Jump to content
Sign in to follow this  
jeanine

ik zal me iegen even voorstellen

Recommended Posts

hallo allemaal

ik ben jeanine en 28 jaar oud en moeder van een zoontje van 2,5

wij zijn sinds mei 2012 bezig om zwanger te worden van ons tweede kindje we kende heel het gebeuren nog niet rondom ivf en de rest want ons eerste kindje is via de natuurlijke weg gekomen

toe we bijna 1,5 jaar bezig waren zijn we doorgestuurd naar het ziekhuis was heel veel voor nodig want de huisarts vond de eerste is gelukt dus moet de tweede ook lukken

in het ziekenhuis hebben we alle onderzoeken gehad en mijn man ook

na alle onderzoeken kwam eruit dat bij mijn alles goed zit maar het probleem bij mijn man ligt hij heeft te weinig zaadcellen ze zijn wel goed van kwaliteit

dit kan niet in zo'n korte tijd veranderen volgens de dokter dus ons eerste kindje is ppur geluk geweest

we zitten nu in ons eerste ivf poging

ben vanaf gisteren begonnen met spuiten eerst de decapeptyl en vanaf vanavond de puregon erbij moet 225 spuiten

nu hoop ik met jullie mijn ervaringen en jullie ervanringen te kunnen delen en als ik met vragen zit dat ik  die hier kan stellen

gr

jeanine

Guest Mak

Spannend, jij bent als gestart....ik heb binnenkort de intake.

Ben erg benieuwd hoe het je vergaat zeker zo samen met je zoontje!

Grtz

Hoi Jeanine,

Nogmaals welkom  ;)

Het is gelukt je eigen topic te maken, wat ook fijn is want dan kan jij ook in topic ivf een eigen maken als je dat fijn vindt.

Wat een vervelende arts eigenlijk dan he, het is niet vanzelfsprekend dat als je der 1 hebt dat de 2e ook makkelijk hoort te gaan. Het is in de meeste gevallen wel zo, maar het hoeft natuurlijk niet vind ik zo kortzichtig van sommige artsen pff.

Het is wel dat jullie zoon dan toch puur geluk is geweest maar wel super mooi geluk toch  ;)

Even over het traject doen jullie het korte traject ? en in welk ziekenhuis lopen jullie ?

fijne avond,

@lievie  wij doen volgens  mijn het lange traject

wij lopen in het ziekenhuis in den bosch en de terugplaatsing heb ik in tilburg want den bosch is een transportziekenhuis

zeker super mooi geluk zou niet meer zonde hem kunnen

ok.... omdat je volgens mij als ik goed gelezen heb al meteen met 2 soorten prikken begint met een dag er tussen toch?

ik had eerste week alleen decateptyl en na week de puregon erbij.

Heel veel succes in ieder geval en voor je het weet is het tijd voor de punctie dat vond ik wel snel gaan.

x

hoi lievie

klopt heb nu twee spuiten per dag

gisteren alleen de decapeptyl gespoten

heb  tot afgelopen zondag de pil moeten slikken en dan moest ik afwachten wanneer ik ongesteld werd en dan moest ik vanaf de 2de dag van mijn mestruatie beginnen met decapeptyl en dan vanaf dag drie de puregon erbij

ja bedenk me nu idd dat het bij mij laatste week van pil moest ik gaan prikken met decateptyl en dan wachten tot menstruatie  of tussentijdse bloeding. En dan op dag 2 puregon erbij. Maar decateptyl wel al week eerder dus maar nog in de strip van pil..... mmm volg je het nog  :P