Jump to content

November - December - Januari mama´s

Recommended Posts

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Danke voor jullie reacties.

Mocht Ukkepuk eerder komen dan moet ik gelijk bellen en naar ziekenhuis gaan. Dan wordt het ook een keizersnede. Natuurlijk bevallen is geen goede optie. Een beentje ligt gestrekt naar bkven langs gezichtje en andere beentje ligt opgetrokken. Ik heb maar niet naar de armpjes gevraagt... hihihi

Mogelijk dat een beentjena de geboorte ook naar boven ligt. Dat trekt na een paar dagen wel weer bij.dan kan het goed zijn dat ze met haar beentjes in de lucht slaapt. Wel zo gemakkelijk bij het verschonen. Na drie maanden zal er een echo gemaakt worden vd heupjes. We krijgen een erg lenig kindje en in slechtste geval zal ze gips krijgen. Maar dat verwachten ze niet. We zien het wel. Is niets ernstigs. Dat is gewoon vanwege de stuitligging. Ze weten niet precies of ze altijd zo ligt en hoelang ze dit al doet. Is gewoon afwachten..

De laatste loodjes. Ik kan jullie vertellen dat ik het zwaar heb. Vooral dat vocht is echt vreselijk. Overdag slaap ik het beste. Het grote bed voor mij alleen... ;-)

Samen met mijn hele kleine hondje even knuffelen. Ze weet donders goed dat er iets staat te gebeuren. Ze is niet bij me weg te slaan. Zooo lief!

Ik ga slaapjes doen.....

Morgen komt mijn poetsploeg... mijn ouders komen gezellig op "bezoek"....

Knuffel xxxx

Hi jill,

Was het bezoek van je ouders gezellig? Als de artsen zich momenteel geen zorgen maken om ukkepuk, dan zou ik het ook niet doen. Vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen en die heeft toen een ondersteuning van haar heupen gekregen de eerste maanden, maar die heeft zich verder gewoon goed ontwikkeld. Dus komt wel goed!

Wij zijn weer terug van vakantie. Ik zat vandaag even in mijn agenda te kijken en ik moet pas 20 november weer naar de arts. Dan ben ik dus 37,5 week. Ik dacht dat ik dit een week eerder gepland had...dus er zit nu 3,5 week tussen. Anderzijds gaat alles goed, dus denk ik ook dat het niet erg is. De kleine wordt steeds sterker en trapt harder! Vooral rechts voel ik steeds een voetje ( doet hij net als zijn neefje deed)  ;D ook mijn bloeddruk is goed. Dus als dat allemaal zo blijft, is 20 november ok.

Het vocht houdt zich bij mij nog in bedwang. Als ik wakker wordt heb ik soms dikke vingers, maar meestal verdwijnt dat gedurende de dag. Wel moe en immobiel. Opstaan en veters strikken gaat steeds moeilijker. Het grappige is dat iedereen zegt dat ik zo'n mooi buikje heb en (nog helemaal) niet dik ben voor 8 maanden. Ik moet dan iedere keer lachen, omdat ik nu zo'n 15-16 kilo aangekomen ben....

Knuffel,

Conny

Hi suzyQ, jill,

Ik zat vandaag met mijn moeder aan de telefoon en toen kreeg ik ineens hele felle pijnsteken in mijn onderbuik/lies  :o,  zodat ik van de bank afgegaan ben en op handen en knieën op de grond zat....na 20-30 sec was het weer voorbij. Kennen jullie dit? Ik denk dat het indalingsweeen zijn... ::)

Groetjes,

Conny

Hoi Conny,

Ik heb dat ook af en toe. Als ik mijn lies dan een beetje masseer dan is het inderdaad zo weg. Zouden indalings weeën kunnen zijn maar bij mij zal ze niet kunnen indalen. Oefenweeen? Het kan vanalles zijn. De banden staan op springen.. ik heb het ook met hoesten ofzo..

Als ik nu de stad in ga om boodschapjes te doen of wat dan ook, spreken mensen mij vaak aan. Ohhh mevrouw.... ik denk dat de baby toch snel gat komen, u heeft zo'n enorme buik! U draagt wel mooi. Ik denk een meisje...

Op zich wel grappig maar vooral iedere keer van: geniet maar lekker nu jullie nog alleen zijn. Straks is alles anders. Ik begin dat nu wel zat te worden... ;-)

Mooi dragen? Voel me net een olifant. En laat me met rust. ;-)

Woensdag weer controle. Bij de gyn. Weer een echo en urine controle. Bloeddruk meten en op de weegschaal....

Op de echo zie je niet veel meer. Op zich wel jammer. Ben echt aan het aftellen. Heb soms bijna geen adem meer. Doordat ze niet kan indalen duwt ze flink tegen mijn longen en andere ingewanden. Haar hoofdje kan ik soms net boven mijn borstbeen voelen. Als ze slaapt dan ligt ze dwars, alsof ze in een hangmatje ligt. Bizar om zo goed te kunnen voelen.

Verder ben ik de afgelopen dagen behoorlijk misselijk geweest. Maar vandaag lijkt het me al een stuk beter te gaan. Vanillepudding helpt daarbij. Tja.... schijnt goed te zijn bij maagzuur etc. En het helpt echt. Ook tegen misselijkheid.

Vandaag veel was te doen. Met dit weer droogt het erg slecht. En in de droger doe ik zo min mogelijk. Ach ja... zo heb ik wat te doen en blijf ik bezig... ;-)

Wanneer is je officiële datum?

Knuffel.... x

Hi jill,

De kleine is bij mij onrustig. Hij beweegt veel en drukt soms mijn blaas in en schopt rechts en beweegt mijn hele buik door. Ik ben 8 december uitgerekend, dus nog een maandje.

Vandaag vroeg mijn man: en wat staat er deze week op de planning? Ik: niet veel. Ik begin mij langzaam te vervelen. De kinderkamer is klaar. En de meeste administratieve dingen rond de verhuizing zijn nu ook afgerond. Ben nog met een fotoboek bezig en moet nog geboortekaartjes organiseren. Ben vandaag bij de buren koffie wezen drinken.

Groetjes,

Conny

Hahaha... verveling herken ik wel! Ik heb niet veel energie om iets te doen. Ik zorg ervoor dat het huis op orde blijft. Daar blijft het verder ook bij. Morgen op de koffie bij een vriendin die ook zwanger is. Die moet ook nog 4 weken. voor de rst hang ik een beetje op de bank... zucht...

X

Ik heb nog wel energie, maar niet om veel de deur uit te gaan. Mijn man ziet dat geloof ik nog een beetje anders...ik krijg dagelijks klusjes van hem om te doen, want ik heb toch niets te doen?? ::)  ik mis alleen wel de sociale contacten...

ik hang ook regelmatig op de bank en die kleine is zoooo actief!  Vandaag moest ik voor mijn man bellen ( dat duurde bijna twee uur!) , begon die kleine weer zo gemeen in te dalen ofzo. Dus ik ben gaan staan en toen deed het minder pijn... Wel werd de babyfoon tussendoor nog even geleverd, waar ik maandag voor gebeld had. Toen zeiden ze nog, hij wordt eind november geleverd??!  En nu net komt de verzendingsmail met track en tracé binnen.... :o

XXX

Hoi Jill en Conny

Tja over de dingen waar jullie het nu over hebben kan ik helaas (nog) niet meepraten maar vindt het wel leuk om te lezen afvast een beetje voorbereiding hihi.

Heel veel succes met de laatste loodjes hoor.

Bij mij slaat de onzekerheid weer volop toe....

Ik heb ook zoooo weinig klachten soms een krampje of een tinteling in mijn borsten wat dan ook weer zo weg is....

Wel zijn mijn nachten nog steeds kort slecht slapen en vaak moeten plassen.

Maar daar blijft het dan ook bij.....

Morgen naar de verloskundige in het ziekenhuis en vrijdag eindelijk weer een echo ben weer zooo bang......

Liefs xxx

Hi Esther,

Bij de 8 weken echo van jou was alles goed en had je een kloppend hartje! Ik neem aan dat je geen bloeding ofzo gehad hebt? Zo niet, dan is de kans vrij groot dat alles goed gaat. Je hoeft niet iedere dag wat te voelen en als je het druk heb, merk je het waarschijnlijk niet eens op als je krampjes hebt...Ik was ook heel bang en ken het gevoel.. Na de 8 weken echo zaten er bij mij 5 weken tussen zonder echo...dat duurde lang! Dus tot vrijdag overleef je wel hoor! Nog een week of vier/ vijf je tanden op elkaar en dan kan je langzaam gaan genieten van je zwangerschap! ;)

Succes! :love2:

Conny

Hoihoi

Controle weer achter de rug. Alles is goed. Bloeddruk gelukkig iets gezakt en heeft nu een normale waarde. Helemaal niks om mij zorgen over te maken. Volgende week waarschijnlijk laatste controle. Bij de gyn die ook de keizersnede gaat doen. De gyn was wel benieuwd of ik de afgesproken datum ga halen. Hij vertelde dat mijn baarmoeder een stuk kleiner was dan normaal. Ruimte steeds mider maar nog genoeg vruchtwater aanwezig. Ukkepuk drinkt genoeg en heeft een mooi dik buikje. Maar het zal spannend blijven. Ik moest zorgen dat alles klaar stond en direct bellen als er iets was.

Esther@Ooik had in principe ook nergens last van in het begin. De pijnlijke borsten verdwenen bij mij ook. Ik was wel flink moe.  Kon moeilijk slapen. Niet misselijk of wat dan ook. Eigenlijk de perfecte zwangerschap. (Achteraf)

Af en toe wat steekjes maar ook niet altijd. Helemaal in het begin het meest. Ik sluit me voor de rest helemaal aan bij het verhaal van conny.

Verder is het fijn als je de overstap maakt naar de verloskundige. Geef je onzekerheid aan en vraag of je straks wat vaker op controle mag. Daar doen ze in "ons geval"  niret moeilijk over. De kans dat het nu mis gaat is klein. Vooral na een goede hartslag. Het kan altijd. Ik heb dat ook een keer gehad. Ook na een goede 1ste echo...maar dat zijn echt uitzonderingen meid!

Nog even en dan heb je weer echo. Ik zal duimen!

Dikke knuffel allemaal!

Sorry, ben een tijd niet op het forum geweest! Wist niet dat je het zo druk kon hebben in je verlof.

Hier gaat alles uitstekend. Ons Speklapje weegt al bijna zes kilo, heeft een flinke onderkin en zelfs maatje 62 is net aan. Ik heb blijkbaar geen melk maar slagroom ;)

De jongens vinden het nog steeds leuk, maar nieuwigheid is eraf. Oudste wil vooral zorgen, stopt vinger in Bram z'n mond, sleept met luiers en geeft kusjes. Middelste beschouwt m meer als speelgoed, die moeten we goed in de gaten houden.

Neelke, jij schreef over voorbereiden van je zoontje. Ik heb een boekje gekocht en het pas met 24 weken verteld. Op bezoek gegaan bij vriendinnen met babies, en regelmatig benadrukt dat hij grote broer zou worden. ( was ie natuurlijk al ) en dat ik z'n hulp nodig zou hebben. Hij heeft veel aandacht nodig, dat merk ik vooral bij kraamvisite.

Esther, och al die onzekerheden! Tja zwanger worden is moeilijk, maar dan ben je het en dat is zo mogelijk nog enger. Zo spannend of het goed blijft gaan! Is lastig om vertrouwen te hebben in je lichaam. Maar voorlopig heb je het hartje gehoord, wauw magisch toch?!? Heb je al minder last van je cystes?

Jill en Conny, het gaat opschieten voor jullie! Gaaf gaaf gaaf! Ben zo benieuwd! Jill voor jou nu dus nog twee weken. Geniet je van je verlof of mag het wel gebeuren?

Conny, nog van die steken gehad? Ik had ze vooral daar beneden, au, leek soms wel rondwrikken met een mes.

Hi suzyq,

Leuk om weer van je horen! Logisch dat je weinig tijd had! Fijn dat alles verder goed gaat.

Ik heb de dag erna weer zo'n steek gehad, naar beN toeN overeind gekomen, wat beter was. Op mijn cursus hebben we het ook even besproken. Van die (mes)steken beneden is dat je baarmoedermond langzaam weker wordt. Die steken bij mijn lies/ onderbuik is denk ik bandenpijn of dat die kleine net effe iets afknelt, doordat het langzaam wat krapper wordt...

Nu nog iets meer dan vier weken.... Over twee weken weer controle..

Conny

Over twee weken pas weer? Ik moest altijd vanaf 36 weken iedere week op controle.

Ja die messteken heeft idd met de baarmoedermond te maken, oh pijnlijk hoor! Dan lag ik piepend op de bank en stond m'n man al klaar om de verloskundige te bellen, heb je een wee?!? Neeheeee een steek! Ach ja, voor die mannen is het ook spannend.

Ik krijg nog best veel bezoek, als je dan ook je huis en was moet doen ( best veel voor vijf personen ) en op pad wilt met de kinderwagen ( lekker wandelen, in m'n uppie lunchen ) dan vliegen de dagen voorbij.

Ik bof dat Bram zo ontzettend makkelijk is. Hij slaapt goed, drinkt goed ( meestal maar 1 nachtvoeding ) en is heel relaxed. Geen krampjes oid. Dat maakt het makkelijk om volop te genieten.

Conny, ga je borstvoeding geven of de fles?

Hey Suzyq

Inderdaad logisch dat je weinig tijd hrebt!

Nog 13 dagen....

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nu wel klaar voor ben. Het is nu echt heel zwaar. Ik denk dat leeftijd misschien ook mee speelt.  8)

Ik heb vannacht bijna niets geslapen en ben erg onrustig. Van mij mag ze komen...

Thuis valt er niet veel te doen. Ik weet niet meer wat ik moet poetsen en alles staat klaar..

Die steken onder herken ik. Auw! Ze is erg onrustig in mijn buik. Ze ligt vaak op haar zij en kan dan letterlijk aan de buitenkant het hoofdje en schouders zien. Hoofdje aan de bovenkant tussen mijn ribben. Af en toe heb ik geen lucht meer.

Maar ja.... nog even afzien. Volgende week laatste controle.en dan de week erop mort ik de 20ste me melden. Er zal een ctg etc gemaakt worden, bloedonderzoek en urine lnderzoek. Ik mag dan blijven tot de volgende dag maar ik ga lekker naar huis. Ik ben binnen 10 minuten in het ziekenhuis dus dan blijf ik liever die avond thuis. Kan zijn dat die avond mijn ouders al komen. Dan maak ik wat lekkere hapjes en maken er een gezellige avond van. Maar zal omstreeks 05.00 uur al uit bed moeten. Moet uiterlijk om 06.30 daar zijn.

Het vocht wordt steeds erger. Zelfs mijn teenslippers zijn nu te klein aan het worden. Ik kan geen brandnetelthee meer zien!

Nof ffe volhouden.....

Groetjes x

Hi Meiden,

@ suzyQ: Ja, ik weet het, er zit vrij veel tijd tussen (3,5 week). Normaal is het nu om de 2-3 weken staat op de site van het ziekenhuis. Ik geloof dat ik met de afspraak maken niet goed opgelet heb...maar de kleine is actief, dus ik heb wel het idee dat het goedzit. Ik hou ondertussen wel meer vocht vast in mijn handen en voeten. Ik test dagelijks zelf mijn bloeddruk en die is steeds prima. Mocht dat niet zo zijn, dan bel ik het ziekenhuis.

Ik ben van plan om borstvoeding te geven als het lukt. Ik zit toch voorlopig thuis! 8)

Fijn dat Bram lekker makkelijk is, scheelt veel energie en zo kan je van de eerste tijd lekker genieten! :)

@ jill: nog effe volhouden, succes meissie! ;)

Liefs, :love2:

Conny

SuzyQ fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!! Lekker genieten hoor!!!

Tja meiden jullie schrijven nu toch allemaal wel over dingen waar ik helemaal niet over kan meepraten of iets over kan zeggen.....

Tuurlijk lees ik het allemaal wel hoor alvast een beetje voorbereiding als het bij ons allemaal goed blijft gaan!

Heel veel succes met alles!!

Vandaag weer een echo samen met mijn vriend gehad. En alles was weer goed het is nu 23,5mm en was al volop aan het bewegen hahaha. Mijn vriend stond er met een big smile bij.

Donderdag weer een echo hopen dat het dan ook weer goed is!!

Bij de verloskundige was het een hoop vragen beantwoorden over onze gezondheid ppff. Dat is trouwens wel de verloskundige van het ziekenhuis daar moet ik toch nog een tijd blijven. De cystes zijn gelukkig wel kleiner aan het worden!!

Liefs xxx

Hi Esther,

Wat super fijn dat je weer een bevestiging hebt, dat het goed gaat. Durf je er al een beetje in te geloven?

Over een week of vier moeten die cysten ongeveer weg zijn, dat komt vanzelf goed!

Lekker dat je wekelijks een echo hebt, dat stelt iedere keer weer gerust! ;)

Liefs, :love2:

Conny

Hey Conny

Op het moment van de echo geloof ik het maar als ik dan weerthuis ben begint de onzekerheid al weer ppff erg he!!

Denk dat het pas echter wordt na de 13 weken en zelfs dan kan het nartuurlijk nog mis gaan maar de meest risicovolle tijd is dan geweest zeggen ze haha.

Donderdag weer een echo en als alles goed is ben ik dan 10 weken.

Jij al volop aan het aftellen spannend hoor!!

Liefs xxx

Hey meiden,

Wat spannend allemaal zeg, die laatse weken voor jullie Jill en Conny!

Jammer van je klachten Jill, kan me voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent....nog ff volhouden je bent er bijna! Ik begreep uit eerdere berichten van je dat je een beetje tegen een keizersnee en de ruggeprik opziet, ben je al iets gerustgesteld? Ikzelf heb ervaring met een keizersnee en dus ook met de ruggeprik. De keizersnee was niet gepland, wilde eigenlijk gewoon thuis bevallen. Na 6 (!) dagen weeen op en af, voornamelijk 's avonds en 's nachts, was ik moe en raadde de verloskundige mij aan om toch naar het ziekenhuis te gaan voor eventuele pijnbestrijding. DIt omdat ik dus al moe was en het blijkt dat wanneer je 7 cm ontsluiting hebt je geen pijnbestrijding meer mag krijgen en dus opeigen kracht verder moet. Dus heb ik de tip aangenomen en ben ik toch naar het ziekenhuis gegaan (ze zeggen dit toch niet voor niets!). Daar aangekomen kreeg ik wat morfine en moet zeggen, dat was fijn! Haha, na dagen pijn was dit heerlijk... Ik voelde de weeen wel, maar de scherpe kantjes gingen er vanaf. Na een halve dag werd ik toch aan de weeenopwekkers gelegd, omdat het niet heel snel vorderde. Uiteindelijk bleef ik op 9 cm steken en bleek na een extra echo dat ons zoontje er met zijn gezichtje uit wilde (dat noemen ze een sterrenkijkertje) waardoor de ontsluiting eigenlijk nog meer moet zijn dan 10 cm anders gaat het niet passen. Ook had ik nog steeds geen persweeen. Uiteindelijk is om 16u 's middags mij de keuze gegeven: eerst nog even proberen met een ruggeprik, maar geen garantie of dit ging lukken en of het dus een natuurlijke bevalling zou worden of een keizersnee....Ik heb toen letterlijk geroepen 'Haal er maar uit!!' Het werd dus een keizersnee.... Gelukkig niets met spoed, dus rustig naar ok geleid en daar dus een ruggeprik gekregen. Moet zeggen dat ik hier van te voren nooit over nagedacht had, dus er ook niet tegenop zag en na 6 dagen weeen gewoon blij was dat de pijn even weg was en ik niets meer voelde....knapte er gewoon van op tijdens de operatie en daardoor en doordat ik natuurlijk volledig onder de adrenaline zat, heb ik dara heerlijk liggen kletsen totdat ik ons prachtige zoontje (helaas maar heel even) bij me kreeg!

Al met al is het mij wel meegevallen, die ruggeprik en keizersnee, maar ik heb dan ook geen vergelijking. Mijn buurvrouw heeft beide meegemaakt, eerst keizersnee en daarna natuurlijk en zij zei wel dat ze na de natuurlijke bevalling echt wel veel sneller fit was. Ik hoop nu dan ook op een natuurlijke bevalling. Dit is medisch gezien volgens de gynacoloog wel gewoon mogelijk. Het was een samenloop van omstandigheden wat maakte dat het een keizersnee werd. We zullen zien....

Maar dat je het spannend vindt begrijp ik wel hoor Jill! Zeker als je er van te voren over na gaat denken... Heb je die live operatie van een keizersnee gezien op tv? Ik heb gekeken, wilde graag eens zien wat ik heb meegemaakt. Vond het niet eng om te zien en vond het er eerlijk gezegd wel rustig uitzien en kreeg er een goed beeld van. Als je hebt gekeken, heeft het je gerust kunnen stellen?

En Conny, jij ook nog maar een paar weken.... Ben gewoon jaloers op jullie (in goede zin!) kan zelf ook niet wachten! Zoo nieuwsgierig!!

SuzeQ, fijn om te horen dat het zo goed gaat! Heelijk zeg, blijf er maar lekker bewus van genieten! En dank voor je tips!

En Esther33! Zo fijn om te horen dat het nog altijd goed gaat!! Heerlijk meid! Die onzekerheid, daar is al uitgebreid over gesproken, maar zoo herkenbaar. Ik geniet nu pas, sinds ik haar sinds 3 weken dagelijks voel :-)

Ik heb met 9  weken een echo gehad bij de gynacoloog waar ik nu onder behandeling ben en zij zei toen tegen mijn dat wanneer het hartje bij 9 weken gewoon goed en regelmatig klopt, je er bijna vanuit mag gaat dat alles goed blijft gaan....kon mij destijds overigens niet geruststellen, maar blijkt gelukkig in mijn geval wel waar ! Hoop dat je er ook iets aan hebt!

Hey neelke,

Bedankt voor de informatie. Ik heb het op tv gezien. Vond het ook mooi om te zien. Ik zie niet op tegen de keizersnede. Wel ruggeprik lijkt me eng. En dat je geen gevoel hebt in je onderlichaam. Maar ik laat het op me af komen. D-day komt steeds dichterbij. Ben me wel rotgeschrokken vanmiddag. Flinke steken in mijn onderlichaam. Maar die heb ik nu wel vaker. Ik heb er geen idee van hoe het voelt om een wee te krijgen maar ze hebben me verteld dat je dit echt wel weet op het moment datje er echt een krijgt...

Ook rond en onder mijn navel heb ik zo nu en dan steken. Ik hoop dat ik het ga redden tot de 21ste.

We zullen zien.

Vannacht mag ze niet komen. Ben alleen thuis. Mijn man is op stap. Een reunie van een oude stamkroeg van ons. Dit feestje gun ik hem echt. Hij keek er al een half jaar naar uit... hij zou niet te zat worden. Maar ja.... je weet maar nooit.

Het laatste avondje dat ie als niet papa op sfap kan gaan.... hihihihi

Ik hoor hem straks wel thuiskomen...  8)

Ik ga slaapjes doen. Des te sneller gaat de tijd. Ben iedere nacht een keer of 4 op om te plassen en te drinken...

Maar ach... komt allemaal goed!

Knuffel x

Gelukkig.... ukkepuk ligt nog in mijn buideltje.... hihihi..

Bijna papa lag omstreeks 02.45weer veilig naast me. Bahbah... wat is die geur van bier toch vies als je zelf niet drinkt... hihihihi

Straks maar lekker gaan luchten die slaapkamer.... :o

Verder heb ik vanochtend flinke rugpijn. Een ontzettend zwaar gevoel in mijn onderlichaam. Het zal toch niet?

Pffffff..

Knuffel x

:love2:

Hi meiden,

Ik heb de keizersnee operatie ook gezien. Vond ik wel interessant en gaf mij een beter beeld daarvan, mocht het nodig zijn.

Voor mij vandaag nog vier weken. Spannend!

@ jill: ik heb ook steken in mijn onderbuik, vagina en lies. Gisteren heb ik toch mijn hoge hakken voor een feestje aangedaan. Ik wilde niet weer mijn sportschoenen aantrekken... De rekening daarvan was een paar behoorlijke steken in mijn onderbuik... ::) de laatste weken ook steken rond mijn navel gehad, daarbegon het mee. Pijnsteken in je onderbuik is bandenpijn en dat je vaginamond weker wordt, dit wil niet zeggen dat de weeën al bijna komen, zei onze cursusleidster...

@ neelke: leuk om weer van je te horen en fijn dat jij de kleine nu ook kan voelen! Dat stelt zo lekker gerust! ;)

Wij hebben vanochtend de klossen onder het bed gezet. Ook het laatste stukje van de babykamer is geleverd: de babyfoon met camera. Die hebben we dus ook even getest! 8)

Ben benieuwd hoe de komende weken gaan....

Liefs,

Conny