Jump to content
Sign in to follow this  
Lizzy

Broedkipjes en wachtbankje januari/februari

Recommended Posts

Vandaag de vijfde echo gehad en bloed laten prikken en goed nieuws: maandag om 10.30 de punctie. En vanavond om 22.30 m'n laatste prikken! Ben zo blij, benieuwd hoe ik erover denk na de punctie.

Xx

Hoi,

@marijke en @han: balen dat het niet gelukt is! Die berichten hadden we natuurlijk niet willen horen. Sterkte met verwerken!

@maria: yes! Een tp! Ik hoop op veel embryo's en cryo's! En alvast veel succes met de wachtweken!

@daphne: eindelijk zicht op de punctie! Ik hoop dat het mee gaat vallen en dat er veel eitjes uitgehaald worden.

Hier zijn mijn eierstokken weer hard aan de gang. Ik ben benieuwd hoeveel er dinsdag te zien zijn...

Liefs Ditte

Wij hebben gesprek gehad in het ziekenhuis afgelopen vrijdag

N

Ik blijf op 225 zitten met puregon spuiten hoger geven ze niet zeggen ze omdat dat toch niks uitmaakt

Waarom ik maar zo weinig eitjes aanmaak weten ze ook niet

Moet nu een maand rust nemen wachten tot ik ongesteld wordt dan beginnen met de pil en daarna weer beginnen mrt spuiten hopelink met beter resultaat

Jeanine,

Ik heb om nooit Veel eitjes gehad. Meestal 3 of 4 ongeacht hoeveel ik spoot. Dus ik ben benieuwd of je een volgende keer meer zult hebben. Hoop het van harte voor je.

Liefs pitbull_Lady :love2:

Hoi lieve meiden!

Sorry dat ik even niks van me heb laten horen. Maar ben paar dagen goed van slag geweest. Ben nog steeds heel erg moe van de inspanning en moet het allemaal even verwerken.

Afgelopen vrijdag de punctie gehad en pfffff wat viel dat tegen!

Rechter eierstok ging goed. Was zenuwachtig maar was te doen. Linker kon ze niet goed bij en de arts begon achter elkaar door te prikken om er goed door te komen en daardoor raakte ik helemaal in paniek!

Ik moest even bijkomen en ze wou er eigenlijk mee stoppen maar we hebben door gezet om de laatste te pakken te krijgen. Nog 1x goed prikken!

Nu had ze er 4 weggehaald. Helaas waren er maar 2 eitjes gevonden. Vanmiddag telefoon gehad en er was 1 embryo.

Deze wordt morgen teruggeplaatst.

@han87: Oh ik had nog zo gehoopt dat het te vroeg was!! Sterkte!!!

BROEDKIPJES

* Daphne

* Maria

* Cindy

* Ditte: begint in week 7 weer met de volgende ronde

* Christel: begint in maart met injecties

WACHTBANKJE

HELAAS! 

* Marijke

* Han87

* Marcella

* Lizzy

* Lievie: 17-2-2014 evaluatiegesprek

* Jeanine

ZWANGER! 

* Pitbull-lady

Overzicht! Als er iets veranderen moet dan hoor ik het wel. Maria inmiddels terugplaatsing gehad?

Hoi meiden,

Vandaag de terugplaatsing, alles super gegaan. Vond het wel lastig dat je met een volle blaas een terugplaatsing krijgt en die van mij zat erg vol, ik hield het bijna niet meer  ;)

Vd 12 eicellen waren er 11 goeie embryo's. Ze moesten zelfs zoeken om de beste eruit te pikken, omdat ze allemaal goed waren, ongelofelijk, we konden het niet geloven. Degene die terug is geplaatst was 8cellig. Ze konden nog niet zeggen hoeveel cryo's dat weten ze morgen en we krijgen een brief thuis daarover. Ben benieuwd maar we duimen dat het nu lukt. We zijn erg opgelucht.

Nu gaat het wachten beginnen. Waarschijnlijk vrijdag 28 feb bloedtest, horen we nog.

@daphne succes morgen met de punctie. Rustig blijven is het beste. Het viel mij mee.

@ditte ben benieuwd naar je 1e meting.

@jeanine wel balen een rustmaand, maar wel verstandiger

@ pitbull hoe gaat het met je? wanneer je 1e echo?

@cinthia wat balen dat de punctie tegenviel. Gelukkig 1 embryo. Je heb ter maar 1 nodig

@maria zooo dat is goed nieuws zeg. hopen dat het gaat lukken!!

@cinthia wat een ontzettend nare ervaring. En inderdaad je hebt er maar 1 nodig dus fingers crossed!!

@ ditte spannend is dat hè. Ik ben ook zo benieuwd wat daar binnen allemaal gaande is.

Ik heb morgen mijn eerste meting en hoop dat ik door kan. begin hem een beetje te knijpen of alles Door kan gaan. morgen nog maar eens goed navragen of de punctie datum nog te beïnvloeden valt zodat ik vrijdag mijn examen kan doen.

gisteren de eerste cetrotide gezet,  wat een @/$÷=^ spuit is dat zeg!! hele beurse plek en kan mijn broek nu niet aan want ik heb geprikt op de plek waar mijn broekband zit.  vandaag maar wat lager geprikt maar blijft gevoelig. De jeuk en roodheid valt gelukkig mee.

Ik houd jullie op de hoogte. ennuh.... Mag ik ook bij de broedkipjes?? ::)

Lieve meiden.

Wat is er weer een hoop gebeurt!!

Ook heel veel nieuwe meiden hier . Helaas lees ik meer slecht dan goed goed nieuws.......

Tja de grote waarom vraag.... helaas is hier gewoon geen antwoord op ik heb het mezelf ook zo vaak afgevraagt dus snap zo goed wat jullie bedoelen. Alle onderzoeken die goed zijn steeds toch een tp....maar waarom dan niet zwanger!!!!

Lieve meiden ik wauw dat ik jullie daar een antwoord op kon geven maar helaas....

Het enige wat ik kan zeggen is geef niet op!!!!

Bij mij is het pas de 5de ivfpoging gelukt..... Had er echt een hard hoofd in dat het nooit meer zou lukken en toen....wauw een positieve test!!!!

Voor iedereen die volop bezig is super veel succes!!!

Voor de rest heel veel sterkte      NEVER LOSE HOPE!!!!!

Liefs xxx Esther

Woehoe!! Kom net uit het ziekenhuis en de eerst volgende controle is pas aanstaande donderdag!! Aangezien je 36 uur van de voren de pregnyl moet spuiten kan op zijn vroegst pas zaterdag de punctie gepland worden. Laat dat examen maar komen!!

Alles was lekker rustig en had er nu 7. ze waren 11mm, 11,5mm, 10,5mm, 15mm,15,5mm, 14mm, 13mm. Dus we zijn lekker op weg. Hopen dat ze goed gaan groeien en dat er nog meer bij gaan komen zodat ik donderdag hopelijk een heel elftal kan zien ;)..

Na de tegenslagen van de afgelopen tijd, nu eindelijk een lichtpuntje..

Liefs Mamalou

Wat fijn Mamalou, heerlijk dat je je examen gewoon kunt gaan doen.

Maria, wat fijn dat je een mooie tp hebt gehad en nog 10 mooie cryo's met een beetje mazzel..;)

Cinthia, meid ik hoop dat je na deze rot ervaring qua punctie een mooi kindje in je buik mag laten groeien. Heel veel succes.

Voor iedereen weer veel succes, sterkte met de ww.

Lievie, veel succes met de bespreking vandaag meid :)

Morgen moet ik voor de echo....oeh wat ben ik mega bang...ik heb het van me af geschreven in uitgerekend in september/oktober.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Joepie mamalou, dat heeft je lijf goed gepland! Lekker je examen inkoppen vrijdag.

Vandaag was mijn punctie. Gelukkig was ik niet heel zenuwachtig. En het is me zo mee gevallen. Haast geen pijn, ontzettende leuke dames die me hielpen en mijn man en beste vriendin erbij voor een vrolijke noot. Had al 4 weken geen koffie op omdat ik ergens had gelezen dat cafeïne de vruchtbaarheid beïnvloed maar toen ik klaar was maakte dat niet meer uit dus ik heb me toch een lekker bakkie gehad. Volgens mijn man was het verschrikkelijke automatenkoffie maar ik heb nooit eerder zoiets lekkers gehad haha. En goed nieuws, ze hebben 13 eitjes weggehaald dus hopelijk zit er wat bruikbaars bij.

Xx

Hoi meiden,

Nou eindelijk kan ik een keer vertellen dat iets goed is gegaan!

We hebben een hele fijne terugplaatsing gehad  :)

Ze namen echt de tijd om alles goed te laten zien en we hebben een foto meegekregen van de embryo en een foto van de terugplaatsing!!! Zo mooi om te zien!!

Nu maar hopen dat dit wondertje lekker blijft zitten! Vond het zo'n rot idee dat er iets van ons samen buiten mijn lichaam is maar nu is het weer lekker waar het hoort te zitten!!

@ mamalou: Je staat erbij! Succes met die vervelende prikken!

@ Esther: hoe gaat het met jou? Liefs

Liefs Cindy

BROEDKIPJES

* Mamalou

* Daphne

* Ditte: begint in week 7 weer met de volgende ronde

* Christel: begint in maart met injecties

WACHTBANKJE

* Maria

* Cindy: 04-03-2014 testdatum

HELAAS! 

* Marijke

* Han87

* Marcella

* Lizzy

* Lievie: 17-2-2014 evaluatiegesprek

* Jeanine

ZWANGER! 

* Pitbull-lady

Hoi,

Even een aanvulling op het schema: ik ben nl vanaf donderdag aan t spuiten en heb morgen de 1e echo. Gebruik nu 150 menopur en 150 Gonal, en dan nog 2x neusspray (Sinerella?)

Sinds gisteren heb ik behoorlijk last van mijn buik. Zelfs zo erg dat ik vannacht niet op mijn linkerzij kon liggen, heb uiteindelijk maar een paar uur geslapen. De hele nacht alleen maar gedacht: "Ik heb vast overstimulatie" en alle bijbehorende idiote muizenissen. Toen ik vanmorgen wakker werd had ik weer nergens last van, dus toch maar gewoon aan het werk gegaan.

Normaal gesproken heb ik nooit zo vroeg in het 'broedseizoen' klachten, dus ik hoop zo vreselijk dat er dit keer veel eitjes zijn en dat er een aantal mooie embryo's ontstaan en dat we dan ook eens cryo's overhouden!!!

Liefs, Ditte

Hey meiden!

Sorry dat ik niet echt actief mee doe, maar daar hebben de meeste last van geloof ik als je op het helaas bankje zit.

Ik ga me eerst laten onderzoeken, omdat bij mij toch wel een hele medische gescheidenis aan vast zit, en nu 3 vroege mk's achter elkaar niet meer onder "dikke pech" valt. En een doodgeboorte met 30wkn jaren geleden daarbij opgeteld..

Heb verschrillende afspraken nu staan bij verschillende doktoren (deze maand, maart en in april, en daaruit waarschijnlijk nog wel meer die volgen) die mijn reuma, hyperhomocysteinemie en chromosomen gaan onderzoeken. Dus het zal nog wel een paar maanden duren voordat we verder gaan aan poging 3!

Maar nu kan ik wel weer wat medicatie pakken en dat is ook wel lekker eens wat minder pijn! En wie weet doet dat ook goed als mijn lichaam weer wat energie heeft en lukt het dan wel :)

Ondertussen lees ik zeker mee, en leef ook echt met jullie allemaal mee. Zou fijn zijn als hier eens wat meer positieve verhalen bij komen, want het helaasbankje staat wel erg vol nu!  :'(

Meiden heel veel succes en sterkte, ik denk aan jullie en duim voor jullie!

Nu zo op weg, naar of groot geluk...of....

O wat ben ik bang, in 9.5 jaar tijd zijn we nog nooit zover gekomen. Sta echt doodsangsten uit.

x

Hallo allemaal,

Net telefoontje gehad van het ziekenhuis. Er zijn 7 bevruchtte eitjes. Was gister zo opgelucht maar vond het nu toch wel weer spannend worden. Donderdag om 9.10 hebben we de terugplaatsing.

Pitbull lady: denk aan je!

Xx

Pitt bull lady mijn duimen draaien!! Denk aan je!!

Alle andere meiden succes!!

Liefs han

Hoi dames,

Had niet gisteren zoals hier vermeld stond evaluatie gesprek maar had hem vandaag. Ze had goed de tijd genomen voor ons. En heeft mij wat meer duidelijkheid verschaft. Ik heb paar vragen gesteld tenminste heel veel eigenlijk hahaha en overal antwoord op gekregen. Soms niet echt duidelijke antwoorden en soms hele heldere. Zo doen ze niet AH in het VUMC. Dat houdt dus in dat mocht ik dit wel besluiten we weer na een ander zkh moeten. Maar dit zal in pas in poging 3 zijn. Hoe het hele gesprek verliep schrijf ik even in mijn dagboek.... "mijn ivf traject" want anders wordt het een heel verhaal.....

@pitbull lady ik denk aan je.... het moet goed komen en hopelijk hoor je een goed hartje kloppen. Echt meis je verdient het zo.

@maria fijn dat alles goed is gegaan hihi.... kon ook niet anders een fijn ziekenhuis met fijne mensen.

Voor alle andere dames, sterkte met de klap en succes met broeden en wachten  ;)

X

Gisteren ook onze allereerste terugplaatsing gehad! (zoals ik gisteren al schreef om met jullie te delen)

Pfff hele last van mijn schouders af. Stond vanmorgen gelijk heel anders op.

Ik had al dagen lang mega hoofdpijn en dat was vanmorgen gelijk een heel stuk minder.

Ze zeggen dat dat door de stres kwam.

Hoop dat de dagen snel gaan.......

Liefs Cindy

@ Lievie: Sorry voor de fout in het schema maar je had laatst vermeld bij een reactie op één van de andere meiden dat het de 17e was.