Spring naar bijdragen
patricia

Patricia

Aanbevolen berichten

Ja, dat zou wel super relaxed zijn, maar daar ga ik niet van uit...

In Duitsland hadden ze ook al problemen met mijn auto immuunsysteem gesignaleerd. Nu alleen gedetailleerder en ze geven nu ook weer extra medicatie daarvoor, alleen wat anders!

En het geeft een goed gevoel dat het al een keer gelukt is, ook al geeft dat geen garanties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Nou, ik ga nu voor de tweede! Gisteren de laatste pil genomen en zaterdag beginnen met spuiten van deca. Een ander schema dan in Duitsland, dus ik ben benieuwd hoe mijn lichaam daarop reageert. Maar ja, dit is pas de eerste poging, dus nog geen stress!

Ben wel onrustig...maar heel anders dan met onze eerste ronde...

Ik hou je op de hoogte!

Liefs,

Conny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Nummer 1 is ook gelukt, maar met 8 embryo's, nu hoop ik er minder nodig te hebben...

Ach een nieuwe start, nieuw ziekenhuis, volledig andere situatie, meer bekend over de problematiek, dus zou moeten lukken eigenlijk! ;)

We wachten het af! ;D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe is het bij jullie? Nog aan het overwegen of is de knoop doorgehakt?

Ik zie in gent veel lesbische koppels en bij hen is het kindje altijd maar biologisch van een van beide partners. Voor de acceptatie maakt dat bij hen niet uit. Dus al zouden jullie nog heel graag een brusje willen en je man staat open voor een eiceldonatie, dan zou ik het er denk ik gewoon op wagen of minimaal het traject ingaan om je beter te oriënteren. Je kan altijd tussendoor stoppen...

Dikke knuffel! :love2:

Conny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Heb je het al gelezen? Ik heb de afgelopen twee dagen positief getest! Morgen bloedtest in Gent. Dan is het pas echt, maar wat een verassing zeg! Ongelofelijk!

Nummer twee lukt dus misschien met twee Emmy's! (Een cryo en een verse).

Ik kwam trouwens een echtpaar tegen die eiceldonatie van hun nichtje kregen. Was wel bijzonder om met hen daarover te praten. Binnen de familie zou ik dat denk ik niet zo snel doen, maar bij een grote kinderwens daar buiten nu denk ik toch wel. Ik had het ook ok gevonden als we een spermadonors hadden, dus waarom dan ook geen eiceldonor? Jouw vragen houden mij wel beZig, zoals je ziet! ;)

Daarnaast heb ik een collega met vijf kinderen, waarvan de oudste niet van hem is, maar hij haar al wel sinds geboorte opvoed. Hij voelt daar ook geen verschil bij....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow Conny,

ik had het nog niet gelezen! Wat geweldig voor jullie dat het gewoon gelukt is! Hoe bizar!

Ik ben nu meer aan het twijfelen of het fear is tegenover het kindje. En daarbij is en blijft het een hoop geld en het leven met een vijfjarige ondertussen is wel heel makkelijk.

Maar zoals iemand al eens schreef. Ik zou het gewoon proberen dan heb je egt alles geprobeerd..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Vandaag ben ik zeven weken en een dag zwanger. We gebben in Gent het kloppende hartje gezien en alles zag er goed uit! Nu verder het traject in Nederland in!

Oh ja en we gaan per 01-01 verhuizen, want we hebben een nieuw huis gekocht!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje, 7 weken alweer! Wat gaat het toch snel. Al zal het voor jou wel wat sneller mogen gaan ;D

Dubbel gefeliciteerd hoor. Lekker verhuizen en twee mooie kinderkamers maken! Wat een rijkdom ;D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja klopt! Maar dit keer ben ik minder ongeduldig! Ik vertrouw erop dat het allemaal goed gaat ! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Hier een update!ik ben nu 10,5 week zwanger en heb deze week bij de Nederlandse gyn een controle gehad. Ik had om haar gevraagd, omdat een vriendin mij dat aanraadde en ze was erg fijn. Ik heb namelijk nog een trauma van de twee weken na mijn vorige bevalling. Ik heb die periode een katheter gehad en hechtingen drie lagen op, last ban bekken, veel bloed verloren, etc. Dus wilde nu een goed an om beter door de zwangerschap te komen en sneller te herstellen en dat dat met die katheter dus niet nog een keer gebeurd. Ze was erg lief en begripvol en ik heb het idee dat ik nu ook door minder mensen tegelijk behandeld zal worden. Bij mijn vorige zwangerschap kan ik niet eens mijn vaste arts benoemen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Conny!

ondertussen ben je gewoon alweer 13 weken ofzo! Wat heerlijk! Gaat alles nog lekker met je?

Fijn dat het nu beter voelt bij de gyn. Idd een beetje hetzelfde gezicht steeds zien is wel lekker. Of afwisseling tussen een paar, maar elke keer een ander... :-\

Het moet nu gewoon goedkomen toch! geen gekkigheid voor rondom en na de bevalling. Gewoon zoals het hoort 8)

Krijg je al een lekkere buik? Ik hoor wel van mensen die vrij vlot weer zwanger zijn dat je buik al snel lekker dik wordt! Heerlijk!

Nou geniet en ik wacht je volgende update weer af ;D

Groetjes Patricia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Leuk onweer van je te horen! Hoe gaat het met jou?

Afgelopen week de combinatietest gehad en alles was ok! Morgen 13 weken ja! En nog geen buikje! Het is nog niet te zien en ook nog gewoon normale kleding aan. Bij mijn zoon liep ik met 7 weken als vol enthousiasme in mijn eerste zwangerschapsbroeken! Maar ik vind het nu juist fijn dat ik nog geen buikje heb. Nadat ik zoveel kilo afgevallen ben na mijn vorige bevalling, wil ik dit keer beduidend minder aankomen...op mijn werk nog niet vertelt, heb een jaarcontract en ik twijfel nog wanneer ik het zal vertellen...

Deze zwangerschap verloopt op allerlei punten makkelijker dan bij mijn vorige. Ik voel minder, wel af en toe misselijk, s nachts heel vaak naar toilet...en moe. Maar ben nu ook de prednison aan get afbouwen en dat heeft ook zijn bijwerkingen. Lag afgelopen week regelmatig snachts twee uur wakker en honger als een paard. Nu de dosering lager is neemt dit volgens mij af, dus ik hoop volgende week niets meer te nemen en weer beter te slapen!!

Ik hou je o de hoogte!

Groetjes

Conny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Hier alles goed! Ben nu 23 weken en het loopt allemaal prima, alleen een betje last van mijn bekken. Dus regelmatig sporten om de fysio/ osteopaat te voorkomen! Ben pas met 19 weken zwangerschapskleding gaan dragen!ben ook minder aangekomen, wat ik erg fijn vind. Grappige is dat ik nu 1 kg zwaarder ben dan dat ik mijn vorige zwangerschap gestart ben, dus ik voel mij een stuk fitter! En dat buikje is nu wel zichtbaar , maar niet superdik ofzo! ;D

Op het werk nu verteld en ze reageerde heel leuk en enthousiast. Ze hebben mijn contract ook in onbepaalde tijd omgezet! Ik ga 7 maanden met verlof! Verder hebben wij een huis gekocht en verbouwd en ons eigen appartement verkocht. Vrijdag gaan we verhuizen en maandag hebben we de oplevering van ons appartement! Dus heel veel gebeurd!

Hoe is het nu met jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een veranderingen allemaal Conny! En gelukkig allemaal positief! En wat een opluchting je contract in onbepaalde tijd!

7maanden verlof is ook wel erg lekker!

Doe je wel voorzichtig idd met je bekken. Mn vriendin heeft er ook last van. Die kon op een gegeven moment amper nog zitten.

Wat fijn dat je je fitter voelt. Ik hoor idd van meer mensen die gewoon zegmaar afvallen zich zoveel lekkerder in hun vel voelen zitten. Ik ben zelf niet dik en kan eten wat ik wil dus ik heb geen idee, maar ik geloof het zeker!

Hier alles lekker. De kinderwens nog steeds niet af kunnen sluiten en met tijd en wijlen heb ik er nog zeker verdriet om. Verder gaat het lekker. Sinterklaas gelukkig weer weg dus voor Koen een wat relaxere tijd. Die was me dr een partijtje zenuwachtig! Gelukkig geloofde hij me wel als ik zei dat als hij van mij zn schoen mocht zetten zwarte piet egt kwam netals met pakjesavond. Hij was zo bang dat hij geen kadotje kreeg omdat sinterklaas hem niet hoorde zingen. Arme jongen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Patricia,

Hier weer eens een berichtje. Heb je de feestdagen een beetje overleefd?

Alles gaat goed. Ikben nu 6,5 maand zwanger. Met bekken houdt zich goed. Ik sport nog twee keer in de week. Ik zal wel binnen een paar weken stoppen met bodypumpen denk ik. Dan begint echter de Zwangerschapspilates en daarnaast blijf ik gewoon zwemmen.

We zijn half december verhuisd en het huis begint nu langzaam redelijk af te komen. Deze week worden nog de laatste belangrijke dingen gedaan en dan blijven er nog een paar klusjes openstaan, die geen haast hebben. Dus de rust keert terug en dat kan ik bij onze tweejarige florian ook merken gelukkig. Ik hoop dat hij binnenkort naar zijn nieuwe kamer en bed gaat, zodat ik de babykamer gereed kan maken. Even een likje meisjesstijl eroverheen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie