Jump to content
Sign in to follow this  
Pitbull_lady

HEFTIG

Recommended Posts

Hey, hoe ist met je moeder?

We zullen het horen dinsdag. Mijn eigen ziekenhuis was positief over Geertgen, hadden wel positieve verhalen gehoord en volgens de assistenten konden ze zonder problemen samenwerken.

Contact met Geertgen gehad. Gehoopt dat ze dinsdagmiddag toevallig n plekje over hadden na dusseldorf voor een intake, maar dat was toch egt te snel. Zij werken samen met DD dus ik neem aan dat de werkwijze ook wel hetzelfde is. Afgesproken dat ik gewoon naar DD ga en daar info vraag zodat ik ook te horen krijg of het überhaupt nut heeft en dan goot ik Geertgen ook even in het gesprek en ik denk idd dat ik volgende week een intake daar plan, mits ik kans heb dan natuurlijk. Ik ben ook positief, je hoort en leest veel goede verhalen over ze.

Wanneer ging je nu voor die IUI? In mei toch of ben ik nu in het warretje??

Hey Pitbull, hoe is het met je??

Had je mijn bericht gelezen in het wachtbankje? Ik kom dus helemaal niet in aanmerking voor PICSI, waar ik zooo op gehoopt had. Ook dacht de arts dat ik beter op mn plek was daar in Duitsland vanwege mijn gecompliceerde dossier en dus ga ik niet naar Geertgen... Pfff, ik zal maar vast gaan sparen..

Groetjes

Hey,

Nee had ik niet gelezen.

Wat een raar antwoord zeg, nog nooit eerder gehoord.

Duitsland is echt heel erg commercieel, kun je niet naar Gent?

Hier is moeders geopereerd en inmiddels begint ze morgen aan de bestraling.

16x ipv 25x. Dus dat is goed nieuws.

Voor zover ze konden zien was het kankergezwel verwijderd, het was 8mm groot en ook de schildwachtklier is volledig verwijderd. Dus opzich heel goed nieuws, afwachten hoe ze na de bestraling er aan toe is en tijdens de controle in november. Voor alsnog is het voorbeeldig verlopen, gelukkig!

Liefs Pitbull_lady :love2:

Guest tanja1969

hey meid,

dat is wel wat beter nieuws zeg, 16x ipv 25x, scheelt toch weer

maar begrijp dat ze de gehele tumor hebben verwijdert das toch ook heel goed he

mijn duimen draaien dat ze niet zo veel last van de bestralingen heeft

sterkte en succes meid

liefs Tanja

Idd erg fijn dat je moeder zoveel minder behandelingen nodig heeft. Erg fijn.

Ik ben aan het twijfelen over Gent. Daar hebben ze wel weer een nieuwe techniek met muizen ??? Heb dit ook naar mijn eigen gyn. gestuurd en wacht de bloeduitslag van aankomende vrijdag even af wat dr S. bedenkt.

Hoe zit jij nu ookalweer in de mmm? Heel veel sterkte met je moeder!

groetjes

Hi pitbull,

Dat is goed nieuws en geeft weer hoop! :)

Veel sterkte!

Liefs, :love2:

Conny

Beste Pitbull,

Ik zit hier nog niet zolang. Ik las net je verhaal. Wat heftig allemaal zeg. Ik hoop dat het de goede kant op mag gaan met je moeder. Zo krijg je alles in 1 keer he.

Vooral in zo'n situatie is het fijn om mensen om je heen te hebben waar je veel aan hebt.

Wens jullie sterkte toe. En hopelijk komen de goede tijden er voor jullie aan!

Groeten Tineke.

Hallo dames,

Nou mijn moeder krijgt deze week haar 2 laatste bestralingen dan is het afwachten geblazen.

Hopen dat het nooit meer terug komt.

Zelf heb ik afgelopen woensdag een nieuwe IUI poging ondergaan, dus we moeten weer afwachten hoe of wat.

Wel goed zo vlak voor de vakantie, ben te druk om me er mee bezig te houden, zelfs niet in mijn hoofd.

Ik doe momenteel mee aan een wedstrijd, om mijn zinnen er nog wat meer vanaf te zetten, zouden jullie mij willen helpen door te stemmen??

http://canon.nrc.nl/Picture/view/13289#

Het zou mij heel erg helpen ;)

Lieve groetjes Pitbull_lady  :love2:

Hey Pitbull, ik wilde stemmen voor je maar zag geen ding om aan te klikken.. Ik denk dat ik al te laat was..

Mijn duimen draaien dubbel voor jou en je moeder!

Klopt, was maar tot 15:00 uur ;)

Maar het gaf mij mooi de tijd om alles even te vergeten...

Totdat iemand van Geertgen belde en mij voor leugenaar uitmaakte, ik werd boos en alles begon pijn te doen, buik en mn zij...heb de eer bij mezelf gehouden. zei al, ik heb genoeg mk's gehad, geen zin in nog een, net poging gehad wil em niet verpestten omdat u nu zo tegen mij doet. Mocht u verder willen praten hierover dan raad ik u vriendelijk aan morgen ochtend terug te bellen dan kunt u het met mijn man afhandelen, ik wens u nog een goede middag en ik heb opgehangen, zonder zijn reactie af te wachten.

Ben maar iets anders gaan doen, waar ik rustig van werd en toen hielden de krampen en de steken op :)

Pfff, erg eigenlijk, is allang betaald, heb bevestiging ontvangen (helaas mondeling).

Liefs PB  :love2:

Oehhh, nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig. Vonden ze je een leugenaar omdat jullie volgens Geertgen rekeningen niet betaald hadden? Begrijp ik dat goed uit je brief.

Nou idd, goed afgehandeld. Stress kan je er nu even niet bij hebben.

Nee, ze hebben er kennelijk nogal een rommeltje van gemaakt, want de nummers klopten ook niet. Het vaagste is misschien nog wel dat ze nooit meer terug hebben gebeld.

De datum stond op 14 februari, maar wij zijn daar toen helemaal niet geweest.

Hij, degene die het financiële kennelijk behandelde geloofde niet dat de verzekering het betaald had, maar suggereerde dat ik het in mijn zak gestoken had, best een heftige beschuldiging.

Ohw ik voel me zo min vandaag, heel warm en duizelig en af en toe mega misselijk, pijn in mijn buik ter hoogte van mijn navel, maar dan rechts er naast zeg maar...bleh

Alsof ik alleen nog maar kan slapen, zo voelt het!

hou je maar rustig meid

ik weet dat is misschien moeilijk maar probeer het toch maar

en als je moe ben en je heb de kans om teslapen dan zou ik dat zeker doen misschien dat je daar achter wat beter voel

heel veel sterkte er mee

gr xx

Nu zoveel dagen verder, overal misselijk van, heel irri en maar pijn in me buik...bleh.

Hopen dat het snel duidelijker wordt.

Diabetes verpleegkundige was ook wel benieuwd, ik schommel sinds een kleine week ineens heel erg.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Geen idee, ik mag pas donderdag testen, maar zou anders vandaag of morgen ongi worden...dus nog ffies afzien ;(

In de tussentijd ben ik nu voor het eerst in mn leven misselijk geworden van mn favoriete douche gel :(

Nog ffies doorbijten!

Guest tanja1969

ooo pitbulletje,

je maakt het zo giga spannend zeg, mijn duimen draaien voor jullie

ik hoop zo dat die rot ongi wegblijft en dat je komende week een

vet positieve test in handen hebt!!

liefs Tanja