Jump to content
Sign in to follow this  
wondertje sizoo

ook even voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

Zal mezelf ook even voorstellen. Ben Rosalinde 39 jaar en gehuwd met nm allergrootste liefde. Ik heb al een huwelijk achter de rug met heel veel narigheid erin. Van vreemdgaan tot lichamelijk geweld. Uit dat huwelijk heb ik 2 mooie kinderen gekregen maar omdat ik erg jong was heb ik wel de wens gehad om voor nog een kindje te gaan. In mijn huwelijk met mijn huidige man hebben we 3 jaar geleden de knoop doorgehakt en zeiden tegen elkaar"we gaan ervoor". Echter mijn man was gesteriliseerd en heeft in 2012 herstelperiode gehad. Helaas zit er een blokkade waardoor zijn zaad niet volledig rijpt. Ze hebben zijn zaad operatief weggehaald en is nu in Gent. Via maasstad hebben wij poging icsi 1 gedaan afgelopen zomer...echter zonder goed resultaat. Tijdens dat evaluatie gesprek kregen we het gevoel "afgescheept" te zijn omdat de arts een summiere reden gaf om te stoppen. Wij hebben nu een seconde opinie aangevraagd in Gent. Eind deze maand gaan we daarheen. Ben erg nerveus daarvoor. Hoop zo dat we daar onze 2 pogingen kunnen doen en vooral...mogen doen.

Poging 1 heb ik zelf als pittig ervaren maar niet enorm zwaar. Spuiten ging me goed af en de punctie had ik erger verwacht. Ik zeg dus....kom maar op met poging 2 en vooral met mooi resultaat.

Groetjes Rosalinde

Welkom op het forum!

Stel gerust al je vragen, genoeg experts te vinden :(

Zit je nu voor de hele behandeling in Gent? Ziekenhuis staat volgens mij wel heel goed aangeschreven, vrienden van mij zijn er ook geweest.

Leuk om te lezen over je allergrootste liefde...klinkt gelukkig!

Hoi , welkom op het forum.

Bij welke arts zit je in Gent. Ik ben daar ok geweest voor mijn vierde poging. Ondanks geen positief eindresultaat ben ik wel positief te spreken over het ziekenhuis.

Succes met alles wat komen gaat.

Groetjes Patricia

Wij gaan daar hopelijk onze gehele pogingen doen. Hier in Rotterdam in het maasstad zei de arts dat ze niks meer konden doen zonder tekst en uitleg. :'( Nadat we gent gesproken hadden besloten we om daar een afspraak te maken. Ik wilde dit na de feestdagen doen en even tot rust komen na de verdrietige periode. De arts heet dr Gerris. 31januari hoop ik op nieuws....goed nieuws

Wil nog even zeggen dat ik vol bewondering naar de ervaringen heb zitten lezen. Ik put toch wel hoop uit jullie ervaringen en krijg zo mijn vechtlust weer terug. Met deze site ben ik me heel bewust geworden dat ik er niet alleen voor staat. Tuurlijk heb ik steun aan mijn lieve man, toch is deze site erg fijn om op terug te vallen.  ;) ;)

SuzyQ.....hoe is het afgelopen voor jou vrienden?

Patricia: hoe ga jij om hiermee? Lijkt mij vreselijk

Hartelijk welkom op ons forum meid, ik hoop dat het geluk met jullie is.

Mochten ze nu aldaar wel moeilijk doen kun je altijd nog geertgen.nl bekijken. Daar doen ze heel veel voor alle vrouwen, ook als je richting de 40 gaat.

Ik ervaar dit als heel positief.

Succes nogmaals,

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi Wondertje Sizoo,

tja hoe ga je ermee om... Je krijgt eelt op je ziel denk. Het gaat momenteel wel goed met me. Zo de ups en de downs natuurlijk. Ik denk dat het ook gewoon nog niet echt doordringt dat ik nooit meer zwanger zal zijn. wel ben ik me er zeer bewust van dat ik al een bofferd ben omdat ik al een prachtige gezonde zoon heb.

Na de laatste mislukte poging was ik ook niet eens zo heel erg van slag. Ik wist natuurlijk al dat de kans zeer klein was dat het zou lukken, maar stiekum hoop je er toch op.

Hopelijk voor jullie betere resultaten ;D

Zo.....ff weer gewerkt. gewoon geen tijd om snel te reageren. Heb net even op de site gekeken geertgen.nl  is idd interessant. Kruip morgen heerlijk achter nm computer en ga es even deze site en geertgen.nl bekijken op mijn gemak

Thnks voor de tip ;)

Hoi,

Gent heeft uiteindelijk niet geholpen voor mijn vrienden. Ze hebben nu inmiddels twee kinderen door middel van donorzaad.

Tja genoeg lotgenoten hier! Je leest verdrietige verhalen, en ook mooie. Toen wij met behandelen bezig waren heb ik er veel groot uit geput.

Ik zal eens vragen. Ze hebben het gekocht, is geen Nederlands zaad. Dan konden ze meteen geholpen worden, ipv op de wachtlijst. Zou dat niet bij ieder ziekenhuis kunnen?

Geertgen heeft een wachttijd voor intake van 2 weken, dus nihil. Donorzaad wordt gezien als ruilmateriaal. Eicellen, voor zaadcellen en andersom ;)

Wij zijn erg tevreden over deze kliniek.

Hebben er de reistijd dubbel en dwars voor over.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Ps je kunt altijd een gesprek aangaan, dan hoef je nog niet meteen te blijven.

De fijnste artsen zijn Dr Wissman en Dokter Ruis ;)

Hoi Rosalinde,

Pfff heftig wat je verteld maar erg fijn dat je nu gelukkig bent met deze man! Hoop dat je jullie geluk snel kunt bezegelen met een mooi wondertje! Heel veel succes!

Liefs Cindy

Pfff nou het was de bedoeling dat ik dus achter de laptop zou gaan...ware het niet dat ik gisteren even voor controle naar de tandarts ging en daar maar ff kreeg te horen dat er een ontsteking in mijn kaak zat recht onder mn kies. Zal jullie de details besparen maar de tandarts heeft 2x bij moeten verdoven en flink moeten sjorren.  :sm7:

Vanmiddag in mn bed bedacht ik me : beter nu als tijdens een poging. Stel dat ik middenin de spuit fase zou zitten...mmm weet iemand dit? Ik zit nm ook aan een aantibiotica kuur. Hoe zit dat dan met een poging????

Ai, kun je inmiddels weer praten? Klinkt pijnlijk!

Hoe het zit tijdens een behandeling weet ik niet, maar toen ik zwanger was en verdoving nodig had bij de tandarts, was dat geen probleem tijdens zwangerschap.

Ik heb toevallig van de week contact gehad met mijn arts omdat ik antibiotica moest slikken.

Kan geen kwaad tijdens een behandeling. Ze hadden dit liever dan dat je een ontsteking hebt of koorts.

Ben goed ziek geweest vh trekken van die kies.  :-[ tis nog niet over. Heb nog flink wat pijn in mn kaak zelf. Tel de stress erbij op voor volgende week vrijdag en je krijgt mij als stuiterbal. :P :P volgende week vrijdag onze afspraak in Gent. Probeer positief te zijn maar vind dat heel moeilijk. Heb ook ff geen idee wat ik allemaal zou willen vragen.  :-\ ben het geloof ik even kwijt allemaal.

Kunnen jullie mij helpen? Ik zie het ff niet meer