Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

wat een gedoe zeg....

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Wat een gedoe zeg om er achter tekomen wat we kwijt zijn als we de 4de poging zelf moeten betalen.

Aangezien wij in 3 verschillende ziekenhuizen lopen dus ook 3 verschillende kosten.

EMC voor    Labonderzoeken TP en Cryo  Ongeveer 800 Euro

Maasstad    Punctie met stimulatie          Ongeveer 1100 euro

Punctie                              Ongeveer  727 euro

Lievensberg Echo''s                                ????????

Volgends mij hebben wij de kosten van de stimulatie niet in Maasstad want de echo''s worden in Lievensberg gedaan. In Maasstad alleen de punctie.

Alleen weet Lievensberg dus niet wat de echo''s kosten pffff goed geregeld NOT.

Zou het dan niet zo kunnen dat we aan Maasstad de punctie met stimulatie betalen en Lievensberg de kosten bij hun halen?? Dat ik het niet weet......naar hun ook niet!!!!

Vindt dit wel erg vervelend hoor wil graag weten waar ik aan toe ben.

Loop ook nog flink te twijfelen of we de poging in NL of Gent gaan doen tja daar kost het 3600 euro zonder medicijnen(Gelukkig heb ik nog wel iets in de koelkast) Medicijnen zijn in Gent weer goedkoper dan in NL.

Maar als ze in Maasstad eerst nog een baarmoeder onderzoek willen doen zijn we toch goedkoper uit dan in Gent en kunnen we doorsparen om dan de eventuele volgende poging in Gent te doen.

Ook kan het nartuurlijk zijn dat de arts in Maasstad z''on super brief schrijft voor PNOzorg dat we de 4de poging gewoon nog vergoed krijgen!!!

Pffff soms loopt mijn hoofdje een beetje over wat te doen????

Aangezien ik ook altijd aan de Lucrin moet voor het stimuleren heb ik ook de vraag gaan we daar alvast mee starten of wachten we eerst alles af. Liefs wil je toch weer gaan starten ipv weer 2 maanden wachten. Dat ga ik zoiezo morgen vragen hoor.

Waarom is er nu niet gewoon 1 pakket waar alle kosten inzitten he.

Iemand nog tips, ideeen, antwoorden enz enz ik hoor het graag!!!

Lieve groetjes Esther xxx

Ohhhhh patricia wat super lief van je!!!!!

Ik ga daar zeker op terugkomen hoor want jullie volgende poging moet lukken!!!

Al die onzekerheid ook ik wil gewoon weten hoe of wat.

Wordt  hier zo moedeloos van....

Nogmaals bedankt super lief!!!!!

Liefs esther xx

Ik heb het in het Maasstad ook nog even gevraagt over de echo''s maar de arts zei dat ik die beter bij hun kon doen omdat het in een pakket zit en ik dus geen rekeningen achteraf kan krijgen.

In Lievensberg rekenen ze ook het starttarief terwijl dat helemaal niet bij hun hoort en we het dan dus dubbel moeten betalen!!!!

Maar eerst de andere onderzoeken maar afwachten en dan de brief opsturen en weer afwachten.....