Jump to content
esther33

Broedkipjes en wachtbankje juli/ augustus.

Recommended Posts

Hoi Tanja,

Bedankt voor de info. Ga bij onze volgende afspraak hier toch wat meer op in. Zeker na jullie ervaringen.

Liefs Cindy

Ho Cynthia,

Die cyste na een behandeling is normaal. Nadat de eicel eruit gegaan is komt er vocht in het blaasje en wordt daarna het hormoon voor de zwangerschap en innesteling gemaakt. Dus in principe hoef je je na een behandeling hierover geen zorgen te maken, die verdwijnen vanzelf weer. Het kan alleen even duren. Ik heb ze nu met zwangerschap gehad en dat duurde zo 2-3 maanden, maar bij jou gaat dat waarschijnlijk sneller, omdat je niet zwanger bent. Laat het wel bij je afspraken met een echo controleren!

Veel succes en sterkte!

Conny

Goedemorgen Conny,

Dank je wel voor je berichtje.

Deze cyste zat er al bij de allereerste echo en bij elke echo is hij iets gegroeid. De arts zei dat deze cyste bij mij hoorde. Zal inderdaad wel vanzelf weggaan maar wil wel weten of het de behandelingen niet belemmerd.

Hoe gaat het met jou? Nog steeds alles rustig en lekker aan het genieten?

Liefs Cindy

Hoi cynthia,

Probeer je niet druk temaken over die cystes! Ik had er een heleboel! Een stuk of 10. Als je zwanger raakt dan verdwijnen deze door de hormonen. Ook voor verdere behandeling  kunnenzegeen kwaad! Je kunt er wat last van houden omdat je eierstokken gevoelig zijn vd puncties... hou het een beetje in de gaten door wat extra echos te vragen.... ;-)

Sterkte!x

Dank je wel Jill!! Toch hoor ik verschillende verhalen maar als jij er 10 had en verder geen klachten ga ik ervan uit dat hierdoor mijn menstruatie dus niet weg blijft.

Liefs Cindy

Ik heb nog nooit gehoord dat een cyste de menstruatie tegen houdt. Ik heb wel vaker cystes gehad en die gingen steeds tijdens de eerst volgende menstruatie weg

groetjes Lovey

Guest tanja1969

hey lovey ,

wel ik heb er voor heen altijd last van gehad, als ik cystes had werd ik niet ongi en zijn tot 6x toe via

laparoscopie weggehaald

mijn gyn zei toentertijd altijd dat een cyste de ei-rijping en de menstruatie tegenhoudt

liefs Tanja

Verdwijnen cystes na een terug plaatsing uit je lichaam of blijven ze dan aldaar zitten??

Neem aan dat cystes ook bloed bevatten of niet??

@Tanja, weet jij dat misschien??

Liefs Pitbull_lady :love2:

Guest tanja1969

hey pitbulletje,

nou bij mij verdwenen ze niet, maar ik heb al heel mijn leven last van cystes in mijn eierstokken

ze bleven altijd zitten al werden ze wel kleiner , ben al 7x via een laparoscopie geopereerd om

de cystes weg te halen die echt te groot bleven (meer dan 4cm doorsnee), maar helaas kwamen ze altijd terug.

maar bij anderen kunnen ze wel verdwijnen

liefs Tanja