Jump to content
Sign in to follow this  
Daphne

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Daphne en sinds kort begonnen met mijn eerste hormoonbehandeling. Ik ben vorig getrouwd met Richard. Omdat hij een dwarsleasie heeft vanaf zijn navel naar beneden is het helaas niet mogelijk om op een natuurlijke manier kinderen te krijgen. Dankzij een speciale techniek is onder narcose zaad verkregen uit zijn blaas. We hebben geen voorgeschiedenis van niet zwanger kunnen worden, het wordt onze eerste poging. Ik heb nu 4 dagen Decapeptyl gespoten en gister is daar Gonal-F bijgekomen. Mijn vrienden en collega's zijn bijna allemaal een stukje jonger en nog niet bezig met het krijgen van kinderen, laat staan op deze manier, dus ik ben blij dat ik deze site gevonden heb!

Groetjes Daphne

Ha Daphne,

Welkom op dit forum. Het is een goede plek om wat van je af te schrijven, nuttige tips op te doen en te ervaren dat anderen ongeveer hetzelfde meemaken. :)

Hoe gaat het prikken je af? Valt het mee of tegen?

Ik ben net klaar met ICSI 2 en we wachten af of deze eerste terugplaatsing blijft zitten...

Marijke

Hoi Marijke,

Wat spannend zeg voor je, ik hoop dat alles goed gaat! Ik hou de site wel goed in de gaten hoe het verloopt bij je.

We zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de eerste check. Alles is in orde en maandag hebben we de volgende afspraak. Het prikken gaat goed! Vind het nog steeds wel een beetje gek om te doen maar elke keer kom ik erachter dat het eigenlijk helemaal geen pijn doet

Hoi Daphne,

Welkom op het forum!

Stel al je vragen. Echt geen vraag is gek. Er is altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft.

Ook is het heerlijk om even alles van je af te schrijven.

Fijn dat ze jullie kunnen helpen om jullie gezin compleet te maken!

Wij schrijven ook met z'n alle op de topic broedkipjes/wachtbankje. Misschien vind je het ook leuk om daar mee te schrijven? Daar zitten alle meiden die ook nog met de injecties bezig zijn of een terugplaatsing hebben gehad.

Heel veel succes gewenst!

Liefs Cindy

Hoi Daphne,

Welkom op het forum! Ik hoop dat je je thuis gaat voelen en hier alle antwoorden vindt en een uitlaatklep.

Jullie hebben wel een heel bijzonder verhaal! Ik hoop dat jullie poging succesvol zal zijn en duim dat het gaat lukken.

Veel succes met de behandeling en wie weet tot op het wachtbankje of bij een ander topic op dit forum!

Groetjes, Ditte

Welkom op het forum Daphne!

Stel gerust al je vragen, niets is gek en er is altijd wel iemand die een antwoord weet.

Succes met jullie eerste poging!

Hallo Daphne,

Ik ben al een aantal jaartjes lid en moet je eerlijk zeggen dat het erg fijn is om een soort steun achter je te hebben.

Mensen die ongeveer hetzelfde meemaken als jij.

Veel sterkte en succes met jullie eerste behandeling.

Mag ik naar jullie leeftijden vragen?

Wij zijn 9.5 jaar bezig geweest en ik heb al meerdere mk's gehad helaas.

Duimen dat het dit keer goed gaat.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi pitbull_lady

Wij zijn al 5  jaar bezig .

Voor sommige is dat misschien niet lang . Maar voor ons wel

Mijn leef tijd is 32 en die van me man 38

Op me verjaardag 27  maart krijgen we te horen wanneer  ik de punc krijg

En in die periode heeft me man het heel druk met zijn werk  :(

Dus dat is iets minder

Gr liefs Christel 

Ik ben 30 en mijn man wordt volgende maand 40 (vindt ie niet leuk haha). We zijn bijna 3 jaar samen en ik denk dat we samen zo'n 2,5 jaar een kinderwens hebben. Dus t wordt voor mijn gevoel wel tijd dat we eindelijk echt zijn begonnen.

Xx