Jump to content
Sign in to follow this  
Lizzy

Broedkipjes en wachtbankje januari/februari

Recommended Posts

Guest tanja1969

spannend pitbulletje!!!

mijn duimen draaien voor jullie allemaal

liefs Tanja

Hoi,

@Pitbull: wat spannend hè? Het klinkt toch echt wel positief. Ik duim heel hard voor je!

@lievie: dat zal inderdaad wel een teleurstelling zijn geweest, je hoopt toch dat je het hele gedoe een tijd niet opnieuw hoeft te doen omdat je cryo's hebt. Ik herken het van mijn eigen traject. Wij hebben tot nu toe 1x 1 cryo gehad.

Ik hoop voor je dat dit beebje gewoon blijft plakken en gaat groeien tot een wolk van een kindje!

Wij hebben besloten om toch nog 1 poging te gaan doen. Donderdag 6 februari hebben we uitgangsecho en dan hoor ik ook hoeveel medicatie ik moet gaan spuiten enzo. Het protocol wordt nl wel anders dan de vorige keer. Als het goed is word ik rond de 11e ongesteld.

Liefs, Ditte

@Lievie, oh kijk eigenlijk alleen hier haha..jammer dat er geen cryo's zijn, mja wie weet he ben jij diegene waar t de eerste keer gewoon bij lukt :) hoop t echt voor je. Wel verstandige keuze om ee tijd tussen te laten als t is, dan "wals" je er niet zo doorheen he..

@Pitbull_lady, lijk me toch een heel goed teken! Oh spannend zeg!!!

Als ik ooit zwanger mag worden en misselijk wordt, dan hang ik met n smile boven de pot denk ik whaha :P

@Tanja & Marcella, thanx! :)

Nou hier geen goed nieuws..ik ben sinds gister licht aant vloeien :( :( :(

Merkte al dat die Utrogestan donker terug kwam ipv wit, en nu ook met vegen steeds bruin/rood

Pfff voel me echt klote..

Guest tanja1969

hey Lizzy,

wanneer mag je precies testen?

oudbloed betekent nog niet dat het over en uit is, heb je krampen?

tegen ons zeiden ze dat het altijd nog kan zolang je geen krampen hebt.

blijf nog ff duimen draaien en hopen dat het bv een innestelings-bloeding is

liefs Tanja

@ ditte Spannend hoor weer te beginnen, TOI TOI TOI.. En hou me op de hoogte :D Tja was idd wel ff teleurstelling, en meer om het feit als deze poging niet lukt het wel heel snel gaat allemaal. En denk dat als poging 2 ook zo gaat ben ik er snel door en pfff ja daar ga ik nog helemaal niet over nadenken.

@ lizzy, wat moet jij je rot voelen zeg, maar wat andere ook al zeggen blijf nog een beetje hoop houden. OOH vrouw is toch lastig denk ik ook hoor. Weet ook niet precies wat ik nou moet zeggen, ik denk aan je en me duimen draaien ook nog ff voor je hoor. X

@ pitbull_ lady  bijna vrouwtje, nog ff doorbijten en dan is het dinsdag, misselijk al  ;) op zich een goed teken.

@ Tanja en Marcella Thanks  :D :D

Ik zelf voel nog niet veel, soms lichte kramp, menstruatie kramp maar dat kan 2 dingen betekenen dus daar ga ik niet teveel bij stil staan, Borsten opgezwollen maar dat had ik ook al bij de gonal-F. Verder wat me wel opvalt en me meega irriteert zit onder de rode vlekken,pukkels met andere woorden me gezicht is een chaos. Vind het echt verschrikkelijk. Of dit door utrogestan komt of door de beeb ik me buik die goed aan werk is ik weet het niet, weet wel dat ik niet kan wachten op antwoord en bijna wil testen. Maar nee nee nee ik mag nog niet. Morgen nog een hele week. PFFFF.

Lizzy denk aan je.

Dames tot snel X

Hoi meiden,

Pfff wat spannend allemaal voor jullie! Hoop dat jullie het nog een beetje volhouden allemaal!

@ Lizzy: Oh wat jammer meid! Dit is niet wat we willen horen natuurlijk! Sterkte meid!

Wij zijn afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Vond het zo ontzettend spannend.

Helaas een grote teleurstelling en gehoord waar ik al een beetje bang voor was.

In mijn ene eierstok weer een grote cyste. Verder niks te zien en in de andere eierstok kon ze maar 1 of 2 eiblaasjes zien.

Aanstaande woensdag wil ze ons weer zien en dan moet die cyste weg zijn. Ik vroeg de arts of er nog wel meer eiblaasjes konden komen en ze zegt dat dat wel kan maar ze zei het niet zo enthousiast.

Na het gesprek  toch weer even flink zitten brullen!

Liefs Cindy

Hoi Cindy,

Hier nog een die niet weet wat ze aan moet !

Had op 14 december mijn mensruatie gehad na een verse tp wel de eerste keer die ging al mis na 9 dagen :(

Dus moest mijn volgende menstruatie afwachten en die was op 11 januari dus mooi op schema, had op de 12de cyclusdag mijn eerste echo want gaan nu voor een tp van een cryo heb er drie.

Maar op de eerste echo nog niks te zien, moest afgelopen vrijdag terug komen en er was nog niet veel te zien en het slijm was pas 3mm dik dus te dun.

Nu moet ik morgen weer terug voor de derde echo alleen nu kwam gister t volgende tijdens t afvegen en plassen bloed en dan weer bruine afscheiding dus ik schrok best wel en dat is nu nog steeds wij kunnen helaas niet bellen in t weekend dus zit met heel wat vraagjes nu is dit nu weer een menstruatie of iets anders ????

Heb me gister dus ook wel een tijdje zitten brullen want ben bang dat ik nu weer een maand moet wachten  :'(

Liefs marcella

@ lizzy  Hoe gaat ie met je meis ??  :-\

Hopelijk is het gestopt en was het de innesteling  ??? Laat even wat weten ben erg benieuwd hoe het met je gaat ?

Dan even een andere vraag aan jou ook hoe kan ik jou bericht wijzigingen m.b.t. het lijstje.

Jeanine en marijke zijn volop aan broeden, jeanine heeft morgen de punctie en marijke einde deze week.  :)

Nogmaals wil ik je sterkte wensen en pff hoop zo dat het niks was maar ik kan begrijpen dat je anders denkt.

Dikke kus en knuffel voor jou

@pitbull_lady morgen is het zover he ?? :D

Laat je het ons weten ??  Alvast heel veel succes.

X

Hey dames.. Nee ik blijf vloeien en sinds gister middag ook rood :( dit ziet echt uit als een menstruatie.

Mag donderdag bloed gaan prikken, maar ben der bang voor. Heb nog geen krampen, maar dat kan nog komen. Had de vorige keer ook eerst paar dagen bloedverlies voordat krampen erbij kwamen..

Weet dat t nog zou kunnen, sommige vloeien de eerste weken vd zwangerschap. Maar ziet er niet goed uit zo, en wil mezelf niet weer zo voor de gek houden zoals de vorige keer.

We hebben ook besloten om hierna ff paar maanden pauze in te lassen en niet meteen door naar de laatste poging

Lievie, thanx meis :)

ik zal t even aanpassen, volgens mij kan ik dat alleen doen..

Pitbull_lady, heel veel succes morgen!!!

En de rest vd dames ook..

Ha meiden,

Ik ben er even uit geweest, maar nu sinds een paar dagen toch weer aan het meelezen op het forum. Toch fijn om met elkaar te wachten.

Vandaag had ik een derde echo en komende woensdag is onze punctie. Ik vind het spannend. De vorige keer zag het er allemaal goed uit, maar was het uiteindelijk toch voor niets. :( Hopelijk gaat het deze keer beter.

@Lizzy Wat klote dat je bloedt! Zo frustrerend dit!!

Sowieso voor alle meiden hier : laat het geluk maar eens onze kant opkomen!!!

x Marijke

Lizzy meid, ik vind het echt super klote voor je, had o gehoopt met zijn 3en zwanger te mogen zijn.

Voor mij is het na bijna 10 jaar vandaag de dag, dat ik voor het eerst op de test datum zelf ZWANGER :baby1: heb mogen zien staan.

Ik ben echt zo blij, misselijk en beroerd, maar dat mag de pret niet drukken. :sm40:

Mijn test was overduidelijk ik ben nu 4 weken ZWANGER. :baby1:

18 februari mag ik voor de eerste echo, duimen dat het dan ook goed is.

Ik was echt zo bang. Maar als alles goed gaat, dan hebben we dit jaar gezinsuitbreiding!

Kan niet wachten!

Lievie, nu jij nog, ik heb nog steeds een goed gevoel meid!

Heel veel liefs van een hele blije Pitbull_lady :love2:

Wat een geweldig nieuw pitbull lady

Ondanks de misselijkheid geniet er van

Liefs marcella

WAUW...... ;D ;D ;D eindelijk goed nieuws weer, gefeliciteerd pitbull_lady op na de echo............. spannend zeg.

Echt je verdient het meis, op naar een mooie 9 maanden en weet dat je je strest en bang maakt maar please probeer ook beetje ondanks dat te genieten hoor. Ook al mag het wel van korte duur zijn dan heb je genoten van moment dat je zwanger was/bent. Ik denk trouwens wel dat dit een rake is hoor  :D :D ;) Proficiat :love2:

Met mij gaat redelijk wel steeds meer kramp en dat baart me grote zorgen, zo zijn er meerdere geëindigd. Kramp en daarna bloed. Dus nog ff afwachten nog iets minder als een week dan mag ik bloed prikken. En ergens hoop ik als het dan mis is laat het me dan maar zo snel mogelijk weten. Wat zo apart ook is dat ik bij andere zwangerschappen zwaar misselijk was en tot overgeven aan toe en nu nergens last van. JA kramp.  Voor mij nog ff doorbijten, voor lizzy denk nog steeds aan je hoor, en voor pitbull_lady gefeliciteerd, rustig aan.

X

Thanks Marcella, de misselijkheid neem ik op de koop toe hoor :D

Lievie, ik heb ook continu kramp, niet te druk om maken en goed je rust pakken.

Vezelrijk eten, heel belangrijk ;)

Ik merk namelijk dat dat zo erg scheelt met ontlasting.

Succes nog even meid!

Guest tanja1969

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa pitbulletje EINDELIJK goed nieuws en nu op naar de 1e echo

met een prachtig kloppend hartje :love2:

en vasthouden dat ukkepukkie!!!

liefs Tanja

Ooohh Pitbull_lady dat meen je niet!!! Wat n super goed nieuws! Het is jullie ook echt van harte gegund :)

Nou houd je goed rustig en geniet ervan! Ik ga meteen t schema aanpassen hihi

Lievie nu jij nog! Broed maar goed en doe rustig aan..

He meiden!!

Ik heb heel veel gemist. zoals ik een tijd terug had geschreven ik moest even pas op de plaats..

De miskraam van tweeling nu alweer twee jaar terug heeft toch veel meer indruk gemaakt dan ik dacht...Dan zie ik de test weer van moeders voor moeders hier en dan denk ik ik had nu twee kindjes hier kunnen hebben... :'(

Maar goed even een tijdje rust en nu weer met volle moed er tegen aan...3 cryos nog over van ivf nr 2. En morgen als het ontdooien goed gaat terugplaatsing! :love2:

Pittbull lady Yesss eindelijk meid na het lange wachten en alle malle molens!! GEFELICITEERD! probeer er van te genieten!

Lievie spannend hoor mijn duimen draaien!!!

Iedereen heel veel succes!! IK moet even beetje inlezen hoor voor degenen die ik vergeet...

Liefs han

@Tanja, thnx meid, ja echt heel bijzonder...na 9.5jaar begon ik toch het vertrouwen wat te verliezen moet ik heel eerlijk zeggen. Ik was deze keer ook doodsbang...maar binnen 20seconden gaf de test al positief aan :D

@Lizzy, thnx meid, ik hoop dat je snel een nieuwe start mag maken om mij gezelschap te komen houden. Het is je ook zo gegund meid!

@Han, thnx meid!

@Marcella, thnx ben echt heel blij!

Op naar nog heel veel positieve testen!

Pitbull lady  gefeliciteerd echt leuk zeg

Lievie heel veel succes en hopelijk heb jij binnenkort ook goed nieuws

Lieve Pitbull lady,

Na al die jaren vol vervelende onderzoeken, teleurstellingen, tranen en heel veel verdriet heb je eindelijk een positieve test in je handen! Meid je bent echt een bikkel dat je nooit hebt opgegeven!

Zo zie je maar weer....wie de moed niet opgeeft!

Van harte gefeliciteerd en geniet!!!

Liefs Cindy

Gaan we zeer zeker doen. Al kunnen we het amper bevatten.

9.5 jaar dat er dit nog mee mogen maken. We zijn flabber guested.

Liefs van mij

Jajajajajajajajaaaaaaaa!!!! Pitbull, wat een onwijs mooi bericht, ik ben echt zo blij voor jullie. Sterker nog: stiekem heb ik een traan in mijn ooghoek omdat het nu toch eindelijk gelukt is!

Dan is overgeven opeens niet meer erg natuurlijk!

Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!

Liefs Ditte