Jump to content
Sign in to follow this  
Lizzy

Broedkipjes en wachtbankje januari/februari

Recommended Posts

Hi pitbull.

Wooow! Je bent zwanger!!! :baby5:

Van harte gefeliciteerd!!! :feest3:

Veel succes de komende tijd en ik duim voor je dat alles goed gaat!

Conny

Hallo meiden

Vandaag cryo terug geplaatst gekregen 7 cellig. 24-2- testen... :-X

Liefs han

Hallo

@pitbull lady wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd.

Ik kende deze topic niet.wees lievie mij op.

Ik zit in 1e ivf ronde.nu cyclusdag 4 en al 2 dgn gonalf en al 2 wkn decapteptyl. Woensdag 1e follikelmeting.

Allemaal heel veel succes.

GroetjesMaria

Goede avond,

@ han87 Welkom op het wachtbankje bij mij inmiddels ons trouwens. Spannend weer en mooi 7 cellig.

@ lizzy wil jij de lijst aanpassen word een flinke lijst hahaha.

Han87 zit vanaf vandaag op het wachtbankje, nou las ik dat ik maria ook aan broeden is? en marijke en jeanine hebben de punctie gehad maar dat stond er volgens mij wel al he?

Ik ben beetje war hoofd de laatste dagen zo vergeet ik dus soms succes te wensen :S ik ben mega zenuwachtig en pff word gek van het wachten lady's. Eerste week ging nog wel die is nu voorbij maar nu nog tot maandag en heb het gevoel dat opeens de dagen gestopt zijn met doorlopen. JEETJE PFFFF Help dames hoe kom ik de laatste 5 dagen door. Waar ik ook zo ontzettend moe van word, die krampen, pfffff vorige keren bij beide mk's had ik ook continu kramp en op de dag van de mk heel heftige krampen, nu ben ik zo bang dat ik bijv morgen of straks weer die heftige kramp krijg........ owe word zo moe van mezelf de zelfverzekerdheid die ik op begin had en positiviteit begint nu de andere kant te worden, angst, bang en negatief. Ik probeer dan ook te denken elke ochtend dat ik wakker word dat er weer een dag voorbij is zonder bloedingen. En daar ben ik dan dankbaar voor. Maar zoals je wel merkt ben ik wel gestrest erom zeg............. Hopelijk is het snel maandag en weten we meer. Tot die tijd hoop ik niet te gaan bloeden wou dat ik kon slapen tot die tijd.............. X

Han wat goed 7 cellig al, das een doorzettertje! Duim voor je meid!

Maria, spannend zeg...hoop dat je al mooie groeiende eitjes hebt meid.

Lievie, nog even doorzetten meid, komt echt goed...die dagen zijn al met al zomaar om.

Ik heb nog steeds kramp dus laat je er niet door ontmoedigen meid.

Momenteel is het redelijk rustig aan deze kant, alhoewel ik heel veel hinder ervaar mbt mijn diabetes.

Zo juist mijn eerste spuit gezet om bij te gaan spuiten, ik voelde me ronduit kut!

Met een kwartiertje mijn diabetesverpleegkundige weer bellen, zij had al 2x gebeld en mijn zieke stiefzoon doorgegeven wat ze mij wilde vertellen...kind is zowat grijs met geel dus heeft echt niks in zich opgenomen...best zielig want hij voelde zich nog schuldig ook :(

Verder veel moe, en misselijk, maar ook veel krampen en de ene dag is me ontlasting beter als de andere....

Liefs Pitbull_lady :love2:

Nou dames vandaag gaan bloedprikken, ook nog een urinetest gedaan bij de ivf-consulent en die was negatief.

En vanmiddag gebeld en toen t volgende.. ik heb een hcg waarde! Was wel erg laag, 14. En dat kon 2 dingen betekenen: of in t begin heeft t iets gedaan maar is nu met t vloeien mee gekomen en dit is nog een "restje" zeg maar OF t was nog erg pril..

Maandag weer terug en dan weten we meer! Als t zich heeft verdubbeld of weg is..Pffffff wat n spanning!!!

Eigenlijk hadden we de hoop al helemaal opgegeven, maar nu bestaat er dus toch nog n kansje dat we zwanger zijn :D nu maar proberen beetje terughoudend te zijn, want de kans is natuurlijk niet heel groot..

Dus nu nog langer wachten!!! Waaahh haha

Oooooooh Lizzy,

Wat een spanning meid, ik hoop voor je dat het een goed teken is.

Ik duim voor je, heel veel sterkte met wachten meid.

Dikke digi hug van mij,

Liefs Pitbull_lady :love2:

@ lizzy PFFFFF jeetje zeg, ergens heel erg leuk :D om te horen en fijn maar anderzijds dat wachten PFFF maar wie weet he, positief blijven met in je achterhoofd het negatieve........... SPANNEND.  Nou mogen we maandag gezamenlijk testen.

:D Hopelijk goed nieuws voor ons beide, dat zou wel erg leuk zijn, als we met zijn drietjes zwanger zijn vind je niet. Het liefst nog meer dames natuurlijk maar omdat wij met ze drieen achter elkaar aan zaten lijkt me het wel heel gaaf :D

maar ook in ben niet meer zo positief als dat ik was, maar bloed gelukkig nog steeds niet ( ff afkloppen ) Wel vandaag meer buikkrampen dan voorgaande dagen :-[ :-\ Dus ja dat maakt me erg onzeker.......... Heel veel succes Liz......... Ik denk aan je.

X en succes voor de andere meiden die denk ik vandaag de TP hebben ?

Ja ik vind maar spannend..heb vandaag wel krampen en steken, en de utrogestan komt alweer bruinig terug :( hoop niet dat hierna rood bloed komt zoals de afgelopen dagen. Het was net gestopt sinds gister!

PFFFF om gek van te worden zeg ik je!!! Maar ik probeer hoop te houden..heeeeeeeel erg blij als t maandag is

Ik denk dat als je nog geen bloed verliest, zal t nog goed zitten Lievie. Proberen positief te blijven!!! Heel veel succes!

Zou echt zo te gek zijn als we straks alle drie zwanger zijn :)

Voor de andere dames..heel veel succes! Hoop op veel goed nieuws!!!

Heb de lijst weer aangepast..

Lizzy wat een onzekerheid zeg..Pfff hoop maandag op een stijgende hcg meid!! Duimen draaien!!!

Lievie wat is dat wachten erg he :-X :-X Vreselijk vind ik het altijd...Maar toen ik zwanger bleek bij ivf nr 1 eerste Emmy had ik ook ontzettend krampen..Net of komt de ongie er elk moment aan en maar broek loeren haha ik was er van overtuigt dat ik niet zwanger was..Maar toch was het een dikke positieve test..(helaas geen goeie afloop) Maar die krampen kunnen ook positief zijn!! zolang er geen bloed is....

Ik zit op wachtdag 3 van cryo tp voel me goed voel niks(wat me dan ook weer onzeker maakt) maar heb niet zo een positief gevoel over de cryos heb al 10 terug geplaatst gehad tien ker negatief gestest.pfff

Voelden jullie wat na de cryo tp?? en welke med gebruiken jullie daar bij?

Liefs han

Hoi,

@Lizzy: je maakt het wel spannend zo! Ik hoop voor je dat het allemaal loos alarm is en dat je maandag gewoon (hartstikke) zwanger bent!!

Wij hebben 6 februari afspraak voor uitgangsecho; rond de 11e word ik ongesteld en dan begint het weer!

Liefs Ditte

Guest tanja1969

hey lizzy,

mijn duimen draaien voor jullie

wat je zou kunnen doen is van die kruitvat testen kopen (die van 2 voor €5 en morgen en zondag testen en kijken of de streepjes duidelijker worden, als dat het geval is dan stijgt je hcg wel, zo niet dat word het echt wachten tot maandag

wat die (bloed)test gaat aangeven

tis spannend hier, kom op meiden maandag gewoon positieve testen, word weer eens tijd dat er meerdere tegelijk op het zwangere bankje zitten

liefs tanja

Ha!

Het is onwijs spannend hier!

@Pitbull Wat ontzettend fijn voor jullie. Gefeliciteerd! Lukt het om ervan te genieten?

@Maria Hoe voel je je? Merk je wat van al die prikken?

@Lievie & @Lizzy Wat een dikke stress, zeg! Ik herken het zo, dat die wachtweken het ergst.

@Han87 Bij mijn cryo-terugplaatsingen voelde ik niets en van alles. Volgens mij gebeurde er ook veel in mijn hoofd. Bij alles wat ik voelde dacht ik : wat is dat? Goed teken? Of niet??? Succes!

Ik had afgelopen woensdag de punctie. Het viel me gelukkig mee. Ik had een fijne dokter en het morfineroesje is ook lekker. :) Het herstellen vind ik vervelender. Je houdt best lang een zeurend onderbuikgevoel. Opbrengst : 9 eicellen.

Gisteren gebeld en we mogen vandaag terugkomen voor een verse tp.  Dan beginnen hier dus ook weer die stomme wachtweken.

x Marijke

Ja ik heb me idd die KV testen gehaald, doe straks rond 18u eens testen. Merk de laatste 3 dgn dat ik in de vroege avond steeds misselijk ben, hoop n goed teken? En dan morgenvroeg nog ene..

Maar heb wel sinds gister tamelijk pijn in mijn onderbuik, bekken en vooral onderrug. En daarbij sinds gisteravond ook weer rood bloedverlies. Ik heb me gister en vandaag op de bank gelegd, omdat ik meen dat t erger wordt toen ik gister was aant poetsen. Weet niet of dat helpt? En niks doen is niet voor mij weggelegd haha, maar doe t toch maar voor de zekerheid..

Bohhh, maandag voelt nog zo ver weg he!

Lievie, hoe is t met jou? Nog geen bloedverlies?

Marijke, heel veel succes vandaag!!!

Han, ook veel succes met wachten :S

Ooohh dames ik hoop op veel goede testen voor ons allemaal! We gaan voor de babyboom he hihi

Hallo lieve dames,

Hier weer een berichtje van mij,

@han87 ik heb geen ervaring met cryo tp, zit nu in ivf 1 en helaas had ik maar 1 goede die nu dus in buik zit daarna zal ik starten met ivf 2 helaas. En je hebt ook gelijk betreft de krampen, maar tis zo lastig he, om anders te denken en ik kijk ook continu in me broek, gisteren tijdens werk ,ff rustig plekje opgezocht en hoppa broek los kijken, dan voel ik iets lopen wat dat vieze utrogestan elke keer is haha maar dan moet ik kijken. PFF... Hoe gaat ie nu bij jou ?

@ditte alsvast succes...

@marijke Heel veel succes vandaag met TP, komt vast goed....... en welkom bij ons op het wachtbankje. Hopelijk met een goede afloop. Ik ben bijna door de weken heen gelukkig maar pff kijk eigenlijk ook niet uit naar maandag, ene kant wel andere kant totaal niet. Ach ja hoort erbij... Lekker rustig aan doen vandaag. En van de punctie had ik ook een zeurend gevoel hoor, Succes meid.

@lizzy ik wil ook testen vandaag  :-\ maar denk dat ik echt wacht morgen ga ik wel urine test doen, en dan maandag bloed prikken kan ik me evt. geestelijk lichtelijk voorbereiden. Nee nog steeds geen bloedverlies maar wel die krampen nog steeds. Dus ja goed teken dat ik niet bloed, maar kan alle kanten op.

Voor nu alle dames succes en denk aan jullie allemaal.

X

Ik heb de test gedaan. En er was een heel licht streepje te zien! Pfff snap er niks meer van, dat terwijl ik blijf bloeden en pijn blijf houden..bloed is echt rood en zoveel menstrueer ik normaal niet eens. Dus een goed teken kan dat niet zijn :( maar ik probeer hoop te houden! Ik doe morgenochtend ook nog n test, kijken of die duidelijker zal zijn..

Dus ook gewoon testen Lievie! Succes, lees t morgen wel ;)

Hoi lizzy

Bizar he, ook ik heb een vervroegde test gedaan en helaas negatief, kan ik me alvast beetje voorbereiden, ik heb ook in mijn eigen stukje geschreven maar baal ontzettend dat ik het toch gedaan heb, heb nu extreem rotgevoel.  :'( :'( :'( :'(

Maar heel apart hoor bij jou...... Je hoort ook wel dat vrouwen eerste drie maanden gewoon menstrueren he het kan nog alle kanten meis. TOI TOI TOI

x

@ Lizzy: Meid, vervelend deze onzekerheid! heel veel sterkte. Hoop dat je maandag goed nieuws te horen krijgt!

@ Han87: sterkte in de wachtweken!

Bij mij is afgelopen donderdag de cyste verwijderd uit mijn eierstok. Was pijnlijk maar gelukkig snel voorbij.

Kan me vast voorbereiden op de punctie want die gaat precies hetzelfde vertelde de arts alleen krijg je dan wel een soort van verdoving! Op dit moment zag ze 4 eiblaasjes zitten. Hoop dat er nog wat verstopt zaten!

Ik mocht s'avonds gelijk met Gonal-F beginnen.

Eind volgende week weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.

Liefs Cindy

BROEDKIPJES

* Maria

* Cindy

WACHTBANKJE

* Lizzy: 03-02-2014 opnieuw testen

* Han87: 24-02-2014 testen

* Lievie

HELAAS!   :sm45:

ZWANGER!  :baby1:

* Pitbull-lady

OM EEN BEETJE EEN OVERZICHT TE KRIJGEN HEB IK EVEN SNEL EEN SCHEMA GEMAAKT. MOCHT IK IEMAND VERGETEN ZIJN HOOR IK HET WEL EN ZET IK JE ERBIJ.

LIEFS CINDY