Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

Broedkipjes en wachtbankje september/oktober.

Recommended Posts

Gisteren was ik 5 weken na tp.

Ik barst van de zwangerschapsverschijnselen.

Had maandag ongi moeten worden, maar er is nog steeds niks.

Maandag a.s. mag ik eindelijk een afspraak bij d gyn maken, ik hoop dat ik volgende week nog langs mag komen.

Ik word gek van het wachten.

Heb geen idee of het een stijgende lijn was, h.a. wil niet opnieuw een bloedonderzoek laten doen. Testen heb ik sinds vorige week niet meer gedaan. Het doen gewoon weg pijn om te testen en negatief te testen.

Zo in spanning, mijn borsten doen bij tijd en wijlen ontiegelijk veel pijn. Ik heb vaginale steken, kramp in mijn buik ter hoogte van mijn navel en steken in mijn navel. Ik heb het ene moment ergens onwijs trek in, dan eet ik het en dan ben ik stront misselijk. Of ik wil het gaan maken maar heb geen trek meer.

Echt alles is anders als de vorige keren.

Wordt er mega onzeker van....

Is er iemand die er iets in herkend???

Liefs Pitbull_lady :love2:

Pittbull

Ik heb zitten twijfelen of ik zou reageren op je bericht....

Je vraagt ons steeds om advies, waar iedereen nartuurlijk op reageerd met vragen en tips.

Dan horen we even niks van je om vervolgends weer een totaal anders verhaal van je te lezen?!

Op 1november schreef je dat je 5 weken na de tp zat en nu op 8 november schrijf je dat weer....

Ook schreef je dat je al een paar keer bloed heb laten prikken ivm het hcg en nu schrijf je dat je niet weet of het een stijgende lijn had en dat de ha niet nog een keer wil laten prikken. De ha is verplicht je te vertellen hoeveel het hcg was iets wat ze zeker ook doen met hcg!!

Of er moet geen hcg meer in je bloed zitten wat dan ook meteen de negatieve testen verklaard. Vindt het jammer dat je ons niet vertel hoeveel hcg er nu in je bloed zat. De ha zal ook wel een goede rede hebben om het nu niet meer te laten prikken.

Vindt het ook erg vreemd met jouw verleden van 10 miskramen dat je niet eerder in het ziekenhuis terecht kan. Zeker nu de tp al weken geleden is en je toen aangaf dat je bij een positieve test al met 6, 5 week zwangerschap een echo zou krijgen.

Ik hoop voor je dat je dan ook snel een echo mag krijgen. Zodat je weet hoe of wat.

Zelf zit ik mischien toch te denken dat je schijnzwanger zou kunnen zijn?

Geen hcg maar wel het gevoel zwanger te zijn.

Dit is mischien niet echt het bericht wat je wilde lezen maar vindt het vreemd dat jouw verhalen steeds anders zijn en niet duidelijk.

Wens je heel veel sterkte en succes maandag.

Pittbull

Ik heb zitten twijfelen of ik zou reageren op je bericht....

Je vraagt ons steeds om advies, waar iedereen nartuurlijk op reageerd met vragen en tips.

Dan horen we even niks van je om vervolgends weer een totaal anders verhaal van je te lezen?!

Op 1november schreef je dat je 5 weken na de tp zat en nu op 8 november schrijf je dat weer....

* sorry, maar ik ben me hier niet bewust van...ik heb op 3 oktober de t.p. gehad.

Ook schreef je dat je al een paar keer bloed heb laten prikken ivm het hcg en nu schrijf je dat je niet weet of het een stijgende lijn had en dat de ha niet nog een keer wil laten prikken.

* Ik heb niet geschreven dat ik al een paar keer bloed heb laten prikken, want ik heb nog maar 1x bloed laten prikken en de h.a. geeft aan dat hij het niet nogmaals wil laten prikken. Haal je me misschien door de war met iemand anders??

De ha is verplicht je te vertellen hoeveel het hcg was iets wat ze zeker ook doen met hcg!!

*de h.a. heeft dat ook verteld het was 0.36%, maar volgens de assistente deden hun dat nooit op die manier. Alleen met testen ;)

Of er moet geen hcg meer in je bloed zitten wat dan ook meteen de negatieve testen verklaard. Vindt het jammer dat je ons niet vertel hoeveel hcg er nu in je bloed zat. De ha zal ook wel een goede rede hebben om het nu niet meer te laten prikken.

*De h.a. ging er vanuit dat het een afnemend proces was...vandaar geen nieuwe testen.

Vindt het ook erg vreemd met jouw verleden van 10 miskramen dat je niet eerder in het ziekenhuis terecht kan. Zeker nu de tp al weken geleden is en je toen aangaf dat je bij een positieve test al met 6, 5 week zwangerschap een echo zou krijgen.

*Tja dat is de beslissing van de gyn, ik loop in een prive kliniek, gaat toch anders als in een regulier zh.

Ik hoop voor je dat je dan ook snel een echo mag krijgen. Zodat je weet hoe of wat.

Zelf zit ik mischien toch te denken dat je schijnzwanger zou kunnen zijn?

Geen hcg maar wel het gevoel zwanger te zijn.

*Maar bij een schijnzwangerschap wordt je wel gewoon ongi, dus dat klopt ook niet. Helaas heb ik in december een schijnzwangerschap gehad.

Dit is mischien niet echt het bericht wat je wilde lezen maar vindt het vreemd dat jouw verhalen steeds anders zijn en niet duidelijk.

Wens je heel veel sterkte en succes maandag.

*Nou ik ben me er ook niet ter dege van bewust. De reden dat ik niet continu op het forum zit, is omdat dit de drukke tijd is binnen mijn bedrijf. Daarvoor, voor ik de tp liet doen vond ik het te confronterend. daarbij, vroeger tijdens het oude forum ging het er ook heel anders aan toe, ik vermoed dat dit ook voor een deel voor mij de reden is dat ik hier minder graag kom ;)

Maandag, morgen dus, opnieuw bellen en een afspraak maken, overigens nog steeds niet ongi. Morgen na een eventuele gewone menstruatie, een week daaroverheen.

Hoi Pittbull

Je berichtjes zijn inderdaad soms onduidelijk waardoor er ruis ontstaat op het forum. Het geeft helemaal niet dat je er niet vaak op bent vanwege je werk. Dat kan altijd gebeuren en niemand kan je verplichten om iedere keer te reageren of wat dan ook. Ik blijf het hele verhaal rondom je hcg erg vaag vinden. Heb je inmiddels nog getest? Dit kon ik zo snel niet terug vinden omdat je je verhaal schrijft in verschillende topics. Het opwekken van een menstruatieheb ik ook gehad. Je krijgt pilletjes voorgeschreven. Deze moet je een aantal dagen nemen. Daarna zal je menstruatie op gang komen. Bij de een is dat directna een dag of 4 en bij de ander pas na 10 ot 14 dagen later.

Jammer dat je dit forum niet meer zo leuk vindt. Ik moet zeggen dat ik hier geen last van heb. Je zou een overweging kunnen maken om over te stappen naar een ander forum? Het isnu wel temerken inde berichtjes die erverschijnen. Erg jammer.

De strekking van het verhaal is eigenlijk dat je wat duidelijker moet zijn. Waardoor er minder ruis is. Misschien dat het helpt.

Groetjes en heel veel succes!

Amen Jill!!!!

Nogmaals Pittbull ik wens je veel succes en hoop dat je snel weet hoe of wat.

Vindt het een beetje overdreven hoe je op mijn berichtje heb terug gereageerd maar dat zal jouw manier wel zijn.

Zoals je ook je berichten op het forum achter laat.

Het is en blijft onduidelijk....

Nou gisteren bij de gyn geweest, helaas toch weer een mk.

Hij was er al bang voor, maar hoopte nog dat het mee viel.

Was afgelopen dinsdag ongi geworden, maar daar het alleen oud bloed was, ook op dat moment nog niet geheel zeker.

Na echo gisteren was alles duidelijk.

Nu meds meegekregen om een kunstmatige cyclus op te bouwen.

Na gisteraaf de bijsluiter te hebben gelezen was ik toch benieuwd of ik ze wel of niet mocht gebruiken.

Dus vanmorgen vroeg maar weer de kliniek gebeld.

Afwachten wanneer ik wordt terug gebeld, verpleegkundige zou overleggen met de arts. Blijkbaar heeft mijn intake arts nooit in de documentatie vermeld dat ik diabetes heb.

Dus we wachten het wel weer af.

Als alles goed is mag ik vanaaf met de pilletjes starten.

En dan over een week terug voor echo, over ene dag of 9 ongeveer zou ik dan de tp hebben.

Maar was helemaal afhankelijk hoe de cyclus opbouw zou gaan lopen.

Dus maar weer afwachten.

Zo benieuwd of het deze keer wel gaat lukken.

Liefs Pitbull_lady :love2: