Jump to content
Neelke

Re: Broedkipjes en wachtbankje mei/juni 2013

Recommended Posts

He Christel, nou, dan moet dit 'em worden toch? Succes met de tp. Ik duim voor je!

Nou, hier heb ik ook weer wat hoor. Ik was zo misselijk de hele tijd, maar nu weet ik waarom. Ik heb buikloop! Bleegh. Wat een slechte timing zo tijdens de wachtweken (en vlak voor ons weekje weg...).

Hoi Sannie

Dat is vervelend zeg hoop dat je weer snel wat beter voel

Ik heb een verstopping al 6 weken dat is ook niet alles hoor en ze kunnen er niks aan doen laxeermiddel

Helpt niet heb drie keer een spoeling gehad en ook dat heeft niet geholpen  :-[ :-\

Moet straks weer naar de huisarts toe pffff

Maar ik vrees er voor dat hij een oplossing weet .

Ik mag niet alles hebben dat is het probleem

Maar morgen middag zit ik ook in het wachtweken  :D

Hoe lang moet jij nog wachten voor je mag testen Sannie

Xxxx

He Sannie! Spannend nu de laatste dagen van de wachteweken he! Ga je echt eerder testen? Ik durf niet en heb besloten om 'gewoon' tot dinsdag te wachten  ::) Voel je je al weer weer wat beter? Hoop dta je toch gewoon lekker op vakantie kunt gaan en natuurlijk met onwijs goed nieuws!!

Christel, hoe is te TP gegaan??

JAHOE, poging 4 gaat vergoed worden door PNO. Nu de brief klaar maken of ze hem ook in het buitenland willen vergoeden, maar NL is iig in de pocket. Anders probeer ik het gewoon nog een keer hier willen ze Belgie of DD niet doen.

Hè super Patricia! Gefeliciteerd!!  ;D

Wat heb je dan naar Pno gestuurd? Die brief van Dusseldorf of wat anders?

Liefs, :love2:

Conny

Hey Conny, nee eerst alleen de aanvraag voor de poging te vergoeden. Nu ik die akkoord heb ga ik die van Duitsland aanvragen(of iig het buitenland) Ik dacht laat ik eerst dit maar afwachten, als ik gelijk met een buitenlandse aanvraag kom, dus hogere kosten zeggen ze vast gelijk nee! ;)

Hey Patricia.

Wij gaan met de hulp van PNO een positief hoofdstuk schrijven in ons boek hoor!!!

Het moet nu maar eens klaar zijn met onze PECH.....

Liefs Esther

@ Esther, nou laten we het hopen! Maar na alle ellende en dompers ben ik er momenteel nog niet helemaal zaker van. Eerst jou top embryos maar even afwachten!!

Sannie hou je het nog vol of heb je stiekum al een testje gedaan???

Spannend!!!

Patricia topembryos???? haha laten we dat eerst maar eens afwachten....

Succes iedereen.

Liefs esther

Helaas weer een miskraam gisteren aan deze kant na mijn laatste IUI poging.

De 31ste gesprek.

Denk dat we nu voor eiceldonatie gaan, durf het er niet meer op aan te laten komen.

Liefs Pitbull_lady

Ps ik verlies al 2 dagen enorm veel bloed en verga van de pijn.

Hoi meid

Wat erg voor je zeg

Wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd .

Liefs  :love2: :love2:

Christel

Thnxx Christel, heftig om dit iedere keer mee te maken.

Deze keer was het ook in zeer vroeg stadium al bekend dat ik zwanger was, mijn diabetes vloog echt mega hard omhoog ;)

Nu ons maar neerleggen dat we toch kennelijk eiceldonatie nodig hebben, heftig maar waar!

Pfff vrijdag eerst op vakantie!

2weken naar het zwarte woud, verheug me er heel erg op, even ontspanning en leuke dingen doen!

Hi pitbull,

Wat klote! Weer een miskraam! Wat een teleurstelling!

Wat ik je nog wilde vertellen is dat ze in Duitsland een behandeling doen bij vrouwen die vaak een miskraam krijgen. Daarmee wordt de kans op een doorgaande zwangerschap duidelijk verhoogd. Ik heb zelf dit medicijn in mijn laatste (succesvolle) behandeling ook gehad, omdat bij mij de innesteling een probleem was. Ik heb vanaf de dag van de tp tot en met 13 weken twee keer per week granocyte 13 gespoten, wat de aanmaak van witte bloedcellen bevorderd en daarmee de innesteling. Officieel is dit medicijn hiervoor niet toegelaten. Voor zover ik weet wordt het voor de innesteling in Duitsland en in de verenigde staten gebruikt. Normaal wordt dit middel gebruikt bij kankerpatiënten na een chemokuur. (Misschien heeft jou moeder dit middel ook). Het wordt ook wel lenograstim genoemd.

Misschien kun je hier iets mee...

Veel sterkte, meiss! :love2: en geniet van je vakantie!!!

Conny

Tja Conny,

Dat zou idd kunnen, maar dat ga ik natuurlijk nooit krijgen, want ik ga niet meer naar Dr Scholte, het geld wat ik aldaar moet betalen kan voor mij niet uit. Of ben jij elders in Duitsland in behandeling? (jij was geloof ik in Beieren in behandeling he?) Zaten jullie ook in het water trouwens?

Echt heel vreemd om Passau zo te zien of Praag wetende dat we daar vorig jaar zomer nog waren...

Hoop dat het aldaar inmiddels weer naar het normale pijl is getrokken?

Wij varen morgen af naar Titisee, Schwarzwald, Deutschland.

Ffies ontspannen.

Kreeg gisteren zo'n raar bericht van de kliniek.

Zou misschien nog zwanger kunnen zijn omdat ik maar 1.5dag gebloed heb. Moest even nieuwe test doen en dan kon ik of een mk hebben gehad of nog zw zijn.

Gisteren de hele dag zitten dubben wat ik ging doen, maar ik ga geen test doen voor alsnog en anders maar in Duitsland. Wacht mijn volgende ongi wel af ;) Moet kort daarna toch voor afspraak naar de kliniek, maken ze dan maar een echo  ;)

Hoe is het nu verder bij en met jou? Las dat je man naar NL is voor 2 wkn?

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Hi pitbull,

Nee, ik zat niet in Düsseldorf, maar in Beieren. Maar je kan bij de arts in Nederland toch eens vragen? In Duitsland en de vs hebben ze er goede ervaringen mee (zie het internet). Ik heb het alleen de laatste behandeling gehad en deze keer is het gelukt...

De rivier was hier hoog, maar ik woon 20 m boven het rivierniveau, dus geen last van gehad. Hier in de omgeving zijn de meren wel duidelijk buiten hun oevers getreden. Nu is het weer normaal ook bij de stuwdam waar meer water opgeslagen was.

Met mij gaat het goed. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger. Mijn man is vorige week naar Nederland verhuisd en ik volg hem half september! Hij komt nu iedere twee weken een weekend langs!

Dat je geen test doet! Ik zou het niet kunnen laten, denk ik! Maar in jou situatie kan ik mij er wel wat bij voorstellen!

Fijne vakantie!

Liefs,

Conny