Jump to content
Aftellen naar Kerstmis!

Sign in to follow this  
Kleppie

VU medisch centrum

Recommended Posts

Ik vroeg mij af of er mensen waren die ervaring hebben met het VU ziekenhuis in Amsterdam? Mijn ziekenhuis werkt daarmee samen en ik zou dan naar Amsterdam moeten voor de punctie en de tp. Ik ben een tijdje terug naar een informatiebijeenkomst avond geweest in het VU, de uitleg vond ik er goed en ook het ziekenhuis zelf / de artsen kwamen vriendelijk en enthousiast over. Maar ik vind het stiekem toch wel fijn om te weten hoe het er werkelijk is... Hopelijk zijn er mensen die daar ervaring hebben.

Hoi Kleppie,

Ons ziekenhuis (Almere) werkt ook samen met het VU. Wij hoefden er alleen heen voor de TP. De punctie werd in het eigen ziekenhuis gedaan en toen mocht manlief daarna met een koffertje met eicellen naar het VU om deze in te leveren en zijn aandeel daar te leveren. We hebben dus vrij weinig contact gehad in het VU, maar met de TP waren ze super aardig en lief. Ik had nog erg veel last van de punctie, dus alles werd erg rustig en voorzichtig gedaan en er werd steeds geinformeerd of het allemaal wel ging. Ook mochten we foto's maken van het scherm met ons embryo en ze namen echt even de tijd voor ons. Een korte maar wel prettige ervaring.

Succes met de behandeling, die van ons is succesvol geweest, want ik ben nu ruim 10 weken zwanger.

Groetjes, linfey

Klinkt positief dus in ieder geval  ;) Gelukkig maar :) Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed?

Hi!

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Het ziekenhuis waar wij binnenkort, als het goed is, gaan beginnen werkt ook samen met het VU. Ik lees op internet eigenlijk wel goede ervaringen maar het is altijd fijn om er meer over te horen.

Fijne avond!

Louise

Ik voel me goed hoor, vooral moe en af en toe misselijk, maja, dat hoort erbij in het begin.

Wij zouden eerst naar een ander ziekenhuis gaan, maar had daar na het eerste gesprek zo'n slecht gevoel bij, dat ik dat heb afgeblazen. Voor mij was mijn gevoel hierin te belangrijk om te negeren en achteraf heb ik er geen spijt van gehad. Succes met beslissen en natuurlijk met de behandeling. Op naar een mooi resultaat!