Jump to content
Sign in to follow this  
han87

2 De ivf behandeling..

Recommended Posts

Hallo lieve mensen,

Op het forum heel veel gebeurt lees ik wel!!

Voor de mensen die zwanger zijn gefeliciteerd!!! probeer er van te genieten!!! :love2:

Voor de mensen waar het niet zo goed loopt hele dikke knuffel!!!!

Voor de mensen in de vreselijke ww sterkte!!!en hoop dat jullie snel op het zwanger bankje zitten!!!

Nou vorige jaar juni was ons eerste behandeling...Helaas nu een jaar verder en nog steeds niet in verwachting :'(

t begon allemaal super goed en volgens schema..wel bijwerkingen van de prikmedicatie.Maar het ging goed met goed resultaat! Tp van 1 embryo.En maar liefst 9 cryos.

Zwanger van de verse tp van een tweeling...helaas met 9 weken een miskraam.. :'( verdrietig maar met volle moed verder met de cryos! 2 verkeert ontdooit..De rest allemaal teruggeplaatst in dit half jaar en helaas geen 1 x zwanger geweest van de cryo!!

Vorige week een goed en positief gesprek gehad.! 12 juni gaan we weer spuiten met de deca..En beginnen we aan ons tweede ronde.Krijg nu iets minder eenheden puregon omdat ik tegen overstimulatie aanzat..

Vind het spannend weer..en de vreselijk ww zie ik ook tegen op ivm miskraam vorig jaar!! Maar heb er ook weer zin in!! kleintje je bent meer dan welkom!!!

Succes allemaal!! dit was even een klein update je van mij.. :D

liefs han

Hallo Han,

O wat spannend allemaal zeg. Ik hoop zo voor jullie dat alles deze ronde goed mag gaan. Wat verdrietig allemaal zeg.

Ik duim voor je.

Groeten Tineke.