Jump to content
Aftellen naar Kerstmis!

Sign in to follow this  
lisette2

Cryo poging

Recommended Posts

Jaaa we gaan toch de cryo poging doen....

Het heeft een tijdje geduurd voordat we er uit waren maar vandaag ongesteld geworden 20 augustus hebben we de echo, jee toch wel weer heel spannend, en bijna niemand weet het, dat is ook zo leuk.

Begin dit jaar heb ik een berichtje geplaatst over de cryo, maar nu is het toch zover dat we het gaan doen, ik kon de cryo niet laten vernietigen en gelukkig mijn man ook niet, hij wou eerst niet maar hij heeft ook zoiets van ja we hebben er zoveel voor gedaan, we gaan het proberen.

Is wel snel gegaan allemaal, laatst besloten, 3 weken later gesprek dat was maandag en nu al gestart.... en in onze vakantie, dat is helemaal super, dan hoef ik op mijn werk ook niks te zeggen.

Succes allemaal!!!!

Liefs Lisette

Guest tanja1969

hey lisette,

das mooi nieuws, mijn duimen draaien dat je cryo goed ontdooid en dat het een mooi kleintje gaat worden!!!

succes meid

liefs Tanja

Hey, wat spannend allemaal en wat snel zeg! Is dit een poging voor een tweede kinderwens? Heel veel succes en hoop dat het allemaal gaat lukken.

Liefs Lief

Hoi Tanja,

dank je wel!!!!

Hoi Lief,

wij hebben een dochter van 5 en een half en een zoontje van bijna 16 maanden, ze zijn allebei na de derde icsi poging geboren.... Wij hebben 1 cryo, ik ben heel erg benieuwd.

Mocht de cryo niet lukken dan is het goed zo en gaan we geen nieuwe poging meer doen, als dit lukt is het een heel mooi kado.

Ik ben bijna 39 en heb al 25 jaar diabetes, daarbij heb ik alleen links nog een eierstok en eileider, en met 7 weken zwangerschap van onze zoon is die 2 keer achter elkaar gaan kantelen, dat is ook met de zwangerschap van onze dochter al gebeurt, en dat wil ik niet meer meemaken, en met de zwangerschap van onze dochter dachten ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar na 5 dagen bleek dat niet zo te zijn maar de eileider is toen wel weggehaald omdat die dik en paars was en allebei de eiestokken waren gekanteld.

Liefs Lisette

Hey, al voldoende meegemaakt als ik het zo lees en het zou inderdaad een geweldig cadeau zijn, en wonder.

Wanneer gaan jullie beginnen? Hoe is dat als er tussen je dochter toch een wat groter verschil in leeftijd zit tussen haar en de tweede? Natuurlijk misschien niet voor gekozen ivm de hele MMM, maar vroeg me af of het juist ook wel prettig is, omdat je dochter waarschijnlijk bewuster alles meemaakt.

Ik ga je het beste wensen hoor en volgen of alles goed gaat ik lees het hier wel!!

Liefs lief

Dank je wel Cindy!!!

@ Lief, na Merle heb ik een postnatale depressie gehad, de zwangerschap en bevalling waren ook zwaar, en toen we weer begonnen met icsi en 3 pogingen nodig hadden ben je in totaal zo weer een jaar verder, vandaar dat er 4 jaar tussen zit.

Ook wel weer fijn ze zat 2 maanden op school toen Jurre is geboren, en idd ze heeft het bewust meegemaakt allemaal.

Over een paar weken wordt ik 39 en ja de leeftijd tikt wel door ook ivm mijn diabetes, dus daarom zit er nu minder tijd tussen.

Volgende week heb ik de echo dus als alles goed gaat denk ik dat we volgende week donderdag horen of het met de cryo goed is gegaan.....

Liefs Lisette