Jump to content
Sign in to follow this  
han87

Pffff

Recommended Posts

Hallo Dames,

Ik heb heeel veel gemist.. :-[ Sorry dames ik had echt een totale time out nodig!! Het werd me echt teveel even.

Ik heb 1 okt mogen testen voor de cryo die was negatief.Toen was het voor mij even klaar zeg maar eerste ivf geslaagd miskraam heb je nog 8 goed ontdooide cryo s geen een een positiefe test :( ivf 2 was echt vreselijk de punctie zoo ziek van geweest. verse terug geplaats..helaas..Nu nog 3 cryo s daarvan over...

Er speelden de afgelopen tijd zoveel dingen..Gedoe met de ex vrouw van mijn man over de kinderen....en dan ivf nog moeten verwerken het werd mentaal op dat moment teveel wat weer naar lichamelijke klachten leiden...Dus heeft mijn dokter me ad voorgeschreven :( ..

Op dit moment voel ik me weer iets beter en wil ik zoo graag weer verder met ivf. Alleen is het natuurlijk niet verstandig de ad met hormoon middelen te gebruiken..Dus vanmorgen dat met arts besproken nu zonder en hopelijk gaat het de goeie kant op en kunnen we in januari weer verder met ons grootste wens..Mocht het niet gaan dan is er een middel wat ik wil kan en mag gebruiken bij ivf....

Pff heel verhaal,

Voor degene die bevallen zijn Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! geniet ervan en hoop dat alles goed gaat?!

Degene met een positieve test....HOERA !

Hey Han,

Welkom terug!

Heel goed te begrijpen dat je even tijd voor jezelf nodig had. Ik kan helemaal begrijpen hoe je je voelt, dat je vol zit met hè eigen verdriet en ondertussen ook wordt opgeslokt door allerlei andere zaken die ook heel belangrijk zijn.

Hopelijk ontdooien de cryo's goed en hoef je niet nog een keer het hele traject in!!

Groetjes,

Ditte

Hoi Han,

welkom terug. Hopelijk wordt 2014 een beter jaar voor jullie.

wat vervelend dat je even een dip had, maar zo ontzettend te begrijpen. Dat hele IVF gebeuren is al niet niks, dan ben je gewoon zwanger en gaat dat mis waarna je domper op domper hebt en dan de andere gebeurtenissen die je tegenkomt op je pad.. Pff het is ook niet niks.

groetjes Patricia

Hoi Han welkom terug

Wij hebben ook een stop gehadt

En wij beginnen ook weer in het nieuwe jaar

Dus ik hoop dat het ons jaar gaat zijn

Gr christel