Jump to content
Sign in to follow this  
Lizzy

Broedkipjes en wachtbankje januari/februari

Recommended Posts

@Lievie..ja haha gelukkig ben jij goed wakker vandaag ;)

En in Genk starten ze met alles zo vroeg, ook voor de echo's+prikken zit ik al om 7u in de wachtkamer en elke keer dus al om 5.30u op! Denk dat ik dat nog t meest slopend vind naast de wachtweken dan..

De punctie is mij de vorige keer reuze mee gevallen, dus hoop dit keer ook weer! Vervelendste vind ik t infuus inbrengen, omdat ik gewoon slecht te prikken ben..

Ben benieuwd morgen wat t wordt bij jou dan, zondag of maandag..ik leest wel weer als ik thuis ben ;)

@Pitbull_lady..thanx! Dit is de link:

http://www.freya.nl/web_bereken/zwangerschapsduur.php?smnr=21

Nou dan hoop ik dat je man snel werk heeft! Want dit geeft toch ook weer stress met zich mee he, en dat kun je nu helemaal niet gebruiken :(

@Cinthia..thanx! :) jij ook succes met de start!

Nou meiden ik ben geladen met energie voor morgen haha, positief ingesteld en een beetje gezonde kriebels!

Het voelt goed en hoop echt dat dit hem gaat worden :) en hoop natuurlijk ook op een goed resultaat

Laat wel weer wat van me horen hoe t gegaan is..

Was ik weer ff haha, vanmorgen vroeg zat ik al in zkh nu alweer thuis. Echo goed. Blaasjes de juiste grote....... bloed geprikt en word vanmiddag gebeld of de waardes ook goed zijn, zo ja zondag punctie waardes niet goed nog 1 dagje door prikken en dan maandag de punctie. Ik moet zo ook eerst werken dus ik zou vanavond even laten weten welke het is geworden.......... Spannend. Me eierstokken lagen er mooi voor, en gyn zei me word een makkie :D :D ;D Helemaal blij met dat nieuws maakt me toch ietsiepietsie minder nerveus.

@Lizzy hoe is het gegaan, hopelijk goed?

tot vanavond dames Groetjes en X

Thanx Lievie :) nou klinkt goed, hoop op n goed resultaat! Laat maar weten wat t is geworden..

Hier is alles goed gegaan! Vond alleen t resultaat tegen vallen. 6 follikels aangeprikt en (gelukkig!) ook 6 eitjes, maar waar die andere 2-4 follikels gebleven zijn?!?

Vorige keer had ik 8 follikels, 6 met eitje, 3 bevrucht en later nog ene afgevallen. Hoop op n beter resultaat met bevruchting nu!!!

Morgen om 11u belt het lab voor te vertellen bij hoeveel de bevruchting gelukt is, nog ff vol spanning afwachten dus. En dan hoor ik ook wanneer de terugplaatsing is..

Voor nu rustig aan doen, dus lekker op de bank met wat series en films!

Lizzy, toch een mooie vangst...6  eitjes...hoop dat ze ook bevrucht worden voor jou.

Lievie, thnx voor je positiviteit.

Schoonouders gaan even bijspringen, gelukkig...kunnen we toch wat leuks doen in het weekend.

Met mijn buik gaat het redelijk goed, alhoewel ik gek wordt van die pijn in mn navel en de misselijkheid.

Chinthia, thnx voor het meeduimen!

Liefs Pitbull_lady :love2:

Lieve dames,

Ik ben gebeld vanmiddag en de bloedwaardes zijn goed, ik heb A.S zondag om 09.45 uur de punctie. AAHH... nu al zenuwen. Maar me eierstokken lagen der goed voor, moet ik maar denken. En drukken aardig tegen mij zij, voor en achterkant aan voor me gevoel hahaha dus ook de eitjes zullen blij als ze bevrijd worden hahaha.

@ lizzy 6 is toch nog mooi :) Ik heb der zo wie zo maar 5 en vond dat ook erg weinig hoor alleen de dames hier hebben mij toch wel overtuigd dat tussen die 5 (hopelijk allemaal wel met eitje) maar 1 goede hoeft te zitten. Dus daar ben ik ook in gaan geloven. Ik hoop wel dat ze allemaal bevrucht worden idd. Maar ook voor mezelf a.s zondag. Top meid op naar de TP :D

@ pitbull_lady wat fijn dat je schoonouders ff bij springen, en wat vervelend dat je misselijk bent en pijn rond je navel hebt. Lastig, maar ff lekker warm kruikje tegen je buik?  Succes nog even :)

Dames volgende week hebben we dus nieuwe lijst he  ;) ;)

3 dames op het wachtbankje............. Spannend allemaal..

Groetjes en X

Lievie,

Heel veel sterkte morgen, ik denk aan je.Houd je goed meid, probeer goed te ontspannen, klinkt makkelijk maar probeer het wel des te minder hinder heb je.

Dikke knuffel Pitbull_lady :love2:

@ Lizzy: 6 is een mooie aantal? Viel de punctie mee? Heb je gisteren nog een telefoontje gekregen hoeveel er bevrucht zijn?

@ Lievie: Ben te laat om je succes te wensen! Hoe is het gegaan?

@ Pitbull lady: Hoe voel je je?

Ik heb inmiddels 2x decapeptyl gespoten. Ligt het aan mij of zijn deze kant en klare spuitjes wat gemener om te spuiten dan de injecties van IUI?

Liefs Cindy

Hallo,

Lievie alles goed verlopen vandaag??

Ik had een nieuwe topic geopend met de vraag omtrent buikpijn...

Vandaag heb ik minder hinder als eergisteren, maar mn darmen maken er nog steeds een potje van.

Ben me aan het vervelen, normaal trekken we er op uit en doen veel leuke dingen, maar ja...even door de zure appel heen we zijn niet de enige die er zo voor zitten!

Succes aan iedereen en probeer te genieten van wat je wel hebt ;)

Hallo dames,

De punctie is me meer dan mee gevallen  ;D ;D ;D Zo blij daarmee:) dat ik daar zo bang voor was pfff. Heb er de hele week slecht van geslapen, en vanmorgen was het zover. Pff echt zo blij dat het achter de rug is, en dat zo mee is gevallen. Enige mindere vind/vond ik dat van de totaal 6 ei blaasjes was der 1 al te klein en bleven er nog maar 3 over. Daar schrok ik beetje van maar dat mag me pret niet bedrukken dat het me nogmaals reuze is mee gevallen. ;D ;D Nu hopen op een goede bevruchting en dan dinsdag bellen daarvoor en woensdag zal dan TP zijn. Het hele verhaal typ ik in "mijn IVF traject.

Groetjes en X

Oh Lievie..ben ik vergeten je succes te wensen hier :( maar heb wel vaker aan je gedacht hoor! Fijn dat t allemaal is meegevallen, en nu hopen dat die 3 het goed blijven doen..

Hou je goed rustig he, ik heb 2 dgn ook echt mn rust genomen en bijna nix gedaan..beterschap! Keep us posted :)

@Cinthia, welke spoot je met IUI? Ik vind de gevoeligheid van inspuiten vloeistof ook bij de een meer dan de ander

Nou bij 4 is de bevruchting gelukt! Hoop ook dat ze t overleven, zodat er 2 terug geplaatst worden en 2 in de vriezer kunnen. Morgen om 11u bellen ze om te zeggen of de tp smiddags is of pas dinsdagmiddag.

Ja ik bekijk t zo.. Als het gewoon lukt deze keer is t allemaal goed. Maar anders is deze poging zo afgelopen weer net zoals de eerste, en dan is er alleen nog maar de derde en daarna is t gewoon klaar..vind t gewoon n akelige gedachte

Sta er dit keer ook heel anders in dan de vorige keer..

Hoi Lizzy,

Wat goed! Jullie gaan gewoon voor deze poging en we duimen allemaal heel hard voor je! Positief blijven en nog niet aan poging 3 denken! Knuffel

Bij IUI spoot ik Puregon. Heb gisteren trouwens iets meer opzij gespoten en dat ging iets beter. Zodra ik meer onder mijn navel spuit is het echt gevoelig.

Liefs

@Cinthia, ik had bij de vorige poging daar ook niet echt last van en toen spoot ik ook Puregon. Dus daar zal t idd wel aan  liggen ;)

@Lievie, hoe voel je je? Nog last van de punctie?

Vandaag de tp gehad, alles goed gegaan..alleen was er niks meer over, de andere 2 hebben t niet gered dus niks in de vriezer  :'( en daar was ik ook bang voor, als dit niet lukt meteen verder aan de laatste poging pff..viel ff tegen en voelde me erg teleurgesteld.  Maar voor nu wil ik me vol goede moed op deze twee richten! En als dit gewoon lukt, boeit t allemaal niet meer! Donderdag de 30e mag ik smorgens bloedprikken en smiddags bellen voor de uitslag, eigenlijk zou t pas 31e zijn maar aangezien mn vriend dan in t buitenland zit mocht t een dag eerder :D nou hopelijk vliegen de dagen vanaf nu om!

@ lizzy Ja vandaag toch wel beetje last vooral links daar ging het ook wat stroever dus ja kan de link wel liggen in ieder geval. Wat mooi dat je TP heb gehad nu dus ook afwachten maar....... Ik mag morgenochtend bellen of er bevruchting plaatst heeft gevonden. Begin hem nu wel te knijpen hoor pfff wat als niet zo is, gewoon weg gegooide kans...... (in mijn ogen) Kan me dus best wel voorstellen dat jij ook flink teleurgesteld was, en of nog bent. Maar wat je al zegt probeer wel vol goede moed in deze te stappen..... Mag ik vragen waarom je er 2 terug geplaatst krijgt? Hier in NL mag er nog maar 1 terug geplaatst worden. HMMZ ik mag als ik TP heb gehad maandag de 3 feb bloedprikken in ochtend en s'middags bellen voor uitslag, zitten echt dicht achter elkaar LEUK ;D....

Doe rustig aan, en hopen dat de dagen beetje snel gaan idd probeer te genieten van dingen en ga erop uit ?

P.s. het geeft niet hoor, weet dat je zelf ook met je hoofd vol zit, en dat is geheel begrijpelijk dat je me dan vergeet :P ;)

@esther33 dank je wel en we hopen dat allemaal idd  :D :D

@pitbull_lady vervelend he, dat je ff moeilijk zit maar rustig aan en neem je rust en vervelen hihi wat moet ik daar nou op verzinnen........... Nog ff doorbijten meis.

zelf ben ik een beetje benauwd aan worden, wat vertellen ze morgenochtend hopelijk in ieder geval 1 bevrucht please en als ik TP heb gehad, heb nu al 3x miskraam gehad, eentje trouwens niet verteld hier  :-[ maar ben als de dood dat ik weer een mk krijg......... pfff jeetje zeg wat is dit zwaar allemaal gadsie .... moest het ff kwijt.

X

Ja Lievie, houd je nog maar rustig dan. Ik heb meestal de dag zelf en de dag erna last en dan is t ver over. Dan voel je zo af en toe nog wel eens wat maar niet meer constant.

Ik ken je gevoel, heb zelf jaren geleden een doodgeboorte gehad met 30wkn en vorig jaar een vroegtijdige miskraam. Die angst zul je denk ik toch houden gedurende de zwangerschap..en gewoon hopen op t beste!

En ja t was teleurstelling na teleurstelling, ging met de gedachte 8-10 follikels dat werden er maar 6, en dan 4 bevrucht en uiteindelijk maar 2 goed en 1 terugplaatsing en dat is dan poging 2! Maar kan t daarna ook redelijk goed van me afzetten en me hier op focussen en positief instellen :)

Vanaf de 2e poging mogen er twee, heb bij de 1e poging ook maar ene terug geplaatst gekregen. Dat is in NL ook toch?

Laat je wat weten hoe de bevruchting gegaan is, duim heel hard voor je en hoop op goed nieuws!

En hoe gaat t wachten Pittbull_lady, hou je t nog vol? Ik heb vannacht uren wakker gelegen van t piekeren, en t is pas dag 1 na tp. Dus wil niet weten hoe jij slaapt! Wanneer mocht jij nu precies testen?

Zal ik daarna ff t schema weer aanpassen ;)

Ik mag de 28ste testen Lizzy, morgen is de eerste week voorbij.

Daarna nog een hele week wachten in spanning lollz.

Ik slaap wel aardig goed eigenlijk, moet alleen elke nacht eruit om te plassen.

Heb zomaar ineens een vreemd iets waar ik steeds trek in heb haha

Heb ik de vorige keren ook wel gehad, maar deze is ronduit ba normaal gesproken lollz.

Het volhouden gaat redelijk, ik verveel me nog steeds en heb moeite met bepaalde dingen.

Wat ik vooral heel zwaar vind, is dat we nu op de helft van het inkomen zitten wat we normaal hebben.

Ik heb nu maar net genoeg voor alle rekeningen en eigenlijk voor dat al te weinig...daarnaast moeten we ook nog tanken en eten, helaas heb ik daar geen geld voor....dus fingers crossed dat manlief snel weer aan de bak kan en mag.

Rusten doe ik veel, dat zorgt ervoor dat ik minder spanning opbouw. Verder ging het gisteren ineens niet zo goed met mijn suikerwaardes...erg laag en toen ik ging eten ipv dat het omhoog ging, ging het omlaag...dus ik schrok me rot...ben blij als ik donderdag dit met mijn diabetesverpleegkundige kan bespreken, want dit maakt mij mega onzeker.

Net even bakkie gedaan, bij het neefje en zijn vriendin van mijn man...die wonen hier in de plaats, dus das makkelijk.

Even wat anders.

Nu zo even hobbyen, oftewel koken.

Was een lekkere rollade in de aanbieding, daar genieten we nu dubbel en dwars van...klinkt zo tom maar het is nu wel zo.

Lizzy, ik hoop  zo dat deze poging jullie brengt waar jullie ook al zolang naar verlangen, ik duim heel hard voor jullie meid.

Lievie, ik ben zo benieuwd hoe het nu met je is meid, je bent zo'n mega lieve meid. Alleen al het feit wat je mij steeds zegt zorgt ervoor dat ik een lach op me gezicht krijg.

Ik hoop dat deze maand ons allen brengt waar we zo naar verlangen.

Lieve meiden tot schrijfs,

Hallo lieve dames,

Ben ik te enthousiast als ik gewoon super mega blij ben dat onze beeb vanmiddag terug geplaatst word ???

Het is nu toch alleen nog kwestie van lekker innestelen en blijven zitten?

Ja ik weet dat ergens ook wel dat er nog van alles mis kan gaan, daar ben ik zeker van bewust maar jeetje ik ben zo mega blij alleen al dat er bevruchting heeft plaats gevonden........... Dat deden ze bijna niet gewoon in een normale situatie en nu doen de dokters het en BOEM raak..... Zo happy....... vanmiddag om 1345 uur word onze beeb in mijn warme buikje terug gezet en kan niet wachten tot 3 feb. pfff.

Pitbull_lady.... dank je wel voor de lieve woorden. Hopelijk worden de waardes van je suikergehalte ook snel weer redelijk op peil. Ik vind trouwens leuk dat ik een lach op je gezicht maak, dat is de bedoeling en haha word beetje cliché maar als ik moet komen doe ik dat, werk zelf maar 24 uur dus heb alle tijd van de wereld  :P

@ lizzy ja ik zit in VUMC( Amsterdam) zal het eens vragen hoe dat zit met een 2e en of 3e poging en tp daarvan. En wat goed dat je het zo goed mogelijk van je af probeert te zetten. echt knap.

Wat ik trouwens apart vind om te lezen, dat pitbull lady, jij en ik alle 3 verschillende wachtweken hebben.

Als ik het goed heb gelezen, is pitbull lady 14 jan.tp en 28 test, dat is precies 14 dagen( 2 weken) lizzy 20 jan tp en 30  testen eigenlijk 31 maar ivm..... dat is wel geteld 10 dagen en anders 11. En ik 22 jan tp en 3 feb testen. dat zijn 12 dagen. hmm apart he.

Sterkte en veel geluk dames ik ga me rustig aan klaar stomen voor vanmiddag.

X

Succes vnmddg Lievie!!! Wat n positieviteit, goedzo! Nu vergeet ik je niet :P hihi

Reageer straks ff uitgebreid, zit nu in de wachtkamer bij de tandarts

@Pitbull_lady ik hoop idd dat je man snel werk vind, want dit is toch niks he. Maar idd snap wel dat je nu meer kunt genieten vd kleine dingen :( wat een gedoe zeg met ook nog de suiker erbij.. Na regen komt zonneschijn? Laten we daar maar op hopen!

Heb je zelf een gevoel erbij nu? Of merk je echt al zwangerschapskwaaltjes?

@Lievie..denk dat dat normaal is. Ik was te positief de eerste poging en erg naïef denk ik. Zelfs toen ik voor t testen al begon met bloeden dacht ik nog "jaaa maar kan nog steeds" en toen de hcg waarde 6 was dacht ik nog steeds "klein kansje,maar kan nog steeds" haha..dus dit keer wilde ik me gewoon positief focussen maar niet te hoopvol/vol verwachting erin gaan. Denk dat je t toch moet doen zoals je je erbij voelt, en positieviteit is goed ;) als je ook maar weet dat t ook mis kan gaan

En volgens mij ligt dat aan je ziektekostenverzekering hoeveel er teruggeplaatst mag worden?!? Weet niet zeker..

Idd apart ja, elk ziekenhuis is anders natuurlijk. Misschien Pitbull_lady zo lang omdat zij zelf urinetest doet en wij bloedtest? Ik roep maar wat..

Weet in ieder geval dat als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden, het al een heel goed teken is :)

Heb t schema aangepast en bij eerste bericht op pagina 1 gezet!

Ik ben nu een ruime week verder...heb echt nog nooit zulke pijnlijke borsten gehad...maar na bijna 10 jaar weet ik niks meer zeker...voel me inwendig echt rot...de spanning is om te snijden en echt veel zin in wat dan ook heb ik niet...wel merk ik dat ik 's avonds erg blij ben dat mijn broek los en uit kan en mag...

Lievie, je hebt je beebje terug nu als het goed is???

Nou dat zal vast zijn meegevallen?

Nu gaan we in elk geval nog samen even een weekje duimen draaien meid.

Ps ik doe ook altijd een bloedtest maar meestal erna, al doet mijn h.a. altijd mega moeilijk...helaas.

Je bent trouwens van harte welkom hoor ;)

Meiden veel succes weer, liefs van mij  :love2:

Guest tanja1969

hey meiden,

gaat hier erg spannend worden, mijn duimen draaien voor jullie op mooie positieve testen!!

over de testen, dit verschilt enorm qua ziekenhuis hebben wij gemerkt.

in ons ziekenhuis (in Antwerpen)  moest ik op dag 8 en dag 12 na de tp komen voor bloedtesten, op dag 8

kunnen ze al zien of je hcg al stijgt, maar dit zeggen ze niet, op dag 12 is DE test.

wij zelf testen altijd op dag 11 na de tp, 3x was onze (urine)test positief en de bloedtest ook.

maar toen we nog in Rotterdam liepen mochten we pas zelf op dag 18 na de punctie testen

maar de meeste ziekenhuizen houden dag 14 na de tp aan, denk voor meer zekerheid

maar meiden houd ze lekker warm en op naar de positieve uitslagen!!!

liefs Tanja

Ja gespannen/gevoelige borsten heb ik ook! Maar eigenlijk al vanaf de laatste dagen Menopur spuiten en nu is dat ook weer n bijwerking van de Utrogestan, dus tjah :S

En vandaag te veel gedaan en toen kreeg ik een pijnlijk drukkend gevoel in de onderbuik en onderrug. Maar dat zal nog wel vd punctie zijn, ik weet t niet.. pfff nog 1 week!!! Wil proberen me proberen niet te gek liggen maken haha

Dankje Tanja :)

Wat n verschil he, vooral die van 18 dagen lijken me slopend!

Lievie??? Hoe is t, alles goed? Ben benieuwd naar je terugplaatsing verhaal ;)

@ lizzy, ik heb in topic IVF "mijn ivf traject " me hele verhaal geschreven. Omdat ik eigenlijk dacht dat het hier te lang voor was. Maar ik heb TP gehad, dit kende ik ik natuurlijk al wel beetje van de IUI alleen nu is het bevrucht terug geplaatst. Wat ik iets minder vond dat ze in eerste instantie zei, ze zijn alle 3 bevrucht en dacht YES. maar al vlug erna kwam het nieuws dat deze niet goed genoeg waren voor de bevriezing. Echt een beetje een schok. Dus ja dan is poging 1 opeens wel heel snel voorbij. Beetje wat jij had dat gevoel. Maar goed, positief blijven. En anders op naar poging 2. Wel heb ik mezelf voor genomen, 2 maanden rust er tussen te nemen om mezelf en me lichaam weer ff op orde te brengen. Want ondanks dat je er rekening mee houdt is het best heftig als niet gelukt is.

Misschien stiekem ook om het beetje te rekken, hahahaha.

Hoe is het met jou ? Ik heb vandaag wel beetje krampjes. Maar ja. zal vast goed komen ::)

Goh zeg, was het zo dat ik gisteren na mijn pap misselijk werd, wordt ik nu ook al misselijk bij mijn eerste kop thee, en hoe...pfff ik heb zo'n hekel aan misselijk zijn...haat overgeven.

Hoop dat het een goed teken is, anders vrees ik dat ik ziek ga worden ofzwo...

Hoe is het met de andere dames?