Jump to content
Sign in to follow this  
christel

nog even vol houden

Recommended Posts

Hoi

Ben net terug van het Azm. En vrijdag moet ik weer terug.

De eitjes zagen er goed uit de groote was ook oké 11 mm 12mm. 14 mm dus dat was goed. Vrijdag krijg ik tehoren waneer ik volgen de Week me punctie krijg zal begin van de week zijn zei ze dus wachten. Nu. Het komt alle maal dichter bij nu misschien ben ik te posetief. Maar ik ga er voor. En me man die vind het nu eng worden het komt dichter bij. En weet geen houding tegeven. Ken iemand dat ook ? Gr. Christel

Guest tanja1969

hey Christel,

heel herkenbaar hoor van je man, hadden wij ook, toen de punctie inzicht kwam werd Koen des te zenuwachtiger.

bij onze eerste twee puncties mocht hij erbij zijn (dit was in Rotterdam), hij vond het doodeng

hier in België in het Middelheim ziekenhuis mogen de partners er niet bij zijn, vooral om de redenen dat de mannen het er meestal moeilijker mee hebben dan de vrouwen zelf , klinkt gek he......

veel succes nog met ff doorbroeden

liefs Tanja

Dank je wel Tanja 

De kip blijf nog op haar eieren zitten .

En vandaag krijgen we toehoren wanneer de punci  is  ;D

Me man Eric vind het echt niks hoor .

Rustig rustig aan dat zeg hij alleen maar .

Volgens mij moet hij het rustig doen .

Hij loop rond als een kip zonder kop hi hi

Ik laat het van middag wel weten wat ze gezegd hebben in het azm ( ziekenhuis )

Maar hoe gaat het met jou Tanja ?

Guest tanja1969

mogguh Christel,

hier gaat het allemaal zijn gangetje, we hebben het een plekje gegeven dat we samen geen kleintje(s) zullen krijgen.

Koen heeft mijn boys de onze gemaakt, we spreken ook altijd over onze boys, de jongens zien Koen echt als een pleeg/stiefvader, en op school noemen ze Koen een plusvader, wel grappig gevonden.

heel soms vind ik het wel eens moeilijk vooral toen ik dan hoor dat mijn nichtje abortus moest doen maar dit omdat haar eigen leven op het spel stond,

maar was wel blij dat mijn andere nichtje zwanger was, zo kon ik toch mee genieten van haar zwangerschap

en mooie was dat ze zei dat als zij klaar waren dat ze wel een eitje wilde doneren of zelfs draagmoeder wilde zijn, maar dit wilde Koen zekers niet en ene kant ik ook niet, want we wilden iets van ons samen.

maar goed, we zijn nog steeds heel blij met elkaar en genieten van de boys.

we zitten hier in spanning want beide doen examens, dat gaat hier in België totaal anders dan in Nederland

Maar Joris (jongste zit in 1e middelbaar) doet het enorm goed, is met de meeste vakken beste van zijn klas en voor wiskunde zelfs de beste van alle eerste jaars dus maak ik me niet zo druk om hem.

Maarten doet zijn 5e jaar middelbaar over (vanwege zijn enkel en pols, kan je teruglezen in een offtopic) maar heeft het wel zwaar, maar hopelijk gaat hij wel over , hij is nooit een hele goede leerling geweest, zal al blij zijn als alles rond de 60% is

volgende week donderdag weten we meer

liefs Tanja

Hoi Tanja

Is wel jammer dat jullie samen geen kleintje (s)  zullen krijgen

Maar is er dan echt geen sprankje hoop meer dan ?

Het lijk me toch wel moeilijk dat er in de Fam. Of vrienden kring iemand zwanger .

En dat je zelf weet dat je misschien zelf geen kan krijgen .

Ik heb het er wel moeilijk mee gehad toen vrienden van ons zeiden van we zijn zwanger .

Ik ben dan ook de eerste maanden  na de geboorte ook niet op bezoek geweest

Ik kon het gewoon niet .

Om dat we toen zelf al bijna 2  jaar bezig waren .

Maar ik heb me er toen bij neergelegd  met heel veel moeite .

En het was wel leuk om die kleine tezien  maar binnen in me brak er toch wel iets

Van zou ik ooit ook zo zitten met een kleine ?

We hebben toen maar besloten om het alle maal even zo toelaten zo als het was .

Maar na  2 en half jaar was ze weer zwanger .

En toen heb ik tegen me man gezegd van kom we gaan eens naar het zieken huis toe om toekijken wat ze kunnen doen voor ons . zo gezegd zo gedaan  .

Ik kreeg hormoon pillen eerst 1 perdag  na een tijdje 2 perdag  maar dat was te veel van het goede ik werd er depressief van dus stopen met die pillen  :(

Toen moesten we maar een jaar wachten zijden ze om dat het teveel in pakt op me had die pillen .

Een jaar later nu dus zijn we op de IVF. Afdeling. Terecht gekomen .

De spuiten die ik heb die gaan goed gelukkig  :D

Gr. Christel

Guest tanja1969

hey Christel,

nee helaas voor ons zal er geen wonder in zitten en ook geen hoop dat er een kleintje komt.

nee we hebben ons er echt bij neer moeten leggen na 8 pogingen en 3 miskramen.

ik zelf (en mijn broertje 5 jaar jonger dan ik) ben de oudste in de familie (mijn "oudste" nichtje is 10 jaar jonger dan mij en mijn jongste tante is 9 jaar ouder dan mij) dus mijn neven en nichten die zijn allemaal veel jonger en beginnen nu pas met kinderen.

waar ik bijna 4,5 jaar geleden erg moeilijk mee had was dat mijn broertje op de dag dat wij hoorden dat we weer niet zwanger waren, vertelde dat zijn vriendin ongewild en door de pil heen zwanger was geworden en wat ie moest doen

ik zei houden, ze hadden het toen niet breed en ik zei al daar is een oplossing voor.

en ik ben echt verzot op ons kleine nichtje, ze word in juli alweer 4 jaar en ze lijkt qua streken op mijn broertje en mij (en onze vader en onze oma) hihihihihi

in Koen zijn familie word zijn neefje morgen 12 jaar en is hier de jongste zeg maar.

maar we hebben het een plekje gegeven en genieten van elkaar en van wat we hebben.

liefs Tanja

Hoi meiden

Ben net terug van het ziekenhuis .

En aanstaande dinsdag krijg ik me punctie .

En als het goed is vrijdag de terug plaatsing  ;D :love2:

Dus een druk weekje dus .

Met veel rust en veel aan dacht van man lief  en de hond

Komt het wel goed .

Liefs christel

Goede morgen

Zo goed voel ik me toch niet  ik zit echt in een dipje

Voel me niet echt happy hoop dat het snel weg is .

Misschien komt het wel  om dat ik morgen moet gaan werken van de bedrijf arts .

Het zijn dan wel twee uurtjes maar 

Ik ga liever niet dan wel 

Ik heb al 6 weken last van een lichte verstopping waar ik veel last van heb .

En op dit moment mogen ze er niks aan doen ook wel begrijpelijk

Dus morgen met pijn gaan werken  het zijn maar drie dagen nog

Maar hoe ik me nu voel  zie ik het niet zitten pffffffffff

Hoi Christel,

Wat naar dat je niet zo happy bent!

Als het echt niet gaat moet je gewoon thuis blijven! Ik weet niet wat voor werk je doet maar als je je zo voelt zullen ze ook niet veel aan je hebben natuurlijk.

Liefs Cindy

Ik werk in de schoonmaak

En ik zit al 6 weken thuis

Ik krijg straks toch iemand hier van radar en is kijken wat zei zegt  en is kijken hoe zei dit zou aan pakken

Anders bel zij me werk maar ik kan het niet op brengen om te bellen Gr. Christel

Hoi Christel,

Kijken of ze je kan helpen. Hoop dat je een oplossing kan vinden. Met zo veel tegenzin naar je werk is ook niet leuk!

Doe rustig aan en denk aan jezelf!

Liefs Cindy

Ik moet toch gaan werk volgens haar ze zegt al is het maar even ze zeg je heb vrijdag over leg en dan geef je maar aan dat het niet gaat en dan kunnen ze je niet dwingen om tegaan  werken  die andere week

Daar heeft ze gelijk in dus ik zal even door moete bijten tot vrijdag en dan bekijken ze het maar op het werk

Me gezondheid ga toch voor !!!!!,,!!,

Gr. Liefs christel

Ben vandaag 2uurtjes gaan werken

Nou er was meer stres dan wat anders pfff

Heeft me niet goed gedaan heb alleen maar gehuild van het werk uit tot thuis

En nu irritante buik pijn  :-[

Hoi Christel,

Nou dat is ook niet fijn!!!

Het is natuurlijk wel goede afleiding maar als je je zo ellendig voeld op je werk......

Liefs Cindy