Jump to content
Sign in to follow this  
patricia

Ervaringen Jan Palfijn/Dr Decleer in Gent??

Recommended Posts

Hallo, heeft er iemand ervaring met het Jan Palfijn ziekenhuis in Gent? Ik heb een afspraak bij dr Sutters in Gent (ander ziekenhuis), maar deze afspraak is net met 6wkn verzet waardoor ik nu bijna 6mnd moet wachten op een afspraak. Aangezien me dit eigenlijk gewoon te lang duurt en ik onlangs ook een mail gehad heb van dr Decleer die mij wel aanspreekt denk ik erover, mits ik daar eerder terecht kan, daar ook heen te gaan. 4.5mnd wachten daar heb ik me op ingesteld maar nog 6wkn langer. Ik ben er beroerd van. En zoals mn moeder dan net zegt. "ach meid, dan mar 6wkn langer". Zo voelt het net, die 6wkn voelen als een heel jaar.

Dus ervaringen? zowel positief als negatief, ik hoor het graag.

Hoi,

Zie dat je nog geen reacties hebt??

Nee die ken ik niet, maar ik vroeg me wel af wat de consequenties zouden zijn van de overstap, omdat je dan vaak weer opnieuw alle onderzoeken moet doorlopen en dan ook betalen, omdat elk ziekenhuis, zo lees ik vaak, toch zelf de onderzoeken wil uitvoeren en up to date wil hebben.

Wat was de reden dat je weer 6 weken langer moet wachten, want ik vind het nogal schandalig.

Heb je geen goed gevoel bij dit ziekenhuis en wil je daarom overstappen, of komt het door dit nieuws dat je er nu de balen in hebt en verder wilt kijken?

Ben benieuwd welke keuze je gaat maken. succes met deze moeilijke beslissing.

Liefs Lief

Hey Lief, idd een onbekend ziekenhuis. Reden van overstap is dat in het buitenland ze gewoon net even verder zijn dan in Nederland. In DD geweest, maar dat voelde niet goed. (na een telefoonincidentje) Ik moet 6wkn wachten omdat zij er na een maand ofzo achter kwamen dat die Dokter helemaal niet kan 1oktober vanwege andere afspraken in het buitenland ofzo. Maarja dat was dus al heel wat weekjes nadat ik een afspraak gemaakt had en de wachttijd voor die dokter is gewoon 4mnd als buitenlander. Probeerden ze me nog een andere arts aan te smeren of dan toch een eerste gesprek om te kijken of ik echt perse bij dr de Sutter moet. Nou dat wilde ik ook niet aangezien die dokter er bekend om staat bekwaam te zijn met "moeilijke" gevallen. Mocht uit dat gesprek komen dat ik idd wel naar die dokter het beste kan gaan kon ik in december terecht :-\  Tja, niet echt logisch lijkt mij.

Ondertussen in het onbekende ziekenhuis geweest en hier een goed gevoel bij. Maargoed dat had ik in eerste instantie ook in DD, dusja.. Het is toch een gok. En wat deze arts ook zei, want ik gaf aan dat die andere in Gent veel meer te vinden was op internet dat hun gewoon iemand van de pr erop zetten en dat zij dat niet doen.

groetjes