Jump to content

Laura is er ook weer :D

Recommended Posts

Dag dames (en enkele heer),

Jaren terug ben ik hier verzeild geraakt. In het begin van ons hele MMM verhaal.

Ik was hier meubilair en heb nog een tijdje samen met Jannie gemodderd (ik was moderator).

Mijn activiteit liep terug en dus gaf ik de ruimte aan anderen (weet eigenlijk niet of het is opgevuld).

Inmiddels is onze situatie fantastisch! Heel anders dan ik ooit heb durven dromen.

Uiteindelijk zijn wij, na 6x ICSI in eigen cyclus, 2 standaard ICSI behandelingen en 3 cryo's. in 2007 en in 2009 trotse ouders geworden van twee zoontjes!!

Een succesverhaal dus. Pijnlijk voor de 1, hoopvol voor de ander.

Iedereen ontzettend veel geluk gewenst in dit zware traject.

Ik ben uit de molen...maar de molen niet uit mij.

Liefs Laura

Hoi Laura,

Wat leuk dat je weer terug bent op het forum! Ik heb vanaf begin 2008 meegelezen, en geschreven vanaf 2009, en kan me jou volgens mij nog wel herinneren. Denk ik.

Tja ook al heb je twee kanjers mogen krijgen, de hele mm blijft in je zitten. Ik vond Babyboom vorig jaar heel moeilijk om te zien, ook al zat ik deze serie in een heel andere situatie dan bij de eerste serie.

Ik zag dat je je knullen hebt bijgevoegd in het Geboren! topic. Leuke namen!!!

Nou, ik ben nooit echt weg geweest hoor. Ik las altijd nog wel met regelmaat mee maar de aansluiting verdwijnt logisch wel als je eigen kinderwens is vervult. Ik denk dat nieuwe leden en actieve leden veel profijt zullen hebben van een echt forum. Ben zelf al jaren actief op een ander forum omdat ik het gebruik veel fijner vind.

Jullie zien me vast af en toe voorbij schuiven.

Hoi Laura,

Wat leuk dat je weer terug bent op het forum! Ik heb vanaf begin 2008 meegelezen, en geschreven vanaf 2009, en kan me jou volgens mij nog wel herinneren. Denk ik.

Tja ook al heb je twee kanjers mogen krijgen, de hele mm blijft in je zitten. Ik vond Babyboom vorig jaar heel moeilijk om te zien, ook al zat ik deze serie in een heel andere situatie dan bij de eerste serie.

Ik zag dat je je knullen hebt bijgevoegd in het Geboren! topic. Leuke namen!!!

Ik ken jou ook wel hoor! (ook van ferti-forum?)

Wat heerlijk dat jij ook 2 jongens hebt gekregen zeg! Wat een rijkdom hè!

Nee, heb niet op het ferti forum geschreven, ook niet gelezen. Ken het niet eens! Enige andere forum waar ik af en toe op lees, is het IVF moeders forum.

Ja ik heb ook twee knullen, en inderdaad, wat een rijkdom!! Ik zie mezelf in de toekomst al aan tafel zitten met van die lange slungels die je arm eten..haha De namen die jouw knullen hebben, stonden ook op ons lijstje. Maar ja, tegen de tijd dat het zover was, waren ze al ingepikt door vrienden..:)

Suzy,

Zuur he...zo waren onze Timmen en Thijsjes al vergeven  >:(

Uiteindelijk is het allemaal niet erg, het is gelukt..we hebben er zelfs twee..maar voor het zover was.

De angst dat wij bij de groep "ongewenst kinderloos" zouden zitten..vond ik echt afschuwelijk en ondragelijk.

Denk ook dat dat een reden is waarom ik niet los kan komen van het ferti gedeelte.

Onze kinderwens is vervuld, de wagen etc. zelfs al verkocht..maar toch...

Tja raar is dat he, dat niet kunnen loskomen van het ferti gedeelte. Soms voel ik me opgelaten dat ik meeschrijf op een IVF forum, terwijl ik twee kanjers heb mogen krijgen. Maar ja, de mama topics staan gelukkig apart, dat scheelt.

Ik heb altijd gedroomd van drie kindjes, maar op een of andere manier ook altijd het idee gehad dat het bij ons niet vanzelf zou gaan. En dat is dus uitgekomen, hoe gek is dat..er was geen enkele aanwijzing voor, en toch zei ik jaren voor wij 'aan de slag' gingen al dat we in het ziekenhuis terecht zouden komen. Bij ons is het redelijk snel gelukt, maar die mentale pijn, de ondraaglijke angst dat het niet lukt..pff die kan ik me nog makkelijk voor de geest halen! En misschien kan ik het daarom wel niet loslaten.

Tim...ook leuk! En Thijs is natuurlijk de leukste naam!