Jump to content

November - December - Januari mama´s

Recommended Posts

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dat zou zeker wat zijn! Ik wil springen en dansen, maar ben bang nog teleurgesteld te worden...

Ik weet ook een streep is een streep! Mijn man nog gevraagd of hij hem ook zag... ;D

Vandaag licht misselijk geweest en meer in mijn buik gevoeld, maar ja kan nu natuurlijk ook wishfull thinking zijn...

Oh was het maar dinsdag en bevestigde de arts mij dit!!!

Als het echt zo is, dan moeten we nu echt snel een ander huis vinden!  (In je hoofd cool blijven...)

Morgenochtend doen we weer een testje...

Ja, als we morgen ook een positief hebben, dan is dat echt wel een cadeautje en een hele grote verassing!

We gingen er namelijk vanuit dat het wel een poging of 4-6 zou duren...nu is het bijna of we spontaan zwanger zijn geworden! ;D

Nu wordt het al bijna weer normaal... ;D ik heb drie dagen met een big smile rondgelopen! 8) ik heb mijn geplande vakantiedagen voor de volgende behandeling niet nodig, dus die gaan we maar gebruiken voor onze (naar ik hoop) verhuizing!

Ik probeer dit keer niet na te denken wat er allemaal fout kan gaan en gewoon een beetje geduld en vertrouwen in mijn lichaam te hebben. Alleen wel raar dat ik nu allerlei dingen weer niet mag eten en drinken... ::)

En ik ga goed voor mijzelf zorgen en op tijd naar bed! Binnenkort ook een afspraak plannen met mijn mesoloog/ dietiste voor begeleiding tijdens de zwangerschap zodat ik niet teveel aankom en de juiste voedingsstoffen binnenkrijg!

Stond jullie appartement nu al te koop? Nu driftig op zoek naar een groter huis? Na de zomer komt er meestal weer eea op de markt.

Dat geduld en vertrouwen hebben is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vond het altijd erg onzeker tot de 7 weken echo.

Je bent begin april uitgerekend? Mooi leeftijdsverschil met Florian.

Ja, ons appartement staat al een jaar te koop. En dinsdag nu een bezichtiging voor eenander huis...

Momenteel ben ik vrij zorgeloos. Ik probeer gewoon niet teveel na te denken. Ik voel regelmatig wat en laat mij daardoor geruststellen.

Begin april zou het ergens moeten zijn, ja. En perfect leeftijdsverschil met florian. Daarom, alles komt op het juiste moment. Je weet alleen niet wanneer. ;D dus met de huizen komt het ook wel goed!

Hoe gaat het bij jou en de kids? Tel je de dagen tot het eind van de schoolvakantie al?

Hoe was de bezichtiging vandaag?

Wij zitten momenteel heerlijk in de zon op vakantie, maar ik geloof dat het in Nederland zo slecht nog niet is! Vind het wel hard aanpoten hoor. Bram is heel ondernemend, ik ren me suf om hem dan weer uit de kippenren, dan weer achter het huis, dan weer uit de boomgaard te halen.

Met Thijs zaten we gisteren op de eerste hulp, hij viel bij het zwembad en toen spleet het gedeelte tussen bovenlip en neus. Dat werd dus hechten. Het ziet er heftig uit, hopelijk kunnen Portugezen een beetje hechten, anders wordt het een lelijk litteken.

We hebben nog twee weken, hopelijk verlopen die iets soepeler :(

Het huis was veel te duur voor wat je ervoor kreeg.ndit kwam met name door de erfpacht, waarvan de Canon over 5 jaar met een factor van 17 verhoogd wordt. Dat was niet in de vraagprijs meegenomen. Ook vond ik de staat van het huis minder goed dan wat ze op funda probeerden te zeggen...

Volgende week de volgende bezichtiging. Ik denk dat dat huis veel te klein is, maar we gaan kijken of het misschien toch potentie heeft. Onderhoud etc ervan ziet er goed uit...

Lekker begin van de vakantie met Thijs! Is het al wat minder dik geworden? Hoe gaat hij ermee om? Het weer hier in Nederland is prima. Niet te warm niet te koud, gewoon lekker...

Probeer ook tijd voor jezelf te krijgen, desnoods door alleen boodschappen te doen ofzo...lekker even niemand die aan je hoofd zeurt...

Hebben ze dat niet in Duitsland? Dat verbaast me.

Ik heb het alle drie de keren gedaan, je leest wel rare verhalen maar daar heb ik me niets van aangetrokken. Het is een beetje een gedoe met het kannetje, ik deed het alleen s Ochtends en s avonds. Maar moest veel plassen dus mijn flessen waren altijd flink vol.

Wij willen na de vakantie ook bij een huis gaan kijken. In principe geen verhuisplannen, maar dat huis past wel heel erg in ons toekomstbeeld. Alleen moet er gigantisch veel aan gedaan worden en dat moet tegenwoordig voornamelijk uit eigen middelen komen.

We gaan denk ik las in september kijken. Het staat al jaren te koop dus zal zo'n vaart niet lopen.

Jullie willen in je eigen stad blijven toch? Ik vind het een lastige stad voor betaalbare eengezinswoningen in een goede buurt.

Thijs trouwens vandaag op controle geweest, ziet er goed uit en maandag gaan de hechtingen eruit.

Hij heeft er geen last van, gelukkig maar.

Het ziet er alleen erg ontsierend uit, maar eens kijken if ze hier ook littekencreme verkopen.

Fijn dat het goed gaat met Thijs!

Ik hoorde vandaag voor het eerst dat mijn moeder dat vroeger ook gedaan heeft, wist ik niet. Bestaat dus al heel lang!

Wat huizen betreft in mijn stad heb je gelijk. Is niet eenvoudig, maar we zoeken rustig door. Dinsdag de vgende bezichtiging. Daar is mijn man enthousiast over en ik vind het te klein...we zien het wel!