Jump to content
Sign in to follow this  
lievie

even voorstellen, nieuw hier :D

Recommended Posts

Hallo lieve mensen,

Ik wil me bij deze even (kort) voorstellen als dit lukt, ik (wij) zijn bezig met ivf/icsi, gestart 13 december 2013. Wij hebben hiervoor al vele dingen doorlopen en uit eindelijk hier uit gekomen. Ik praat in we vorm omdat ik natuurlijk alles samen doorloop met mijn man, alleen ik zit dan wel zelf op dit forum omdat het voor mij allemaal net ff wat pittiger is als voor hem. En ik echt op zoek ben naar iets, of ik dat hier vind moet nog blijken natuurlijk maar gewoon contact met lotgenoten is ook al erg fijn denk ik.

Zoals ik al schreef hebben we hiervoor 6x IUI gehad met daarvan de laatste 2 hormoonbehandeling erbij. Dit sloeg allemaal niet aan en geen van de IUI's  waren raak  :'( :'( toen hebben we besloten dat we er even een stop op zetten omdat het voor mij geestelijk nogal zwaar viel. En zo zijn we inmiddels 3 jaar verder van toen we gestopt zijn met IUI.

Dit vanwege al eerder genoemde geestelijke toestand en kreeg daarbij ook lichamelijke klachten wat al met al inhield dat mijn gehele inhoud van rechterborst  is verwijderd.  :'(

Nu uiteindelijk na zoveel ellende gehad te hebben, bij ivf uit gekomen en mocht dit niet willen lukken hebben we icsi nog in het verschiet.

Ik merk dat het alweer een lang verhaal is geworden maar brei er nu een eind aan omdat het een voorstel rondje zou moeten blijven, misschien tot horens, of eigenlijk lezens  :D ;)

:-*

Guest tanja1969

hey lievie en hubbie,

welkom op dit zeer verslavende forum, stel gerust al je vragen er is altijd wel iemand die een antwoord weet, en echt niets is dom of stom dus gewoon vragen.

jullie hebben idd al pittig wat meegemaakt, en ik hoop dat jullie wens nu gauw in vervulling mag gaan

als je eens kijkt op het wachtbankje dan zie je wie er bezig zijn met voorbereiding naar de punctie (de broedkipjes)

degene die in de wachtweken zitten hebben net hun punctie gehad en moeten dus wachten tot de test

en dan heb je nog het zwangerenbankje, waar we altijd op hopen te komen, maar soms tja dan kom je op het helaasbankje, maar daar kan je je ff tot rust komen en weer opnieuw te beginnen

maar schrijf gerust een eind weg want nogmaals hier kan je echt alles kwijt

heel veel succes met jullie poging

liefs Tanja

Hoi tanja,

Bedankt voor je reactie, zal een berichtje gaan plaatsen in blog wachtbankje... ik ken het nog wel van een eerder forum waar ik toen lid van was toen ik bezig was met IUI, had je ook het wachtbankje........ spannende tijden idd en ook ik ben dus vanaf vandaag een broedkip... want ben al tijdje bezig om me eisprong niet te laten komen maar vanaf vandaag ga ik prikken voor meerdere eitjes en ze te laten groeien ........... hopelijk slaagt het en (hoop) ik genoeg eitjes.....

Wel merk ik dat ik het heel zwaar heb met gehele traject, maar na deze poging mocht dit niet lukken dan ff maandje rust en dan weer verder rustig aan....

Nogmaals bedankt voor je reactie, fijne avond.

Hoi lievie,

Welkom op het forum!

Hopelijk vind je hier de steun die je nodig hebt in het hele traject. Het is inderdaad niet niks wat er met je lijf gebeurt!

Ook wij doen alles met zijn tweeën in de behandelingen, maar uiteindelijk gebeurt het allemaal in jouw lijf en dat kun je alleen zelf maar voelen!

Heb je veel last van de hormonen?

Heel veel succes en lees en schrijf inderdaad gezellig mee op het wachtbankje en de andere onderwerpen!

Groetjes, Ditte

Hoi Ditte,

Dank je voor je berichtje, ik hoop idd dat ik hier enige steun of alleen al erkening/herkenning krijg.

Ik heb momenteel erg veel last van de hormonen, helaas..... En als ik dan andere berichten lees hier op forum en lees dat er vele vrouwen geen last hebben van dat zelfde hormoon baal ik vreselijk, denk dat stel ik me aan  ::) Nee dat denk ik dan weer niet, maar iedere vrouw reageert er weer anders op.

Heb vooral extreme hoofdpijn, duizeligheid en stemmingswisselingen.

Kwam gisteren een vriendin in de stad tegen, ze vroeg na hoe het ervoor stond en ja hoor voor ik het weet tranen met tuiten..... pfff........... Dus ja hopelijk groeien me ei blaasjes snel en mag ik snel de punctie, want zal blij als die hormonen me lijf uit mogen...

Groetjes

Heel veel succes met je poging en wees welkom op dit forum, je kunt ons alles vragen als we het antwoord weten zullen we het je zeker geven meid.

Ik heb tijdens mijn behandelingen ook veel hinder ondervonden, variërend van hoofdpijn, misselijk, duizelig, extreem moe zijn, vreselijk veel aankomen etcetc. Helaas hoort het er allemaal bij.

Heel veel sterkte en succes, ps waar ben je onder behandeling als ik vragen mag?

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi lievie,

Welkom op het forum! Stel hier gerust al je vragen of schrijf het van je af ( maar dat gedeelte had je al ontdekt zag ik :)

Jullie hebben al een heel traject achter de rug lees ik! Ik hoop voor je dat de eerste poging meteen aanslaat.

Thank you allemaal voor de berichtjes.

@ pitbull_lady, Wij zijn in het VU Amsterdam in behandeling, ik heb hiervoor in Almere gelopen wat overigens een heel fijn ziekenhuis was, alleen daar deden ze geen ivf, wel het traject maar dan moest ik uiteindelijk toch terug naar het VU voor de terugplaatsing. En na de punctie moest manlief dan met eitjes in koffertje na het VU toe. Toen heb ik besloten om alles gewoon onder 1 dak te doen en dus na het VU te gaan.

@ suzyQ, Ik heb het idd al uitgevonden haha, heb eerder op een forum gezeten t.b.t. IUI. Dus enige ervaring heb ik gelukkig wel en moet zeggen gaat wel iets beter met me nu ik het lekker van me af kan schrijven. En jaaaa ik hoop dat de 1 ste ook aanslaat, en of genoeg eitjes heb zodat ik lekker ff voort kan, ben echt 1 stuk zenuwen nu al en echt pfff als ik er teveel over nadenk kan ik volgens mij spontaan flauw vallen. Gelukkig krijg ik extra pijnstilling waardoor ik hopelijk er goed door heen kom :S :(

Fijn weekend voor alle dames hier...

Lekker je rust nemen als je voelt dat dat nodig is hoor meid, probeer goed om jezelf te denken.

Jij ook fijn weekend meid.

Liefs Pitbull_lady :love2: