Jump to content
Sign in to follow this  
Pitbull_lady

Hoe gaat het nu met: Pitbull_lady

Recommended Posts

Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb wel pijnlijke borsten, last van mijn ontlasting en daarnaast vind ik niet alles even lekker meer smaken, zelfs de dingen niet waar ik normaal dol op ben.

Donderdag a.s. mag ik testen.

Dus ik ben benieuwd ;)

Bij mij is alles anders als anders, ik ben dit keer nog geen druppel bloed of rose verloren, dus heel benieuwd of dit em gaat worden. Ik hoop het zo, na 9 jaar ben ik letterlijk en figuurlijk en geestelijk zo zwaar beproefd dat ik echt hoop dat dit mijn kans is en wordt.

Al mijn opa's en oma's zijn mij inmiddels ontnomen, de mensen met wie ik mijn prille geluk zo graag gedeeld had zijn allen weggevallen. Het zou zo mooi zijn als mijn moeder en de ouders van mijn man het nog mee zouden mogen maken. Mijn moeder heeft natuurlijk dit jaar kwaadaardige borstkanker gehad, is bestraald en hoort volgende maand of zij kankervrij is voor nu. Ze blijft 3 jaar onder controle.

Mijn schoonvader heeft het aan zijn hart, dus ook dat is niet heel simpel. Je wilt je kids toch graag een opa en oma geven, die leuke dingen met ze doet etc.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt en of ik positief mag testen, dat zal tijd worden...alhoewel mijn hoop niet vanzelfsprekend is...

Zo dat wilde ik even met jullie delen, na toch weer een tijdje "forumvrij" van mijn kant ;)

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Hey Pittbull Lady.

Mijn duimen draaien volop voor je en vanavond steek ik weer een kaarsje aan!!!!

Laat het maar snel donderdag zijn!!

Ik hoop dat we samen een nieuw zwangerschapsbankje kunnen openen en dat alles super goed blijft gaan bij ons.

De andere meiden zijn al bijna van het bankje af dus het wordt tijd voor nieuwe zwangere!!

Heel heel heel veel succes!!!!!!!!!

Liefs xxx Esther

Thnx meid, ja ik hoop idd dat ik bij jou plaats mag nemen. Mij is verteld dat ik als ik donderdag positief test meteen voor 2 weken later een echo afspraak moet maken. Dus spannende weken.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Idd spannend allemaal he ppfffffff.

Je krijg dus bij 6 weken al een echo das wel fijn ik bij 7 weken ze konden dan meer zien zeiden ze tegen mij maar wel een week langer in spanning of er wel een hartje of 2 klopt...

Heb jij er 1 of 2 teruggeplaatst gekregen??

xxx

Ik heb er 1 terug geplaatst gekregen, ik mag op de 6.5 wk voor echo.

Vandaag zou ik 4 wkn zijn en als ik mag testen 4.5, dus dan 2 weken daarbij zeg maar...

Maar goed ik verloor vanavond wat roze vocht, dus alle alarmbellen gingen weer af bij mij...zo emotioneel zo moeilijk, je bent bij alles op je hoede. dus maar de hele avond op de bank gelegen.\

Nu zo op bed, maar kon het niet laten nog even te kijken of er reacties waren ;)

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Oei dan gaan idd alle bellen rinkelen!!

Het kan zo veel zijn ook mischien van de innesteling het hoeft niet meteen fout te gaan maar goed dat weet je zelf ook wel...

Hoe voel je je verder want je had een goed gevoel dat het mischien wel gelukt was!

Of heb je nu meer afscheiding??

Jeetje wat moeilijk is deze tijd toch!!

Durf je al een testje aan of wacht je echt tot donderdag??

Mijn duimen blijven draaien hoor!!

Succes en sterkte!!

Liefs xxx Esther

Hoi Esther,

Ik heb gebeld met de kliniek, zei zeiden dat het geen nut zou hebben om nu te testen...

Ik walg soms echt van die bedrijven, echt zo'n stemming van ja nou gewoon lekker afwachten dan kom je er vanzelf achter, ja duh dat weten we zelf ook wel, maar dat is niet wat je wilt horen. En wat je wel wilt horen kunnen hun ook helemaal niet toezeggen, dat weet jezelf ook wel, maar het zou zo fijn zijn...

Vanmorgen weer roze afscheiding, net ook wezen plassen weer niks...dus ja, ik kan ook een adertje hebben geraakt, mijn ontlasting wil niet echt lekker, dus misschien met persen, of of of nou ja je weet wel.

Slopend, ik heb wel buikpijn, maar dat zit em dan meer in mn darmen en ik voel wel van alles, alsof er beekjes stromen tussen mijn benen, is niet zo, niet eens een druppel, maar voor je gevoel....

Zei net al tegen mn man, jezus wat is dit slopend, ik ben straks helemaal uitgeput.

Dat wachten is echt killing, kreeg ook nog te horen dat ik volgens hun systeem pas de 20ste mocht testen, terwijl mijn man de datum ter plekke in zijn agenda heeft geschreven en het toch echt donderdag was ;)

Nu maar afwachten wat het roze goedje gaat doen....

Ik ben nu al moe!

Goed, even een testje gewaagd, negatief....

Heb ook meer van dat roze, pffff

Zou het dan toch weer na een week en een dag overtijd te zijn geweest foute boel zijn????

NEEEEEEE!!!!!!

Ooohhh meid ik hoop dat je toch te vroeg heb getest!!

Je zit nu op wachtdag 11 na de tp??

(wat bedoel je met een week en een dag overtijd??)

Ik blijf toch nog even duimen hoor!!

Zit anders wel erg alleen op het nieuwe zwangerebankje...

Sterkte en toch nog veel succes!!!

Dikke knuffff

Ik zou normaal vorige week ongi worden, dus ik ben precies een week later...donderdag zou ik moeten testen...

vanmiddag een hele hevige aanval gehad, waarbij ik ook bloed ben verloren, afwachten wat er nu uit de test op de testdatum komt. Want het hoeft niets te betekenen. Bloed is over heeft 4 uurtjes geduurd, pijn is ook weer weg.

Zo vreemd, zo eng dit alles!

Het Pitbull, ik heb net een berichtje voor je achtergelaten op het wachtbankje, maar lees hier het antwoord al.

Ik hoop voor je dat het idd wat anders is dat bloedverlies.... Spannend spannend

Tja, schrok me rot, maar dat de pijn na 4 uur weg is, zou ook iets moeten zeggen op zich...dus we wachten maar weer af...ben eerder bloed verloren en toch zwanger...dus you never know

Ja idd, dat moet je hoop geven at het toch kan. Bij mij is een druppeltje roze gelijk al einde verhaal. Ik zal weer kaarsjes aansteken voor je! Bij Esther heeft het ook geholpen ;D

Goedemorgen Pittbull lady

Hoe gaat het met je??

Loop de hele tijd aan je te denken!!

Patricia wat ben je toch een kanjer!!!!!

Liefs Esther

Het gaat redelijk.

Heb allerlei vragen, zoals zou mijn lichaam mijn eigen eitje hebben afgestoten, zou het door mijn obstipatie komen, door het persen zeg maar...etc etc ik lees veel positieve verhalen en heb nog genoeg symptomen, mn borsten, ik heb het steeds koud, misselijk...tja wie o wie zal het zeggen...dat het maar snel maandag is...volgens de kliniek mag ik dan pas testen...

Lieve Patricia, als ik jou niet had, thnx meid.

Esther thnx voor al je reacties. xx

Lieve pb lady.

Ik lees op het wachtbankje dat je nog steeds hcg in je bloed hebt? Heb je een positieve test gehad en ben je zelf bang dat het mis is of zal gaan? Ik heb lang niet geschreven op het forum. Ben jou wel blijven volgen zo nu en dan..wilde je een hart onder de riem steken en.ik duim voor je..roze kan vanalles betekenen.dus niet perse foute boel..je eigen ei lost op als de cryo blijft en andersom.. in ieder geval.een voorzichtige felicitatie..

Dikke kus pietje

Hallo Pietje,

Ik heb geen idee, kan moeilijk helder denken en het houd me in zekere zin continu bezig.

3 Oktober de tp gehad, nog steeds niet ongi.

Op die bloeding na in de 2de ww na geen druppel meer verloren.

Afwachten maar. Morgen eindelijk een afspraak maken, ben wel heel erg benieuwd inmiddels.

Liefs dat je nog even reageert, herinner me jou nog heel goed ;)

Nou gisteren bij de gyn geweest, helaas toch weer een mk.

Hij was er al bang voor, maar hoopte nog dat het mee viel.

Was afgelopen dinsdag ongi geworden, maar daar het alleen oud bloed was, ook op dat moment nog niet geheel zeker.

Na echo gisteren was alles duidelijk.

Nu meds meegekregen om een kunstmatige cyclus op te bouwen.

Na gisteraaf de bijsluiter te hebben gelezen was ik toch benieuwd of ik ze wel of niet mocht gebruiken.

Dus vanmorgen vroeg maar weer de kliniek gebeld.

Afwachten wanneer ik wordt terug gebeld, verpleegkundige zou overleggen met de arts. Blijkbaar heeft mijn intake arts nooit in de documentatie vermeld dat ik diabetes heb.

Dus we wachten het wel weer af.

Als alles goed is mag ik vanaaf met de pilletjes starten.

En dan over een week terug voor echo, over ene dag of 9 ongeveer zou ik dan de tp hebben.

Maar was helemaal afhankelijk hoe de cyclus opbouw zou gaan lopen.

Dus maar weer afwachten.

Zo benieuwd of het deze keer wel gaat lukken.

Hey Pitbull,

Wat vervelend dat het toch weer een mk is!

Gelukkig hebben jullie meteen al zicht op een vervolg van het traject!

Groetjes Ditte