Jump to content
esther33

Broedkipjes en wachtbankje juli/ augustus.

Recommended Posts

Hi Esther,

Neem je nu ook drie keer per dag arginin?

Succes!

Liefs, conny

Hey Conny

Ja die neem ik ben al aan de 3de fles bezig hihi.

Wat een vies spul is dat zeg bah bah maar goed laten we hopen dat het iets doet...

Liefs xx Esther.

Hi Esther,

Had je nu bij de eerste echo meer eiblaasjes dan normaal?

En ja, heerlijk vies spul. De assistente zei dat het vroeger nog vervelender spul was en dat ze het als verbeterd hadden! ;D

Sja, gisteren had ik iets vreemds, ik dacht zal kliniek eens bellen want zoveel bloed als ik verloor dinsdag laat in de middag en woensdag de hele dag, nu is er niks meer gisteren al niet meer, geen druppel niks nada.

Volgens de kliniek moest ik maar een nieuwe test doen dan kon ik zien of ik een mk had gehad, maar ik kon ook nog zwanger zijn???? :sm44:

Nou zal wel gek zijn, maar ik durfde die test niet meer te doen, ben helemaal flabbergasted...

Ik zie het wel, ik ga eerst maar lekker 2 weekjes op vakantie en dan zie ik wel of ik over 3 weekjes ongi wordt, zo niet dan zal ik nog wel zwanger zijn...moet kort erna toch naar de kliniek, moeten ze dan maar een echo maken...soms wordt je echt nuts van die opmerkingen van zo'n kliniek, ik dan in elk geval wel!

@han87 veel succes vandaag!!!

@pitbull lady dat je nu nog zo lang kan wachten!!

Zou ik niet  kunnen hoor. ik hoop op een wonder voor jullie. geniet van de vakantie.

@conny nee niet meer eiblaasjes dan anders maar goed als er nu wel een eitje in zit heeft het bij mij ook zijn werk gedaan. afwachten tot na de punctie dus....

Liefs esther

Hi meiden, thx voor jullie felicitaties!  Fijn om ook dit weer ergens te kunnen delen, ookal ziet wellicht niet idereen hier op te wachten....

Voor mij is nu de tweede wachtperiode aangebroken;  1e echo op 23 juli. Zooo spannend! Ben zooo onzeker dit keer en zooo bang dat er iets fout gaat! Pff.....

Wens jullie ontzettend veel succes allemaal en hoop echt dat voor jullie dit moment ook gaat komen.  Blijf nog wel meelezen hoor!!

Liefs,

Neelke

Hallo meiden,

Nou van dag dus de punctie poehhh wat is me dat ontzettend tegen gevallen dit keer zeg.Ik zag er als een berg tegen op omdat de eerste keer dus ok al iets pijnlijk was, maar dit x drama wat pijnlijk,Na de punctie ook in tranen van alle spanningen...

Aangezien er niet veel zo groor waren heeft de arts ook veel kleintjes aangeprikt..Want had 28 eiblaasjes zo ongeveer.. :o Ze zei ik zal niet vreemd opkijken als het er 1 is maar ook niet als het er 4 zijn.Meer zit er denk niet in...!

Ik heb even lkkr geslapen want ben nu zo ziek als was van het gebeuren...Man lief na groningen om zijn dingetje te doen..Na twee uurtjes terug En.....13 eitjes gevonden! :) Dat had niemand gedacht..Zondag als alles zijn werk doet de tp!

Liefs han

Zow Han, wat een geluk dat het er 13 zijn ipv 4! Hopen dat het merendeel ook bevrucht raakt! Duimen maar.

hoi hoi

Overgeven staat wel bij de bijwerkingen van de menopur, ik heb dit ook aangegeven in Leiderdorp maar die zeiden er niet veel van... Het was ook maar 1 dag en inmiddels al 1,5 week geleden.

Aanstaande maandag heb ik de punctie. Ik ben benieuwd hoeveel. Dinsdag zeiden ze eerst 5 eitjes links en rechts een paar kleintjes en donderdag zaten er 4 links en 1 a 2 rechts. Het is te hopen dat in ieder geval die 4 dan maar rijp zijn... Ben ook wel klaar met het geprik. Ik had bij mijn eerste 3 puregon 300 eenheden en nu krijg ik dus menopur omdat dit goedkoper is en 225 eenheden omdat het sinds 1 januari in de wet is bepaald?? Ze zeiden ook dat bij 225 of 300 geen verschil zit qua aanslaan.

Ik zit nu voor de 1e keer in Leiderdorp. Ik zat eerst in Deventer/Zwolle. Na mijn 3e behandeling in Deventer kreeg ik een gesprek en wij vroegen watde mogelijkheden waren voor een 4e behandeling. Daar werd overheen gepraat en ze vroegen ons of we psychologische hulp wilden om het verdriet te gaan verwerken dat we nooit ouders zullen worden. Ik was helemaal uit het veld geslagen, ik vraag om de mogelijkheden voor een 4e en dat krijg je dit te horen.. Vandaar dat wij zijn overgestapt. We hebben een gesprek gehad in Gent maar hier had ik geen goed gevoel bij, ik heb een gesprek gehad met de zorgconsulent van mijn verzekering en zij zei dat het ziekenhuis in Nijmegen de hoogste slagingscijfers heeft en daarna de kliniek in Leiderdorp. Wij hebben voor Leiderdorp gekozen omdat dit een vruchtbaarheidskliniek is en geen ziekenhuis.

Ik zie ook erg tegen de punctie op, ik krijg een infuus met morfine.... Heb nog nooit een infuus gehad dus dat vind ik al erg en bij de vorige puncties kreeg ik een soort roesje... Dus ik ben benieuwd hoe "bij" ik ben.... Vanavond de pregnyl. Gelukkig de laatste prikjes... Ben het echt zat dat geprik..

Fijn weekend iedereen en geniet van de zon. Dat ga ik in ieder geval wel doen. Ik ga zo eerst de hond onder de douche zetten en daarna lekker in de tuin zitten.

Groetjes Lovey

Morfine. Is toch niet goed

Heb ik nog nooit van gehoord dat ze dat doen bij een punctie

Misschien dat andere dames er meer van weten maar ik vind het maar raar

Gr. Christel

Guest tanja1969

nee hoor, ik heb het ook1x gehad, werkte heerlijk hihihi

maar de laatste 3 puncties zijn geheel zonder enkele verdoving gedaan

dit omdat mijn bloeddruk gevaarlijk hoog steeg.

maar morfine kan goed hoor

liefs Tanja

Ook ik heb morfine gehad en een oxazapam(rustgeven) Pilletje..Bij mij gaat de pijn er helaas doorheen!

Liefs han!

Han87 spannende dag morgen!!! heel veel succes op naar een goede tp.

Lovely ik krijg ook alleen maar een paracetamol...een roesje lijkt mij zaaaaalig hihi.

Het zal zeker anders zijn maar je bent in goede handen op maar een mooi aantal eitjes.

Gooi de naalden maar aan de kant daar ben je weer even vanaf hihi

wat ga je gebruiken na de tp die "lekkere" bollentjes of pregnyl??

Alvast heel veel succes!!

Heeft de hond nog lekker gedoucht haha toen wij nog een hond hadden was ik en de badkamer vaak natter dan de hond....

Fijn weekend allemaal!!!!!!

Liefs xx esther

Hallo Dames.

Vandaag een tp gehad van een 4 cellige embryo! Alle 13 waren bevrucht,Maar  daarvan ma 4 goed genoeg om in de vriezen. 22 juli testen! Spannend weer!

Liefs han

Hey Han, spannende weken weer die je tegemoet gaat. Waarom had je er maar 1 teruggeplaatst gekregen als er zoveel bevruchtingen waren? Meestal als het geen topembryo is krijg je er toch ook 2 of heb ik dat mis? dat kan ook. Nou hopen dat je de rest pas weer nodig hebt voor een prachtig brusje 8)

Hey patricia,

zit nu al vol spanning haha..Nu weet ik weer hoe het voelde pff precies een jaar terug...:(

De anderen waren niet zo hele mooi losse velletjes enz..werd er gezegt..En nu plaatsen ze niet meer dan 1 embryo terug.Twee mag helaas niet meer! Alleen als je boven een bepaalde leeftijd zit..

Op hoop van zegen zeg ik maar en hopelijk dat deze idd raak is en 9 maanden mag gaan blijfen zitten!!!

Hoe is het met jou?

Liefs han

Nou idd, laten we hopen dat deze lekker blijft zitten. Ze doen wel bij poging 3, 2 terugplaatsen. Maar ik dacht dus ook bij minder kwaliteit... Naja afwachten maar weer. Hoop voor je dat de weken een beetje opschieten..

Ze zeiden dat deze 4 cellige heel mooi was ik heb ook maar twee dagen ertussen punctie en terugplaatsing. vorig jaar was dat nog drie dagen

Oke! Is dat weer nieuw een tp na 2dgn? Ach en een toppertje 8cellig gedeeld zegt ook niks hoor. Er zijn ook genoeg dames zwanger geworden van een zoals de artsen het noemen mindere kwaliteit ;D. Het is gewoon afwachten en mzzl hebben als het lukt...

Hoi hoi

Vanaf morgen nog vier dagen en dan mogen we gaan testen pfffff

Ik heb nog geen bloed verlies gehad  . Is dat goed is dat niet goed. Geen idee de eene zegt moet niet altijd de andere zeg van wel . Ik weet het niet !!!!

Moet er wel bij zeggen ben heel onzeker .

Op 2 weken tijd kun je lastig zeggen van ja ik ben het .

Die bolletjes die geven ook verschijnsels van een zwanger schap aan dus ja .

Het wacht bankje is heet aan het worden hi hi

Er heeft gister iemand een voorspelling gedaan en die zie van het word een jongen .

Als ik me daar aan vast moet gaan houden wat ze zei ?

Ik weet het niet . Ik weet wel dat het wachten nu mag opschieten .

Gr. Liefs christel

@han87 heel veel succes.

@christel de laatste loodjes spannend.

@lovely hoe gaat het met je?? hoe is de punctie gegaan??

Ik moet morgen weer voor een echo nu 2 eitjes van 20mm 2 van 16mm en 2 van 13mm.

Dus hopen dat die kleintjes groter  worden en die grote klein blijven.

Tja wat moet je daar nu weer mee he.

Het zal eens een keer volgends het boekje gaam pffff....

Afwachten maar weer.

Iedereen succes.

Liefs xx esther

Ho christel,

Geen bloedverlies hoeft niets te zeggen, maar bloedverlies zelf wel, dus je bent nog op het positieve pad! Als je je de komende dagen echt anders gaat voelen, heb je een goede kans! ;)

@ Esther: heb je nu e tweede echo gehad of heb je die morgen? Toi toi toi! ;)

Groetjes

Conny