Jump to content
esther33

Broedkipjes en wachtbankje november/december.

Recommended Posts

hai dames,

ik heb nog geen test gedaan wilde het samen met mijn man doen en ben ook best zenuwachtig maar denk dat ik het vandaag toch maar waag ben bang dat het weer niet zo zou zijn maar ben ook nog niet ongesteld dus je weet het maar niet zodra ik de uitslag weet zet ik het hier op

groetjes marientje

hai dames,

ik heb net een test gedaan omdat ik zo meteen moet gaan werken en die was positief dus volgens de test ben ik zwanger nu hoop ik dat ons toppertje blijft zitten.

ben best misselijk had daar trouwens gisteren ochtend en avond ook al last van

ik hoop dat er velen nog zouden volgen

marientje

Marientje@

Proficiat!!!!!!!!!

Geweldig goed nieuws! Nu hopen dat het goed blijft gaan! Op naar de eerste echo!

Liefs! Xxx

Patricia    13 nov      Intake gent

Ditte.        19 nov      Start Düsseldorf

Marijke.    Dec.          Cryo tp

Broedkipjes D-0043.gif

Wachtbankje D-0081.gif

Marientje                      Iui        Testdatum 8 nov

Cindy            30 okt      Iui        Testdatum 13 nov

Antje            31 okt      Tp        Testdatum 15 nov

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Esther            11 oktober      Positieve test

Marientje.      10 november    Positieve test

Heb nog nooit te maken gehad, met het feit dat het opgewekt moest worden.

Maar goed, afwachten wat ze zeggen. Morgen afspraak maken, als het echt negatief is wordt er een kunstmatige cyclus opgestart. Zodat de innesteling meer kans krijgt.

Marientje: wat geweldig voor jullie!! Ik duim keihard dat jullie straks een wondertje mogen begroeten!

Geniet van de positieve test!!

Pitbull: wat ontzettend vervelend moet al die onzekerheid zijn! Hopelijk kun je inderdaad snel terecht bij de gyn; want het is natuurlijk wel vreemd als je nog steeds niet ongi bent maar ook geen positieve test hebt!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes Ditte

Marientje ppf je heb ons wel in spanning laten zitten zeg.

Maar super gefeliciteerd!!! Wat een geluk 1ste poging en 1 bevrucht eitje toch??

Op naar een topecho!!

Liefs xxx

Guest tanja1969

jaaaaaaa marientje....

zie je wel, duimen draaien en kaarsjes branden werken wel

van harte gefeliciteerd en op naar een mooie echo met kloppend hartje!!!

liefs Tanja

Ehmm Tanja, misschien hadden we dan zelf wat meer kaarsjes aan moeten steken :P hihi.

Marientje, gefeliciteerd. Bofkont, de eerste poging raak. Ik ben jaloers hoor ::)  Op naar de echo.

Groetjes Patricia

Hoi meiden!!

Sorry dat ik weer een tijdje niks heb laten horen! Ik heb weer een hoop van jullie gemist! Hoe gaat het met iedereen?

Zag een mooi bericht van Marientje!! Gefeliciteerd!!! Gewoon in 1x raak! Geweldig!

@ Esther: Hoe gaat het met je? en met de kleine?

@ Patricia: Woensdag jullie 1e gesprek in Gent toch? Heel veel succes!

Helaas is bij mij m'n menstruatie begonnen  :(

13 december hebben wij onze eerste IVF voorlichtingsavond 18 december gesprek met de arts en 8 januari 2014 voorlichting en prikinstructie. Waar ik zo bang voor was gaat nu toch gebeuren! Mijn schoonmoeder begrijpt niet  waarom we nu ook nog het IVF traject gaan doen. Vind het zo lastig dat ze zo doet! Mijn man en ik willen er gewoon echt alles aan gedaan hebben!

Omdat het pas 13 december begint hebben we nog een maand. Nu heeft de arts aangeboden om in de tussen tijd nog een 4e IUI te doen. Tuurlijk doen we dat!  :D

Woensdag 1e controle echo.

Liefs Cindy

Hey meiden!

Marientje van harte gefeliciteerd!!! Super dat al bij de eerste poging! Geniet ervan :)

En met de rest van de dames?

Tijdje niet online geweest. Was wel ff lekker om niet zo met IVF, baby's enz bezig te zijn.

Woensdag moet ik gaan voor echo en dan wordt in deze cyclus de overgebleven cryo terug geplaatst. En als deze niet lukt, januari pas weer beginnen met poging 2. Omdat ze dicht zijn met de feestdagen.

Groetjes Lizzy

@ Cindy jeetje zoooo ontzettend balen!!!! ggrrrr.....

Spannend wat er allemaal weer gaat komen voor jullie nu. Laat alles op je af komen en je weet het je kan hier altijd al je vragen kwijt helaas weten wij vast wel een antwoord.

Fijn dat er tussendoor toch nog een iui gedaan wordt tja je weet het nooit he.

Wat vervelend van je schoonmoeder zeg kan dat nooit echt begrijpen hoor als iemand zo reageerd iui of ivf is zoooooo anders bij ivf heb je gewoon toch wat meer kans omdat er dan echt een bevrucht eitje in je baarmoeder geplaatst wordt.

Met mij gaat het wel nog steeds erg onzeker en bang krijg dat gevoel gewoon niet weg baal er soms wel zo erg van maar kan er niks aan doen??!! Donderdag weer een echo ben dan als alles goed is 10 weken. Nog 3 weken en die 1ste periode is voorbij mischien gaat mijn gevoel dan anders worden.....

@ Lizzy Welkom terug!!

Even lekker je rust gepakt en aan jezelf gedacht!

Wordt weer een spannend tijd voor jullie hoop dat het ontdooien goed gaat zodat jullie toch een extra kansje hebben!!

Want het is wel balen dat het zieknhuis ivm de feestdagen dicht is!!

Heel veel succes en hou ons op de hoogte he.

Lieve meiden heel veel succes!!!!

Dat er dit jaar nog maar heel veel positieve testen mogen komen!!!!

Liefs xxx

@ Esther: Is het bij jou van binnen nu wel weer een beetje rustig? Buikpijn ook minder/weg?

We balen echt enorm! Had eindelijk een beetje hoop omdat deze poging voor ons gevoel wel goed is gegaan! We vonden het zo fijn dat ze toch nog een 4e poging willen doen. Ze laten gelukkig geen maand verloren gaan.

Liefs Cindy

Wat lief Cindy dat je dat vraag!!

Gelukkig bijna geen buikpijn meer verder voel ik eigenlijk erg weinig...denk dat dat mij ook zo onzeker maak.

Xxx

@ Esther: Zal heus wel goed zitten. Buiten de kwaaltjes moet je in je buik nu ook niet veel voelen. Als die hummel straks groter is en jou als boksbal gaat gebruiken en je blaas als springkussen, dan pas wil je liever niks voelen ;-) . Fijn dat die pijn minder is! Ga gewoon lekker genieten! Is zo belangrijk!

Liefs Cindy

@cinthia, wat balen zeg dat deze poging niet gelukt is, wel fijn dat jullie straks nog een Iui kunnen doen voordat je met ivf begint. Lastig dat je schoonmoeder zo reageert, maar weetje mensen die zoiets niet meegemaakt hebben snappen niet waarom je bepaalde keuzes maakt. En natuurlijk heb je er alles voor over om zwanger te raken, en inderdaad bij ivf gaan ze een stapje verder waardoor je kans alleen maar groter word. Sterkte de komende tijd en wie weet heb je die ivf poging niet eens nodig. Ik duim voor je!

@lizzy welkom terug, voor jou ook spannend je laatste cryo.. Ik weet nog dat ik dat bij onze eerste poging super spannend vond omdat je anders door moet naar poging twee. Wij zijn nu met poging twee begonnen en we zijn weer vol goede moed. wij hebben tussen de laatste cryo en de start van icsi 2 bewust een pauze ingelast en dat is achteraf wel goed geweest.

Ik ben de dagen aan het aftellen totdat we mogen testen, gister was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden..maar nog niks te zien en volgens mij kan dat ook niet want ik gebruik utrogestan. Nou ja nog een aantal spannende dagen voor de boeg..

Liefs antje

Patricia      13 nov      Intake gent

Ditte.          19 nov      Start Düsseldorf

Marijke      Dec            Cryo tp

Broedkipjes D-0043.gif

Lizzy        13 nov      1ste echo Iui

Cynthia      13 nov      1ste echo Iui

Wachtbankje D-0081.gif

Antje            31 okt    Tp      Testdatum 15 nov

Helaas D-0090.gif

Cynthia       

Zwanger B-0015.gif

Esther            11 oktober      Positieve test

Marientje.      10 november    Positieve test

Goedemorgen meiden!

Gisteren een rot dag gehad! Moest naar het ziekenhuis voor een controle echo om te kijken of er weer een cyste zat. Dit keer zaten er 2. Eentje in m'n linker eierstok en eentje in m'n rechter eierstok! Weer bloed laten prikken en helaas waren ze actief en mogen we deze IUI poging niet doen! Heb me toch een potje zitten huilen!!! Nu moeten we wachten op m'n volgende menstruatie en dan weer op dag 3 een controle echo. Als mijn cyclus goed blijft gaan en er de volgende keer geen actieve cystes zitten dan kunnen we nog 1 poging voor IVF doen. Ik heb gelijk even geïnformeerd of die cystes het IVF niet dwars kunnen zitten. De arts zegt dat ze die dan kunnen onderdrukken.

@Antjek: morgen testen!!!

Liefs Cindy

Gisteren bij de gyn geweest, helaas toch echt weer foute boel.

Meteen doorstart voor de volgende poging.

Nu aan de medicatie voor een kunstmatige cyclus. Hoor vandaag nog wat mijn risico zal zijn bij gebruik van de meds, want ze waren (bleek) niet op de hoogte met mijn diabetes.

Dus nog even wachten en anders vanaaf starten met mn pilletjes. Zodat ik over ongeveer een 9dgn mn cryo terug ga krijgen ;)

Marientje van harte nog. Heel veel succes bij je eerste echo

Liefs Pitbull_lady

@ Cindy

@#$% potverdorie het zit jullie echt niet mee he ppffff ook jij kan een boek schrijven!!

Goed dat je het er even lekker heb uitgegooit hoor lucht toch een beetje op.

Het klopt wel wat de arts zei over ivf en cystes door de decepeptyl worden die onderdrukt ze kunnen mischien voor de punctie nog een beetje in de weg zitten. Bij mij hebben ze bij ivf2 ook meteen leeggezogen bij de punctie.

Ik hoop toch zoooo dat jullie nog een iuikansje gaan krijgen!!!!!

@ Antjek

Morgen de testdag!!!!!

Heb je al stiekum een testje gedaan of wacht je echt braaf....

Heel veel succes!! Hoop zoooo dat we een nieuw bankje kunnen openen!!

@ Marientje

Hoe gaat het met je wanneer heb je de 1ste echo??

@ Lovely hoe gaat het met jouw??

Vandaag weer een echo gehad bij 10 weken en ook deze was weer goed joepie!!

Liefs xxx

@ Esther: Hoop niet dat het een heeeel dik boek gaat worden! Och ik was gisteren zo verdrietig en boos! Met IUI zijn we nu bijna een half jaar bezig maar hiervoor ook al zelf 2,5 jaar! Laatste maanden zo veel tegenslagen!!! Moet inderdaad even alles eruit gooien!

Fijn dat het bij jou goed gaat! Het is je ook echt gegund!

@ patricia: hoe is je gesprek gegaan?

Antjek houd ons in spanning!!!! :-)

Liefs Cindy

Lieve Cindy ik hoop ook voor jullie dat het niet een heeeeel erg dik boek wordt.... Mijn boek is dat ivm ivf wel maar eindelijk kan ik nu aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Daarom geef het niet op hoor meid. Ook ivf is helaas met ups en downs helaas heb je geen garantie. .... Het is allemaal zoooo zwaar. Je kan hier altijd je verhaal kwijt he.

Xxx

Ben ook zo ontzettend blij met jullie!!! Heel verschil om tegen mensen aan te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten dan tegen mensen die er bijna niks van weten. Jullie zijn zo lief!