al achter de rug hebben willen.  Het blijft spannend.  Ik ben super blij, maar toch iets in mij houdt me nog een beetje terug om helemaal uit mijn dak te gaan.

verder gaat het prima, wel moe en beroerd, hoef niet te overgeven maar het voelt niet lekker, snachts ook vaak wakker ivm hiermee, denk dat ik te snel draai in mijn slaap.

zo iedereen nog een fijne zondag!

@ Panda, dat worden 3 lange weekjes! Hopelijk met veel kwaaltjes want die klinken super positief, hoe lastig ze ook zijn!

Ik ga nog even kijken of het lukt woensdagochtend. Het hangt er ook nog vanaf of Denny met zijn collega mee kan rijden want anders heb ik geen auto. Anders zsm wokken 's avonds kan ik over het algemeen altijd wel.

@Wilma: het afvallen lukt dus nog niet zo? Het is ook moeilijk he vooral met en tijdens het behandelen. En of het nou echt zo'n effect op de vruchtbaarheid heeft ... ik weet het niet hoor. Ik las wel dat ze in het UMCG er onderzoek naar doen he. Trouwens zo mega dik vind ik je nou ook weer niet hoor.

Hier gaat het redelijk. Het bloeden wordt in ieder geval bruin dus ik denk dat het langzamerhand minder wordt. Af en toe nog wel wat pijn en vooral veel hoofdpijn. Ik heb besloten een vlinder tattoo te laten zetten. Ik heb Julian zijn naam ook in het chinees op mijn rug en als dit kindje gewoon was geboren had ik ook voor hem/haar de naam laten zetten dus vond ik dit wel mooi. Mijn moeder en haar man willen me graag iets geven ter herinnering een ketting ofzo maar ik ben geen sieraden mens dus krijg ik de tattoo van hun. Ik heb een hele mooie gezien maar daar zit wel roze in en ik houd eigenlijk niet van kleur maar toch bij een vlindertje is het wel mooi. En dan weet ik nog niet op welke plek. Ik heb Julian zijn naam op mijn rechterschouderblad en op mijn onderrug het zussen teken ( samen met mn zus gedaan) met een tribal er om heen. Dus wordt dan wel een drukke boel op mijn rug. Hoewel ze niet heel groot zijn hoor. Julian zn naam is ook heel bescheiden.

Een oude schoolvriendin van mij heeft op precies dezelfde dag als mij positief getest.Zij gaat nog steeds met kennissen van mij om dus hun hielden haar en mij op de hoogte. Ze stuurde me toen al een mail dat ze zo blij voor ons was en dat zij dus ook zwanger was en we precies gelijk op gingen. Heel leuk allemaal maar nu wel heel confronterend. VRijdag heeft zij haar eerste echo gehad en alles was gelukkig goed. Nu zag ik op hyves al dat ze een www had geplaatst met een bonzend hartje... elke keer zie ik het nu weer staan. En haar hele zwangerschap zal ik dus alles zien en lezen hoe ver ik ook had kunnen zijn.

Het is nu natuurlijk allemaal nog heel vers maar zal het ooit slijten?

Linda@ wat een leuke idee om een vlinder op je rug laten zetten.

kan me voorstellen, dat het heel moeilijk is om de hele zwangerschap mee te volgen van iemand anders. Ach, het leven is niet altijd fair.

Ik leef met je mee, ben er zelf bang of het bij ons wel goed gaat, dus durf er nog niet van genieten. Zal een zelfbescherming syndroom zijn, helemaal onbewust.

Ik wens je heel veel sterkte.  Fijne zondag.

@ Linda, ow ja daar zit je ook mee natuurlijk als je maar 1 auto hebt... Nou hoop in elk geval dat Danny mee kan rijden met zijn collega en dat we je ff zien! En anders inderdaad snel weer wokken!!! hihi

Echt een mooi idee dat je een vlindertje laat zetten! Mooi hoor dat je moeder en haar man je deze herinnering willen geven! Tja, de plaats is even een moeilijke keuze... Ik wil ook nog steeds een tattoo van Mika zetten, maar ben er nog niet uit, wat en hoe... dus dan doe ik het gewoon nog niet... Alexander vindt het ook verschrikkelijk een tattoo dus dat houdt me ook een beetje tegen...

En ja, als het vlindertje erg veel roze bevat... en je dat geen mooie kleur vindt kan je hem een ander kleur laten geven hoor! Ze kunnen zoveel tegenwoordig met tattoeren... Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Wat confronterend zeg die schoolvriendin die precies gelijk met jou op ging... Dat zullen hele confronterende 9 maanden worden...

Het slijt allemaal wel, maar daar gaat tijd overheen en vergeten doe je het nooit... Het zal een plekje krijgen... een heel speciaal plekje!

@ Panda, ik denk dat als je eens een miskraam hebt meegemaakt dat je minder vertrouwen hebt in een goed verloop van een volgende zwangerschap... Toch gebeurt het vaker dat het dan goed gaat als dat het weer fout gaat!

Hier niet veel nieuws te melden... Heb veel zin in woensdag, ben benieuwd hoe de kids het met elkaar doen! haha...

Ik ga alvast ff aan de poets dat het er woensdag netjes bij ligt hier... dan kan ik woensdagmiddag waarschijnlijk weer opnieuw beginnen haha... Als ik zie wat een troep Mika maakt op een dag... dan zal dat met 4 kids op een ochtendje nog wel erger zijn! haha...

Ik hoop dat het mooi weer is en we nog ff met ze naar buiten kunnen, kunnen ze ff uitwaaien... maar dat zien we wel, ze vermaken zich binnen ook vast goed!

Pandabeertje ;

Spannend de 1e echo op 2 mei.

Voor je het weet is het zo ver.

Maar iid, het is nog wel ff wachten tot 2 mei.

Kan me voorstellen dat je het graag gehad zou willen hebben.

Zekerheid.........

Nog 2 weekjes.....

Succes met wachten ...

Groetjes Raffie

Linda ;

Leuk idee de tattoo.......

Vervelend die schoolvriendin iid op hyves........

En ja, iedere x als op hyves zit zie je dat.......

Ik weet dat ik dat òòk vaak irritant vond.

Hadden we net weer een mislukte poging...was er wel weer iemand in de vriendkring op hyves zwanger.....

Zie je steeds die weken die ze zijn enz......

Maar dat wordt iid wel minder......

Ze ging gelijk met je op, dat maakt het wel weer confronterender iid......

Heel veel sterkte......

Groetjes Raffie

hoi allemaal

@maayke ja maureen slaapt meestal tot een uur of 8.    dat probleem van jou heb ik eerder gehoord,  het middag slaapje er af wil nog net niet, maar missschien kan je die inkorten? max een uurtje en dan wakker maken.  ws zal ie dan aan het eind van de middag wel moe zijn, maar het lichaam moet er ook aan wenen.  t ís maar een idee, zo deed mijn schoonzus dat.

@ LINDA,  mooi idee van die tattoo,  ik houd er zelf ook niet zo van, maar kor wil ook nog een van Maureen, maar wee ook nog niet hoe en wat.

en jij vind me nog niet zo dik? haha bedankt, maar heb toch een bmi van 32 hoor!!  en de grens voor ivf in het umcg is 29.  en idd ze doen er een onderzoek naar.  maar niet over overgewicht en zwanger worden, dat is allang bekend dat het dan moeilijker gaat en meer kan op miskramen en complicaties.    ze zijn nu bezig met een life style onderzoek, ik doe hier ook aan mee.  je kan in 2 goepen komen, in de ene groep krijg je een half jaar intensieve begeleiding bij het afvallen en bij de andere groep niet en mag je meteen beginnen met de behandeling.  ik heb dus voor het laatste geloot helaas.    wel moet ik elke 3 maanden komen bij de onderzoeksverpleegkundige,  bloed prikken wegen en meten en een vragenlijst invullen.

het gaat er om , om te zien of het zin heeft om mensen die te zwaar zijn intensief te gaan begeleiden met afvallen voordat ze een behandeling starten,    en daarnaast hoe de behandelingen dan verlopen.

@ pandabeertje, dat worden idd 3 lange weken.    sterkte met het afwachten!!

ik heb ook veel zin in woensdag!!!

gr wilma

Pandabeertje, inderdaad wat worden dat lange weken tot aan de echo. Hopelijk kan daarna de spanning wat afzakken en kan je gaan genieten van de zwangerschap.

Ha ha ha, Maayke aan de poets. Je mag het laten wat mij betreft want Judith kan als een tornado door haar speelgoed heen gaan en dan is het binnen 2 tellen een rommeltje. En ik denk dat alle moeders hier wel weten dat het met een kleine om je heen bijna niet spik en span te houden is.

Linda, ik hoop ook dat je woensdag wel kan komen. Lijkt me ook heel leuk om jou te ontmoeten. En als het niet lukt dan is snel een keer wokken ook wel een goed idee.

Wilma, nu begrijp ik pas hoe dat onderzoek in elkaar steekt. Jammer inderdaad dat je in de laatste groep bent ingeloot. Een strakke begeleiding is toch wel meer een stok achter de deur dan het allemaal zelf te doen.

Ik heb ook zin in woensdag hoor. De binnenlanden voorbij Groningen eens gaan verkennen ha ha ha. Voor mij is het ook een uurtje rijden dus ook hier op tijd op en de auto in.

Verder heb ik zojuist de tweede week van onze vakantie vastgelegd. We hadden al voor 1 week een huisje en gaan nu een week eerder weg naar een andere huisje in een andere regio. Morgen de boot regelen en hopen dat er nog een aangepaste hut beschikbaar is op de boot naar Hull. Over 2 maanden zitten we er al, heerlijk!!!!

Tot woensdag en voor de meiden die niet komen tot schrijfs.

ow lekker chrissy, vakantie!!!!    wij gaan 16 mei voor een lang weekend met de sleurhut op stap,    kor gaat morgenmiddag de caravan ophalen,    en moet nog wat verbouwd worden in de caravan haha ,  voor je het weet is het 16 mei.

@ Wilma, wat heerlijk dat Maureen tot een uur of 8 slaapt... Helaas doet Mika dat niet... Som sheb ik mazzel en gaat hij spelen of kletsen en kan ik nog ff blijven liggen, maar net als vanmorgen was hij alweer om kwart over 6 wakker en dan ook meteen goed wakker... Mita UITTTTT Mita UITTTTT en krijzen... dus dan komt er niet veel van blijven liggen.... DUs dan zit ik al om kwart voor 7 beneden... Pfff... daar word ik niet zo vrolijk van... en al helemaal niet als ik zelf een slechte nacht heb gehad... Ik was natuurlijk vorige week ziek en heb er nu nog de naweeen van met hoesten als een zeehond en dat al weer een paar dagen... dus slechte nachten... Ik hoop dat Mika morgen wat langer slaapt... maar dat zal wel niet...

Ik heb Mika al vaker wakker gemaakt tussen de middag omdat ik vond dat hij te lang sliep en bang was dat hij dan 's avonds helemaal niet meer wilde slapen, maar dat haalt niets uit met het vroege opstaan in de morgen helaas...

Ik maak hem nu elke dag tussen half 3 en 3 uur wakker als hij nog slaapt...

Het zal wel weer een periode zijn! Ik zie het wel!

Heb jij een BMI van 32??? Maar das je niet aan te zien! Je bent wel niet slank... maar zo super dik vind ik je ook niet... Ik zit met mijn gewicht net op het randje van goed en licht overgewicht... Ik wil wel graag weer (nog meer) afvallen, maar kan me er niet toe zetten...

Ow lekker zo;n weekeindje in het vooruitzicht en ja als er nog verbouwd moet worden in de caravan is het kortdag!

Maar komt vast goed!!

@ Chrissy, haha ja... het poetsen kan ik inderdaad net zo goed laten... haha... Ongelovelijk wat een troep die kleintjes kunnen maken in een mum van tijd... Alles moet ook tegelijker tijd te voorschijn gehaald worden en overal wordt maar heel even mee gespeeld... Pfff... Maar ja...

Wat een lekker idee dat jullie vakantie vast ligt nu! Lekker vooruitzicht! Wij zouden een midweekje weg eind mei, maar dat hebben we maar geschrapt in verband met Mika zijn wagenziekte... we blijven nu gewoon thusi en hopen op een mooi weer week zodat we hier naar het strand kunnen gaan... das nog net op goede afstand voor Mika... en hij vermaakt zich daar ook super!

Meiden ik ben er morgen niet bij. Julian is morgen de hele dag vrij dus dat zou wel goed uitkomen maar heb het er met hem over gehad en hij wil echt niet mee. Dat kan ik me ook wel voorstellen. Oppas gaat ook niet lukken dat is even een verhaal en dat zet ik hier maar niet neer want je weet maar nooit wie er mee leest.

Dus plan maar vast een datum voor het wokken haha. Jullie veel plezier in ieder geval!

@Pandabeertje: dus 2 mei de grote dag. Ik kan me heel goed voorstellen dat je tot die tijd niet durft te genieten vooral niet vanwege je miskraam. De kans dat het wel goed is is vele malen groter en zolang er geen bloedverlies oid is is er ook geen reden waarom het niet goed zou zijn. Maar toch blijf je bang. Er zit niks op dan deze lange dagen uit te zitten. Vind je dit ook langer duren dan de wachtdagen? Dat vond ik wel het leek wel of het 3 keer zo lang duurde.

@Wilma: Ach ja dat is waar ook jij doet al mee aan dat programma. Weet je dat mijn BMI volgens mij ook 32 is? En bij mij hebben ze het er nooit over gehad. Ik ben 10 tot 15 kilo te zwaar. Heb gisteren nog een nieuwe broek gekocht maat 44 en ik pas hem net maar ik krijg hem niet eens dicht :-\. Nu is mijn buik ook nog wel heel erg opgezet maar toch ik schrok er wel van. Ik moet ook zeggen dat ik vanaf de testdatum heel veel gesnoept heb. Vooral nu ik niet goed in mijn vel zit. Maar volgende week de nacontrole en vanaf dan ga ik weer beginnen met hardlopen en pak ik het koolhydraten dieet weer op.

@Chrissy en Grietje: jammer dat we elkaar dan niet zien maar dat houden we dan wel te goed tot de wok toch?

@Chrissy: bijna vakantie dus? Heerlijk! Hopenlijk is het dan wel warmer dan nu. Blijven jullie in Nederland? Dat kan ik nergens vinden namelijk.

@Wilma: jullie ook straks er lekker op uit met de caravan. Waar gingen jullie ook al weer naar toe?

Hier gaat het redelijk. De ene dag beter dan de andere dag. Ik heb gisteren met pijn in mijn hart de babykamer op mp gezet. Ik was boven aan het opruimen en dacht laat ik dat ook meteen maar doen. Lichamelijk gaat het elke dag beter. Het bloeden is bijna over ( alleen nog bruin). Wel heb ik met bukken of als ik tegen het aanrecht aansta bv op plekken in mijn buik pijn alsof er een blauwe plek zit. Iemand die dit herkent?

Gisteren ben ik met mijn zusje wezen winkelen. Was wel even lekker om er even weer uit te zijn. Ik heb alvast dingen voor de vakantie gekocht. Anders hadden we de vakantie geannuleerd maar dat hoeft nu natuurlijk niet meer dus  kunnen we ons daar op gaan richten. Voor ons duurt het langer want wij gaan pas over 16 weken. Maar we kunnen aftellen...

Linda@ het klopt ik was al zenuwachtig, maar nu is het echt bang zijn.  elke dag duurt wel 3x zo lang. na ja, ik hoop het.

Ik ben ook aangekomen in de laatste 3 weken en dat zonder snoepen, volgens mij komt het door de hormonen. heb vandaag besloten om op 3 mei echo te doen ivm werk, anders wordt me dat te gek. Dus nog 1 dag langer. hoe gek ben ik dan?

goed om te horen dat het iets beter met je gaat.

Groetjes,

pandabeertje

@ Linda, jammer meid dat je er niet bij kan zijn... Kan me wel vorstellen dat hij er niet bij wil zijn. Al die vrouwen en jonge kids... en voor hem is er niets... Wel heel jammer voor jou en ons natuurlijk!

Ahhh joh ga weg, jouw BMI kan toch nooit 32 zijn???

Met het hardlopen zullen de kilo;s er weer af vliegen!!

Jeetje dat moet een hele stap geweest zijn om de babykamer op MP te zetten, kan me heel goed voorstellen dat dat met veel pijn in je hard gedaan hebt! het is ook nog al wat!

@ Panda, ik deed mijn echo ook later dan dat het al zou kunnen ook in verband met mijn werk... en dat pakte bij ons heel goed uit!!! Ik hoop voor jou op het zelfde resultaat!!! Een knipperend stoplichtje! :

Ik ben helemaal klaar voor de date van straks... Las net al per SMS dat Wilma onderweg is en de rest zal ook inmiddels vertrokken zijn... Tot zo, ik heb er zin in!

En hoe was het ??? Gezellig denk ik he.

Achteraf had ik best kunnen komen want Julian loopt nu ook al de hele tijd heen en weer dat hij zich verveeld. Dan is ie lekker aan het buiten spelen maar staat dan 5 min later weer voor de deur met een paar kinderen of ze binnen mogen. Nou nee niet als het zulk weer is als nu.

Mijn pop cake maker is net gekomen dus daar gaan we vanmiddag maar even mee aan de slag.

Ik had een paar maanden geleden me opgegeven voor de opleiding tot kraamhulp bij mijn eigen werkgever. Maar vervolgens hoorde ik er niks meer van en omdat ik toen zwanger bleek ben ik er verder niet meer achter aan gegaan. Gisteren kreeg ik ineens bericht of ik mijn cv wilde sturen en een motivatie zodat beoordeeld kan worden of ik het mag gaan doen of niet. Ik hoop het zo....

hoi allemaal, 

he linda, wat leuk zeg , hoop voor je dat je die opleiding mag gaan doen.

nou het was zeker gezellig,  maureen met flinke rode wangen in de auto,  had al een broodje mee voor onder weg, die was snel op.  vlak voor dat we de snelweg op reden was maureen in slaap.    expres ff een eindje omgereden, thuis gekomen werd mevr al snel wakker, maar heb haar meteen in bed geledg en jawel ze ging weer slapen!!  nou dan is ze wel echt moe haha.    ook veel indrukken, al die kindjes,  allemaal ander speelgoed!!  leuk hoor!!  voor herhaling vatbaar!!

ik heb trouwens net het spuitschema enz binnen van het UMCG.  24 mei de 1e echo.

gr wilma

Fijn dat het zo gezellig was! Volgende keer zorg ik ook dat ik van de partij ben hoor. Dus Maureen was ook al zo moe? De rest van de kindjes ook las ik al op fb.

Dus het schema is binnen. 24 mei lijkt nog ver weg maar het is toch al over een paar weken. Wanneer ben je dan met de deca?

@ Linda, ja jammer dat je er niet was en dat het dus wel had gekunt omdat Julian zich zo verveelde... Maar ja, als je alles van te voren weet! Volgende x beter!

Ben heel benieuwd naar je resulaten met de pop cake maker... heb er totaal geen idee bij!

Wat spannend dat je misschien toch die opleiding mag en kan gaan doen! Heel wat anders dan je nu doet... Leuk!!!

@ Wilma, wat een mazzel dat Maureen thuis nog wilde slapen, das vaak niet zo! Maar inderdaad ze zal wel heel moe geweest zijn! haha...

En Mika dan... Ik had het jou al geSMSt maar ff hier voor de vermelding... wel zo leuk...

Toen ik Mika naar bed bracht en hem vroeg of hij een leuke ochtend had gehad was zijn antwoord... JAAAA!!! Mauwe-Reen kiekeboe Bant (=bank) en een onvergetelijk big smile op zijn mond... Met die gedachte zal hij ook zijn gaan slapen want hij was meteen weg...

En je spuitschema binnen, spannend weer!!!

Het was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar, maar ik las al een beetje op mijn facebook dat we eerst weer gaan wokken/eten... Leuk leuk leuk, ik ben erbij! En hopelijk is de groep dan compleet!!! Dat zou helemala leuk zijn!

Hallo lieve mensen

vandaag 5 weken, nog 2 te gaan tot de echo en nog zooo veel dat het safe is. Ik ben wat moe en alles wat erbij hoort, behalve een, ben super blij, maar durf er nog niet van genieten. De angst blijft.

Ik lees hier jullie verhalen, ben blij voor elke geslaagde poging en  verdrietig als ik moet lezen dat het niet gelukt is. het doet pijn.

Ik heb 2 collegas die zwanger zijn, een 4 maanden, andere 5. Ik vind het leuk dat het hun gelukt is, maar eerlijk gezegd gaat me de hele gedoe over de zwangerschap beetje te ver. Het komt door de angst, die ik heb. En natuurlijk vind ik het niet leuk, dat ik er zo over denk, het is gewoon zo op dit moment. En dan voel ik me schuldig en egoistisch dat ik alleen aan mezelf denk. Hormonen? Verneem als het echt druk op het werk wordt dat ik wat er niet meer zo goed tegen kan. jankerig enz.... na hopen, dat het gauw over is.

wens jullie nog een fijne dag.

@ Panda, voel je niet lullig of egoistisch over je gevoelens ten opzichte van zwangeren en zwangerschapspraat... Ik denk dat ik de kroon spande met mijn gevoelens toen het bij ons maar niet lukte en als er dan weer iemand met een blijde mededeling kwam... Van de meiden hier van het forum kon ik het goed hebben... maar van mensen die ff zwanger raakte kon ik het niet hebben... Ik wist me geen houding te geven, moest huilen, was jaloers en kon niet oprecht blij voor ze zijn! Ik was na zo;n melding echt een week of anderhalf helemala van slag... en dan als ik net aan het idee gewend was begon die buik te groeien en kwam mijn jaloezie weer terug... Wat was ik blij dat ik zwanger was... Toen kon ik oprecht en direct blij zijn voor iedereen die met een zwangerschapsmedling kwam en nu nog steeds... gelukkig!

Ik hoop voor je dat snel echt kunt genieten van je zwangerschap, als je eerst maar de eerste keer het hartje hebt zien kloppen. De kans dat het dan mis gaat is VEEL kleiner... maar de angst zal wel een beetje blijven tot je de magische 12 weken grens hebt gepasseerd!

Het blijft spannend tot de kleine er is... en zelfs daarna... Er komt zoveel op je af! Probeer van de kleine dingen te genieten... jammer als je over 8 maanden met dekleine in je armen ligt en achteraf denkt... Ik heb niet genoten...

Ik zie net op mijn banner... dat Mika over 1 week precies 2 jaar, 2 maanden en 2 weken is... grappig is dat! Ik heb wat met cijfers... sorry... :)

Maayke@ bedankt voor je berichtje.

het is gewoon raar, ik moet toch blij zijn, helemaal uit mijn dak gaan. heb gelukkig op mijn werk iemand, die er altijd voor mij is. Die mij ook een beetje in de gaten houd en mij probeert rustig te stellen, ik ben altijd al een zenuw patient geweest en geduld is helemaal niet mijn ding. Het is een straf voor mij om afwachten, kan ook geen dingen zo accepteren als ze zijn, kan met dingen die ik niet beinvloeden kan niet omgaan. ADHD het is niet anders. Ik kan me dan helemaal gek maken en het lukt mij ook de rustigste persoon in stress brengen met mijn gedachten.

1 dagje weer voorbij, nu nog de rest.

P;S. grappig met die 2 jaar, 2 maanden, 2 weken. Vindt het altijd ook super spannend met zulke cijfers.

Fijne avond nog.

Hoi meiden,

Gisteren via de mobiel gereageerd, maar zie dat er niks is geplaatst  >:(...

Nog maar een keer via de laptop dan...

Pandabeertje, kan me heel goed voorstellen dat je het spannend blijft vinden... en zeker als je al eens een miskraam hebt gehad, wil je toch het liefst die data eerst weer voorbij zijn. Wachten duurt zo lang...

Deze wachtweken zijn misschien nog wel langer en spannender dan de 2 wachtweken na de tp.

Positief blijven meid en lekker van (proberen) te genieten!

Linda, wat mooi een tattoo van een vlinder! Heel speciaal en altijd dichtbij...

Wij hebben vorig jaar na onze miskraam een vlinderboom in de tuin geplant, hoop alleen dat ie dit jaar wel weer opkomt... ziet er nog niet heel bijzonder uit :-(

Ik hoop dat je komende maandag "schoon" bent en er geen curretage meer hoeft te komen...

Marieke, Wilma en Maayke ik vond het heel bijzonder om jullie afgelopen week samen met onze wondertjes te mogen ontmoeten... Wie had dat een aantal jaren terug gedacht?

Jarenlang deel je lief en leed "anoniem" op dit forum en om elkaar dan in het echt te zien is wel speciaal.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje tegenop zag, maar het is me 100 % meegevallen hahaha...

Een aantal van jullie hadden elkaar natuurlijk al eens ontmoet toch?

Vind het ook wel leuk om binnenkort te wokken en dan ook Linda en Wendy te ontmoeten, en misschien nog meer?

Meiden, geniet van jullie weekend!

Liefs Grietje

@ grietje, irritant us dat als je reageert, en je reactie staat er later gewoon niet...,

Ik hoop dat de vlinderboom nog opkomt, mooi idee om zoiets te doen!

Haha, zag je er een beetje tegenop? Wel super dat je dan toch gekomen bent! Ik vond t ook erg leuk, en super speciaal om nu, na al die tijd schrijven, elkaar met wondertjes te mogen ontmoeten.

Een aantal van t forum had ik idd al eens gezien... Wilma is een keer bij mij geweest in 2009, ik was toen zwanger van Mika en ze kwam mijn restant medicatie ophalen... Ik was zo blij haar nu weer bij mij thuis te zien met het resultaat! :-)

Maar Marieke en jou had ik ook nog niet ontmoet! Met gwennie en linda zijn wilma en ik toen uit eten geweest... Dat was ook heel gezellig, en lekker haha...

Ben benieuwd wanneer we weer uit eten gaan, en dan hopelijk met de hele club! Er vliegen al aardig wat data rond op mijn facebook... We blijven net zolang data prikken tot iedereenkan!