Jump to content
esther33

Broedkipjes en wachtbankje november/december.

Recommended Posts

Lieve meiden super veel succes allemaal!!!!

Ik hoop toch zooooo dat er veel positieve testen komen deze laatste 2 maanden van het jaar!!

Dat zou een topafsluiting zijn van 2013.

Iedere avond brand ik een kaarsje voor ons allemaal!

Antjek zorg jij weer voor een schema wilde jouw werkje niet uit je handen pikken hihi.

Heel veel liefs en nogmaals super veel succes iedereen!!!

Patricia    13 nov      Intake gent

Marijke    Dec          Cryo tp

Broedkipjes D-0043.gif

Wachtbankje D-0081.gif

Marientje                      Iui        Testdatum 8 nov

Cindy            30 okt      Iui        Testdatum 13 nov

Antje            31 okt      Tp        Testdatum 15 nov

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Esther      11 oktober    Positieve test

Daar is ie dames, bijgewerkt en wel..en Esther dat mag je gerust doen hoor.

Ik vind het wel handig dat de dames die wachten op een gesprek of behandeling bovenaan de lijst te zetten, want mijn geheugen is soms net een zeef... Zo heb je een makkelijk overzicht van waar iedereen mee bezig is..

Vanavond weer contact met de arts, want ik ben nog steeds niet ongi...en helaas geeft mijn test ook niets aan. In mijn bloed zit nog HCG want dat geeft het bloedonderzoek aan. verwarrend, verwarrend, verwarrend...ik wordt er gek van!

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hey Pibull, hier schreef je ook n stukje. Ik had net al op t andere topic wat gevraagd over je HCG, maar dat zit dus toch nog in je bloed. Zakken de waardes of niet? Opzih positief zou je denken... Geen ongi en HCG, maarja het zegt ook niet alles..

Kan je niet vragen of ze een echo willen maken om te kijken of er iets in je baarmoeder zit?

Esther, super maar weer voor de nieuwe maand. Eindelijk ook weer actie, tenminste hopen dat die Belgen van snelle handelen houden, voor mij.

En Antje, iid erg handig aangezien ik ook regelmatig dingen vergeet...

Hoi pitbull@

Ik snap er niks van in jou geval... vreemd vh hcg.

Je schreef op 14 oktober dat je circa toen  4.5 weken geleden je tp had gehad.  Dan klopt volgens mij je berekening niet helemaal. Ik kan me natuurlijk vergissen...

Ze kunnen via je bloed de exacte waarde van je hcg bepalen. Als deze stijgt ben je zwanger. Als ie daalt dan niet. Even heel zwart wit...

Ook aan de hoogte vh hcg kunnen ze een hoop zien. Een zwangerschapstest test positief op hcg wanneer deze boven een bepaalde waarde zit. Ik weet niet de exacte waardes maar dat is op te zoeken. Die vh kruidvat zijn heel erg gevoelig.

Ik snap echt niet waarom ze je niet meer vertellen. sterkte ermee....

Groetjes

Hoi,

Wat een lekker gevuld wachtbankje! Spannend hoor, ik duim voor jullie.

Pitbull: wat raar, geen ongi en steeds hcg in je bloed. Je zou toch zeggen... Ik duim voor je dat het ook echt goed nieuws is! Er zijn echt mensen (vrouwen dus) die zwanger zijn maar die nooit een positieve test in handen hebben gehad, dus waarom zou dat bij jou niet ook kunnen?

Afgelopen week is mijn moeder aan haar hart geopereerd, alles gelukkig goed gegaan! Het gaat nu ook best goed met haar, alleen ik ben nog op de meest onmogelijke tijdstippen wakker... Afgelopen week dan toch ook maar naar Dusseldorf gebeld om af te spreken wanneer we beginnen enzo. Op 19 november hebben we de afspraak voor uitgangsecho, gesprek en prikschema enzo!

Spannend dat het nu weer begint!

Liefs, Ditte

@pitbull wat zal dit ontzettende frustrerend voor je zijn, erg vreemd dat ze in het ziekenhuis niet meer voor je kunnen doen. Vanaf wanneer kunnen ze iets zien op de echo? Sterkte meid!

@ditte, wat fijn dat de behandeling in zicht is.. Spannend!

Hier gaat alles goed, gister avond een soort van menstruatieachtige klachten (in mijn ogen positief), maar ja het afgelopen jaar heb ik zoveel gevoeld dus alles kan.. We hebben beide wel een heel positief gevoel over deze poging, ik ben er ook minder mee bezig dan de afgelopen keren en zoek veel afleiding..

Iedereen een fijn weekend,

Liefs antje

@ Pittbull lady wat een vreemd verhaal.... In een ander bericht schrijf je idd op 14 oktober dan je toen 4 weken zou zijn dat zou dus betekenen dat je nu 6, 5 week zwanger zou moeten zijn (al staat in je handtekening tp 3-10) zeker met de miskramen die je heb gehad zou je toch van het ziekenhuis verwachten dat ze een echo doen!!!! Bij mij zagen ze bij 6 weken en 3 dagen al een hartje kloppen.....

Wat zijn de waardes van het hcg dan?? Want tja loopt het terug dan is het foute boel. Je krijgt de waardes te horen dus weet je zelf echt wel hoe of wat.....

De kruitvat testen geven een licht streepje al aan bij 20 hcg volgends mij.

Maar via het bloed weet je het altijd zeker!!

@Ditte wat fijn te horen dat de operatie goed is gegaan!! Zal een grote opluchting zijn!!

19 november wordt dus weer een spannende dag succes alvast! Fijn dat je nu een datum weet.

@ patricia laat die belgen nu idd maar snel zijn!!!!

@ antjek idd handig de ziekenhuis afspraken ook in het schema!

Goed dat je lekker veel afleiding heb. Je voelt zooo veel om gek van te worden!!

Hou dat positieve gevoel vast hoor.

Liefs xxx Esther

We hebben de brief van het umcg gekregen en we hadden 9 cryo's.. We zijn heel blij hiermee, hoef ik de komende tijd in ieder geval geen punctie te ondergaan  :)

Natuurlijk hopen we dat we de cryo's het komende jaar niet nodig zullen hebben, maar dit vooruitzicht is wel fijn.

Hé Antje,

Wat goed zeg!! Maar we duimen natuurlijk dat dit embryo gewoon blijft zitten! En dat die cryo's nog een poosje in de vriezer mogen blijven!!

Groetjes Ditte

Hey Antje, Wow wat een mooie cryoscore hebben jullie weer! ;D Idd hopen dat jullie die voorlopig niet nodig hebben.

Even een ander vraagje.... Misschien heb je het al wel verteld maar ben ik het vergeten.. Hebben ze bij je de oorzaak van je miskramen kunnen ontdekken?

Groetjes Patricia

Hoi Patricia,

Toen wij besloten om een pauze in te lassen, hebben we nog bloed laten prikken voor onderzoek naar mijn bloedstolling en chromosomen onderzoek. Het onderzoek duurt een paar maanden dus wij dachten als we dan weer beginnen weten we in ieder geval of het daaraan ligt. Gelukkig is hier niks uit gekomen, dat hadden ze ons ook al verteld dat er meestal niks uit komt, daar gingen we ook vanuit. Het is dus gewoon domme pech geweest dat het twee keer is misgegaan.. Heb het er soms wel moeilijk mee, als ik bedenk dat we anders nu een klein hummeltje hadden gehad of ik nu zwanger zou zijn. Maar goed we gaan er weer voor!

Liefs antje

Hey Antje, nu je dat schrijft gaat er wel weer ergens een belletje rinkelen.. een vriendin heeft ondertussen 5 of 6 miskramen achter de rug en die heb ik toen nog gezegd dat ze idd net als jou moest vragen voor dat onderzoek. Helaas is er idd gewoon nog niet zoveel bekend over vroege miskramen dus uit alle onderzoeken is bij hun ook niks gekomen.

Wauw Antjek mooi aantal cryos!!!

Al heb je ze helemaal niet nodig dit keer er kan straks gewoon een nieuw zwangerebankje geopend worden waar jullie allemaal bij komen!!!!!

Liefs xxx

Hey lieve meiden.

Hoe gaat het hier met het wachten houden jullie het nog een beetje vol??

Super veel succes allemaal!!!!

Liefs xxx

Hoi hoi

Ik zit echt te wachten op de positieve verhalen hier.... We hebben natuurlijk het super goede nieuws van Esther na 5 ivf, geeft de burger weer moed!! Maar meer positieve verhalen zijn van harte welkom..

Ik heb morgen een telefonisch consult, tussen 4 en 5 word ik gebeld. Ik ga vragen wat zij denkt over toch een operatie om het tussenschot weg te laten halen. Nu heb ik 0% kans op spontaan zwanger en dan waarschijnlijk wel een kansje. Zoals ik eerder al zei heb ik altijd links mijn eisprong en die kant is nu afgesloten. Mijn man is diabeet en heeft wisselde zaadkwaliteit, als zijn suiker goed is ingesteld is zijn zaad ook goed. Dat betekent voor hem dan even lekker gezond leven (geen alcohol meer tijdelijk, niet dat hij veel drinkt, maar alle kleine beetjes helpen).En dan zien we het wel... Hopen dat mijn arts er ook zo over denkt als ik.

Groetjes Lovey

He allemaal,

Ik vind het best spannend, denk er alleen niet constant aan dus dat is wel fijn, dat was de vorige poging wel anders. Ik betrapte me er vandaag op dat ik stiekem zat te denken om eerder dan volgende week vrijdag te testen, de vorige keer had ik 4 dagen voor de testdatum een positieve test, maar eigenlijk hadden we afgesproken om niet meer eerder te gaan testen.

Qua verschijnselen heb ik af en toe wat last van mijn buik beetje menstruatie achtige krampen, en mijn borsten zijn erg gevoelig en gespannen maar dat had ik voor de terugplaatsing ook al..en verder doen die bolletjes ook rare dingen met je lichaam  >:(

Marientje en Cindy hoe gaat het met jullie?

hoi antjek het is inderdaad  heel spannend morgen is mijn test dag  ook ik heb klachten af en toe ben geregeld best moe maar dat kan ook van die vaginale bolletjes komen en ik heb ook af en toe steken in  mijn buik

maar we zien het wel voor jou ook spannend hoor

iedereen heel veel geluk de komende tijd en ik hoop dat er straks een hoop positief nieuws hebben

En Marientje38???????

Je houdt ons wel in spanning hoor!!

Succes iedereen laat er maar veeeeel positieve testen komen!!!

Ik heb vandaag weer een goede echo gehad het embryo is nu 23,5mm en was al volop aan het bewegen.

Donderdag de volgende echo.

Liefs xxx

Guest tanja1969

enne marientje

weet je al meer? we zijn echt niet nieuwsgierig hoor maar willen wel alles weten  ;D

das mooie echo esther, denk dat je je echt niet veel zorgen hoeft te maken hoor

volgens mij zit het hartstikke goed bij jou

liefs Tanja

Marientje, en wat was de uitslag???!

Esther, wat ontzettend fijn dat alles er weer goed uitzag, op naar de volgende echo!!

Pitbull, en nu verder dan? Hebben de artsen al een echo oid gedaan? Volgens mij moest bij Esther ook altijd de ongi opgewekt worden en kwam het ook niet vanzelf ookal was ze niet zwanger dus ik hoop voor je dat ze toch je HCG weer geprikt hebben of nog beter een inwendige echo!!

groetjes Patricia

Marientje laat je nog iets weten meid we wachten in spanning af!

Antjek en Cindy hoe gaat het met jullie??

Lovely hoe is het gesprek nog gegaan heb je nu antwoord op je vragen?

Liefs xxx