Jump to content
Sign in to follow this  
wondertje sizoo

gewoon een rot dag

Recommended Posts

Vandaag dus weer zo'n vreselijke mega rot dag gehad.  >:(31 januari gaan we dus naar Gent voor een 2nd opinium. Ben ik ons paleisje lekker aant doen en vind dus weer de papieren van het Maasstad. Lab/bloeduitslagen....etc etc..dan krijg ik het meteen op mijn heupen. Onrustig...nerveus :o verdrietig en onzeker  :-\ word zo moe van mezelf dan en weet dan niet meer hoe ik het heb. Dus....hup verder aan het soppen. Vervolgens neem ik de tussenverdieping onder handen en ga er met de stofzuiger overheen en beland dan in onze "project X" kamer.  :-[Tsja...daar staat echt al van alles. En dan doet het dus pijn. Waarom moet alles zo enorm lang duren? Dit is emotioneel zo heftig. Kunnen die afspraken niet wat korter op elkaar? Al is het maar om te weten waar je aan toe bent. Kunnen we nog een poging doen? Of juist niet? Kunnen we bij een ja, gaan bekijken wanneer we dit willen? Zo nee,  kunnen we het afsluiten hoe moeilijk ook. Deze onzekerheid kills me!

Zucht....ik zal het denk ik nooit begrijpen. Volopig lig ik weer naar het plafond te staren met een rot gevoel van binnen

Hoi!

Heb net bij je andere topic een reactie geplaatst. Ben er een aantal weken uit geweest dus was even alles aan het terug lezen.

Gooi alles er maar even lekker uit! Het is ook allemaal erg moeilijk. Wachten, wachten, wachten! Dat is het ergste van alles volgens mij.

Probeer ondanks de frustratie positief te blijven!

Sterkte en blijf alles van je af schrijven.

Dikke knuffel!

Nou Cinthia.....dat eruit gooien zou ik nu wel ff willen doen. pffff volgende week vrijdag hebben we onze 2nd opinium in Gent en weet gewoon niet waar ik het ff zoeken moet. :sueno: Heb heel de week met pijn in mijn kaak gelopen na het trekken van een kies......ben r goed ziek van geweest. Weet nu alleen niet wat ik daar allemaal moet vragen in Gent. zucht.....

en zoals jij al schrijft...dat wachten. ik ben het zo beu allemaal.

knuf

Gewoon even rustig aan doen. Je hoofd leeg maken en er even rustig voor gaan zitten. Elke vraag die in je op komt gelijk opschrijven.

Succes!

Meid, ik weet als geen ander hoe het voelt. Wens je onwijs veel sterkte...wij hebben de des betreffende kamer volledig leeggeruimd. Heb echt alles wat er betrekking op had naar mijn moeder gebracht. Ik kom het niet meer aan om dat elke dag weer te zien staan, onaangeraakt...

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi,

IK heb net je verhaal gelezen en ook dat alles op je af komt en je het overzicht even kwijt bent....

Is het een idee voor jou om vandaag een topic te openen, waarin je een vragenlijstje start met vragen die je wilt stellen in Gent en dan vraag je aan de meiden hier of ze je willen aanvullen met voorbeeldvragen???

Dan kijk je wat iedereen aanvult en dat print je uit en ga jij goed voorbereidt naar Gent.

Liefs Lief

Heb een paar vreselijke diensten op mn werk achter de rug. Dus vandaar nu mijn reactie....

Is wel een goed idee....ga straks gelijk "werk" van maken.

Top voor het meedenken! !!!! :love2:

X rosalinde