Jump to content
Sign in to follow this  
Lizzy

Broedkipjes en wachtbankje januari/februari

Recommended Posts

Hallo meiden.

Cinthia ik zie nu dat mijn datum verkeerd in de lijst staat ik mag 12-2 testen!!

Hier ik voel me wel oke. de spanning begint nu weer te stijgen hoor pfff.. verder niet veel last ergens van af en toe een zeurende buik pijn en iets pijnlijke borstn

En Marijke wat fijn!! Hoe voel jij je verder?

liefs han

Ha Han!

Ik voel me eigenlijk prima. Borsten iets gevoeliger en inderdaad ook af en toe een steekje in mijn onderbuik, maar volgens mij hangt dat ook een beetje samen met die utrogestan.

DUIMEN!!!!!!

x

Dames spannend nog een weekje ongeveer hopelijk zitten er positieve testen bij :D:D

Ik denk aan jullie toi toi toi nog ff doorbijten he  :-X

Gevoelige borsten is idd ook n bijwerking van de utrogestan, maar na n week ging dat bij mij over. Dus als t aan blijft houden misschien een goed teken!

Succes dames met geduld opbrengen! Hoop op positieve testen!!! :)

@ Han87: Heb even terug gelezen want snapte niet hoe ik bij 24-02 kwam. Zag dat je na cryo terugplaatsing 24-02 had neer gezet maar geeft niet, heb het veranderd in de schema  ;). Spannend dat je bijna mag testen!!!

BROEDKIPJES

* Maria

* Cindy

* Christel: begint in maart met injecties

WACHTBANKJE

* Han87: 12-02-2014 testen

* Marijke 14-02-2014 testen

* Jeanine 14-02-2014 testen

HELAAS!   

* Lizzy

* Lievie: 17-2-2014 evaluatiegesprek

ZWANGER! 

* Pitbull-lady

Hoi meiden,

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een controle echo.

Er zat nog een restje van de cyste en daar zat nog/weer wat vocht in maar om het restantje zag ze 3 mooie eiblaasjes en in mijn andere eierstok zaten er 5. Totaal tot nu toe 8. Die 5 waren nog wel wat klein en ze hoopt dat die nog mee gaan groeien. Was zo blij met 8! Hoop dat er achter het restantje van de cyste nog een paar verstopt zitten!

Weet iemand misschien wat een beetje een normale aantal eiblaasjes zijn?

Liefs Cindy

Hoi Cinthia,

Dat is wel een aardige score hoor ik denk zo ongeveer rond de tien.. liet mijn gynycoloog toen merken.

Wat ik had was een beetje te ..Ik had de eerste keer niet schrikken wel plus minus 25 dan zit je toch echt heel erg tegen overstimulatie aan. ze schrokken toen dat bleek niet zo te zijn..Haha

De tweede keer had ik er ook 20.

Hopen dat die vijf nog mooi door groeien..Bij mij prikten ze ook de kleintjes aan.

Succes meid!!

Liefs han

Hoi Han87,

Ik was al erg blij met die 8 want mijn eivoorraad was niet meer zo goed zeiden ze.

Hoop ook dat die 5 nog mee gaan groeien.

Maandag moet ik weer komen......spannend!!!

Liefs Cindy

Hoi,

Wat spannend hier met al die dames op t wachtbankje! Ik duim voor positieve testen voor jullie (ons) allemaal!

Vanaf volgende week ben ik weer broedkipje, gisteren uitgangsecho gehad. Ik verwacht dinsdag mijn menstruatie en dan begin ik met neusspray de eerste 2 dagen en daarna menopur en Gonal-F erbij.

Spannend dat het weer gaat beginnen, hopelijk dit keer wel met een positieve afloop!

Liefs Ditte

@ Ditte: Wat spannend! We gaan er gewoon allemaal voor deze maand!!!

Zitten nu een hoop meiden op het wachtbankje en er komen er nog een aantal bij deze weken. Gaat druk worden!

@patricia: ik hoop dat je gelijk krijgt!! We gaan er in elk geval helemaal voor!

Hoe is het ondertussen met jou?

Liefs Ditte

Hallo allemaal,

Potverdikkie wat een verhalen. Ik ben nieuw en heb net alles van januari/februari gelezen. Spannend en verdrietig als t niet lukt, maar ook fijn om te lezen dat er iemand zwanger is. Pitbull gefeliciteerd! Ik heb gister m'n eerste check gehad. Alles goed en ik mag zo doorgaan (ik spuit decapeptyl en 150 gonal-f) en maandag gaan ze weer checken. Heel veel succes voor en sterkte voor iedereen!

Xx

Hallo allemaal

Hier vandaag bruin verlies en bloedverlies nog wel heel licht

Maar is dus niet goed gegaan

Nu ff een stsvige baaldag en huilmomenten

Xxx

*Jeanine, wat balen meid. Heel veel sterkte.

Met mij gaat het niet zo goed, ik ben net 3 dagen ziek...krijg ik gisteren het schokkende bericht dat de man van 1 van mijn beste vriendinnen is overleden aan een gescheurde aorta...pats boem, dood, 43 jaar en 4.5jaar getrouwd met de liefde van zijn leven...ongelofelijk gewoon....kan er nog steeds niet bij...

Was er zo goed bij dat ik bijna ons huis liet afbranden, stak het verkeerde gaspit aan, waar ene plastic tupperware bakje op stond....das dus niet handig....

Dus nog voor de echo naar een begrafenis...ons jaar begint weer ongeveer net zoals vorige jaren.... :'(

Hierdoor ben ik dus een tijdje afwezig geweest op het forum.

Ik wens alle meiden, sterkte en succes voor degene die nog in hun poging zitten. Kracht voor iedereen die nog moet beginnen.

Liefs Pitbull_lady :love2:

@pitbull wat erg,heel veel sterkte.

@cindy en @jeanine ik moet ook morgen ook voor de controle. We gaan gelijk op.

Ik hen mn 3e contrle. Ik had vrijdag 5 folllikes en 3 kleine in mn linkereileider. Rechts is moeilijk te echoen, zit waarschijnlijk niets.

Ik heb wel erg last v mn buik en restless legs en nog bruine afscheiding. Komt waarschijnlijk door mn endometriose.

Heeft iemand anders nog bijwerkingen?

S6 meiden, ook vooral opde wachtbankjes.

Hey Lady's

hier weer even kort berichtje van mij, hier gaat alles redelijk nog steeds wel een klap hoor maar ergste op dit moment is dat ik nog steeds bloed en veel ook  :-\ ??? >:( pff, normaal was me menstruatie al voorbij geweest, dus ja ff aan kijken hoelang dit duurt, hopelijk snel voorbij....

@jeanine, meis toch,hopelijk zegt het niets, dat lichte bloedverlies, maar ondanks dat positief zou kunnen zijn bereid je lichtelijk voor op het negatieve, mijn duimen draaien voor jullie allemaal.

Ik ben ff niet meer dagelijks op dit forum maar dat komt omdat de wond bij mij nog erg vers is. Ligt niet aan jullie :D want ik kan zeggen wat ik wil maar enige wat ik wel weet is dat ik kracht put uit dit forum in me 2 maanden traject poging 1. En nog vele zullen volgen.

Ik wilde alle namen opnoemen maar merkte dat het er een hele hoop zijn dus bij deze meiden nog ff doorbijten, succes allen en pitbull lady sterkte met je begrafenis en hou je rustig, oke.

X voor jullie allemaal

@ Maria: Wat leuk dat we gelijk op lopen!!

@ Jeanine: Wat rot! Hoop dat het loos alarm is en anders maar gauw goed door gaat zetten zodat je zekerheid hebt!

@ Lievie: Zet hem op meid! Knuffel van mij

Vandaag weer controle gehad en ziet er allemaal goed uit! 4 hele mooie eiblaasjes en de andere waren nog steeds aan de kleine kant. Woensdag weer voor controle en de arts denkt dat vrijdag de punctie gaan doen.

Liefs Cindy

He meiden,

Nou ik had zulke zere borsten etc.. en na dat ik heb gehoord dat iemand nu zwanger is van een cryo vandaag ..Kon ik het niet meer houden om te testen..Ik heb hier vanaf vrijdag al twee kv testen liggen. Net eentje gedaan wel niet met ochtendurine.. maar negatief :'(dus ik denk eigenlijk dat ik er maar van uit moet gaan dat ook deze cryo poging weer is mislukt :'( Ondanks mijn zeurderig onderbuik gevoel en pijnlijke borsten.. :'(

Ik hoop nog zo op een wonder al is het gauw woensdag de officieele test dag..

Liefs han

Hoi Han87,

Het kan nog he! Je hebt de test natuurlijk te vroeg gedaan en niet met ochtendurine dus er is nog zeker hoop!!!

Niet opgeven meid!

Liefs Cindy

@lievie sterkte en snap dat je een pauze neemt

@han blijven wachten tot de bloedafname, het kan nog steeds

@cindy. Wat goed vd eiblaasjes, spannend

Bij mij vandaag 5 grote en wat kleine. Morgwn krijg ik een belletje vh VU

Morgen waarschijnlijk pregnyl zetten, donderdag punctie en dan zondag terugplaatsing

Spannend allemaal.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik de tweede check gehad. Er werd mij verteld dat de eitjes niet zo snel groeien en dat ik geduld moet hebben. En dat viel me zo ontzettend tegen! Ben de hele dag een beetje van slag geweest, bah! Had in m'n hoofd dat ik aankomend weekend wel de punctie zou hebben maar nu weet ik t even niet meer zo goed. Woensdag de derde check dus dan weet ik hopelijk wat meer.

Xx

@ Maria: Wat goed! Krijgen we aanstaande vrijdag waarschijnlijk beide een terugplaatsing! Spannend!!!

@ Daphne: Dat is ook het meest nare aan de hele IVF behandeling meid! Heel veel geduld hebben en wachten.

En dat ook nog eens met al die hormonen in je lichaam. VRESELIJK!

Liefs en knuffels

Goeiemiddag dames,

Cinthia je hebt gelijk ik geef de hoop nog niet op..Maar toch denk ik dat het weer negatief word :'(En dat puur omdat ik nu al de 10 cryo heb terug geplaats gekregen met ivf 1 en 2 en dat allemaal negatief was.

Maria: Helaas krijg ik geen bloedtest en mag ik zelf gaan testen en de uitslag door geven.. :-\.Ik ben het vertrouwen wat verloren in de cryos...

Maria en Cindy heel veel succes!!

Daphne ook sterkte met al het wachten pff

Ik ben nu bezig met ivf nr 2 Waarvan ik na deze cryo nog twee over heb...Ik had niet gedacht dat de tijd en de behandelingen zo snel gaan..Nog 1 vergoede poging te goed hier na..

Wij zijn aan het info opzoeken over een ander fertiliteits centrum en hebben goeie verhalen en reslutaten over dusseldorf in samenwerking met wolvega gehoord.

Mijn vraag was hebben jullie ervaringen met beide of 1 van de twee.En de kosten tot hoever die gedekt worden als je behandel word in dusseldorf?

Liefs han

Marieke;Hoe gaat het met jou?

Jeanine: Balen Balen veel sterkte meid!

Ha,

Hier ook aan het wachten, duimen, hopen, bang zijn, stressig rondlopen, van alles voelen. WAARGH!!

Han, veel succes morgen met testen. Ik hoop dat het positief is voor jullie!!!

Maria, spannend dat je al bijna punctie hebt! Hoe lang heb je nu uiteindelijk geprikt?

x

Marijke