Jump to content
m1978

Een streep is een streep !!!

Recommended Posts

Hoi hier marcella weer een keertje  :)

Ik ben zo zenuwachtig omdat ik vanmorgen een test gedaan heb eerst een ovulatietest omdat ik allemaal last had van wit verlies nou 2 dikke strepen en daarna een zw testje en wat zag ik een dikke en een hele vage streep dus weet t ff niet nu omdat ik vorige week een vrijdag nog naar t zh ben geweest voor een uitgangsecho omdat we zouden gaan beginnen aan een tp van een cryo maar hebben na 4 echo's gezegd stop maar even want er groeit niet veel mijn slijm bleeft dun en er zaten wel wat kleine eitjes links en rechts maar die wilde ook niet echt groeien  :-[

Nou zeggen ze wel een streep is een streep maar kan er met me pet niet bij !!!

Heb wel 10x gekeken en t vage streepje blijft ?

Ooh ja heb kruidvat test gedan omdat die overal wel goed word aangeschreven.

Heb morgen toevallig toch een afspraak met de huisarts ivm dat ik al vanaf t weekend flink emotioneel ben en zelf op me werk wat niet zo'n pretje is nou ben benieuwd wat ze er van gaat zeggen

Pff moet nu wel een hele dag wachten, hopelijk houd me lichaam me niet voor de gek !

Gr marcella

Guest tanja1969

ooo Marcella,

ja een streep is een streep.... het zou gerust kunnen zijn dat je zwanger bent, zekers als je een 2e streep ziet, want je bent pas zwanger als je hcg omhoog gaat, anders slaat de test niet positief uit

je hebt geen pregnyl ofzo gespoten? anders zou daar de lichte streep van kunnen zijn.

anders doe je morgenochtend toch nog een testje? als de streep er nog is ook al is ie licht, kan het wel betekenen dat je zwanger bent al is het misschien dan nog wel heel pril

spannend!!

liefs Tanja

Hoi tanja,

Heb deze keer niks gespoten de laatste keer dat ik iets gespoten heb was 30 november.

Maar vind t een beetje raar allemaal vrijdags niks want me cyclus zou een beetje laat zijn omdat deze van slag was door de hormonen en mislukte poging maar we wachten af !

Gr marcella

Hey wat spannend, gefeliciteerd een streep is een streep.

Laat je nog weten wat de huisarts zegt. Maar volgens mij hoef je je niet druk te maken hoor....

Liefs Lief

Goedemorgen dames,

Net toch weer ff een testje gedaan voor de zekerheid,

Maar helaas t vage streepje is niet meer te zien gewoon een hele dikke controle streep en meer niet  :-\

Nu maar afwachten wat me huisarts gaat zeggen straks.

Fijne dag allemaal vandaag

Gr marcella

Wat balen Marcella,

wat groeit die hoop stiekem dan toch..

Hopelijk heeft de dokter toch nog onverwachts fantastisch nieuws.

groetjes Patricia

Hoi patricia,

De dokter had helaas geen goed nieuws en waar de vage streep vandaan kwam wist ze ook niet had de test mee genomen als bewijs dus niet dat ik spoken zag t was echt zo maar er was niks in de urine of bloed meer te vinden  :-\ :-\

We hebben afgesproken dat ik even een time out pak kwa ziekenhuis en werk want zit tegen een burnout aan heb wat kalmerends weer gekregen het zou een ophoping van alles kunnen zijn en dat t bij mij niet altijd mee zit en nooit goed heb kunnen uiten

Dus ik ga nu maar proberen te genieten van me time out en alles maar weer een plekje proberen te geven .

Gr marcella

Ha Marcella,

Wat rot zeg! Ik hoop dat je voldoende hulp krijgt om alles een plekje te geven. Sterkte!

Marijke

Tja het is ook nogal wat wat je meemaakt!

De onzekerheid en teleurstellingen zijn slopend, daar kan iedereen hier over meepraten!

Sterkte, en succes met het verwerken van deze teleurstelling.

Heel veel sterkte Marcella.

Al die tegenslagen, kanzen, hoop hebben, het is allemaal zo slopend.

ik hoop dat je snel weer een beetje rust kunt vinden en je weer lekker in je vel zit.

Groetjes Patricia

Dank je patricia ik ga hard mijn best doen volgende week 2 gesprekjes omdat ik door de medicatie nu ff thuis ben van me werk

Wens iedeen heel veel succes die nog op t wachtbankje zitten en natuurlijk de gene die aan een nieuwe ronde gaat beginnen

Dames heel veel succes en hopelijk komen er meerdere bij pitbull lady te staan toi toi

Liefs marcella

Hoi Marcella,

Wat jammer! Ik dacht toen ik het topic zag ècht dat het goed nieuws zou betekenen. Heel jammer dat het toch negatief was !

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag en ik hoop dat je ook snel weer jezelf bent!

Het is ook niet niks allemaal!

Hopelijk zien we je nog wel eens op t forum?!

Liefs Ditte