Jump to content
Sign in to follow this  
dvm

Ik ben er weer!! En onverwacht binnen een dag gestart met icsi

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ruim 4 jaar geleden was ik ook op het forum te vinden. Wij waren toen bezig met onze 1e icsi poging.

Die is helaas niet gelukt en emotioneel kon ik het niet aan meteen door te gaan. Prive gebeurde er erg veel

en uiteindelijk zijn mijn man en ik verhuisd, heb ik een opleiding van 3 jaar gedaan en in juli kreeg ik mijn diploma.

Ik wilde heel graag rond sept/ okt de 2e icsi poging gaan doen en daarom zijn wij een paar maanden geleden naar het Catharina zh geweest om ons weer aan te melden en de nodige onderzoeken te doen. Ik besloot meteen met de pil te beginnen.

Vanwege onze vakantie (we vertrekken as maandag) hebben we gisteren de intake gesprek gehad. Maar door onduidelijkheid op het werk wilden we de icsi poging gaan verplaatsen naar november of december. Ik heb wel een contract maar weet niet wat per 1 sept mijn werk plek gaat zijn. Het leek mij geen fijne binnenkomer en al helemaal geen fijne situatie om op een nieuwe werkplek meteen met icsi te beginnen.

Toen we de verpleegkundige het hele verhaal vertelde zei ze doodleuk, waarom begin je morgen niet met de decaptyl en  starten we de behandeling niet nu meteen? Ik zou dan bijna  klaar zijn met de poging als ik ga beginnen dus dat zou ideaal zijn. Het was heel even schrikken, maar we hebben al zo lang gewacht dus waarom niet?

Het gaat nu dus gebeuren! Gewoon vandaag al!! Ik ben stiekem heel blij dat het nu na al die jaren weer gaat gebeuren en ik hoop dat deze poging wel positief zal uit pakken!!

Hoi DVM, wat ontzettend spannend zeg. Wel even schrikken denk zo snel al kunnen beginnen! Gelukkig weet je wat je te wachten staat en is het niet helemaal nieuw.

Succes maar met alles wat weer komen gaat.

Groetjes Patricia

Guest tanja1969

hey dvm ,

welkom terug op het (nieuwe) forum!

spannend dus meid, zet hem op he.......

en mijn duimen draaien dat deze poging een mooi resultaat gaat opbrengen

liefs Tanja

Hey meid,

Ook ik herinner je nog wel, ik hoop dat je inmiddels al in je wachtweken bent beland???

Hoop dat het goed met je gaat ;)

Liefs Pitbull_lady :love2: