Jump to content
Pitbull_lady

Uitgerekend, september/oktober 2014

Recommended Posts

Zo met de positieve test nog maar een paar uur oud, open ik toch deze topic.

Ik hoop dat er vele hier op komen te staan.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Dinsdag a.s. De 1 ste echo. Ik ben echt heel bang, baant dat er geen hartje zal zijn of wat dan ook. pfffff Nog nooit zoveel angst gevoeld als nu. Ben nog nooit sinds ik in dit traject zit zover gekomen dat ik een echo kreeg. Wel als het alweer te laat bleek te zijn.  Dus dit is voor mij mijn allereerste echo ooit. Een ik ben echt ongelofelijk bang.

Wat spannend! Komt vast helemaal goed maar ik snap dat je bang bent gezien de lange weg die je hebt afgelegd tot dit punt. Vergeet niet om ook lekker te genieten van deze mooie tijd.

Xx

Hey Pitbull-lady,

Ik kan me zo voorstellen dat het spannend is! Maar ik weet zeker dat er een wondertje daarbinnen groeit hoor!

Al is een eerste ontmoeting met je kindje in je buik na al het verdriet en de lange weg al héél bijzonder en ook heel spannend.

Ik duim dat alles goed is en dat je kan genieten tijdens de echo !

Liefs Ditte

Hey Pitt Bull!!!!!

Yes yes eindelijk is het voor jouw ook zover!!!!!!!

Heel veel succes morgen op naar een topecho!!!!

Liefs xxx Esther

Thnxxx lieve meiden voor het medeleven en vertrouwen.

Zou willen dat ikzelf ook dat vertrouwen had...juist omdat je 9.5 jaar heb moeten knokken om op het punt van een echo uit te komen, nergens meer op vertrouwend...daar alles altijd alleen maar mis ging voordat er ook maar 1 echo gemaakt kon worden. Mijn allereerste keer met mijn ex, wist ik niet eens dat ik zwanger was, pas toen het te laat was...mijn 3de zw was ook een langere, net toen ik dacht wel vreemd dat ik steeds maar 1 dag vloei, ging het mis...en alle andere waren te kort om überhaupt na te denken over een echo.

Dat dit nu echt gaat gebeuren is dan ook echt rond uit eng.

Het feit dat ik dit nu niet met mijn vader kan delen, zit mij ook heel erg dwars...

Op facebook heb ik hier een gedicht overgeschreven:

Papa,

Soms is het leven hard en onverwacht,

Als je eens wist hoe erg Ik je dan mis,

Hoe fijn het zou zijn om op je te mogen steunen,

De dingen met je te kunnen delen,

Op jou kunnen leunen,

Jij die mij adviseert hoe ik verder moet in mijn leven,

Maar je bent er niet, niet hier naast me,

Je zit in me

We hadden gisteren om 17.10uur de afspraak, maar helaas mochten we tot ruim half 6 wachten voordat we werden binnengeroepen...mijn  :love3: bonkte in mijn lichaam, ik was zo bang, ongelofeloos.

Het was een inwendige echo, uitwendig kan pas vanaf 12 weken bleek, weer wat geleerd ;)

Er was een vruchtzakje en een kruumpie met een bpmetje wat echt zo snel ging, dat je je het niet kunt voorstellen  :love1:.

Ik ben nog nooit zo opgelucht en blij geweest als gisteren. Na 9.5 jaar zijn wij eindelijk, echt ZWANGER en leeft het kleintje ook nog eens en hebben we al een nieuwe datum waarop we naar onze eigen gyn mogen, namelijk 11 maart a.s. we zijn dan 10 weken. Want het kindje is vandaag 7.2 weken.

Ik kan er echt nog steeds niet bij.

We zijn om het te vieren gisteraaf nog samen uiteten geweest.

Vandaag ben ik echt mega uitgeput en moe.

Straks nog heel even naar de stad maar verder ga ik languit en doe ik niks tot zeer weinig vandaag ;)

Iedereen super bedankt voor het meeleven!

Liefs Pitbull_lady  :love1: :love2:

Guest tanja1969

yes!!!!!

ik ben zo onwijs blij voor jullie, pitbulletje......

eindelijk is het jullie beurt, en houdt friemeltje maar goed bij je!!

liefs Tanja

Ja we doen ons best om kruumpie binnen te houden en levend  8)

Heb vandaag mijn eerste zware nachtmerrie gehad, heel heftig.

Hoop dat ik niet te vaak hier mee te dealen krijg.

Herkent iemand dit?

Liefs Pitbull_lady :love2:

Klopt hoor Pitbull. Je dromen worden veel levendiger.

Kan heel vervelend zijn en je kan er ook de hele dag door van slag zijn.

Liefs Cindy

Pitbull,

Wat fijn dat de echo goed was! Heerlijk dat je nu na 9,5 jaar eindelijk het bewijs hebt dat je een levend krummeltje in je buik hebt!!

Lekker binnenhouden de komende maanden inderdaad!!!!!

Knuffel, Ditte

Hi pitbull,

Wat fantastisch voor je! Een bevestiging van je zwangerschap via de echo! gefeliciteerd!!!

Liefs,

Conny

Hallo allemaal,

Ik zal toch weer even iets van me afschrijven, want het zit me dwars.

Ben toch al heel wat jaartjes lid van het forum en ook van het oude forum...

Heb heel wat mensen voorbij zien komen die hard vochten voor een kindje, of een tweede en later soms zelfs een derde.

Nu ik zelf in deze positie ben gekomen na al die jaren, valt het me dan ook zwaar dat ik eigenlijk nergens meer bij hoor.

De dames die over hun kroost praten vinden mijn beginnende verhalen niet relevant meer. Iets wat vrij logisch is, maar voor de andere partij, de mensen die nog hopen op een mooie zwangerschap, val ik ook wat uit de bocht...

voor mijn gevoel val ik nu dus tussen wal en schip doordat het na al die jaren eindelijk raak is en er weinig andere zijn met positief nieuws.

Dit zorgt ervoor dat ik heel weinig online kom of mee lees....want het doet verdomde pijn.

Wetende dat ik hier zoveel mensen heb gesteund...

Zo dat wilde ik even kwijt...zat me al te lang dwars... :'(

Nog een volle week en dan de 11de maart op naar de volgende echo, bij mijn eigen gyn. In elk geval een stuk dichter bij huis ;)

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Hé Pitbull,

En ik me maar afvragen waarom je de laatste tijd zo weinig reageerde!

Ik moet zeggen dat ik je wel begrijp, opeens zit je bijna alleen op het zwangerbankje en de meiden die ook zwanger zijn, zijn veel verder in hun zwangerschap!

Wat mij betreft: ik weet natuurlijk weinig van zwanger zijn af, maar geniet wel erg van de verhalen van jullie. Net alsof ik op die manier een beetje in jullie situatie meelift. Het is zo fijn om ook de positieve verhalen hier mee te krijgen, naast al die mislukte pogingen!

En juist ook jouw verhaal Pitbull, hoe het na al die jaren tóch gebeurde!! Het geeft mij bij deze 5e poging van mezelf de positieve energie om erin te blijven geloven, dus ik hoop eigenlijk dat je veel gaat schrijven hier, over hoe het je vergaat tijdens je zwangerschap!!

Dikke knuffel, Ditte

Hoi pitbull,

Och meid dat is heel goed te begrijpen dat je je zo voelt hoor!

Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als je toch blijft schrijven!

Ik zit nu iets meer dan een half jaar op dit forum en ik vond het geweldig om te lezen dat bijvoorbeeld Esther nu zwanger is en ik lees haar verhalen nog steeds! Vind het ook super fijn te lezen hoe het met jou gaat.

Alsjeblieft blijf lekker schrijven en ik blijf je zeker volgen!

Liefs Cindy

Guest tanja1969

ja pitbulletje,

kan me idd wel inbeelden hoe jij je nu voelt, het blijft moeilijk he

maar blijf gewoon als je daar behoefte aan hebt, schrijven en wat de

meiden hier al zeggen, tis gewoon fijn om te horen hoe het je nu verder

vergaat.

ik zal zeker je blijven volgen, want wij gaan al een tijdje mee op het forum

liefs Tanja xxx

Nou met mij gaat het over het algemeen goed, alleen worden bepaalde emotionele dingen veel emotioneler als dat ze normaliter zouden zijn of vallen.

Ben veel moe, slaap veel maar ook te weinig 's nachts.

Zit opzich redelijk in me vel, maar ben ook veel bang...

Je weet het toch maar nooit hoe het daar van binnen verder gaat en of alles goed gaat.

Volgende week gelukkig een nieuwe echo of in elk geval de mogelijkheid om het hartje te horen...kan niet wachten.

Wil gewoon graag weten of alles goed gaat.

Mijn suiker gaat in elk geval merendeels erg goed dus dat is wel lekker en positief.

er zijn wel wat zwangere in mijn omgeving, maar die zijn alle 3 uitgeteld in april. 1 ervan van haar eerste de andere van een 2de en 3de.

Nu maakt me dat niet zoveel uit, alhoewel het fijn zou zijn als je zo nu en dan eens je vragen kwijt zou kunnen.

Ben nog wel redelijk vaak misselijk en als ik vandaag een drukke dag heb, doe ik morgen niks, dan ben ik uitgeteld.

Ik heb verder weinig dingen, die de zwangerschap aangeven.

Geen verkleuringen van tepels of iets dergelijks, dat lees je 9 v/d 10 keer als eerste.

Wel merk ik dat mijn buik een andere vorm krijgt.

Benieuwd hoelang ik nog in mijn broeken pas ;)

Maandag alweer 10 weken....time flies, alhoewel ik zo klaar ben met die smerige utrogestan bolletjes, maar goed ik moet nog bijna 2 weken, dus nog even doorzetten ;)

We kregen afgelopen weekend de papieren van Geertgen m.b.t. de zwangerschap en dat alles er super goed uit zag, in iet wat andere termen hahaha

Fijn om te lezen, maar toch blijf je je zorgen maken, ben blij als ik die eerste 3 maanden voorbij ben.

Kan me niet snel genoeg gaan.

daarna zal ik me hopelijk ook weer wat minder moe voelen en beter in mijn vel zitten.

Wordt gek van dat ik de ene dag alle vis kan eten en het de volgende dag smerig vind...

vandaag ging ik boerenkool koken, had voor geschilde aardappels, ik vond ze naar stront ruiken, dat soort dingen is heel irri....en grappig ik snap het, maar ook lastig, ik zou ze weg hebben gegooid en manlief zegt nee hoor zijn goed, maar komt door de verpakking.

Okeeeee oeps  :o hahaha

Nou vanavond 2 vergaderingen, 1tje over het vervolg onderwijs van het 3de leerjaar van mijn stiefzoon.

Zal daarna wel goed moe zijn, morgenochtend naar mijn nieuwe internist.

Allemaal nieuwe dingen, maar goed hoort erbij :)

Volgende week gelukkig naar mn eigen gyn, das dan weer een plus punt ;)

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Haha Pitbull, en dan zeg je dat je weinig kenmerken hebt? Luchtjes extra scherp ruiken hoort ècht bij zwanger zijn hoor!

En die vermoeidheid...

Maar wel fijn dat het goed gaat! Ik snap dat het je ook zenuwachtig maakt, dat heb ik nog terwijl ik pas bij de terugplaatsing ben...

Liefs Ditte

Hoi Pitbull,

Nou je klinkt echt als een zwangere vrouw hoor hahahaha!!

Leuk je verhaal te lezen. Krijg daar toch weer een glimlach van op mijn gezicht.

Zo herkenbaar jou verhaal!

Is allemaal heel normaal hoor. De eerste drie maanden van een zwangerschap zijn zwaar en de laatste drie maanden. De drie maanden ertussen voel je je een super vrouw! Ik wou dat toen nooit geloven maar het klopt echt. De eerste drie maanden heb je last van een hele vreemde vermoeidheid. Je kan zo boem omvallen van de slaap. Neem die rust! Maand 4, 5 en 6 kan je alles aan! Je voelt je heerlijk en top. De laatste 3 worden zwaar. Je bent het zat!

Wat de geurtjes betreft dat is heel vervelend. Alles wat je voor de zwangerschap ontzettend lekker vond kan je nu heel misselijk van worden. Ik stond tijdens mijn zwangerschap in de zomen een lekker broodje hamburger te maken en ik gooi de uien in de pan en ging bijna over m'n nek van die lucht! Mijn man heeft het afgemaakt en tot de dag van vandaag (4,5 jaar verder) heb ik geen broodje hamburger met ui meer gegeten hahahaha!!!

Geniet gewoon lekker van het zwanger zijn meid! Je hebt hier negen jaar voor gevochten!

Heel veel liefs!

Hoi Pittbullady, heel herkenbaar je verhaal hoor. Veel oude lotgenootjes zijn ook verdwenen van dit forum en ik heb ook het idee dat, omdat ik toen echt middenin de MMM zat en met al mijn onzekerheden, toch meer van de oude "groep" ben en daar veel mee gedeeld heb. Ik denk dat ook een struikelblok is geweest dat dit forum een hele tijd geleden veranderd is en veel mensen er niet meer goed op konden komen. Toen ik de "boel" wat gaat verwateren.... Baalde achteraf ook erg dat deze site zo nodig veranderd moest worden, omdat er daar door veel mensen zijn afgehaakt. Terwijl ik nog vaak denk hoe het die lotgenoten is vergaan en weet ook niet waar hun pad is geëindigd.....  Ik voelde me toen ook niet zo op mijn plek hier toen ik zwanger was, maar dat had er ook mee te maken dat ik me dan weer schuldig voelde naar de meiden waar het nog niet was gelukt en kon mijn plekje ook niet vinden en het van me af schrijven...

Maar ik denk wel dat als jij van je afschrijft er wel meiden zijn die reageren en met je meeleven, ook jou is het gewoon heel erg gegund!! en ik vind het ook leuk om te lezen, schrijven hoor..!!

Liefs

Guest tanja1969

idd Lief,

ik herken het ook, ben er ook een van het "oude" forum en ook al zijn wij nu al dik 2,5 jaar gestopt met behandelen, ik lees hier gewoon mee en probeer toch een hart onder de riem van alle anderen te steken.

ook al staan wij helaas na dik 4 jaar, 8 behandelingen enzomeer met lege handen, het doet mij wel enorm goed om te lezen dat het bij jullie wel lukken wilt maar ben ook verdrietig als het bij diegene het na jaren toch niet wilt lukken.

dus pitbulletje schrijf gewoon lekker van je af, en heus er zullen gerust meiden zijn die wel reageren.

maar vooral, geniet meid, het is je na al die jaren gegund

liefs Tanja

Lieve Pitbull lady,

Hahaha, je kan wel merken dat je zwanger bent, al die kwaaltjes. Heerlijk om je verhalen te lezen en daar moet je vooral mee doorgaan!!

Ik las ook dat jij nog steeds die bolletjes gebruikte, moet dat zolang?? Ik hoef ze maar 19 dagen te gebruiken. (de avond na de punctie tot en met de dag van de test). Ik weet niet of ik daarna nog een vervolgreceptje krijg mocht ik zwanger zijn, of is dit per ziekenhuis verschillend?

Kom op meid je kan het, zet hem op!!

Liefs Mamalou :love2: