Jump to content
Sign in to follow this  
Lizzy

Broedkipjes en wachtbankje januari/februari

Recommended Posts

Hallo meiden!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!

Ik dacht laat ik eens een nieuw topic starten, het is zo rustig hier.

Weet ff niet wie waar allemaal mee bezig is, maar als jullie dat even willen vertellen dan wil ik ook wel een nieuw overzicht maken..

Zelf heb ik vorige week vrijdag eerste echo gehad, toen ook Elonva injectie gezet. En dinsdag terug voor echo+prikken was nog niks te zien, toen begonnen met Menopur 300..vrijdag weer terug.

Doe ook mee met een onderzoek dit keer naar de vaginale en orale tabletten, de werking daarvan. Wie goed doet, goed ontmoet?!? Zeggen ze toch..

En hoe gaat het met de rest hier???

************************************************************************************************

Ditte 16 januari evaluatiegesprek Dusseldorf

Cindy 29 januari controle echo

Marcella 27 januari controle echo

Broedkipjes

Maria

Cinthia start 17e

Wachtbankje

Han87

Marijke

Jeanine

Lievie 3feb testen

Lizzy 30jan testen

Helaas

Zwanger

Esther 

Pitbull_lady 28jan positieve test!!!

Hoi,

Ik reageer maar meteen op dit wachtbankje.

Wij hebben 16 januari evaluatiegesprek in Dusseldorf. Ik moet ergens deze week ongesteld worden dus dan begin februari denk ik de volgende poging. Uiteraard afhankelijk van het gesprek!

Liefs, Ditte

Hoi Ditte,

Ik behoor ook in deze groep denk ik haha,

Ik ben nu bezig met broeden :P volgende dinsdag echo om te kijken hoe snel en groot ze zijn gegroeid, dan krijg ik ook te horen wanneer me punctie plaatst gaat vinden en tp. SPANNEND allemaal:D

Groetjes

Hoi hoi

Iedereen nog de beste wensen!!

Ik heb as maandag een telefonisch consult, had de uitslagen van mijn onderzoeken (hysterocopie, radiologisch onderzoek en de echo van mijn baarmoeder) opgevraagd bij de kliniek zodat ik deze kan sturen naar Nijmegen maar dan moet ik eerst een telefonisch consult.... Tja ze moeten toch ergens hun geld mee verdienen, stom gezeur maar goed. Als ik de gegevens heb ga ik Nijmegen bellen voor een afspraak en dan hopen dat ze me willen opereren.. Anders toch weer naar Gent. We zien het wel...

Van de week zat er bij de post een geboortekaartje van mijn schoonzusje, we hebben al ruim 4 jaar geen contact. Ze weet dat ik een miskraam heb gehad 2,5 jaar geleden maar weet niet dat we bezig zijn met ivf etc. Vorig jaar stuurde ze ook een kaartje een maand nadat ze getrouwd was. We willen jullie laten weten dat we getrouwd zijn.. Ja en? Wij willen geen contact en zij willen geen contact, waarom dan wel die kaartjes sturen? Alleen om te klieren... Lekker volwassen... Ik heb haar wel een kaartje gestuurd, gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje.. Hebben ze weer wat om over te lullen.. Want dat hadden ze vast niet verwacht haha

groetjes Lovey

Ik reageer ook even meteen. Dinsdag a.s. hebben wij de tp van een cryo waarbij A.H. wordt toegepast.

Dus ik wil graag weer plaats nemen vanaf dinsdag op het wachtbankje.

Lovey, 1-0 voor jou meid, goed zo!

Lieve Ditte, jij ook weer heel veel succes :)

Verder gaat het met mij btw goed, alleen zit manlief alweer 6 weken zonder baan, hij zou maandag ergens beginnen, maar het Bureau wat er tussen zit gaat er ineens op de allerlaatste dag vanuit dat wij hier liggende gelden hebben en sloot zomaar uit het niets de deur.

Dus nu geen baan, geen geld, wat moeilijker allemaal, maar het wel zo uitgedokterd dat we naar alle afspraken kunnen pfff, puzzelen met geld is zo niet mijn ding! (Kan het heel goed, maar vind het altijd zo klote!!)

Liefs Pitbull_lady :love2:

Heb het zo gedaan dames, nog nooit gedaan dus als niet goed is feel free om het opnieuw te doen haha ;)

@Ditte, spannend! Hoop dat het je ook bevalt in DD.

@Lievie, welcome to the club ;) wij zitten zo rond het zelfde..spannend he!

@Lovey, goed van jou! Moet je boven staan zo n dingen..

@Pittbull-lady, hoop dat ie goed ontdooid dinsdag! Fingers crossed.. Misschien domme vraag maar wat is A.H.?

En pfff alles komt meestal tegelijk he, succes met zoeken naar een nieuwe baan voor je man!

Hier was vandaag wel wat te zien, maar niet genoeg 4-5 follikels. Dus vandaag nog 300 Menopur en za+zo 375 en ook vanaf morgen Orgalutran erbij. Maandag weer terug..

Hoop echt dat er nog wat bij gaat groeien!!! Als het er straks minder zijn dan die 7 vd vorige keer, kunnen we t beter niet doen..zo zijn de pogingen zo op :(

A.H. is Assisted Hatching, dan maken ze een gaatje in de schil van het embryo, zodat hij/zij er makkelijker uit kan komen om in te gaan nestelen zeg maar...

Hier ga ik ook maar weer op inhaken. In december zijn wij gestart met decapeptyl en daarna met de Gonal-F. Daar was mijn, kennelijk superlijf, niet van gediend. Ik had binnen een week 32 eitjes waarvan 8 punctieklare eitjes! Helaas waren mijn bloedwaarden te hoog geworden en binnen 24 uur zelfs verdubbeld waardoor de poging is gestaakt. Al dat prikken voor niks geweest.

Vandaag een afspraak in het ziekenhuis om het vervolg te plannen. Ze zeiden dat het nog wel 2 tot 4 weken kon duren dat ik ongesteld zou worden en dat de nieuwe poging daarvan afhangt. Wat zij niet weten is dat ik vandaag al ongesteld ben geworden. Binnen een week!! Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen en hoop snel weer te mogen ´broeden´.

Iedereen wel veel succes!! xx

Oh oke, dat weet ik dat ook weer ;) had er nog nooit van gehoord..

@Mamalou, wow! Wat heftig zeg. Ik hoop dat je snel weer verder kan idd..

Nou ik heb 8-10 follikels echt heel blij mee :) moest ook wel wat aan t gebeuren zijn daaronder want sinds vrijdagavond zo n last vd eierstokken, dat had ik de vorige keer niet. En deze ronde ook een erg gevoelige buik van t spuiten, had ik toen ook niet. Mja als t nu lukt is t allemaal waard!

Dus nu nog ff doorspuiten met 375 Menopur en woensdag terug.

Vrijdag waarschijnlijk de punctie! Super spannend weer dus..

@ mamalou wauuuw wat heftig zeg.... ik ben ook bezig nu een week met Gonal-f ernaast, morgen een echo om te kijken hoe het gaat, maar merk dat ik wat last krijg. Wat vervelend ook dat het dan meteen gestaakt moet worden he.... alles voor niks geweest gevoelsmatig dan denk ik he.... Succes in ieder geval met het verloop hiervan.

@ lovey, wat een vervelende zus maar idd boven staan, knap wat je hebt gedaan, de eer aan jezelf gehouden TOPPIE.

@ pitbull_lady, balen voor jullie, en hopen dat snel goed komt met een baan voor je man. Wel fijn dat je man overal mee naar toe kan. Succes....

@ lizzy, ik denk idd dat wij ongeveer op zelfde lijn zitten, ik heb morgen echo om te kijken hoe groot ze zijn en wanneer evt. punctie en tp gaat plaatst vinden. Spannend allemaal zeker weten. Ik hoop ook idd het weekend de punctie te krijgen. Ligt natuurlijk helemaal aan wat ze morgen gaan zien op echo. Hopelijk zijn ze groot genoeg haha en heb ik woensdag al punctie maar zal niet denk ik. Heel veel succes lizzy.

Morgen zal ik nog even het nieuwe nieuws erop zetten, want dan weten we meer.

Groetjes voor allemaal....

Hoi,

@lovey: strakke actie hebben ze vast niet van terug!

@pitbull: dank je, ik ben benieuwd wat er uit t gesprek naar voren komt, maar heb er wel vertrouwen in op de een of andere manier. Wat ontzettend vervelend dat je man geen baan meer heeft en wat knullig van dat bureau! Hopelijk komt er snel verandering in!

@lizzy: in november hebben we eerste icsi behandeling in Dusseldorf gehad (4e poging in totaal), met op zijn zachtst gezegd een teleurstellend resultaat, maar 4 eicellen en geen bevruchting. Waarschijnlijk was ik te laag ingesteld op medicatie...

Dus nu hebben we evaluatiegesprek en van daaruit maar verder kijken hoe of wat!

@lievie: spannend morgen je eerste echo! Veel succes en ben benieuwd naar 'de tussenstand'!

Iedereen veel succes! Leuk dat we weer met zoveel  actief zijn, want het was wel een tijdje rustig! En vooral te hopen dat het bij ons allemaal gaat lukken!!

Liefs Ditte

Morgen is de dag van het verlossende telefoontje...zo spannend dat ik nu geen zin heb om te gaan slapen...niet goed ik weet het, maar het is ook zo spannend telkens of het allemaal goed ontdooit....dan naar de kliniek, heb zo'n moeite met die eendenbek...en dan 2 slopende weken erachteraan pffff echt heel heftig allemaal!

Fingers crossed maar weer.

Ps manlief is naar alle afspraken tot dusver de afgelopen 3 jaar mee geweest.

Heeft altijd vrij genomen!

Hopen dat ze snel een baan voor hem hebben, heb een hekel aan die onzekerheid :(

Veel succes allemaal dames.

Ps2 Mamalou wat heftig meid, volgende keer maar iets minder spuiten neem ik aan :( Sterkte meid! xx

Hoi meiden!

Tijdje niks van me laten horen i.v.m. feestdagen e.d.

Normale leven is nu weer begonnen. Allemaal nog de beste wensen voor 2014!

Ben er een beetje uit dus moest even een hoop terug lezen.

@ Lizzy: Fijn dat je een nieuw schema hebt gemaakt! Ziet er goed uit hoor  :)

8-10 follikels ziet er goed uit! Succes vrijdag!

@ Mamalou: Jeetje wat balen zeg! Heb je er verder geen last van? Heb wel eens gelezen dat je van zoveel eitjes echt hele erge buikpijn kan hebben. Ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt.

@ Lovey: Heel goed meid! Gewoon de eer aan jezelf houden. Is gewoon erg kinderachtig om zoiets te doen!

@ Lievie: Heel veel succes met deze ronde! Zal voor je duimen!

@ Ditte: Wat fijn dat je weer kan starten! Hoop dat je een goed geprek hebt! Succes!

Ik ga a.s vrijdag starten met Decapeptyl. Pffff poging 1!!!!

Heb vorige week nog een goed gesprek gehad met de arts en verteld dat ik het heel eng vind allemaal!

IUI was al erg spannend maar dit is toch een stapje verder. Nu ik ruim 2 maanden niks heb gespoten begon in eindelijk weer een beetje mezelf te worden. Maar goed.....we gaan ervoor!!!

Meiden allemaal heel veel sterkte en succes gewenst!

Knuffels

@ Patricia: Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat of heeft iemand iets van haar gehoord?

Hallo dames ;D

@ ditte de 'tussenstand' was 5 ei blaasjes en 12/13 mm groot. Vrijdag terug voor nog een echo en hoogstwaarschijnlijk zondag punctie. Ik vind trouwens ook leuk contact met jullie te hebben en vind het fraai veelvuldig bezocht worden deze pagina.  :) ;) niet goed teken natuurlijk maar wel fijn idee dat we elkaar hierin kunnen steunen.

@pitbull_lady spannend zeg, ben erg benieuwd naar hoe jou dag was vandaag hopelijk met een klein beetje vreugde:) Zo niet sterkte en knuffel voor jou  :love2: Wat goed dat jou man daar vrij voor kan krijgen. Bij ons gaat allemaal iets lastiger, werken voor zelfde bedrijf en zelfde standplaats ook. Dus er moeten er dan 2 vrij geboekt worden wat heel lastig is bij mega groot bedrijf, waar je normaliter in okt.2013  al je verlof voor het hele jaar 2014 moet indienen.  :-\ :-\ Gelukkig doen ze wel hun best hoor alleen is wel wat lastiger. Zoals de TP zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen doen omdat niet lukt om hem vrij te maken.  :'( :'( ach ja dat komt ook wel goed neem een vriendin mee of me mams. Laat je nog even horen hoe het vandaag ging?

@Cinthia voor jou ook spannend, ik ben nu ook voor eerste keer ivf en vind het ook allemaal dood eng. Hiervoor ook 6 IUI gehad helaas zonder resultaat. Wens jou ook heel veel succes meis. Hopelijk komt het allemaal goed met ons allen.

Groetjes X

Hoi Lieve meiden!!!!

Zo te lezen weer genoeg actie of bijna actie hier!!!

Spannend!!!!!

Iedereen super veel succes!!!!

Hoe moeilijk het soms ook kan zijn hoeveel bergen je tegen kan komen verdriet moedeloosheid wanhoop........ er kan altijd een wonder gebeuren lieve meiden..... kijk maar naar mij ik had nooit meer verwacht dat het bij ons nog zou gaan lukken......

Iedere avond brand ik een kaarsje voor jullie allemaal!!!!

Liefs xxx Esther

Hallo dames,

Gisteren positief nieuws gekregen, de cryo was goed ontdooid en is dan ook gisterenmiddag, na assisted hatching terug geplaatst. Hopen dat de beeb in spe nu snapt dat het de bedoeling is, dat hij uit dat eitje kruipt en mij als zijn mama wil gaan beschouwen en dus in mijn buik plannen gaat maken om door te delen. Hij was bij ontdooien binnen no time 3 cellig en bij de tp was hij al 4cellig (of zij :) ).

Nu mogen we weer 2 wkn gaan duimen draaien tot we er bij neer vallen. :(

Vandaag heb ik weer hetzelfde probleem als anders, ik heb last van mijn stoelgang...

Heel irri, daar ik brinta eet 's morgens en later op de dag meerdere keren fruit, waaronder een appel en vaak sinaasappel of mineola of een paar mandarijnen.

Wie o wie heeft er goeie tips?

Ik wilde vandaag graag wandelen, maar het weer dacht hier helaas anders over.

Vanavond eten we daarom maar erwtensoep :D

Andere dames ook weer veel succes en sterkte en lieve Esther, wat ben je toch een schat xx

Liefs Pitbul_lady :love2:

Allereerst @Pitbull_lady..wow, super goed nieuws! Hoop t echt voor dat dit hem wordt!!!

En stoelgang is bij mij al van kleins af aan flut. Alle middeltjes en dingetjes werken ook gewoon niet bij mij. Dus heb standaard lactulose in de medicijnkast staan en dat werkt altijd..en je zou ook van die zakjes movicolon kunnen vragen bij huisarts

@Ditte, oh wat spannend dan zitten wij echt rond t zelfde als t zou lukken ook nog. Heb al berekend op internet dat ik 10 oktober ben uitgeteld als t lukt dit keer hihi, ja ben erg :P dus jij zou dan 2dgn later zijn hihi

@Cinthia, spannend ook weer voor jou. Hopelijk vind je t meevallen..ik zal t schema ook weer ff aanpassen.

@Esther, en hoe is t met jou. En hoe voel je je?

Nou ik mag vanavond de pregnyl zetten, was nog ff de vraag pregnyl/decapeptyl omdat ik zo goed reageer en de waardes te hoog zouden zijn ik dat andere moest spuiten. En morgen weer terug?!? Vind ik wel raar, snap niet waarom ik weeeer moet komen als ik vrijdag punctie heb..

Maar goed we zullen zien, spannend allemaal!!! Succes iedereen :)

@ pitbull_Lady heb het in mijn topic ook al gezegd maar geweldig nieuws joh.. was zo nieuwsgierig naar je en hoe het is gegaan maar gelukkig positief en mijn duimen draaien mee. Ik heb overigens voor de stoelgang ook zakjes movicolon. Werkt prima.

@ Lizzy, hahaha bedoelde je echt ditte of bedoelde je mij :P als jij vrijdag punctie heb en ik zondag  :o haha maar ook ik heb al uitgerekend als het mag lukken/slagen wanneer ik zou moeten bevallen en dat zou idd rond 12/13 okt zijn  ;D ;D

Echt te erg zijn wij hahaha..... misschien willen ze je gewoon fijn in de gaten houden. Spannend zeg allemaal en heel veel succes a.s. vrijdag !!

@ esther33, ik heb gelezen dat jij idd helemaal gelukkig bent :D. En wat lief dat je een kaarsje voor ons brandt.  :)

Fijne avond allemaal.

Dames,

Das bij mij ook het eerste wat ik doe hoor, kijken wanneer je bent uitgerekend..maar kwam er achter dat ik direct alweer fout at...want je moet er 2 weken aftrekken he?

Die krijg je immers bij IVF?ICSI kado zeg maar...:P

Tot dusver gaat het goed, gisteren erwtensoep gekookt en 's avonds werd ik blij verrast door eindelijk naar de toilet te kunnen. Tis zo frustrerend als het niet wil.

Die zakjes heb ik eerder gehad, gebeurd er alsnog niks.

Lactulose durf ik niet te gebruiken, vroeger toen ik heel ziek was heb ik dat gehad, mijn gebit was daar erg van aangedaan, veel gaatjes. Was in combinatie met antibiotica, dat schijnt een bar slechte combi te zijn aldus mijn toenmalige tandarts. Geen verstand van, dus ik geloof het gelijk hahaha. Ik ben een schijterd als het om de tandarts gaat, dus laat maar :P hahaha

Ik wens de dames die vlak voor de punctie zitten allen veel succes en sterkte, op mooie eicellen met een goeie bevruchting :D

Oh ja ik bedoel idd jou Lievie! Haha sorry  :-[

En vandaag was idd nog ff controle en bloedprikken om te kijken of de pregnyl zijn werk doet. Morgenvroeg 7.30u is het weer zo ver, spannenddd!

Ja je krijgt de 2 weken cadeau vóór je eisprong, ook bij normale zwangerschap. Maar ik doe dat altijd online via Freya, kun je de punctiedatum invullen en dan voilà! Lekker lui haha..

@ Pitbull_lady lastig dan je als je daar last van heb, ik ken het wel beetje en blij toe werken die zakjes wel bij mij :D.

En gaan jullie nog iets leuks ondernemen om de 2 weken wachten wat te verzachten ? of sneller doen gaan ? Succes in ieder geval, ik ben benieuwd. Als alles goed gaat en wil niet op de zaken vooruit lopen hoor, maar toch stiekem wel beetje :P zal jij de eerste zijn 2 okt, dan lizzy 10 okt en dan ik 12 okt. Zou dat niet vet zijn?  :D Op hoop van zegen.

@Lizzy Dat dacht ik :P tis maar goed dat ik oplet he hahaha. Spannend zeg morgen en zo vroeg ? pfff maar dan heb je het ook maar weer gehad ::) Ik hoor morgen half uurtje later als dat jij geholpen bent, wanneer mij punctie gaat plaats vinden. Ze had het dinsdag over zondag of maandag uiterlijk. Dus ook voor mij morgen spannende dag. Wel blij als die punctie achter de rug is hoor... komt steeds dichterbij en word er steeds benauwder voor. Maar goed als goed is zondag(hopelijk) rond dit tijdstip ben ik alweer thuis:D. Heel veel succes morgen, ik denk aan je....

Groetjes en X

Ah Lizzy, thnx voor de tip.

Daar was ik niet van op de hoogte, dus dat ga ik straks ook eens even bekijken.

Of heb je een directe link er naar toe?

Succes morgen meid.

Nee, we gaan niets leuks doen om het te versnellen.

We hebben geen geld, ik heb momenteel nog 10E en ik heb geen idee wanneer manlief zijn uitkering krijgt, dan moet ik puzzelen hoe ik alle rekeningen ga betalen en misschien voor nog wat dingetjes uitstel vragen.

Morgen komt er gelukkig belasting geld binnen, wat ik direct ga innen.

Toch weer 60E.

Op naar een mooie baan voor mijn man.

Verder ga ik nu even lunchen met zelfgemaakte erwtensoep en dan languit op de bank Danni en GTST kijken. even mijn rust pakken.

Ik ben kapot van vanmorgen en mn buik doet pijn, heel irri.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

@ pitbull_lady Jeetje dat is ook niet bepaald stress vrij volgens mij  :-\ Waar woonde je ook alweer kom ik ff langs en trakteer ik je  ;) ben der zo toe in staat hoor  ;)  dagje wandelen of ergens kopje chocolademelk drinken en lol maken. Zodat er snel weer een dag voorbij is. Helaas kan ik je niet elke dag vermaken :P

Hopelijk heeft je man snel weer een baan idd zodat het allemaal wat minder berekenen is hoe rond te komen. Ik wens jou(man) daarin ook heel veel succes, en probeer idd je rust te pakken. Als je wilt geef je een gil en maken we afspraak hoor, ben der zo. NL is klein namelijk haha.

Beterschap met je buikje...

X

@ Lizzy: Heel veel succes morgen!

@ Pitbull lady: We gaan weer filk met je mee duimen! Sterkte aankomende 2 weken!