Jump to content
Sign in to follow this  
Vogeltje87

Dringende vraag!!!!

Recommended Posts

Dames ik heb een vraag!!!

ik ben vandaag ongesteld geworden en ga vanaf morgen starten met hormonen!!

ik heb de vorige keer 14 dagen geprikt puregon 150 IE nu wordt dat 200 IE is de kans dan aanwezig dat ik korter prik?? het zit namelijk zo........ ik heb net uit zitten rekenen dat ik als ik nu weer 14 dagen prik ik op zondag 2 juni de punctie heb nou is het vervelende dat ik op 2 juni echt niet kan om dat ik privé iets heb staan waar ik echt NiET onder uit kan! denken jullie dat het een probleem zou zijn in overleg met het ziekenhuis natuurlijk dat ik vraag of de punctie een dag uit testellen kan worden en dat ik dus 1 dagje langer prik?!?! of zitten daar risico's aan verbonden :o :o :o

Liefs Vogeltje87

Hi vogeltje,

Iedere behandeling is anders. Dat je de vorige keer 14 dagen gespoten hebt, wil niet zeggen dat het nu ook het geval is. Bij ieder behandeling heb ik een verschillend aantal dagen gespoten (8,9,10 & 12 dagen). bij hogere doseringen ben ik meestal langer gaan spuiten, omdat er nog een betere kans was dat er nog meer eicellen zouden rijpen. Als er maar weinig zijn en die zijn rijp, dan punkteren ze eerder. De artsen kunnen nu dus ook nog niets zeggen. Dus bij je eerste onderzoek zou ik het in ieder geval even melden. Ik denk dat ze dan afhankelijk van de ontwikkeling van je eicellen wel iets kunnen schuiven, maar dan eerder naar voren als naar achteren wat invloed kan hebben op het aantal gerijpte eicellen.

Ik hoop dat dit je wat helpt! ;)

Liefs, :love2:

Conny

hoi vogeltje

ik ben zelf ook aan het spuiten en ben ook ongesteld en dat is niet erg !

maar moest je echt een twijfel hebben bel dan gewoon even met je behandelende arts

heb ik zelf ook gedaan  op verzoek van me man .

ik zelf ben geen beller :P

maar ik begrijp je bang dat ze gaan zeggen van wacht maar met spuiten  :(

gr christel