Jump to content

November - December - Januari mama´s

Recommended Posts

Hi jill,

Ik drink s nachts ook altijd koude melk! ;D

Bedankt voor de tips. Ik ga daarmee de komende weken aan de slag.ik heb de eerste drie groottes van pampers al. Een deel van mijn zus en de andere in de aanbieding! Overmorgen komt de kinderkamer! Ik heb alleen een aanvullende verzekering van 7 euro per maand. Misschien gewoon maar voor mijn gevoel! In 2014 kijk ik wel weer verder. Mijn gebit is dit jaar nog volledig gerenoveerd, dus ik heb geen tandartsverzekering..

Ben vandaag naar mijn nieuwe huisarts geweest. Was wel grappig. Ik kwam daar aan met mijn hele medische dossier en duidelijk boodschap over verwijzingen. ;D hij vond mijn icsi behandeling en medicatie wel erg interessant! Heb meteen even nagevraagd over inenten tegen rode hond na de geboorte tijdens borstvoeding. daar is alleen weinig over bekend en daarom raden ze het af. ik ga daar nog even verder over lezen..ook even een urinetest laten doen, omdat dat al 6 welen geleden was. was allemaal goed en de assistente was heel aardig. de arts zit bij mij in de straat en zij zei dat als ik ooit twijfelde vanwege mijn bloeddruk ik altijd even langs kon wandelen om een urinetestje voor eiwit te doen! wel erg prettig idee! Heb nu vrijdag bij de oogarts een afspraak en volgende week woensdag bij mijn nieuwe gynaecoloog. Dat ging best vlot!

Groetjes,

Conny

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Conny, volgens mij ben je weer aardig aan te reïntegreren? Wat fijn dat je altijd langs kan komen bij e huisarts!

En, is de kinderkamer bezorgd? Dan gaat het echt worden he...

Ik heb geshopt bij Hema, prenatal, v&d voor de kleine dingen. Bij de Babydump heb ik de grotere dingen gekocht. En qua kleertjes kom ik overal en nergens. Zara, Prenatal, Hema, Noppies, Imps en elfs etc.

Ik heb veel visite gehad in de kraamweek, vind dat altijd heel gezellig. Vriendinnen die een uurtje op m'n bed zitten, geboortetaart eten en m'n kind bewonderen, ik hou ervan. Maar moet zeggen dat de meeste mensen hun bezoek de eerste weken afhouden. Je voelt je toch wat gammel, alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden, beurse onderkant en pijnlijke hechtingen. Dus ja, je moet er maar zin in hebben..:) Middelste zoon is over tien dagen jarig, dat gaan we gewoon vieren ( en dan komt er toch wel veertig man ) en daar kreeg ik ook verbaasde reacties over. Ach, vind het belangrijk voor m'n middelste, dus dan vind ik de energie wel weer.

Conny, hoeveel pakken pampers heb je? Ik gebruik maatje 1 maar zo'n 4-5 weken, dat zijn ongeveer drie pakken. Als je de Blije Doos van Prenatal aanvraagt zit daar ook een verpakking maatje 1 in, je krijgt dan 25 stuks.

Jill, die luieroutlet is handig zeg, dat gaat je veel geld schelen!

Hier gaat alles goed. Vandaag is hij tien dagen oud en had de gehoortest. Die was gelukkig goed! En ' s Ochtends samen met man en baby ( jongens zaten op de opvang ) de stad in en heerlijk gelunchd. Zo fijn om rustig tijd door te brengen met elkaar.

SuzyQ: gefeliciteerd met de geboorte van Bram! Fijn dat alles goed is gegaan!

Jill en Conny: voor jullie is het nog even volhouden! Zo nu en dan lees ik mee om te kijken hoe het jullie vergaat. Uiteraard ook in de hoop ooit zelf aan een dergelijk topic deel te mogen nemen!

Heel veel succes nog met het laatste staartje zwangerschap!!

Liefs, Ditte

Hoihoi dames,

Ik heb net een site bezocht: www.ikenmijnkind.nl.

Echt de moeite waard. Leuke aanbiedingen gezien en een beetje geshopt... :-)

Leuke merkkleding met soms wel 70% korting....

Dit wilde ik even met jullie delen.

Ik lig lekker in bad. Hopelijk kan ik dan goed slapen. Heb last van hele zware benen.. tja weet ook niet hoe ik het anders omschrijven moet. Net of ik heel wat gelopen heb. Hier heb ik al een paar dagen last van. Net of ik een zandzak mee moet slepen. Zelfs als ik lig voelen ze zwaar.  :o

Maar ach... nog 2 maandjes volhouden...

Nog 12 diensten werken en dan eindelijk verlof....

Kinderkamer is klaar. Nog hier en daar wat deco maar daar wacht ik mee. Ik wil zelf iets maken...

Groetjes!

Hi suzyQ,

De kinderkamer was woensdag bezorgd en gemonteerd. Een dingetje was niet goed gegaan en dat heb ik vandaag per post ontvangen en gemonteerd! Nu wordt het echt! ;D

Komende week gaan we denk ik veel shoppen. Zowel bij de prenatal als bij babypark hebben ze deze week heel veel aanbiedingen! 8)

ik hoop dat ik aan het einde van de week ook weer in mijn auto mag rijden met Nederlandse kenteken!  Verder ben ik terugwerkend per maandag in Nederland zorg verzekerd en heb mijn pasje ontvangen. Ook de oogarts al bezocht, die het niet eens wat met de diagnose van mijn Duitse arts. Niets aan de hand. Over een maandje nog twee laatste onderzoekjes...ook een informatoemiddag van een ziekenhuis  bezocht en woensdag mijn eerste afspraak bij de gyn. Dus ik ben druk bezig geweest met de re-integratie! 8) mijn eerste weekje verlof/ vakantie zit erop.

Wat de pampers betreft. Had ik nog een pak van mij zus gekregen en die van de blije doos had ik nog niet gezien...Net even de doos bekeken, die mijn man al een tijdje geleden opgehaald had. Was goed om te weten dat daar ook nog pampers in zaten! Mijn man had met een aanbieding nog van maat 1,2 en 3 gekocht. Van mijn zus ook nog wat maatje 2 gekregen. Dus ik denk nu al dat ik nog wat van maat 1 overhoud! Voorlopig heb ik een goede voorraad! ;D

Ik weet nog niet wat ik in de kraamweek wil. Een vriendin van mij adviseerde ook zoveel mogelijk bezoek in de eerste week te doen, omdat de kraamzorg er dan nog is. Ik ga hier nog even over nadenken...

Liefs,

Conny

Hi meiden,

Ben druk aan het shoppen. Gisteren allerlei kleine dingetjes als badolie en cremetjes gekocht en natuurlijk een badeendje! ;D

Verder het autostoeltje en de matras voor het bedje besteld. Vanavond kijken we nog even naar een kinderwagen. Ook de eerste spulletjes gewassen, zodat het lekker fris in de nieuw kast kan! Nu begint het echt te worden! ;D

Groetjes, conny

Je hebt nu de mama mazzeldagen bij Prenatal, Conny! Kan best flink schelen qua kortingen.

Heb je ook bepanthen crème gekocht? Vind ik echt onmisbaar. Ze krassen hun gezichtje vaak open ( voor de nageltjes kun je bij kruidvat of etos houten vijltjes kopen ) , even insmeren met bepanthen en na paar uurtjes zie je er niets meer van. En als je borstvoeding gaat geven is het ook fijn om je tepels ermee in te smeren, die moeten even wennen aan het geknaag aan je borsten ;)

Kun je trouwens ook purelan voor gebruiken.

Kun je je auto al gebruiken?

Qua bezoek moet je maar even afwachten. Je weet pas als het zover is hoe je je voelt, en wat je aan kan.

Hi suzyQ,

Ik heb mijn kinderwagen nu bij prenatal besteld met dikke korting! ;D

Ik heb geloof ik een monstertje van bepanthen voor de baby en voor mijn borsten heb ik een normale verpakking. Ik heb ook van die wantjes voor de kleine, zodat ie zijn gezicht niet kan openkrassen. Nagelsetje ook gekocht! En vitamine k en da. De post staat nu dagelijks voor de deur met pakjes! Net Sinterklaas! ;D gisteren kwamen de maxi cosi en mijn hoeslakens voor het ledikantje.

Ik heb gisteren mijn kentekenbewijs opgestuurd gekregen, mijn kentekenplaten laten maken en mijn verzekering geregeld. Nu vandaag nog effe de douane bellen of ik zo compleet ben en mag rijden! ;) zou wel fijn zijn!

Gisteren voor het eerst bij de gyn in nl geweest. Alles zag er ok uit. De komende twee weken heb ik vier afspraken in het ziekenhuis voor allerlei tests (ijzer, suiker, hiv, echo, bloedgroep) en een rhesus d spuit om zeker te zijn. Ik loop een beetje achter wat dit betreft door de vakantie van mijn vorige gyn en mijn verhuizing en sommige dingen willen ze zelf getest hebben ook al is dat al in Duitsland gedaan. Dit was mijn 6e gyn dit jaar en de volgende keer heb ik weer een andere! Ben benieuwd. Vandaag moet ik achter de kraamzorg aan...

Bij jou ook alles goed met Bram en de hele familie? Went iedereen al een beetje aan het nieuw lid in de familie?

Liefs,

Conny

Hi jill,

Alles goed? Ik zie geen berichtjes meer van je...heb jij trouwens een geboorteplan geschreven? Bij mij vroeg de gyn erom en ik vind het wel goed om de hele bevalling door te spreken en nu enige keuzes vast te leggen...

Met mij gaat alles goed. Ik zit nu in het ziekenhuis voor een zwangerschapsdiabetes test. Heb jij die ook al gehad? Moet je een heel zoet goedje drinken en dan twee uur wachten en dan nemen ze weer bloed af. Ik moet nog een half uurtje wachten...gelukkig hebben ze hier internet! Ik krijg straks ook een rhesus d spuit preventief.

Ben gisteren bij mijn zus geweest en heb weer een tas met babyspulletjes en kleding gekregen! Zo langzaam komt alles bij elkaar! ;D

Groetjes,

Conny

He Conny,

Is de kinderwagen al bezorgd?

Die diabetes test en ik ook gehad, wat een smerig drankje he! Ik werd er helemaal eng van en heb twee uur op een bed gelegen, viel helemaal verkeerd.

Hier gaat alles goed, afgelopen weekend verjaardag van middelste gevierd, was wel aanpoten nog geen drie weken na m'n bevalling! Maar middelste weer goed verwend, daar doe je het voor. En ook nog leuke kraamcadeautjes voor Bram gekregen, zo leuk dat je voor een derde ook nog zoveel leuke dingen krijgt.

Vandaag de stad in geweest en lekker geshopt voor mezelf. Na al die tijd in zwangerschapskleding en aankopen voor de jongens, was het nu even tijd voor mij.

Hoe bevalt het leven in Nederland je weer?

Hoi conny,

Ik heb het gewoon druk en ben erg moe. Ik heb eigenlijk weinig te vertellen... :-)

Nog 8 diensten werken en dan eindelijk verlof. Heb deze week controle gehad. Nu schijnt ukkepuk op de groei voor te liggen. En dit in 3 weken tijd. Mijn baarmoeder is enorm gegroeid en heb een hele dikke buik. Ze ligt kennelijk in een onmogelijke houding. Nog in een stuit en met beentjes uit elkaar. Veel beweging in mijn buik en ik denk dat ze probeert te draaien maar dit lukt haar niet. :-)

Verder hou ik veel vocht vast in mijn handen. Zeer pijnlijk en 24 uur per dag tintelen en pijn. Ik heb mijn liggingsecho  1weekn eerder als gepland. Dit omdat ze zo gegroeid is. Over 2 weken al.

Heb opdracht gekregen om brandnetelthee tedrinken en bleekselderij te eten. Ik heb dus een grote pan soep gemaakt met witte kool en bleekselderij... hihihi

Het kon geen kwaad maar als ik misselijk word en hoofdpijn erbij krijg moet ik met speod bellen. Maar dit is niet aan de lrde. Verder prikken zeom de 2 weken bloed om glucose en ijzer te control.eren. verder geen onderzoeken ofzo. Dus geen zoet drankje voor mij.

Begint nu echt zwaar te worden, vooral omdat ik zo slecht slaap. Mijn man heeft vannacht op de bank geslapen .... hij werd gek van mijn gesnurk. Zo charmant.....

Tevens een voorlichtingsavond gehad over de bevalling en pijnbestrijding en kraamhotel. Brrrrrr... hihihihi

Ik ga toch voor een ruggeprik... maar mocht het een keizersnede worden dan heb ik geen keuze... een stuitbevalling zie ik echt niet zitten.

Ik merk in mijn omgeving toch veel onbegrip. Ze vinden  het vreemd dat ik gelijk voor ruggeprik kies. Maar dat bepaal ik zelf!  Ik heb ook de keuze gemaakt om maximaal te wachten tot 40 weken en niet langer.

Een bevallingsplan maken we over 2 weken als ik de liggingsecho heb. Ik heb ook bepaalde wensen! Geen gezeur en niet experimenteren en wachten totdat het fout gaat. Zo snel mogelijk bevallen en naar kraamhotel! Ik heb geen zin meer in risicos en de gevolgen ervan. We hebben zoveel meegemaakt de afgelopen jaren!

Zo... ffe uitgekotst... hihihi... ik ga mijn zuurkoolstamp  verder bereiden. Hmmmmm!

Xxxx

Hi meiden,

Leuk om weer van jullie te horen!! :)

@ suzyQ: de kinderwagen is bij prenatal vorige week besteld, maar ik weet nog niet wanneer ze hem leveren. Hebben ze nog niet gezegd...enig idee hoe lang dit meestal bij prenatal duurt? ::)

Ik kreeg als laatste van vijf vrouwen het drankje. Ze zaten allemaal kleine slokjes te nemen en te klagen dat het zo vies was. Dus ik besloot het in een keer achterover te gooien, dan was ik er maar vanaf! Alles niks in vergelijking met 4 icsi behandelingen, Hihi! ;D het eerste half uur voelde ik mij misselijk en slaperig. Na twee uur was het weer normaal, dus ik denk dat de uitslag wel ok is.

Pff respect, drie weken na de bevalling een verjaardag vieren!  8) mijn man zal het dit jaar waarschijnlijk zonder moeten dien. Hij is een week na de uitgerekende datum jarig...

Het is vreemd om in Nederland te zijn. In het ziekenhuis werken ze heel anders. Ik ben weer een nummer... Privacy is hier duidelijk kleiner...de bloedprikjes werden per groep gedaan...ik heb het nu twee weken druk gehad met de administratie en de kinderkamer, maar het begint nu rustiger te worden. Dus ik ben blij als mijn zwangerschapscursus gaat beginnen en ik moet wat sociale contacten gaan creëren, want het begint wat ongezellig te worden... Wel lekker is, dat ik geen stress heb, lekker een tukkie kan doen als ik dat wil en mijn hubbie weer in de buurt is!

@ jill: ik begin ook meer aan te komen en de buik begint nu echt te groeien...mijn kleine lag de laatste keer al met zijn koppie naar beneden, haar ik weet niet of dat al vast is of een moment opname. Mijn man snurkt regelmatig en ik moet zo'n 2-4 keer per nacht naar het toilet, dus slaap ook onrustig...maar kan ik overdag weer inhalen.

Voor je handen kan je wat oefeningen doen: vuist maken en weer openen en dat een stuk of tien keer achter elkaar. Ook je hand met de andere hand naar voren en naar achter drukken kan helpen. Kijk eens bij yoga oefeningen!

Wat pijnbestrijding betreft, wil ik eerst aan het pompje en dan indien nodig de ruggeprik. Er zijn twee soorten heb ik gelezen. Een waarmee je nog kan lopen en de ander waarmee je in bed ligt...maar moet ieder voor zich kiezen. Ik had collega's in Duitsland die voor een niet medisch noodzakelijke geplande keizersnee gingen, dan is die ruggeprik een eitje in vergelijk! Gewoon doen wat jij wilt! Ik heb vandaag mijn eerste concept plan gemaakt en nog wat vragen voor de gyn. Hoe sta jij tegenover een tang/ vacuümpomp? (@ suzyQ: heb jij ervaring hiermee?). En heb jij je al geïnformeerd over de verschillende houdingen die je tijdens de bevalling kan innemen? Dit was ook een puntje van het plan en een vriendin van mij begon er pas ook over, maar ik heb nog geen idee..

Geen idee hoelang levertijd bij Prenatal is, ik heb alles bij de Babydump besteld.

Nee in verhouding tot een Icsi behandeling stelt zo'n drankje niets voor! Maar vies is het wel! Ik klokte het ook in 1x naar binnen.

Ja was ook wel pittig hoor, die verjaardag. Op het moment zelf viel het wel mee, maar s avonds wel beetje ingestort. Vond het belangrijk voor middelste om hem een dag in de belangstelling te laten staan. En op zich voel ik me uitstekend. Heb geen last van ontzwangeren oid. Geniet intens van m'n kleine man, was er gisteren ook een paar uur samen met hem op uit. Lekker de stad in, koffie drinken, lunchen.

Wat voor zwangerschapscursus ga je doen?

En heb je geen vriendinnen van voor je Duitsland periode?

Met tang en vacuümpomp heb ik geen ervaring, gelukkig maar! Bij m'n eerste bevalling ben ik uiteindelijk aanhebt pompje gegaan, vond ik echt verschil maken. Je voelt de pijn nog, maar scherpe randjes zijn eraf. En dat als je ermee stopt het ook gelijk weg is vond ik groot voordeel. Dat heb je natuurlijk niet met een ridderlijk, die blijft werken.

Bij andere twee bevallingen ging het zo razendsnel dat pijnbestrijding niet aan de orde is geweest.

Houdingen tijdens bevalling..bedoel je tijdens het persen of tijdens het opvangen van de weeën?

Hi suzyQ,

Wij bestellen, bij babydump, bol.com, babypark, prenatal, babyandmore.eu, etc. Maar prenatal laat het minst (tot dusver) van zich horen. Zou je niet verwachten...

Ik ga de cursus zwanger en bevallen doen van het consultatiebureau. 8 avonden van 1,5 uur met oefeningen en informatie. Tien weken na de bevalling zijn er dan nog 6 avonden om jezelf weer op te bouwen na de bevalling.

Ik heb nog een goede vriendin, waarmee ik gedurende de zes jaar een regelmatig contact had en dat nog steeds klikt. Ik ben gedurende de zes jaar veranderd en ik heb gedurende die jaren gemerkt, dat bepaalde vriendengroepen al minder bij mij pasten en nu zeker niet meer...onze vrienden in Duitsland zijn ook wat andere types. Dus ik moet weer aan de slag!

Ik heb nu dagelijks contact met mijn beste vriendin in Duitsland via whatsapp. Zij heeft sinds dit voorjaar ook een kleine en is ook met ouderschapsverlof. Ik heb daarnaast wel familie waar ik op de koffie kan en bij onze buren (70+) kn ik ook langs, maar ik zoek meer een vast patroon met activiteiten. Beetje sport, terrasje pakken, lunchen, beppen, zodat ik ritme krijg. Maar misschien moet ik dat een beetje tijd geven... ::) ik zit ook na te denken of ik misschien in de internationale omgeving wat moet zoeken. Een vriendin van mij was in Duitsland actief bij de international womens club. Is misschien wel leuk en goed om mijn talen op peil te houden.

Houdingen tijdens de bevalling: ik heb geen idee, mijn zus zei dat ik mij op de weeën toch maar moest voorbereiden. Boekje van haar lezen etc.

Vandaag de resultaten van de onderzoeken gisteren gehad. Alles zag er prima uit, dus dat is mooi! 8)

Ik sprak vandaag nog met mijn man over zijn verjaardag (een weekje na mijn uitgerekend datum) Hij had nog geen realistisch beeld....als jij je niet fit voelt dan, dan blijf je toch lekker in bed!! Ik zo, nou zo werkt dat niet! ;D dus we kijken het wel aan, wat mogelijk is. Wordt een korte termijn planning.

Hoi lieve meiden.

Voor jullie beginnen de laatste loodjes spannend allemaal.

Fijn te lezen dat het allemaal zo goed gaat bij jullie!!!

Ik wilde even jullie raad advies enz enz en aangezien het op het wachtbankje zo stil is dacht ik ik vraag het jullie...

Ben eigenlijk een beetje stom geweest maar heb vanochtend een test gedaan...

Vandaag is het 10dagen na de pregnyl 5000 dus ik weet dat die nog in mijn lijf kan zitten (10 tot 14 dagen toch)

Nu is die test echt knalpositief zo duidelijk heb ik nog nooit een test gehad!!!

Denken jullie dat het mischien toch raak is deze keer of kan je na 10dagen ook nog een knaltest van de pregnyl hebben??

De vorige keer dat ik met pregnyl testen was het streepje na 10 dagen erg licht.

Ik weet het over 2 dagen nog eens testen en zaterdag telt hij pas echt...

Toch wilde ik graag even weten wat jullie denken.....zou het na al die jaren mischien....

Liefs xxx Esther

Guest tanja1969

hey esther

heb eens voor je zitten rekenen maar 5000E pregnyl is na 8 dagen uit je lichaam dus volgens mij heb je

een echt positieve test in handen.

zou dan gewoon komende dagen blijven testen, als de test vervaagt dan kan je (volgens mij) vanuit gaan

dat het nog wel van de pregnyl was, maar volgens mij kan het niet van de pregnyl zijn

ooo spannend maar weer zeg!!! mijn duimen blijven voor je draaien

liefs Tanja

Tanja

Thanks voor je snelle antwoord!!!

Ik wordt hier zo onzeker van he ppff.

Zelf denk ik ook dat het raak is krijg steeds meer klachten zeg maar.

Ben alleen zo bang dat het toch de pregnyl is al is de 2de streep bijna net zo donker als de controlestreep....

Dus nog even door met die bolletjes en iedere dag maar een testje doen tot zaterdag...

Gelukkig kosten ze maar 5 euro haha al wil ik zaterdag een clear blue doen...

Xxx

Hey Esther,

Je bent gewoon hartstikke zwanger meid! De pregnyl was bij mij na circa 6 dagen uit het lichaam. Ik heb het destijds bijgehouden met een aantal goedkope zwangerschapstesten. Na de 7de dag geen streepje meer zichtbaar.

Vooral omdat de teststreep donkerder is, is een goed teken!

Anders ffe langs de huisarts voor een bloedtestje. Laat je je Hcg waarde even meten. Dan weet je het 100%...

Hoeft het ziekennuis niet te weten.... hihihihi

:love2:

Hey Jill

Naar de dokter druf ik nog niet hoor....

Maar jij denkt het dus ook...ik wordt ook zo onzeker van de klachten het is iedere keer maar even misselijk en even zwaare borsten.

Wanneer begonnen bij jouw de klachten echt zodat je er echt niet meer omheen kon??

De tp was gister 2 weken geleden mischien wil ik gewoon te vroeg echt iets voelen zodat de twijfel minder wordt??!!

Liefs xxx

Hi Esther,

Spannend! Ik durf geen uitspraken te doen, ik hoop zo voor je dat het dit keer gelukt is! :love2:

Mijn klachten waren drie dagen voor de testdag:

Ik heb een flinke steek in mijn buik gehad, waardoor ik een momentje krom stond en mijn broer mij vreemd aan keek. Verder regelmatig ongi gevoel, maar ook steken bij mij lies en in mijn zij, daarnaast onder in mijn rug rugklachten...

2 dagen voor de testdag:

nog geen rode duivels! Ben vannacht wel drie keer naar het toilet geweest en heb regelmatig ongi gevoel gehad...ik heb het de laatste dagen ook iedere keer koud, terwijl mijn man zegt dat het helemaal niet zo koud is...en vermoeidheid is er ook nog steeds..

En ik heb gekke dingen gedaan: heb mij horloge onbewust weggegooid, wist niet meer hoe ik door de wasstraat moest, heb de auto vier uur aan laten staan geparkeerd en al bij ons voor de deur, etc...

Herken je dit?

Veel liefs,

Conny

Ooohhhh Conny

Zooooo herkenbaar die gekke dingen hahaha

Al dat met de auto ken ik dan niet maar dingen die al jaren op een vaste plaats staan anders zetten en dan na een uur denken he hoe komt dat nu weer hier....

Ook die steken herken ik al zijn ze meer zeurig dan echt dubbel klappen van de pijn.

Pppfff wat onzeker allemaal!!!

Ik ga gewoon iedere dag een testje doen tot vrijdag dan is het 14 dagen na de pregnyl dus als hij dan nog zo is moet het wel raak zijn...

Suzy thanks ik hoop het ook zoooooo

iedereen bedankt voor jullie reacties ik test nog even verder hihi

xxx Esther

Hey Esther

Bij mij begonnen de klachten rond 14 dagen na terugplaa tsing. Die steken zijn heel herkenbaar. Dat ongi gevoel ook! Dat zul je best nog lang hebben maar kan geen kwaad. Ik mocht vh ziekenhuis 14 dagen na tp testen. Zelfs op de 13de dag vanwege het weekend. Ik and namelijk een feestje. Die twijfels herken ik maar al te goed. Je gaat nu van alles en nogwat voelen in je lichaam.  Maar een positieve test is positief.... je bent nu 14 of 15 dagen verder na je terug plaatsing? Waarom mocht ik dan al testen? Hihihihi.. ik weet bijna zeker dat het de pregnyl niet meer kan zijn. Maar ik ben geen dokter. Maar wel de nodige ervaring met pregnyl....  8)

Als het  de pregnyl zou zijn dan heb je een heeeeel licht streepje..

Denk echtdat het raak is!!  ;D

X

Lieve meiden!!!

Vanochtend een clearblue test gedaan ik wilde het nu echt zeker weten....

Deze gaf aan zwanger 2-3 weken....wat betekent dat je tussen de 4-5 weken zwanger bent... dit klopt precies donderdag is de punctie 3 weken geleden plus 2 weken die je kado krijg en je zit op 4weken en 5 dagen...

Donderdag ben ik dus 5 weken zwanger.

Jeetje zwanger pppffff ik had het nooit meer verwacht besef het ook nog niet echt hoor!!

Vrijdagochtend wil ik samen met mijn vriend weer een clearblue test doen hoop dat hij dan 3+ aangeeft dan weet ik dat het HCG gestegen is.

Het is mischien stom en jullie zouden het anders doen maar mijn vriend weet niet dat ik al aan het testen ben geweest.

Hij weet wel dat ik me anders voel ook toen ik er gister weer over begon zei hij meteen tja Es wacht het nu eerst maar af.

Daarom wil ik eerst nog even zelf weten dat ik zwanger ben (jeetje dat ik dit mag typen...) voor ik het deel met hem.

Ben ook nog zo onzeker over die krampen!!

Maar lees dat jullie dat ook allemaal wel hebben gehad dus zal het er wel bij horen.

Nu begint de volgende spannende onzekere tijd aaaahhhhh.

Heel veel liefs van mij xxx