Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Mak

Hallo daar....ff voorstellen....ik ben nieuw hier

Recommended Posts

Guest Mak

Hallo allemaal,

Het is fijn met jullie te kunnen delen, maar ook moeilijk om hier te zijn.

Klinkt dat gek?

We (mijn lieve man en ik) hebben inmiddels 10 IUI behandelingen achter de rug en na een time out van 3 maanden een eerste gesprek gehad in AZM voor ivf. Terwijl ik altijd heb geroepen dat ik dat niet wil.....

Ik vind het een behoorlijk heftig traject.

Gisteren een brief met uitnodiging voor een intake. Spannend.

Heel spannend....hoe ga ik alles combineren met mijn werk (24 uur) en de zorg voor mijn prachtige dochter van 2!

Ik hoop met jullie van alles te kunnen delen én wijzer te worden.

Hoe doen jullie dat: ivf!

Lieve groeten!

hoi mak

ik zit nu ook net in mijn 1ste ivf traject ik heb ook een zoontje van 2,5 en ik heb ook zitten denken hoe ga ik dit allemaal doen kind werk maar komt goed

ik heb een hoop vrienden en familie om me heen waar ik op terug kan vallen dat vind ik wel fijn

ik heb ook altijd geroepen ik begin niet aan ivf maar je verlegt telkens je grens

ik snap wat je bedoelt met spannend vind ik nog steeds vond het gisteren zo raar dat je jezelf moet spuiten

ik kan je dus nog niet vertellen over ivf

maar vind het wel fijn om samen dingen te delen

gr

jeanine

Hallo dames,

Welkom mak en jeanine had ik op je eigen topic nogmaals welkom geheten.

Het ivf traject kan ik ook niet veel over vertellen, ik ben net iets verder als jullie. Ik heb a.s. zondag de punctie maar wel de eerste. Heb sinds vandaag prikken achter de rug :D:D zo blij mee en nu wachten tot zondag voor de punctie, als ik die heb gehad zullen jullie dat kunnen meelezen in me topic "mijn ivf traject...." en ik klets ook gezellig mee op het topic wachtbankje / broedkipjes januari. Moeten jullie maar eens lezen. En merk dat daar wel dames rond hangen die echt wel meer ervaring hebben als ik.

Succes in ieder geval dames aankomende tijd mocht jullie vragen hebben dan stel ze gerust is altijd wel iemand die antwoord geeft.

fijne avond

Groetjes,

Guest Mak

Dank je wel lievie!

Ben erg benieuwd naar hoe de punctie is gegaan. Succes!  :love2:

Hoi Mak,

IVF is ook iets heel spannends!

Denk dat het erg belangrijk is om mensen om je heen te hebben die je steunen en kunnen helpen met je kindje.

Omdat je onverwachts ineens naar het ziekenhuis moet komen is het fijn dat je een oppas hebt waar je gelijk terecht kan met je dochter.

Ik probeer persoonlijk mijn zoontje (4) er zo veel mogelijk buiten te houden.

Verder vind ik dit forum geweldig omdat het fijn is om alles te delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Praat ook wel met mijn vrienden en familie maar toch begrijpen ze je niet helemaal.

Heel veel succes!

Liefs Cindy

Guest Mak

Dank je wel Cindy...

Aan de ene kant fijn om op het forum te kunnen zijn, aan de andere kant wil ik al de gebruikte afkortingen en medicatie etc niet kennen en gebruiken alsof het gewoon is! IK wil niet dat dit moet!! :-\

Ik begrijp je volledig Mak,

Logisch dat je dit allemaal niet wilt, ook onwerkelijk als het eerst wel zo lukt en dan bij een 2de niet.

Maar bedenk je dat je het voor iets heel positiefs doet, of je nu wel of niet al die afkortingen wel of niet wilt weten...Toen wij tien jaar geleden begonnen wilde ik er ook niets van weten....

Je bent nu voor een brusje bezig, ik dacht in het begin ook de watte??

Maar goed, al met al hebben wij geen keuze gehad. Ik hoop dat deze poging slaagt.

Hoe moeilijk het ook is, hoe hard je je er tegen wilt verzetten, je weet dat je het nodig hebt voor een vervolg.

Ik wens je veel sterkte met de acceptatie, dat zul je nodig hebben meid.

Probeer het bespreekbaar te maken, hier of thuis. Maar blijf er ajb niet meelopen, dat is echt killing.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Guest Mak

@ Christel: azm is inderdaad in Maastricht

@ Pittbull_lady: accepteren en bespreekbaar maken is inderdaad een must, dat merk ik wel. Ik ben bij mijn dochter door iui in verwachting geraakt...dus nooit de natuurlijke weg.

Inmiddels trouwens via kennissen terecht gekomen bij een natuurgeneeskundige met succesverhalen...veel mensen na  miskraam/ivf trajecten toch natuurlijk zwanger door juiste voedingssupplementen. Ben er ook naartoe geweest...ben benieuwd.  Intake ivf de 27e had dus eigenlijk op dag 3 van laatste menstruatie moeten starten met pil...niet gedaan! Hopelijk geen gedoe daarmee...

Hoi mak

Daar ben ik ook in behandeling wel leuk moet ik zeggen

Dat ik hier ook iemand tegen kom die in het zelfde ziekenhuis in behandeling is

Ik heb het tot nu toe goed ervaren .

En ze zijn vriendelijk en helpen met alles als je vragen heb

Is wel heel fijn moet ik zeggen .

Gr Christel

Hoi mak

Heel veel succes .

Ik heb 25 maar een afspraak staan . Om toekijken wanneer ik de puchie  heb .

Liefs Christel

Mak, ik heb zoveel geprobeerd, voeding, olie, acupunctuur, creme's ik weet het allemaal niet meer...voor mij hielp het allemaal niet. Maar dat je alles wilt proberen herken ik wel.

Ik hoop dat het bij jou wel iets oplevert meid.

Liefs Pitbull_lady :love2: