Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

Broedkipjes en wachtbankje september/oktober.

Recommended Posts

En weer nieuwe maanden, nieuwe rondes.......

Broedkipjes    :o

5 oktober Antjek begonnen spuiten decapeptyl

Wachtbankje   

Helaas    :'(

9 september Lisette2 helaas...

16 september dvm helaas...

5 oktober han87 helaas...

8 oktober Lizzy helaas...

Zwanger :love2:

11oktober positieve test en bloedtest 1315 hcg  Esther

Jeetje het is wel erg rustig deze maand!!

Als ik iemand vergeten ben zet jezelf op het schema he.

Ik hoop dat de emmys deze maanden niet zo eigenwijs zijn als de vorige maanden want toen zat het helaasbankje wel erg vol      NIET LEUK

@ Cindy hoe gaat het met je is je ongie nu eindelijk al doorgekomen?? Die cystes had ik ook hoor maar bij mij komen en gaan ze weer.....

@ Lovely 10 september weer een gesprek spannend ligt je vragenlijstje al klaar??

Hoe gaat het verder met je??

@ Lisette2 ik hoop dat ik de juiste testdatum heb neergezet in het schema gaat het nog steeds goed het onderbroek loeren is nu wel begonnen denk ik.

@ Ditte weet je al wanneer je je gesprek in Duitsland heb??

@ dvm hoe gaat het met je al echos gehad om te kijken hoe het met de groei van je eitjes gaat??

Mijn lijf is weer lekker raar haha na de verse tp bij ivf1,2en3 kwam mijn ongie niet opgang en kreeg ik daar medicijnen voor en nu ivf4 en al 2 weken aan de Lucrin kwam het netjes op dag 29 hahaha. Alle oude troep eruit zodat mijn baarmoeder een mooi schoon bedje kan maken voor de volgende ronde.

5 september weer naar het ziekenhuis hoop dan te horen wanneer we weer kunnen gaan starten!!

Denk dat ik toch eerst weer 2 maanden Lucrin moet dus zal het pas begin oktober worden maar goed als er iets is wat je NIET zeker heb is het het ziekenhuis wel dus we wachten het rustig af....

11 september moet mijn vriend door de MRI en dan 16 september weer een gesprek met de arts over wat ze voor hem kunnen doen ivm zijn rug. De 5de meteen vragen of narcose kwaad kan voor zijn zwemmertjes want daar moeten we ook rekening mee houden he. En op internet kan ik het nog steeds niet vinden. Dus voor de verandering maar weer eens aan het afwachten hahahaha.

Nooit gedacht dat ik zoveel geduld had!!!

Lieve meiden ik hoop dat ik niemand vergeten ben en heel veel succes dat deze maanden het zwangerschapsbankje maar doorbreekt van de positieve testen!!!!!!!!

Liefs xxx Esther

Ik lees weer mee hoor!! Helaas duurt het nog ff eerdag ik weer aan de slag kan en weer fanatiek mee kan/ga schrijven!!

Groetjes Patricia

Hallo meiden,

Ik begin met de cryos van ivf nr 2 aanstaande vrijdag 6 sept een echo om te zien of alles in orde is voor de terugplaatsing.

Iedereen veel succes!!

Groetjes han87

@ Han87 ik heb je op het schema gezet succes met de echo en dan dat stomme ontdooien...pff zo spannend of dat goed gaat!!!

@ Patricia je bent een kanjer!!! :-* :-* :-*

Hoi allemaal,

Het is allemaal heel snel gegaan.

Afgelopen donderdag eerste echo en meteen ingepland voor de punctie.

Afgelopen maandag heb ik een punctie gehad.

De punctie was onder narcose en verliep niet helemaal goed ik heb de afgelopen dagen veel pijn gehad.

Er waren 10 eicellen en voor de rest weet ik nog niets...echt verschrikkelijk!

Ik word morgen tussen 9 en 10 gebeld om de terugplaatsing om 10:40 te bevestigen.

Al met al klote dagen dus...ik snap ook niet waarom ik tussendoor geen info kon krijgen :(

Hopelijk krijg ik morgen goed nieuws en krijg ik een goede embryo terug!

De vorige poging waren 18 vd 20 gestopt met delen dus ben er niet gerust op...

Hopelijk mag ik morgen op t wachtbankje! Al voelde ik me daar de afgelopen dagen al een beetje..

Sucses allemaal en tot morgen!

Hoi dames,

Bedankt!! Dat ontdooien ja daar denk ik maar niet zo veel aan, bij de eerste zijn er ma twee van de 13 niet goed ontdooit. Nu heb ik nog vier cryo s dus op hoop van zegen maar weer.

Ik was even afwezig las zo af en toe wel mee, Maar moest even tijd voor mezelf hebben ivf 3 is nu zo dicht bij zeg maar. en elke keer het verhaal maar het moet kunnen, het kan wel. tsja...

Hoe hebben jullie de cryo s gedaan ik heb 2 x daags progynova maar ik heb erg weinig vertrouwen in cryos, maar in het mcl willen ze eigenlijk niet iets anders proberen zoals pregnyl etc..?!!

En nu had ik bij mijn laatste verse tp omdat ik hoorde dat de pregnyl een positieve test geeft na 4 dagen pregnyl een test gedaan negatief ?!! Ik snap er niks van dan is dat er toch nog nooit uit 5000EH??

Hoe is het met jullie ester en patricia??

Groetjes han

Dames,

Weinig reactie s hier.. het is stil.

Goed gegaan vandaag 17 sept tp van cryo,mocht alles goed gaan,volgende week was alles vol.

Gr han87

Hoi het is stil hier dat klopt

Ik zit in een rust pauze

Als alles goed gaat na me vakantie

En me ongi mee werkt dan mag ik 30 oktober weer beginnen met spuiten. En dan 11 november heb ik dan een afspraak staan om tekijken hoe de eitjes het doen. Maar het duur nog even.  Maar we moeten de moet niet verliezen.  Fijn weekeinde voor iederen. En ik zal aan jullie denken op me vakantie adres. Als ik kans zie kom ik kijken op de site. Hoe het met jullie gaat  :love2:

Hoi meiden het is zeker rustig op het moment!!!

@ Han87 ik heb het aangepast in het schema hoor nu duimen duimen en nog eens duimen dat de cryo goed ontdooit!!!

Jij bent er in ieder geval klaar voor!!

Ik moest 5 dagen voor de tp 5000 pregnyl spuiten en de dag van de tp met die heerlijk bollentjes beginnen.

Het is zo verschillend hoe lang pregnyl in je lichaam blijft ik ga altijd van 14 dagen uit al test ik ook wel eerder hoor maar dan om te kijken of de streep donkerder wordt. Helaas is hij altijd lichter geworden....

@ Lisette2 vandaag je testdag en en en en....

Kan je als eerste op het zwangerschapsbankje??

@ dvm hoe gaat het met je al een beetje bijgekomen van de punctie balen dat het zo ging zeg.

Ik heb je op het wachtbankje gezet dus ik hoop dat alles goed is gegaan!!

Lekker veel emmys en cryos!!

@ Christel fijne vakantie.

Bij ons gelukkig ook goed nieuws vanaf morgen ben ik weer een broedkipje haha 14 september de 1ste fm.

De 5de ronde.de 5de ronde!!! Pfffff.....

Ach we wachten het maar weer af meer kunnen we toch niet doen. Ik merk wel dat het anders wordt dan in het begin toen was ik er zo vol van en nu eigenlijk niet meer zo....

Iedereen heel veel succes!!

Liefs xxx Esther

Och Esther, de vijfde keer alweer...dapper van je dat je steeds weer positief kunt zijn! Succes meid!

Hallo allemaal,

nee vandaag niet testen, volgens nijmegen morgen maar omdat ik pregnyl heb gespoten ipv heb ik 2 x een bloedtest  :(

vandaag de eerste gehad en maandag de tweede, dat wilden ze in apeldoorn zo, dus het is en blijft nog steeds spannend...... vandaag 2 weken geleden de tp gehad.

Maar heel lief dat jullie mij er op hebben gezet en naar me vragen  :D

Iedereen heel veel succes!!!!

Liefs Lisette

Hallo meiden,

@ Esther: Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar ik heb een beetje een rot week achter de rug.

Afgelopen maandag is mijn menstruatie begonnen en was echt opgelucht! Eindelijk beginnen aan de 3e ronde. Dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo om nu eens vroeg te kijken hoe het er allemaal uit ziet. Menstruatie was al goed doorgezet maar baarmoederslijm was te dik. Ik heb dit keer ook gevraagt of ze alles wat ze zag even goed aan mij vertelde. Ook heb ik aangegeven dat de artsen erg tegenstrijdig praten tegen ons en dat dat erg verwarrend is. Ze heeft echt even de tijd genomen en alles goed uitgelegd. Was erg prettig. Nu moest ik gisteren terug komen voor een echo om te kijken of het baarmoederslijm dunner was geworden. Ik heb van de week weer heel erg gevloeid wat echt niet fijn was!! Helaas was het baarmoederslijm nog steeds zo dik. Ze heeft weer een nieuw uitstrijkje gemaakt en ik kreeg ook een heel vervelend onderzoek. Ze heeft wat cellen uit mijn baarmoeder gehaald. Dat deed wel even zeer. Vond het ook erg naar omdat ik gisteren alleen naar het ziekenhuis was gegaan. Nu krijg ik over 10 dagen hier de uitslag van en krijgen we een oproep voor een ander onderzoek. Ze gaan nu met een camera in mijn baarmoeder kijken hoe het er van binnen allemaal uit ziet. Ze vermoed dat er een poliep zit. Schijnt ook een vervelend onderzoek te zijn. Zie er erg tegen op! Gaan deze maand ook geen IUI poging doen want ik mag nu voor dit onderzoek absoluut niet zwanger zijn. Ik was erg verdrietig omdat dit er ook nog weer bij komt. Zit ons echt niet mee!

Wat fijn dat bij jou poging 5 van start gaat!!! Ik ga voor je duimen meid! Gun het je zo!!!

@ Christel: Fijne vakantie!! Geniet ervan en rust lekker uit!

@ Dvm: Wat naar dat je zo'n vervelende punctie hebt gehad! Hoe gaat het nu met je?

@ Han87: Wat spannend allemaal! Hoop dat de week dan een beetje snel voor je gaat. Wat moeten we toch veel wachten he?! Vreselijk!

Liefs Cindy

@ SuzyQ

Tja ik zal wel moeten he als er ooit een kindje mag komen. We hebben niet allemaal zo veel geluk als jij 3 keer bij de 1ste keer raak!! Hihi goed bedoeld hoor maar ben wel stikjarloers  :P :P

@ Lisette2 heb je nog niet zelf getest?? Jeetje dat zou ik dus niet kunnen hoor. Nog geen ongietekens?

Wat zou het bijzonder zijn zeg een cryo 2 jaar in de vriezer en dan een zwangerschap....

Hoeveel geluk kan je dan hebben!!

@Cindy Jeetje meid wat een verhaal en weer onzekerheid!!

Maar wel goed dat ze het nu goed gaan onderzoeken. Dan weet je meteen hoe het vanbinnen zit.

Ik heb dat onderzoek ook gehad een hysteroscopie en ik moet zeggen dat het mee viel tuurlijk voel je het wel maar had het veel erger verwacht. Ook krijg je meteen de uitslag en dat vondt ik ook heel erg fijn.

Dat gevoel dat alles tegen zit is ook heel erg herkenbaar we beginnen niet voor niks aan ivf5...

Sterkte meid!!

@ Dvm Hoe gaat het met je laat je nog iets van jezelf horen??

Vanochtend de 1ste Gonal-f spuit gezet dit keer 300 eenheden ach ja je verleert het niet hoor hahaha

Ik heb ook nog menopure liggen en die ga ik ook bij spuiten (al weet het ziekenhuis dit niet) anders gaat die over de datum en dat zou zonde zijn toch??

Liefs xxx Esther

Hi Esther,

Viel succes met de vijfde behandeling! Ik duim nog steeds voor je!

Liefs,

Conny

Lieve allemaal,

Sorry dat ik weinig reageer! Ik word gelukkig door mijn omgeving erg afgeleid!

Ik heb het heel druk en dat is maar goed ook! haha

Ik heb afgelopen donderdag een top embryo terug gekregen!

Dus ik heb veel hoop dat het nu eindelijk gaat lukken (al weet ik dat de kans groot is dat het niet lukt)

Ook zijn er nog 3 embryo's die misschien afgelopen dinsdag ingevroren zijn...

dit hoor ik binnen 2 weken....we leren geduld te krijgen met al dat lange wachten.

Ik ben al een aantal dagen misselijk en heb last van mijn buik...weet iemand of dit door de utrogestan bolletjes kan komen? Want ik hoop echt dat ik niet de griep ga krijgen  :(

Ik las dat het voor iedereen een spannende tijd is, ik wil dan ook iedereen heeeeeel veel succes wensen!

Ik ga mijn best doen om wat meer op het forum te schrijven, want ik hoop dat voor iedereen haar wens snel uit mag komen! :love2:

Veel liefs van mij

Hoi Esther,

Maar waarom ga je er ook menopur bij spuiten?

Succes met spuiten.

Dvm, wat spannend, ik duim voor je

Nee ik heb nog niet zelf getest..... en ja het zou zeker bijzonder zijn, helemaal omdat het een c kwaliteit was, dat is ook zo bijzonder als a er in en dan toch verder gaan en dan een c na ontdooien, maar we wachten het af..

Ik heb verder niet veel last, alleen van veel doorzichtig slijm, dan denk ik elke keer dat ik in mijn broek plas  :-[, maar als ik dan naar de wc ga is het weer slijm, zou dat door de progynova komen???

Succes allemaal en ik duim voor iedereen!!! Liefs Lisette

Nou vanmorgen een test gedaan, die van kruitvat 2 voor 5 euro maar helaas hij is negatief, morgen nog een keer bloed laten prikken en dan horen we het morgen middag wel, maar denk dat het niet is gelukt :'(

Hoi Lisette,

Wat erg balen!  :'(

Hoop met je mee op een wonder zodat je morgen beter nieuws krijgt!

Heel veel sterkte gewenst

Liefs Dayenne

@ Lisette2 oei dat is niet best ik hoop dat het nog veranderd maar je zat nu toch echt aan je testdatum toch....

Ik zet je nog niet op het helaasbankje hoor je weet nooit...

Ps. ik heb bij ivf2,3en 4 met dubbelle hormonen gespoten om meer eitjes te krijgen helaas wel meer eiblaasjes maar niet meer eitjes. Aangezien we het nu zelf moeten betalen ga ik nu met alleen 300 gonal spuiten maar als ik die menopure er nu niet bijspuit gaat hij over de datum en dat zou zonde zijn!!

@ Conny thanks!!! :)

@ Dvm Gelukig dat je een tp heb gehad ik begon me al een beetje zorgen te maken omdat we nog niks van je hadden gehoort!!

Dat misselijk zijn kan idd van die bolletjes komen hoor daar kan je zo raar op reageren. Fijn dat je afleiding heb!!

Succes en ik ga je aanpassen in het schema.

Liefs xx Esther

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen?

@Lisette wat zei de test in het ziekenhuis? Ik heb vandaag veel aan je gedacht, laat je ons iets weten?

@Esther hoe gaat het met het spuiten? Begin je al iets te merken?

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad op mijn nieuwe werkplek. Gelukkig nog meer afleiding! Ik begin namelijk mezelf een beetje gek te maken...ik heb namelijk steeds steken in mijn buik...een beetje ongi gevoel dit had ik al voor de terug plaatsing en het is een paar dagen weg geweest. Maar nu begint het dus opnieuw en maak ik me zorgen :(

Ik weet dat het allemaal niets zegt....maar ja zoals iedereen weet zijn die wachtweken gewoon een hel!

Als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik ieder moment een menstruatie kan krijgen....ach ja nog een weekje wachten en dan weet ik meer...

Groetjes  :love2:

Helaas niet zwanger..... :'( ik heb er best veel moeite mee, ik zou eigenlijk nog wel weer verder willen....maar denk niet dat dat gaat gebeuren, ben vorige week ook 39 geworden en heb al 25 jaar diabetes....maar goed, ik moet dit toch echt eerst gaan verwerken...

Dvm ik hoop dat het met jou wel goed gaat!!!! Ik duim, succes met je nieuwe werkplek!

Succes iedereen.

Liefs Lisette

Hoi Lisette,

Wat een rot nieuws! Ik wens jou heel erg veel sterkte...

Ik hoop dat voor jou nog een kans komt om jou wens in vervulling te laten gaan!

liefs Dayenn

@ Lisette oei dat is niet het nieuws wat we graag wilde horen.... Heel veel sterkte!!

Idd eerst dit een plekje geven en dan pas verder kijken......

@ dvm

Lekker hoor die afleiding!!Ze zeggen ook wel dat wanneer het innesteld het ook als ongiepijn gevoelt wordt dus je weet het nooit spannend allemaal he. Het zijn killingwachtweken!!!

Die vindt ik het moeilijkst van alles!!

Je voelt zoveel. Heel veel succes nog met de rest van het wachten....

Met mij gaat het goed hoor voel nog weinig van de hormonen dat is bij mij altijd pas de laatste dagen als de eiblaasjes groter zijn.

We wachten het maar weer af.

Liefs xxx Esther