Jump to content
esther33

Broedkipjes en wachtbankje juli/ augustus.

Recommended Posts

Hoi conny

Ik voel me heel emotionele .

En als ik wat hoor van o die heeft gewonen bij tenis dan krijg ik. Kipevel en de tranen. Dwarelen over me wangen .

Wat ik nooit hadt. En die persoon hadt zo iets van wat heb jij . Dat was vanavond. Ik ben weg moeten gaan want de kraan bleef lopen

Zelfs nu ik aan het tiepen ben hou ik het amper droog pffffff

Fijne avond nog

X x

Hoi hoi

Ik heb gisteren de punctie gehad. Eerst 2 paracetamol slikken. Daarna werd een infuus ingebracht, zon kleine plastieke. Ik mocht in de charmante houding gaan liggen, eerst kreeg ik 2 verdovingsprikken, 1 in elke eierstok. Deze waren zeer pijnlijk. Daarna spoten ze de morfine in en werd ik aardig licht in me hoofd. Het is me op zich wel mee gevallen. Daarna kreeg ik nog een Naproxen zetpil en 1 mee naar huis. Nu om de 6 uur 2 paracetamol tot de buikpijn weg blijft. Ik heb nu nog wel buikpijn.

In Deventer ging de punctie heel anders, ik kreeg een ruggeprik en na een half uur de punctie. Na de punctie kleren aan en naar de uitslaapkamer. In Leiderdorp zat ik continue aan de bloeddrukmeter en hartslagmeter. Na de punctie werd ik nog gecontroleerd of ik niet te erg bloedde en werd alles schoongemaakt. Wel proffesioneler vind ik.

Ze hebben 5 rijpe eitjes gevonden en ik word morgen gebeld hoe laat ik donderdag de terugplaatsing heb. Ben benieuwd... Als het allemaal goed gaat krijg ik 2 embryo's teruggeplaatst en kan het vervelende wachten beginnen. En inderdaad de bolletjes  :D, ik heb nu gelukkig een inbrenghuls meegekregen. Moest wel lachen, ze zei je kunt hem gewoon met water en afwasmiddel schoonmaken of in de afwasmachine doen. Nou ik denk dat ik hem alleen afspoel... Lijkt me niet goed, afwasmiddel....

@Christel, klinkt allemaal goed... Nog even afwachten...

groetjes Lovey

Nieuwe maand nieuwe kansen???

Broedkipjes  ??? 

4 juli Esther 1ste fm    8 juli 2de fm  9 juli 3de fm    11 juli punctie

4 juli Lovely 2de fm    11 juli TP duim duim duim!!!!

Wachtbankje      :o

1 juli Sannie testen

12 juli Christel testen

22 juli Han87 testen

24 juli Cindy

Helaas    :'(

Pitbull lady.......

Zwanger      :love2:

21 juni J en E

21 juni Vogeltje87

3 juli Neelke

succes allemaal meiden!!!!

@ Lovely

Wat een verschil is er toch he met de punctie. Ik krijg alleen 2 paracetamollen en een pammetje om rustig te blijven (tuurlijk...) en daar moet ik het mee doen.

Hihi ik zie het al voor me met die inbrenghuls als je hem niet goed afspoel gaat het lekker schuimen daar beneden hahaha.

Ik gebruik altijd een tampaxtampon met inbrenghuls duw de tampon naar beneden doe daar de bollentjes in inbrengen en de tampon zo ver mogelijk naar binnen duwen dan de inbrenghuls en tampon er weer uittrekken de bollentjes blijven dan zitten. Vindt ik zelf makkelijker en hygienischer dan die inbrenghuls.

Als we een TP hebben ga ik deze keer pregnyl en die bollentjes gebruiken.

Doe het rustig aan en veel water dinken!! Maar na de 4de keer weet je dat zelf vast ook wel...

Mijn duimen draaien voor je hoor!!

Vandaag de 3de echo gehad.

Nu 5 eiblaasjes die groot genoeg zijn voor de punctie de grootste is 23mm en de kleinste 19mm ook zitten er nog 2 van 16mm dus hopen dat die ook nog even doorgroeien. Donderdag de punctie gelukkig door dezelfde arts die ook de echo''s gedaan heeft dus ze kent mijn verhaal en gaat ook die kleinere aanprikken.

En dan is het afwachten of er eitjes in de eiblaasjes zitten......

Iedereen veel succes.

Ik heb weer een schema gemaakt als er iets niet klopt laat het dan weten hoor.

Liefs xxx Esther

Esther spannend hoor bij mij hebben ze alles aangeprikt ook de kleintjes!  Maar wat weinig pijn medicatie zeg brrr

Christel nog een paar dagen! hou je het nog uit?

Lovely ook  veel succes!!!

Liefs han

Hoi

Ik hou het nog wel uit hoor  :-\

Maar nu heb ik een vraagje misschien een stomme vraag

Mijn hond de laat me niet met rust die wil als maar bij me zijn .

Zou zo beestje dat aan voelen als er iets is . Of hoe moet ik het verwoorden .

Het is een schat ze altijd wel heel graag bij me .

Maar de afgelopen 2 dagen hang ze echt aan me en ze verlies me niet uit het oog

Als ik naar oven ga dan sta ze al achter me . Ze kon nooit trap lopen nu dus wel .

Ik snap me eigen al niet hoe ik me op moment voel maar de hond snap ik ook niet .

En ik ben zo moe het lijk wel of ik een werk dag van 10 uur heb gehad zo voel ik me . En ik werk maar twee uur per dag . :-\

En als ik thuis kom dan ben ik op en dan krijg ik ook niks meer gedaan  wie herken dit

Of weet aan wat het kan liggen .

Gr. X x christel

Hoi Christel, honden zijn hele gevoelige dieren die idd dingen kunnen oppikken. Ze worden niet voor niks ook gebruikt bij mensen met epilepsie om ze te waarschuwen voor een epileptische aanval. Die kunnen ze ook aan voelen komen.

Ikzelf heb nooit last gehad van zulke vermoeidheid dus wie weet zijn het overduidelijke zwangerschapstekens!!

Ga je nog eerder testen?

We hebben er echt voor gekozen om in het ziekenhuis tetesten. En dat was ook wat het ziekenhuis wilde. Moest er een zwangerschap zijn. Dan kunnen we gelijk de volgende afspraak maken. Ik laat het vrijdag op me afkomen. Het kan alle kante nog op.

Ben in het verleden al genoeg teleurgesteld geweest.

Hoi Christel,

Ik herken het. Die vermoeidheid heb ik gehad in het begin van mijn zwangerschap. Hele vreemde vermoeidheid waar je niet tegen kun

vechten. Ook heb ik toen in mijn 4e maand een week op de hond van mijn zus gepast. Ik herkende haar niet. Ze liet me niet uit het oog en was heel erg waaks. Als er mensen bij mij in de buurt kwamen begon ze vals te grommen terwijl ze normaal vrolijk en vriendelijk is naar andere mensen! Honden voelen alles heel goed aan!

Liefs Cindy

Hoi Cindy en andere dames

Ik heb twee weken geleden pas de terug plaatsing gehad

Kan het nu dan al zo op je werken dan ? Nou als dat zo is dan heb ik nog wat voor de boeg . Me man en ik hopen op een positieve test . Veel ga ik niet hopen want dan val het straks misschien alleen maar tegen als het neg . Maar we. Gaan voor de Positief .

Tot nu toe nog geen bloed verlies . Extreem moe dan . Als ik teveel bukt dan wordt ik mislijk .

En ik moet op tijd eten want anders ben ik kotsmisselijk .

Gr. Christel

Hallo Dames

Dit is nog maar dag 3 na de tp..Ik had buikpijn pijnlijke borsten..Na gister zakte dat wat af...Toen gisteravond een ongeloofelijke steek in de zijkant van mijn onderbuik..Nu dat ik vanmorgen van bed af gekomen ben weer pijnlijke bosrsten! Maar ook een erge ongi gevoel :(!! Zou dat net als vorige keer een goed teken kunnen zijn zo...vroeg?

Blehh word er gek van!

Christel je maakt het spannend!! IK zal duimen!

Liefs han

Hoi hoi

Ik ben vanochtend gebeld door de kliniek. Van de 5 eitjes die zijn gevonden waren er 3 rijp en alledrie zijn ze bevrucht en vooralsnog doen ze het goed. Morgen een tp van 2 embryo's. Ik ben benieuwd hoeveel delig ze zijn, dat hoor ik morgen.

@Christel, vrouwtjes honden voelen het inderdaad aan als iemand zwanger is, gelijk vanaf het begin. Ik heb zelf een mannetjes hond en heb ook een tijdje een vrouwtje erbij gehad (helaas ging dit niet goed samen en hebben we haar weg moeten doen). Zij voelde vanaf dat ik thuis kwam na de tp het al aan, terwijl ik daar niet zwanger van ben geraakt, alleen na een tijdje deed ze weer "gewoon" net voordat ik ongesteld werd.

@Han, het kan de pregnyl nog zijn of de bolletjes...

groetjes Lovey

Guest tanja1969

@ Han,

dit lijkt op innesteling, gewoon ff rustig aan doen, en we duimen dat je strakjes een

positieve test in handen hebt!!!

@ Lovey,

das goed om te horen, op naar morgen en dat ze beide goed innestelen

@ Christel,

niet alleen vrouwelijke honden hebben dit, maar ook poezen

onze poes is absoluut geen poes om mee te kroelen en ze komt niet op

schoot liggen maar toen ik (2x) zwanger was, kwam ze echt naast me tegen mij

aan liggen in onze wachtweken.

ze doet dit ook als ik veel reumapijnen heb, niet op schoot maar echt tegen mij aan.

maar blijkbaar voelen dieren het aan, dusse wie weet meid

mijn duimen draaien dat je een positieve test in handen hebt over paar daagjes

succes meiden

liefs Tanja

Spannende tijden weer hier op het wachtbankje! Heb geen ervaring met katten of houden maar ik geloof er ook heilig in dat zij veel meer aanvoelen dan mensen, dus wie weet zijn dit inderdaad goede voortekens!

Allemaal heel veel succes met terugplaatsingen en wachtweken meiden!!

Hoi Christel,

Die vermoeidheid begon bij mij rond de 8 weken maar ook ineens heel erg!

Hier vandaag een beetje een dubbel gevoel. Vanmorgen om 8:15 in het ziekenhuis zijn voor inseminatie. Ik was echt super zenuwachtig! Kregen we te horen dat het zaad van mijn man niet zo goed was. Ze had het erover dat het bij hem nu 0,6 miljoen was en dat ze liever 1 miljoen of meer zien. Vorige keer was het helemaal goed zei ze! Nu hebben ze het wel in mijn baarnmoeder gebracht maar ze zegt dat de kans heel klein is dat het gaat lukken. Ze gaat het ook weer in het team bespreken of we toch niet i.p.v 3x IUI nu gelijk hierna IVF gaan doen. Volgende week woensdag horen we wat ze willen gaan doen. Zelf probeer ik nu een beetje positief te blijven. Er hoeft toch maar 1 goeie "zwemmer" tussen te zitten!

Ik voel me nu alleen erg beroerd en had net wat bloedverlies. Weet niet of dit normaal is. Heb ook het gevoel alsof mijn buik bond en blauw is. Dit heb ik sinds ik die pregnyl gespoten heb.

Ik mag over 2 weken gaan testen. Nu heel hard duimen!!

Liefs Cindy

Hoi Cindy

Ik hoop voor je dat het gaat lukken .

En doe het rustig aan als dat kan .

Heb ik ook gedaan na de terug plaatsing van het eitje

En nu hopen dat het heeft geholpen hi hi

En ik zal voor je duimen Cindy , en ook voor de andere dames ,

En hopen dat het zwangere bankje lekker vol wordt en blijft !!!!!

Want de eerste drie maanden zijn toch ook nog risico maanden . Daar moeten we maar niet teveel aan denken

En dat bankje vullen maar 

Heel veel sterke iedereen .en duimen maar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Voor iedereen

Gr. X X X X X. Christel

Haha Christel wat zou er toch kunnen zijn??!!! :)

Vandaag heb ik weer helemaal nergens last van,Alleen mijn boobies zijn iets wat pijnlijk.En wat een zeur gevoel in buik! omdat de vorige x toen het wel raak was veel last had en nu niet vind ik vaag en zakt de moed over deze poging me wat in de schoenen!! Hebben meer mensen zulke verschillende klachten gehad bij zwangerschappen?? of tp?!

Liefs han

Hoi Han

Dat zeurend gevoel ken ik

Heb ik van daag ook  :-\

En toen ik de bolletjes er in had gedaan was de huls wat bruin rood ?

Maar ik probeer positief te blijven

Hoop dat het niks is en dat het nog goed zit .

Maar me moed is ook wat aan het zaken .

Was het maar al morgen vroeg elf uur  dan wisten we het

Ik zeg maar niks tegen me man want dat kan hij denk ik niet aan als ik het hem vertel . wacht het wel af deze dag hoe het verloop

Gr.

Oeihh christel..Das schrikken!...Tsja..Ik weet ook niet wat ik daar op moet zeggen,Ik heb nog nooit bloed of iets verloren bij innestelling of voor de test datums..Vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn..Had ik echt onwijs het gevoel ongi te moeten worden,Dat was toen voor mij dus een goed teken! en nu weinig last..Alleen dus zeurend gevoel!!Alleen mijn test datum is nog erg ver weg! die van jou komt in zicht! ohh meis ik hoop zo dat het niks is en we je morgen kunnen feliciteren! Doe je zelf geen test??

Liefs han

Ik durf geen test tedoen

Kan het misschien zijn dat dag 11 vandaag . misschien de innesteling is ?

Of had die al geweest moeten zijn .

Zijn misschien stome vragen

Maar zit echt heel onzeker misschien dat iemand antwoord weet

Al vast bedankt

Hoi christel

Het kan een innesteling zijn. Bruine afscheiding is oud bloed. Doe toch een test... dan weet je het zeker...

Ik had rond die periode ook last van een bruine afscheiding. Maar hou er rekeming mee dat als je de bolletjes gebruikt dat deze je menstruatie ook ietsje tegenhouden.

Je hebt helemaal niets nu aan al die adviezen.... bij iedereen werkt het gewoon anders.

Er zit maar een ding op.....

Heel veel sterkte!

Heb je wel of geen gevoel ongesteld te worden?

X

@ Lovely hoe is het gegaan vandaag met de TP????

Wanneer mag je testen?? Zet ik dat ook in het schema.

Super veel succes!!! Laat deze 4de poging voor ons maar een raak zijn!!!

@ Han87 laat de tijd voor jouw maar snel gaan he.

@ Cindy ik heb je in het schema gezet hoor 24 juli testen toch succes!!

Vandaag de punctie gehad. Gelukkig ging het dit keer met minder pijn als bij ivf3 pffff.

7 eiblaasjes aangeprikt en 4 eitjes!! Had echt minder verwacht dus ik ben er blij mee.

Voor ons zit het er gewoon niet in om veel eitjes te hebben dat is nu wel duidelijk.

Zaad van mijn mannetje was ook prima dus nu hopen dat de eitjes en zaadjes elkaar lief vinden en gaan samensmelten..

Zondagochtend het telefoontje afwachten of er bevruchting heeft plaats gevonden en hoe laat we dan in het ziekenhuis moeten zijn.

We krijgen 2 emmys teruggeplaatst met allebei AH.