Jump to content
Sign in to follow this  
Marjolein

Extreme misselijkheid

Recommended Posts

Hoi allemaal,

het is een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen maar het ging de afgelopen tijd ook niet

erg lekker met mij ik heb echt heel eg last gehad van misselijkheid en braken ik hield niks meer binnen

ik heb hiervoor nu al tot drie keer toe in het ziekenhuis gelegen en infuus gehad hiervoor als ik in het

ziekenhuis was knapte ik wel weer op maar als ik weer thuis was ging het weer mis ik heb nu zelfs de

laatste keer ook sondevoeding gekregen en daar mee ben ik ook naar huis gegaan in de hoop dat het dan beter

gaat en dat gaat het gelukkig ook tenminste tot nu toe want ik ben gisteren pas weer uit het ziekenhuis gekomen

en of dat allemaal nog niet genoeg was kwam ik er vorige week ook nog achter dat ik een blaas ontsteking had en daar

kan je ook beroerd van zijn daar heb ik toen een kuurtje voor gekregen.

dus nu is het maar afwachten hoe het verder gaat ik hoop dat ik snel van die misselijkheid af ben ik ben het helemaal zat.

ik had dan ook wel weer de pech dat ik een extreme vorm had van die misselijkheid.

zijn er meer die het zo extreem gehad hebben?

zo dat was weer een heel verhaal van mij.

groetjes Marjolein

He Marjolein,

vroeg me laatst al af hoe het met je zou gaan! Hoe veel weken ben je nu zwanger?

Ik ben nooit misselijk geweest ( niet slaan! ) maar heb twee vriendinnen met extreme misselijkheid gehad. Bij de een was het met 14 weken abrupt over, bij de ander heeft het tot 16 weken geduurd.

Heb overigens ook een collega die er negen maanden last van heeft gehad en na week 11 niet meer kon werken en praktisch hele zwangerschap in het ziekenhuis heeft gelegen..maar da's vast niet de info waar je op hoopte..:(

Hoi SuzyQ,

Ik ben morgen precies 10 weken zwanger dus ik heb nog een paar weken te gaan om me doorheen te slaan,

ik hoop echt dat ik er dan van af ben en dat ik niet de hele zwangerschap er last van heb maar ja het zou me

niks verbazen als het wel zo zou zijn want pech heb ik nu toch al maar goed ik wil ook wel positief blijven hoor

ik ben het nu al meer dan zat dus van mij mag het wel over gaan en het mag wel is wat mooier weer worden,

misschien helpt dat ook.

Hoe is het met jou dan nu? en hoeveel weken ben jij nu zwanger?

groetjes Marjolein