Jump to content
esther33

Broedkipjes en wachtbankje november/december.

Recommended Posts

Hoi dames

Wij beginnen januari / februari ook weer  :D

Met de behandeling  de tweede poging we moeten wel weer van voor afgaan beginnen maar daar denk ik niet aan het is al fijn dat we weer verder gaan met ons kinderen wens  :D

Gr en knuffel Christel

Hallo meiden!

@ Patricia: meid wat een teleurstelling! Hoop dat je er met je man uitkomt wat jullie nu gaan doen en dat er misschien toch nog een wondertje mag komen! Heel veel sterkte met alles! Knuffels

@ Esther: Dank je wel!

@ Christel: Heel veel succes gewenst!

@ Pitbull lady: Wat naar dat je weer zo'n buikpijn hebt! Is er wel eens een ronde bij jou geweest die wel goed verliep? Bedoel dan zonder pijn e.d.

Hier vandaag het ziekenhuis gebeld. Menstruatie is afgelopen zaterdag gelukkig zelf op gang gekomen. Ronde 1 gaat bij ons nu echt beginnen. Morgen even komen voor een echo i.v.m de cystes.

Liefs Cindy

Christel veel succes met je nieuwe poging meid.

Cindy, nee niet echt...bij eentje ben ik 7.5wk zwanger geweest, maar tussentijds wel roze verloren, kan innesteling zijn geweest maar ook vroegtijdige....jeweetwel

Cindy ik wens je vele succes met je behandeling meid.

Ik zelf mag vrijdag voor de echo komen...ze mogen bij mij ook ffies flink naar cystes kijken, ik reageer ook heel heftig deze keer op de medicatie...hoofdpijn zo erg dat ik er misselijk van wordt etc.

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Hallo meiden,

hoe is het met jullie? Wat is het hier toch rustig..

Pitbull, hoe is je echo verlopen?

Cindy, hoever staan jullie nu in het proces? Ben je al gestart of lagen de cystes dwars?

Marcella, hoe is het met jou?

Christel, kan je deze maand nog starten of wordt het februari?

Ditte, wanneer mag je ookalweer naar DD?

Groetjes Patricia

Hoi Patricia,

Hier is alles nog rustig wij zitten te wachten dat mijn menstruatie gaat beginnen !

Dan kunnen we gaan bellen voor een uitgangsecho en gaan dan voor een tp in een natuurlijke cyclus want heb nog nog drie ingevroren cryo's.

Wij zijn nu zelf ook begonnen met een natuurlijk suplement genaamd Pre-Pregnant gezien op tv en info gevraagd bij arten dit moet een goede ondersteuning zijn voor natuurlijke maar ook voor ivf behandelingen.

Het zal ons allemaal benieuwen....

Wij wensen hier iedereen weer heel veel succes die al op t wachtbankje zitten of nog moeten gaan beginnen

Gr Marcella

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en wilde ook even een kort berichtje plaatsen, ik hoop binnenkort ook op wachtbankje te mogen aansluiten. Ben nu bezig met broeden, zoals jullie dat mooi noemen.

Ik hoop niet aankomend weekend maar het weekend erna de punctie te krijgen. Hebben jullie nog tips?

Ben der flink nerveus voor.... PFF...

Succes voor alle dames op het wachtbankje nu en voor de dames die ongeveer zover zijn als ik.

Groetjes

Hoi Lievie,

Ten eerste welkom bij de club  ;)

En wat betreft de punctie nerveus waren we allemaal de eerste keer denk ik teminsten ik wel, heb zelf 2 december mijn eerste punctie gehad en moet zeggen het viel me reuze mee heb de dagen ervoor gewoon me dingetjes gedaan die ik altijd deed en heb tot op de dag van de punctie me eigen nergens druk om gemaakt liet het gewoon op me af komen.

Tja tips heb ik niet echt voor je laat t gewoon over je heen komen  :)

Wens je nog veel succes met t verder broeden en laat je t ons weten als t zover is?

Je kan hier alles vragen wat je wilt heb en doe ik zelf ook regelmatig, en als t kan worden je vragen altijd beantwoord door hele vriendelijke mensen (ze helpen mij er ook altijd door heen )

Gr marcella

Mijn 2de echo gisteren gehad, baarmoederslijm was nu 8.0 en 8.3 dus goed genoeg voor nieuwe datum tp. En wel dinsdag de 14de, ik krijg er A.H. bij dus nu alles op alles en fingers maar weer crossed!

Ben heel benieuwd, of mijn cryo goed ontdooit. En dan gaan we er weer 2 weken tegenaan.

Zondag met de Utrogestan starten.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Zo ver het er nu uit zie heb ik eind maart de puchie  pas

Het is hart stile druk bij ons in het ziekenhuis bij de ivf afdeling

Dus ik moet wachten jammer genoeg .

En in die periode heeft me man het ook nog eens hart stile druk

Dus het komt weer alle maal tegelijk .

Zo heb je niks in de planning en zo heb je een agenda vol

Maar we kijken er naar uit 

En onder tussen blijf ik maar naar werk zoeken